BMWClub: Sfaturi achizitie BMW X1? - BMWClub

Jump to content

  • 4 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Sfaturi achizitie BMW X1?

#61 User is offline   anania 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 43
  • Joined: 31-May 17

Posted 28 December 2017 - 21:56

Salut!

Eu am luat X1 23d xDrive recent (mai 2017) cu 174,000 km si am ajuns la 194.000 km acum. In afara de distributie pe care am schimbat-o (poate doar paranoia, nu neg), nu am avut probleme majore cu masina. Am mai schimbat:
- amortizoare fata
- capete de bara
- ulei in cutia de viteze + ulei in cutia de transfer
- 4 garnituri pe la furtunele de la intercooler

Un lucru important de verificat ar fi (in cazul in care te uiti la o masina automata) starea cutiei de viteze. Pe cutia de viteze BMW a lipit o eticheta mare si galbena pe care scrie "Life-long oil". Evident, nimeni nu schimba uleiul din cutie pentru ca asa zice BMW. Cu toate astea, producatorul cutiei, ZF, recomanda schimbarea uleiului intre 80 - 120.000 km. De exemplu, in cutia mea nu fusese schimbat uleiul si smucea destul de urat cand schimba vitezele (cumva am reusit sa nu bag de seama cand am luat masina sau sa consider normal :pinch: ). Am schimbat uleiul, acum cutia se comporta mai bine, insa perfecta tot nu e. Deci ai grija la cutie! :popcorn:


Daca te mai pot ajuta cu informatii despre X1, nu ezita sa intrebi. :frantics:

This post has been edited by anania: 28 December 2017 - 21:56

2

#62 User is offline   pireutz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 83
  • Joined: 16-November 17
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Calatorii...calatorii...calatorii (nu FEMEI, cum am mai vazut, ca imi ajunge a mea :))) )

Posted 29 December 2017 - 21:11

Cred ca nu stii in ce te bagi...la 11 mii euro iei un X1 sDrive cat de cat ok cel mult...daca vrei in banii aia xDrive 20D, iei o coaja din 2010-2011...Mai trebuie sa iti spun ce inseamna cheltuieli cu BMW?

Parerea mea personala este ca daca nu ai macar 14.000-15.000 euro sa iei una din 2013-2014, cauta altceva...sau reorienteaza-te.. eu nu as baga in un BMW vechi de peste 5 ani banii astia, decat daca orgoliul e mai mare decat inteligenta...no offence.

Amical iti spun ca daca iei masina si in urmatorul an nu poti sa pui deoparte 2000 euro minim (buget extra pentru masina), nu e masina pentru bugetul tau...si am fost optimist cu 2000 euro, unii fac reparatii si schimburi de piese de 4-5000 euro...depinde cum ai norocul, dar tu cred ca nu esti kamikadze sa arunci banii...

Am aflat de muuult ca o masina SH merita daca e la un pret super decent si sub 4 ani si 100.000 km...altfel, tocmai ai luat o "ruleta ruseasca"...si nu e numai la BMW ce iti zic, la orice marca.
In plus, BMW cumperi NUMAI de la dealer BMW din Germania, daca nu vrei tepe...poti sa o duci tu la mama BMW Romania la tester, sunt programatori care iti manaresc km la BMW de nici producatorul nu stie cat are...si in cheie, si in ceasuri, si in computer, tot...cu tot cu erori, km parcursi de la ultimul plin, ultimul reset etc...asa ca...nu te risca...Pana si turcii cu Autohaus din DE au inceput sa faca magarii...

PS. Daca as fi in locul tau (si am fost acum 2 ani) as merge pe varianta leasing si iei una din 2014 cu garantie minim 1 an, ori cauti alta marca mai ieftina...Leasing poti face acum in multe locuri, eu te pot ajuta numai daca e leasing pe firma si faci deducerea partiala (partiala si nu totala, ca nu permite legislatia decat cu manareli) a TVA in mod legal, dar gasesti firme multe de leasing pe net pentru persoane fizice (aici nu deduci din TVA).

Diferenta care o dai iti va asigura o garantie, o masina cat de cat mai noua, iar daca aduni potentialele cheltuieli cu un BMW din 2010 ce te pot lovi in un an si tragi linie, iesi mai rentabil sa iei un leasing pe 2 ani pe diferenta la o masina din 2014 si o garantie de 1-2 ani.

