Jump to content

Martori DTC + presiune roti + frana aprinsi


gazoby

Recommended Posts

Salut,

 

Mi s-a aprins in bord pomul de craciun: martor DTC, martor placute frana, martor senzor de presiune roti.

Am vazut mai multe discutii pe forumuri, dar nu am vazut concluziile la nici una. V-ati confruntat cu asa ceva? Sigurantele le-am verificat...mai ramane, cand ma intorc in Bucuresti, sa o pun pe un tester, dar pana atunci poate reuseste sa ma lumineze cineva. Ma gandesc ca senzorul de pe la vreo roata nu e, pentru ca martorul la ABS nu-mi sta aprins si ABS-ul functioneaza corect. Sa fie senzorul de pozitie de la volan?

 

Masina E90 318i.

Link to comment
Share on other sites

Bateria e pe duca mai mult ca sigur.

 

Bateria a murit acum o luna cand am tinut contactul pus vreo ora, dar de atunci nu mi-a mai facut probleme. Din ce stiu, cand e slaba bateria se aprinde la pornire martorul ABS. La mine s-au aprins senzorii pe autostrada la 150 km la ora...deci nu cred ca a avut cadere de tensiune din cauza bateriei. La turatia aia cred ca alternatorul baga destul de mult curent.

Ideea e ca DTC-ul nu mai functioneaza, nici butonul nici sistemul. Mersi frumos!

Edited by gazoby
Link to comment
Share on other sites

Pai si mie mi se aprindeau martorii in mers, ce-i drept doar iarna am patit de cateva ori. Masina pornea normal, mergeam 2-3Km si mi se aprindeau toti martorii, dupa care mi se oprea motorul din cauza erorii de DSC. Pe tester se vedea ca multe module raportasera erori din cauza ca tensiunea a fost scazuta cred ca undeva sub 10V. Pune-o pe tester prima data!
Link to comment
Share on other sites

Si in cazurile spuse de voi nu ar trebui sa mi se aprinda si ceilalti martori, ABS-ul de exemplu, ca asta e destul de sensibil la tensiune scazuta/crescuta?

La mine se aprind de cand pun contactul si nu se sting, si se aprind doar: DTC, placutele si presiunea in roti, eu ma gandeam sa nu fie un senzor de pe roata, dar din ce stiu senzorul DTC, ABS, Presiune roti e unul singur, deci daca ar fi un senzor de pe roata ar trebui sa am si ABS-ul aprins. De asta ma duc cu gandul la senzorul de pe coloana de directie, dar daca o fi ala de ce mi s-a aprins si presiunea in roti si placutele? :) O sa ma intorc Luni in Bucuresti si o sa o pun pe tester sa vad ce zice, pana atunci daca mai aveti idei despre ce ar putea sa fie, mi-ar fi de ajutor. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut, ai rezolvat problema ?

 

Testerul iti va spune cel mai bine unde este buba. Dar pe langa un senzor de ABS de la o roata anume, pentru variatiile de tensiune poate sa fie de vina si cablul regulatorlui de tensiune, care merge de la baterie (din portbagaj) pana la alternator, in compartimentul motor. Acesta se poate scoate temporar de pe borna (+) a bateriei si testa.

 

Eu la E90 2005 am mers cu el decuplat o perioada mai lunga de timp si nu s-a intamplat nimic. Diferenta e ca daca acesta e pus pe pozitie, alternatorul va primii informatii mai multe despre tensiunea in baterie si raportul incarcare/consum si va optimiza consumul general combustibil / electric.

 

Daca rulezi fara acel cablu cuplat, alternatorul va merge intr-un mod standard, prin care va furniza aceeasi tensiune / intensitate bateriei, indiferent de nivelul incarcarii sau sarcina la care este supusa. Pe termen lung duce la o uzura mai mare si a bateriei si a alternatorului.

 

Bafta !

Link to comment
Share on other sites

Salut, ai rezolvat problema ?

 

Testerul iti va spune cel mai bine unde este buba. Dar pe langa un senzor de ABS de la o roata anume, pentru variatiile de tensiune poate sa fie de vina si cablul regulatorlui de tensiune, care merge de la baterie (din portbagaj) pana la alternator, in compartimentul motor. Acesta se poate scoate temporar de pe borna (+) a bateriei si testa.

 

Eu la E90 2005 am mers cu el decuplat o perioada mai lunga de timp si nu s-a intamplat nimic. Diferenta e ca daca acesta e pus pe pozitie, alternatorul va primii informatii mai multe despre tensiunea in baterie si raportul incarcare/consum si va optimiza consumul general combustibil / electric.

 

Daca rulezi fara acel cablu cuplat, alternatorul va merge intr-un mod standard, prin care va furniza aceeasi tensiune / intensitate bateriei, indiferent de nivelul incarcarii sau sarcina la care este supusa. Pe termen lung duce la o uzura mai mare si a bateriei si a alternatorului.

