Jump to content

Sfaturi achizitie Bmw F10


Claudiu M

Recommended Posts

una tuturor! Sunt pe cale sa achizitionez o noua masina si m-am gandit la un bmw f10 520d. Am fost intre un audi a6 si seria5 dar bmw-ul ma atrage mai mult, arata mai bine este elegant etc.Problema mea este ca nu ma pot decide din cauza tractiunii spate a bmw-ului! Nu am avut niciodata si nici nu am condus tractiune spate si asta ma face sa ezit foarte tare deoarece multi prieteni spun ca tractiunea spate iarna si cand ploua te cam duce pe contrasens :))

Va rog frumos tuturor conducatorilor de bmw sa ma lamuriti cum e cu tractiunea spate pt ca am retinerea asta care la omoara de ceva timp..

Mai exista problema n47 pe modelele acestea?

 

Va multumesc anticipat

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Povesti cu tractiunea spate. Daca ai cauciucuri bune si nu bruschezi masina, n ai nici o problema. La fel de bine daca bruschezi si una cu tractiune fata poti sa derapezi iarna spre ex. Gandeste-te cate Bmw uri si Merc uri cu tractiune spate sunt prin Germania si nu se plang. Si aia chiar au ierni in comparatie cu noi.
Link to comment
Share on other sites

E un BMW de generatie noua nu o dacia papuc. Are suficiente sisteme de siguranta sa te corecteze daca gresesti. Iti spun doar ca nevasta-mea conduce in fiecare iarna mai mult bmw-ul cu tractiune spate decat opelul astra pentru ca i se pare mai stabila.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu as mai putea trece pe una cu tractiune fata, masina este senzationala cu siguranta nu o sa regreti.Cu tractiunea iarna azi este un mit la cate sisteme de stabilitate are pe ia, iar daca vrei sa te distrezi le dezactivezi, dar grija mare.

In legatura cu distributia la n47 ai sa o inlocuiesti nu-i o avere, banii tii recuperezi din diferenta pe motorina deoarece masina are in consum foarte bun in comparati chiar si cu a6. In rest acest tip de motor nu prea are probleme majore.

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc foarte mult! Chiar am cazut pe youtube multe bmw-uri cum merg pe zapada fara probleme si da, si tractiune fata poti aluneca daca bruschezi..

Ce cauciucuri recomandati iarna si vara?

Precizez ca locuiesc pe coasta de azur deci am f multi munti si serpentine mereu in schimb iarna e blanda , nu prea ninge , de inghetat f rar fiind soare si vreme buna 95% din vreme..

Cam la cati km trebuie schimbat lantul pt nu a avea probleme? Cand incepe sa se auda ?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am avut aceasi dilema in 2006 cand mi-am luat BMW.

Acum nu as putea trece pe tractiune, propulsia mi se pare si mai sigura, dar mai ales plina de adrenalina,atunci cand ti-o doresti.

Totul depinde de sofer,cum simti motorul, acceleratia, cum controlezi.

Pentru un pasionat e un vis...

Si inca ceva...gandeste-te la o bicicleta pe zapada...ce preferi sa lunece, fata sau spatele?!

 

Lantul nu l-am schimbat la 400.000, si mergea impecabil.Ulei folosit:doar Castrol 5w40

Edited by ManuSB
Link to comment
Share on other sites

Merci de sfat, ai dreptate .. Cred ca e si noroc cu lantul asta...

Am testat ieri un 518 din 2013, se conduce ff frumos masina, iar senzatia ca esti impins din spate face tot pe cuvant, masina e f confortabila iar in modul sport chiar simti o diferenta fff mare fata de confort..pe cat e de maricica pe atat de usor de condus este, sau cel putin asa lasa impresia..

La 143 cp tragea binisor , ma gandesc ca la 184 sau 204 e altceva :)

Va multumesc tuturor pt sfaturi, astept un 520 sau 525 la reprezentanta si daca e ok am sa il achit

Link to comment
Share on other sites

si eu sunt pe cale sa achizitionez un f10 , si sincer nu stiu nimic despre motorizari

520d ; 525d; sau 530d ?

 

plusuri minusuri? defecte , probleme comune? va rog un sfat...

 

variantele sunt restranse deaorece vreau neaparat sa fie M Pack.

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Si eu tot caut un f10 de luni bune si niciuna nu ma multumeste, iar ce imi place sunt la turci. Din ce stiu eu despre distributia de la N47, daca o schimbi, nu o sa mai ai probleme cu ea ca si cu cea cu care a venit masina din fabrica, pt ca e alt model de distributie, alt fel de lant. Asta mi s-a spus de mecanicul meu care lucreaza la bmw. Iar ca pret de schimbat, am inteles ca e in jur de 1000€ (piese + manopera)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.