Dar...parerea mea...tu oricum ai piticii tai pe creier, eu pe ai mei, ceilalti ii au pe ai lor, si Alba ca Zapada va ramane fata mare...cu BMW... :)))))
2

#63 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5317
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 December 2017 - 21:37

stiu ce costuri presupune un BMW mai nou , de aceea am si zis de varianta cu Duster sau ceva mai ieftin, din punctul meu de vedere nu prea as mai lua bmw prea curând.
0

#64 User is offline   pireutz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 83
  • Joined: 16-November 17
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Calatorii...calatorii...calatorii (nu FEMEI, cum am mai vazut, ca imi ajunge a mea :))) )

Posted 29 December 2017 - 22:28

 alex230ro, on 29 December 2017 - 21:37, said:

stiu ce costuri presupune un BMW mai nou , de aceea am si zis de varianta cu Duster sau ceva mai ieftin, din punctul meu de vedere nu prea as mai lua bmw prea curând.


Intre Duster si altceva as alege altceva...am avut Duster ca si masina de serviciu...e ok, merge bine, dar imi ingheta genunchiul stang iarna de la curent :))))

Uite o varianta ce am luat-o eu cand nu imi permiteam sa arunc 20.000 euro pe un X1 mai nou:

https://suchen.mobil...NDING&fnai=prev

E in Berlin, trebuie sa mai socotesti un 700 euro cu toate cheltuielile, dar sigur mai negociezi un 250 euro la ea...pt Berlin am un mecanic cu diagnoza ce poate merge cu tine, e al doilea oras "natal" al meu...
0

#65 User is offline   Andrei1986 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 05-January 18

Posted 05 January 2018 - 18:53

salut, doresc sa achizitonez in curand un X1 model 25D. Am cateva modele, ce parere aveti?

https://www.mobile.d.../251506082.html

https://www.mobile.d.../254725421.html


https://www.mobile.d.../253721422.html
0

#66 User is offline   pireutz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 83
  • Joined: 16-November 17
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Calatorii...calatorii...calatorii (nu FEMEI, cum am mai vazut, ca imi ajunge a mea :))) )

Posted 06 January 2018 - 21:04

1. Nu lua de la vanzatori privati...toate anunturile postate de tine duc la Private seller...plus ca au al doilea proprietar...iti vei lua o teapa cat banii aia.
2. Ce bani vrei sa bagi in ea?
3. Ce accesorii consideri indispensabile pt tine?
4. De ce nu te orientezi catre 20D, unde poti accesa anul 2014, eventual reprezentanta, cu garantie, contract, etc?
5. Nu posta in 2 posturi diferite aceeasi intrebare, ca nu ajuta...dimpotriva :)...

Exemple:
https://suchen.mobil...=AUTOMATIC_GEAR

https://suchen.mobil...=AUTOMATIC_GEAR

6. Mergi pe achizitie de la BMW reprezentanta, nu de la Autohaus...de ce? pentru ca BMW reprezentanta o da cu consumabilele schimbate, negociezi un 360 check, ai garantie 1 an, castigi cam 4-500 euro din consumabilele schimbate (pt ca daca ai lua masina din Autohaus - majoritate turci sau arabi- si nu schimbi in Ro filtrele toate si uleiul, iti bati joc de banii tai).
7. BMW reprezentanta iti face factura si contract prin care isi asuma ce vinde si iti scrie istoricul masinii corect...te feresti de 80% din probleme...
si....de ce iti spun de 20D:
- costul soft-tuning la 20D sa il urci pana la 220 CP (doar prin soft) este undeva la 300 euro...fara cip suplimentar, doar rescriere ECU...asta daca vei vedea ca nu iti ajung cei 188 CP...mie pe modul Sport imi ajung...

This post has been edited by pireutz: 06 January 2018 - 21:05

0

#67 User is offline   MikeOnline! 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 49
  • Joined: 27-November 10

Posted 06 January 2018 - 22:52

Ce inseamna “doar din soft [...] fara cip suplimentar” ?!

Sfinte...
0

#68 User is offline   Crysis21 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 477
  • Joined: 04-January 15
  • Gender:Male

Posted 06 January 2018 - 23:17

cred ca se refera chip tuning prin reprogramare ecu vs power-box (unul zdravan e mai scump) :rolleyes:
0

#69 User is offline   MikeOnline! 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 49
  • Joined: 27-November 10

Posted 07 January 2018 - 11:52

Powrbox-ul, adica “aparatul” ala cate modifica parametrii cititi de senzorii masinii (cantitate/presiune aer/combustibil etc.) si o determina sa mearga “fortat” intr-o anumita maniera? Astfel de aparate ar trebui sa fie tratate ca franghia in casa spanzuratului pe forumurile dedicate pasionatilor de autoturisme.
Formularea colegului imi pare cel putin nefericita...dar problema cea mai mare e ca lumea intra, citeste si ia de bun “doar din soft ... fara cip suplimentar”.

