Jump to content

Sfaturi achizitie E90


b82bog

Recommended Posts

Te duci sa vezi o masina cu 150,000km in anunt.

 

- Cati km are masina?

- 190,000 boss.

 

Cum stii ca n-are 400.000?

Multi cumpara masini de la nemti cu toate actele doveditoare ca masina are un nr. de km. Ajung in tara, dau km inapoi si nu iti arata tie la cati km a cumparat masina. Cunosc un caz in care a uitat cartea service in masina. Nu a avut ce sa mai zica si a recunoscut.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Sunti interesat sa cumpar un E90-E91 2011 si as avea nevoie de parerile voastre, avizate sau nu prea :).

Venind din curtea VAG nu cunosc foarte multe despre BMW .

 

http://olx.ro/oferta/bmw-lifestyle-edition-320-da-e91-184-cp-ID4klTg.html

 

Cum vi se pare aceasta masina?

Cam ieftina pt km ei zic eu.

 

Apreciez orice comentariu pertinent care mi-l puteti da.

De asemenea orice sugestie este binevenita.

 

Merci.

 

 

Masina arata bine. Insa mi se pare ca numarul de KM nu prea are cum sa fie cel real. Uita-te si la reprezentantele BMW de la Munchen si Kassel ca sa iti faci o idee mai buna. De acolo macar stii ca numarul de KM e real, afli si daca masina a avut vreun accident sau alte chestii de genul asta. Inainte sa decid asupra E90-ului cumparat, am intrebat la reprezentantele de acolo si de alte masini, si mi-a placut ca au fost sinceri: ex. Asta a avut ceva "damage" pe partea stanga. Valoarea reparatiilor a fost de 3.000euro. Asta a avut ambreiajul schimbat la 110.000km. Asta a avut capota revopsita. Etc.

 

Iar in ceea ce priveste preturile, macar stii ce cumperi, stii ce istoric a avut, si bineinteles, ai si garantie (masinile pana in 100.000km au 2 ani, iar cele peste 100.000km au 1 an). Garantia e internationala.

Link to comment
Share on other sites

Iar in ceea ce priveste preturile, macar stii ce cumperi, stii ce istoric a avut, si bineinteles, ai si garantie (masinile pana in 100.000km au 2 ani, iar cele peste 100.000km au 1 an). Garantia e internationala.

Daca iei din parc de pe mobile la o masina din 2010,2011 nu mai ai nici o garantie. Majoritatea au 2 ani din fabrica. Doar daca iei una scumpa dintr-o reprez BMW sa mai ai ceva garantie care insa in RO nu prea e valabila sau cele cu Europlus dar sunt rare si cu pret pe masura.

Link to comment
Share on other sites

Salut

eu am achizitionat e91 318d din 2010 la 167mii km are senzori,cic,trapa mare,incarzire.. cam tot fara piele .l am verificat si in primul an facuse doar 13mii,kilometrajul era real.e nu N47 motorul distributia pare ok nu se aude.eu zic ca cele 320d sunt mai obosite deobicei au fost pe firme.bafta la achizitie.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

dar 400K +?

Pai ar iesi 40.000km-50.000 pe an. Dar a rulat doar 8 ani in Germania. E benzinar, nu diesel. 40.000km pe an faci cu diesel, nu cu benzinar, parerea mea.

Adica de ce-ai face 40-50.000 pe an cu benzinar , cand e mai ok cu diesel.

3500km pe luna, asta inseamna sa stai doar in masina si totusi sa rulezi asa mult pe benzina?

Nu are ea 180.000 reali, dar 400.000 nu cred,dar mai stii...

Daca are 400.000km, inseamna ca s-a pastrat bine. Am un clio la 130.000km, e un gunoi pe langa asta, materialele si totul sunt mult mai uzate, cu mult.

Edited by cristisad
Link to comment
Share on other sites

e greu de spus cati poate avea.

faptul ca are doar 8 ani in germania cred ca e un lucru bun, dar in general nemtii le dau spre 160-180-200.000km. sau ma rog, romanii care le aduc spre km astia se indreapta, ca cele cu 120.000 sunt ff scumpe;

deci sa zicem un 180.000 in germania + 5 ani de Romania unde chiar nu iti poti face nicio idee. in general la benzinar mai rar depasesti 15,000 pe an.

 

du-o la reprezentanta bmw si iti va spune acolo intrarile din service, desi tot te vor incurca cei 5 ani de romania.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

dar 400K +?

Pai ar iesi 40.000km-50.000 pe an.

Bai fratilor unde ati invatat sa calculati? De fapt ar iesi 30k pe an. Eu fac cel putin 30k pe an in Romania. Apoi ala in germania putea sa faca mai mult lejer! Deci masina ta ar putea avea 400.000 km pe putin.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Bai fratilor unde ati invatat sa calculati? De fapt ar iesi 30k pe an. Eu fac cel putin 30k pe an in Romania. Apoi ala in germania putea sa faca mai mult lejer! Deci masina ta ar putea avea 400.000 km pe putin.

 

tu faci 30k pe romania dar nu cu e46 benzinar.

