Jump to content

Probleme e39 530D Automat


Recommended Posts

Salutare ,am o problema cu masina un 530d nu mai trage cum trebuie ,am fost la un service in craiova (autokappa) un sevice inutil ,mi-au zis ca este turbina si valva egr ,am cumparat turbina noua si egr insa masina tot nu trage am schmbat senzorul de presiune de pe admisie si toate furtunele de vacumam verificat pompa de vacum baga presiunea care trebuie insa tot nu trage ,ce sfaturi imi dati ?Mentionez ca uneori imi da eroarea:

 

7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator

Error frequency : 1

Logistic counter: 38

Engine speed 2997.00 1/min

Coolant temperature 69.57 Grad C

Einspritzmenge 47.11 mm^3

Boost pressure 1456.00 mbar

Fehler aufgetreten bei 288160.00 km

 

Un sfat ce pot sa mai schimb sau ce sa-i mai fac ca mi-a dat de cap:)Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca tu ai schimbat si turbina si EGR in loc sa incepi cu verificatul electrovalvelor de la EGR/Turbina ? Esti clientul ideal pentru genul asta de service-uri

Daca acele electrovalve sunt ok atunci trebuie verificata tubulatura admisiei, probabil pierzi presiune.

asta pentru inceput

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sa inteleg ca tu ai schimbat si turbina si EGR in loc sa incepi cu verificatul electrovalvelor de la EGR/Turbina ? Esti clientul ideal pentru genul asta de service-uri

Daca acele electrovalve sunt ok atunci trebuie verificata tubulatura admisiei, probabil pierzi presiune.

asta pentru inceput

RE :

Baietii am revenit cu o veste si mai aiurea ,am schimbat tot la masina ,valve egr,valva turbina,furtune vacum (toate) ,pompa de vacum,garnituri la admisie ,catalizator anulat,debitmetru nou nout OEM,senzor de presiune de pe admisie ,furtune de la intercular verificate cu masina de fum nu pierde deloc vacum,dar tot nu trage este puturoasa rau ,se poate sa fie din cutie ?tin sa mentionez ca este automata (cutiea cu +S-).........Si inainte de toate am verificat tot ce tine de piesele schimbate cu vacuometro si instalatie de fum pentru vacum

Link to comment
Share on other sites

daca aer ai.. nu ai motorina.. vezi debit la injectoare., temperatura aia de 66 de grade ? , erai pornit de multa vreme, normal daca e incalzit complet ar trebui sa fii la 90 lejer.. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

O sa incerc sa fac un filmulet cum se comporta in trepte ,azi am incercat si se tureaza la 4k in treapta 3 si urca acul la chilometraj foarte incet si de cuplu nu mai vorbesc ca nu are decat in treapta 1 putin dar cutia nu da socuri cand trec din +S- in D nici pe manual ,si legat de debitul de motorina + aer este in parametri aratati pe tester ...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

acutatorul este problema , si eu am patit la fel . cum a mea 525d , si mi-a dat din prima eroare pe acutator .. dar am verificat prima data turbina daca baga bine ... iar turbina nu avea nimic, si am schimbat doar acutatorul.

 

salut. si eu am aceiasi eroare, tot 525d, unde se afla actuatorul acesta? pe turbina vad vacuum, langa bidonasul de vacuum, vad convertor de presiune, iar la EGR tot vacuum. pe tot netul asta nu am gasit unde se afla. merci

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.