P.S: Nu vreau sa fiu rautacios, insa am fost in postura de “habarnist”, doar ca in vremea in care postarile nu erau de o calitate atat de indoielnica, motiv pentru care am iesit din “intunericul” necunoasterii.
P.S2: Ar fi pacat sa se umple comunitatea aceasta de “cunoscatori” si discutii contradictorii despre “doar soft-tuning” si “cip suplimentar”...

This post has been edited by MikeOnline!: 07 January 2018 - 11:54

0

#70 User is offline   pireutz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 83
  • Joined: 16-November 17
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Calatorii...calatorii...calatorii (nu FEMEI, cum am mai vazut, ca imi ajunge a mea :))) )

Posted 07 January 2018 - 21:47

Reprogramare ECU, fara nici un PowerBox...
Pe Dyno la varianta asta de X1 20D ies +30 CP si maxim 450 nm ca sa nu afectezi transmisia.
Este in Iasi unul dintre cei mai buni programatori, are si in Bucuresti din ce stiu...
Preturile le afli singur, ca nu fac eu reclama...

Practic iti optimizezi parametrii care sunt tinuti diferit de catre producator pentru a respecta anumite standarde in diverse tari...castigi putere, micsorezi consumul uneori, ai o liniaritate mai buna in acceleratie...Daca vrei sa pui PowerBox si sa mergi pe tuning, trebuie sa bagi alte piese, nu astea stock, ca nu vor tine la stresul suplimentar.

This post has been edited by pireutz: 07 January 2018 - 21:50

0

#71 User is offline   MikeOnline! 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 49
  • Joined: 27-November 10

Posted 08 January 2018 - 06:38

@pireutz: Colegu’, eu am Stage 2 la masina personala, dar iti multumesc pentru ca ai incercat sa imi explici “pe scurt”. Numai bine!
0

#72 User is offline   Andrei1986 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 05-January 18

Posted 08 January 2018 - 11:21

de exemplu : https://www.mobile.d.../252306220.html

Masina are carte service mentinuta la bmw cu ultima revizie la 100 mii. Am auzit pareri si pareri, unii spun sa nu iau de la dealeri ci de la privati si altii invers. Daca iau un X1 , la ce ar trebui sa fiu atent , in afara de distributie?
Merci !

This post has been edited by Andrei1986: 08 January 2018 - 11:21

0

#73 User is offline   sm3agol 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 218
  • Joined: 19-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Campina/Bucuresti/Buzau

Posted 08 January 2018 - 12:18

Arata f bine masina
La modelul asta (E84) sa stii ca merge foarte greu directia, daca il iei pentru o doamna, este un aspect important.
0

#74 User is offline   pireutz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 83
  • Joined: 16-November 17
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Calatorii...calatorii...calatorii (nu FEMEI, cum am mai vazut, ca imi ajunge a mea :))) )

Posted 08 January 2018 - 15:47

 MikeOnline!, on 08 January 2018 - 06:38, said:

@pireutz: Colegu’, eu am Stage 2 la masina personala, dar iti multumesc pentru ca ai incercat sa imi explici “pe scurt”. Numai bine!


Draga colegu, mai sunt si cei care nu sunt initiati...asa cum si eu am fost si consider ca inca sunt rokie pe partea de tuning...si pe mine ma ajutau informatiile astea sa mai lumineze neuronul, ca nu stiam nici eu de Powerbox in trecut :)
0

#75 User is offline   pireutz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 83
  • Joined: 16-November 17
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Calatorii...calatorii...calatorii (nu FEMEI, cum am mai vazut, ca imi ajunge a mea :))) )

Posted 08 January 2018 - 16:13

 Andrei1986, on 08 January 2018 - 11:21, said:

de exemplu : https://www.mobile.d.../252306220.html

Masina are carte service mentinuta la bmw cu ultima revizie la 100 mii. Am auzit pareri si pareri, unii spun sa nu iau de la dealeri ci de la privati si altii invers. Daca iau un X1 , la ce ar trebui sa fiu atent , in afara de distributie?
Merci !