 

Bafta !

 

 

Salut,

 

Nu stiu daca pot spune ca am rezolvat. Am pus-o pe tester si a dat ce imi era mai frica. Senzorul de la volan, care este vreo 1.500 de lei, minim. Mecanicul mi-a zis ca l-a resetat si ca l-a ,,ajutat'', dar tot se va aprinde. Probabil l-a recalibrat....

De la resetare pana acum a trecut cam doua saptamani in care am facut cam 1.500 km si in km astia am facut de doua ori transalpina si odata transfagarasan...deci a fost destul de solicitata si nu s-a aprins, inca...probabil o sa se aprinda cand da zapada, sa fie totul bine :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

S-a mai lovit cineva de aceasta problema?

Eu am eroare pe senzorul de la roata, l-am schimbat dar problema nu a disparut.

 

trebuie sa stergi erorea dupa ce ai inlocuit senzorul

in inpa ai un test ptr senzorii abs, ptr ca daca ai pus un senzor noname de 2 lei nu iti va functiona cu siguranta sistemul

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Am si eu o problema asemanatoare!

De vreo 3 luni am schimbat egr-ul pt ca mi se parea ca nu trage masina. L-am schimbat dupa ce am observat ca in mers in afara localitatii, daca eram in viteza a 6-a si aveam turatia undeva in jur de 2000 rpm, daca o acceleram brusc mi se aprindea check engine-ul. Nu ramanea aprins. Am fost la mecanic si mi-a zis ca egr-ul e de vina si l-am schimbat (asa aparea pe tester). Dupa asta ma asteptam ca masina sa traga, dar era la fel. Mi se parea ca trebuia, ca si inainte, sa urc cu ea in 4-5000 de rpm ca sa traga ok.

Inainte de schimbarea egr-ului am schimbat bujiile, uleiul si filtrele. Dupa asta, mi s-a aprins martorul de la frana de mana si a ramas aprins. Cu martorul de frana de mana aprins, la un drum pe autostrada, pe la 120 kmph mi-a intrat dtc-ul (nu a stat aprins) doar imi taia acceleratia (se aprindea scurt... se stingea si tot asa. Am oprit masina si l-am dezactivat. Am fost la mecanic, mi-a dezactivat senzorul de frana de mana si mi-a lipit senzorul dtc de la roata dreapta fata cu silicon. Apoi mi-am schimbat egr-ul.

In urma cu vreo 3 saptamani, mi s-a aprins iar dtc-ul, prin localitate. L-am dezactivat in mers si apoi, dupa cativa km mi s-a aprins senzorul de presiune roti(l-am dezactivat si nu a mai aparut). Abs-ul intra fara probleme. Martorul dtc nu ramane aprins, cel de pana mi se aprinde doar pe ecranul mai mare.

Masina e un 318i E90 facelift, 96.000 km.

Am dus din nou masina la mecanic, s-a uitat peste tot, s-a uitat la senzorul ala lipit si era ok. Iar la tester si nu mi-a dat alta eroare decat ââŹĹdenox catalytic converter sulfurizedââŹÂ. Mecanicul zice ca dtc-ul mi se aprinde de la eroarea asta si zice ca s-a dus senzorul nox (e vreo 2800 lei)sau catalizatorul. Marti m-am programat la mhs motor, sa-mi faca si ei o diagnoza. Mi-e ca daca schimb senzorul nox, raman cu aceeasi problema. Nu am pus testerul pe ea in mers! Cauciucurile sunt ok. Problema a aparut si cu anvelopele de iarna (non rft) si la cele de vara (rft).

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa stergi erorea dupa ce ai inlocuit senzorul

in inpa ai un test ptr senzorii abs, ptr ca daca ai pus un senzor noname de 2 lei nu iti va functiona cu siguranta sistemul

 

Am pus ATE, la fel ca ceilalti. Am sa fac diagnoza din nou sa vad daca se intampla ceva.

Link to comment
Share on other sites

Am fost la mhs motors militari. Mi-au zis ca senzorul abs dreapta spate este copt, a frecat de planetara si trebuie schimbat si ca urmeaza sa cedeze si cel de pe stanga spate. Mi-au recomandat sa schimb si planetarele pt ca sunt ruginite si ca se vor deteriora si senzorii. Testerul nu a dat nici o alta eroare in afara de denox cathalityc converter sulfurized. Eroarea e de la senzorul nox! Devizul 10.500 lei!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am schimbat doar planetarele si s-a rezolvat problema! Senzorii sunt ok. Inele de pe planetare, am inteles, ca nu merg schimbate separat! Inelele erau foarte lustruite! Oricum, mi se pare o porcarie sa schimbi o planetara pt un inel lustruit!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.