Fostul proprietar nu a facut decat 5000km din 2014 pana in 2015 , am facturi de la service, tot. Si stii de ce? ii consuma ulei 1litru la 1000km pana azi si avea multe alte probleme , de a stat cu ea prin service, de unde sa mai bage si benzina de 30k pe an :)).

Nici drumuri n-avem ca sa faci 30k pe an in Romania. Eu zic ca exagerezi. Poate cu alta masina, poate cu diesel si poate pe o alta zona a Romaniei.

Nici nu apuci sa faci 10.000 mii, ca ajungi iar la service, ca ajung sa cada altele,doar nu e noua.

La diesel e rulaj mare, n-am ce sa zic, dar la benzinar, rulajele sunt mult mai mici.

 

La a mea 8 ani rulati in Germania ar fi 200.000 km si 5 ani in Romania ar fi 60.000km. Asta mi se pare o normalitate.

25.000 km pe an in Germania si 12.000km pe an in Romania. Totusi , e benzina, e motor mic. Macar de era un 330i, ca alea sunt mai rulate si pentru cei cu bani.

Edited by cristisad
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

tu faci 30k pe romania dar nu cu e46 benzinar.

Fostul proprietar nu a facut decat 5000km din 2014 pana in 2015 , am facturi de la service, tot. Si stii de ce? ii consuma ulei 1litru la 1000km pana azi si avea multe alte probleme , de a stat cu ea prin service, de unde sa mai bage si benzina de 30k pe an :)).

Nici drumuri n-avem ca sa faci 30k pe an in Romania. Eu zic ca exagerezi. Poate cu alta masina, poate cu diesel si poate pe o alta zona a Romaniei.

Nici nu apuci sa faci 10.0000 mii, ca ajungi iar la service, ca ajung sa cada altele,doar nu e noua.

La diesel e rulaj mare, n-am ce sa zic, dar la benzinar, rulajele sunt mult mai mici.

 

La a mea 8 ani rulati in Germania ar fi 200.000 km si 5 ani in Romania ar fi 60.000km. Asta mi se pare o normalitate.

25.000 km pe an in Germania si 12.000km pe an in Romania. Totusi , e benzina, e motor mic. Macar de era un 330i, ca alea sunt mai rulate si pentru cei cu bani.

Deci... Da, ai calculat gresit. Si sa lasam vorbele aiurea la o parte, si sa vorbim pe fapte reale. Masina mea are 230k si are 7 ani. Masina ta are aproape dublu (13 ani). Concluzia, da, poate sa aiba 400k nu 250k. Incerci sa te minti singur degeaba.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Deci... Da, ai calculat gresit. Si sa lasam vorbele aiurea la o parte, si sa vorbim pe fapte reale. Masina mea are 230k si are 7 ani. Masina ta are aproape dublu (13 ani). Concluzia, da, poate sa aiba 400k nu 250k. Incerci sa te minti singur degeaba.

Ai diesel, tu compari diesel cu benzinar la rulaj?

Degeaba ai bmw daca nu stii chestia asta.

Masina ta a stat 7 ani in Germania , fiind diesel, iar a mea a stat doar 8 ani in Germania, dar era benzinar. Nu poti sa zici ca are dublu, nu e diesel.

Daca era diesel, puteai sa spui ca are dublu . Nici macar n-a stat 13 ani in Germania, ca sa aibe dublu. Tu ai calculat gresit.

Un benzinar nu are rulajul unui diesel, din acelasi an. Dieselul are aproape dublu de cele mai multe ori.

De fapt , oricat ai da-o pe numarul de km, ai uitat un lucru important : diesel vs benzina. Rulajele la astea difera mult.

 

Calculul corect e asa: masina ta are 250.000km in 7 ani de Germania ,fiind diesel.

A mea are 8 ani de Germania fiind benzinar, deci mai taie din cei aprox 280.000km ca a mea e benzinar. Apoi 5 ani de Romania. La ce drumuri de cacao avem, de unde inca 250.000 , ca sa fie dublu?))

Am istoricul anului 2014-2015 ( 5000km facuti in Romania) 1litru de ulei ii manca la 1000km pana azi cand am facut-o eu. De unde sa faca rulaj de 400.000 km masina asta)) si benzina si motor mic.

Pai scuza-ma, tu ai e90 , 320diesel , 164 cp, abia cu asa motorizare atingea 450.000km, nu cu benzinar 1.8 , 116cp )).

Sa fim mai precisi totusi.

Edited by cristisad
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

(...)

...eu zic ca cele 320d sunt mai obosite deobicei au fost pe firme.

Nu lasi sa se inteleaga ce stii tu despre motoare dar eu as lua oricand o masina de la o firma (mai ales daca inca foloseste aceiasi marca ...) care are BMW in flota.

 

De ce? O masina care a facut 200k km toata ziua de dimineata pana seara in cativa ani este mult mai putin uzata, cu referire la motor, cel putin decat una care are 150k km in bord dar a fost condusa dimineata 15km si seara inca 15km...

De MULT mai multa "forja" are parte (si implicit de UZURA MAI MARE) un motor condus doar dimineata si seara la servici... dar vezi tu, trebuie sa si intelegi si functionarea unui motor nu sa ai prejudecati.

 

Dau exemplu experienta personala; masina cumparata cu 258k km si atinge in curand 480k km... devenind mai vioaie pe zi ce trece ;) pentru vreau sa cred (si am confirmari) ca, chiar daca schimb totul/toate pe langa motor, fatul a motorul trage/nu consuma, merita toti banii pe "accesoriile" necesare; am masina care foarte curand implineste 10 ani.

... iar despre masina stiam ca fost condusa cel mai mult la sfarsit de saptamana din nord in sudul tarii si inapoi, in vizita la parinti.

 

O masina folosita toata ziua (de obicei avand parte de drumuri lungi.. sa fim realisti); parte din exceptie facnd masinile folosite in flota de taxi :frantics: sau tu la acele firme te refereai (dar chiar si asa.. ;) )

 

Sa iei o masina second-hand si sa ai "pretentia" ca NU ar trebui sa schimbi prea multe (pe langa) exceptand ceva serios in motor.. mai bine nu-ti mai lua masina SH!

Pentru mine mtorul si rugina este cea mai importanta ;)

 

Pentru ca ĂŁsta e ralitatea. Locuiesc ĂŽn stainatate și știu ce mașini cumpĂŁra firmele sau societĂŁțile de ĂŽnchiriere.

...Ce masini cumpara!?

Pari ca te pricepi dar nu spui nimic de fapt.

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Apropo de faptul ca masinile de firma sunt mai obosite.....a mea cumparata din Germania de la dealer BMW a avut un singur proprietar ....Cisco Gmbh...........e si premium selection si mai are garantie Europlus valabila pana in ian 2016,ea fiind fabricata in 2010.!!!

Oare o fi mai obosita decat alea de pe mobile?

Unde sa caut?

Link to comment
Share on other sites

De ce sunt mai obosite masinile de firma? E uzura mai mare sa mergi pe autobahn sau sa o plimbi prin oras intre semafoare si aglomeratii? Confunzi masinile de firma din Romania unde sunt niste jeguri sinistre din cauza drumurilor, carburantilor si mai alea soferilor romani, cu cele din flotele din afara unde Bmw oricum nu au paznicii si indivizi cu cat de cat o educatie. Ma rog, obosite sunt din punct de vedere al kilometrilor, pentru ca sub 150k nu gasesti, foarte rar gasesti la 100k km de ex. Insa as lua oricand o masina cu 150k km rulati prin Olanda, Germania, in detrimentul uneia chiar si de 50 de k km facuti prin Romania. Edited by cavaliere
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce credeti ca masinile de firma ar fi mai deosebite? Majoritatea sunt in sisteme de leasing operational, toate au parte de intretinere minima(pentru a diminua costurile, gen schimb ulei la 30.000, filtru aer la 60.000), toate sunt conduse in toate felurile(ca doar nu credeti ca se intereseaza cineva de soarta mainilor fiind in garantie), si toate sunt vandute la sfarsitul vietii, adica atunic cand pot aparea probleme....deci tot obosite sunt.

 

In Romania inca din anumite puncte de vedere servisarea/intretinerea/rezolvarea unor probleme este ieftina(partial si datorita evaziunii fiscale in domeniu), de aceea masinile second hand par o afacere atat de buna.....dar preferabil sunt masinile noi, cu garantie , nu masini uzate, vandute tocmai pentru ca si-au incheiat ciclul normal de utilizare; ca mai merg poate mult si bine si dupa aceea....asta e deja bonus.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

O masina de flota poate fi inclusiv o masina de rent a car, chiar daca au 3-4ani si 200k km, chiar daca sunt servistate la timp si au parte de drumuri mult mai bune, de aceste masini se trage la greu.

 

Cam asa arata o masina de flota, vanduta la licitatii:

 

https://g.autorola.com/g/fr_BE/show.carpicture?t=b&pid=553347

https://g.autorola.com/g/fr_BE/show.carpicture?t=b&pid=550700

 

Nici vb de 400k km, nici macar la cea din 2009.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

ionut_marius ai dreptate la partea asta, dar sa nu uitam ca incep sa se inmulteasca firmele care folosesc tehnologii de urmarire a vehiculelor, de ce ? ca e mai ieftin, ca poti sa ai o idee ca nea vasile o da cu 200km/h prin oras, pleaca in scartait de roti si face curse pe banii firmei... Oare nu e mai ieftin pentru firme sa stie ce se intampla intro oarecare masura cu masina decat sa mai trebuiasca sa bage bani in ea ?

Sau cei care sunt pe leasing, oare iia nu au idee ce se intampla?

Una dintr-e firmele de distribuie de piese auto din Romania ( nu vreau sa fac reclama), au masinile monitorizate, si cel mai interesant e ca angajatii ori nu stiu, ori nu am cum sa opreasca sistemul ( ca sa mai faca si el bacsis deo bere..) + ca se dau rapoarte la cati km se fac si cat combustibil se consuma, alti stau si calculeaza sa vada daca intradevar faci bani pentru firma sau mai mult irosesti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.