De la privat tb sa fii atent la ...tot... :)
Intreaba daca are Servotronic, daca nu are, las-o, ca iti transformi doamna in Domnul...hidraulica e foarte greu de manuit...
In plus, ar fi bine sa cauti 1 owner, astea cu 2 proprietari prezinta un risc...plus ca neamtul se dezice imediat: asa am luat-o, asa ti-o dau...prinde orbul, scoate-i ochii, cam asa e...
Nu ai in Germania unde sa o ridici pe elevator fara programare, e complicat, asa ca urca jumatate pe bordura si baga nasul sub ea, vezi sa nu fie ulei pe la motor, pe la distributie...
Mergi cu un tester sa ii citesti erorile...daca nu te pricepi, ia un om cu tine, chiar daca masina e OK, cand vii cu ea daca iti da vreo eroare va trebui sa o resetezi pe drum, altfel e posibil sa iti taie din viteza si mergi cu bicicleta...
Uita-te la imbinarile de la motor si in portbagaj...trebuie sa fie masticul de la suduri intact, altfel a fost accidentata.
Verifica discurile si placutele sa fie ok, vezi daca a respectat planul de schimburi consumabile.
Mergi cu ea macar 5km...sa simti cutia...baga si un marsarier...asculta sa nu haraie, maraie, etc...cu toate ca la 100k km ar tb sa fie foarte ok.
Vezi jantele...neamtul daca face buf in bordura o repara si o vinde, dar janta mai ramane julita si uneori stramba la muchie. La fel, verifica si muchia de metal de sub masina, de la praguri, sa nu fie indoita...

PS. Sa iti speli blugii de 3 ori (mai ales aia albastri noi)...la vara daca transpiri, vei avea o piele alb-albastra in masina :))))
PPS. Masina e ok ca si pret pt dotarile alea, arata normal pt anul si km ei, verifica daca are Servotronic si ...bafta.
0

#76 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2279
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 08 January 2018 - 17:18

X1 E84 nu este o masina care sa merite 20k euro dupa 4 ani si 100k km. Este mica, plasticoasa si destul de rigida. Daca optezi pt sh, mai bine un X3 F25, diferenta astronomica, gasesti destule la 20k euro. Dar decat un x1 sh la 20k euro mai bine un Sportage/Tucson nou.
1

#77 User is offline   StefanJ 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 21-April 18

Posted 21 April 2018 - 12:20

Salutare!

Ce imi puteti spune despre noul model BMX X1 F48 18d sDrive cu noul motor B47U?
Sufera de aceeasi problema cu lantul de distributie ca si motorul N47?

Am decis sa cumpar o masina din Olanda.
Masina este fabricata in 06.2016, rulata in Olanda, service doar in reprezentanta BMW Rotterdam, istoric curat, 107.000 km garantati si inscrisi pe factura.
Ce alte sfaturi imi puteti da vis-a-vis de aceasta masina?

Stie cineva ce semnifica exact simbolurile din imaginea atasata?
Apar in istoricul de service primit de la vanzator.

Va multumesc anticipat.

Stefan

Attached File(s)


0

#78 User is offline   19mihai86 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 09-January 19

Posted 12 January 2019 - 20:22

Salut,

Va deranjez si eu cu anuntul urmator, ce parere aveti de bmw x1 16d sdrive 116cp, cum se comporta iarna pe drumurile patriei. Daca puteti sa impartasiti din experientele voastre o sa fiu recunoscator.
Caut si eu ceva la un buget de 15k euro, daca aveti ceva mai interesant puteti sa ma indrumati, sunt nou pe acest forum.
https://www.nextauto...6-cp-euro-5/108

Cu stima,
Mihai

This post has been edited by 19mihai86: 12 January 2019 - 20:27

0

#79 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5317
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 January 2019 - 20:43

Sdrive ? Are avantajul gărzii la sol in rest nu știu ce să zic nu as lua sub fara xdrive.
0

#80 User is offline   raduron10 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 74
  • Joined: 19-July 18

Posted 12 January 2019 - 21:11

View Post19mihai86, on 12 January 2019 - 20:22, said:

Salut,

Va deranjez si eu cu anuntul urmator, ce parere aveti de bmw x1 16d sdrive 116cp, cum se comporta iarna pe drumurile patriei. Daca puteti sa impartasiti din experientele voastre o sa fiu recunoscator.
Caut si eu ceva la un buget de 15k euro, daca aveti ceva mai interesant puteti sa ma indrumati, sunt nou pe acest forum.
https://www.nextauto...6-cp-euro-5/108

Cu stima,
Mihai



Eu nu as lua acel X1, prea putine dotari, spre deloc chiar, motorizare foarte slaba, iar X fara Xdrive nu prea i vad rostul. Mai bine cauta un seria 3
0

Share this topic:


  • 4 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro