Jump to content

reglaj aliniament roti suspensie normala cu optiunea AWD


Recommended Posts

povestea este ca am facut aliniamentul la rotii acum o saptamana si ceva,la serviciul respectiv mi-a recomandat sa schimb o bucsa pe spate ca nu o poate face perfect din cauza ei,am schimbato si am revenit sa imi refaca aliniamentul,l-au facut si de data asta a iesit in parametri care trebuie.mi-au dat hartia, am platit din nou doar pentru spate.doar ca ajuns acasa am observat ca la modelul masini pe a doua hartie mecanicul a selectat modelul cu suspensie AWD,la primul reglaj am trecuta suspensie normala asa cum are si masina.am revenit la servis si le-am aratat hartiile dar ei au zis ca nu are nimic merge si asa .

eu m-am uitat pe harti si difera minimile si maximile admise intre modelul cu AWD si cel normal, la unghiurile alea ma refer. masina este bmw e90.

suspensie AWD eu am vazut ca este pusa pe cele cu tractiune integrala

intrebarea mea pentru cineva care intelege de chestia asta cu aliniamentul este daca chiar este asa cum au zis ei,ca mie nu prea mi se pare in regula.

ms.

Link to comment
Share on other sites

langa calypso la podul viilor, le zice euroconect. bucsa veche nu avea nimic dar aluia i sa parut ca sarea cand invartea de surub,am schimbato ca o cumparasem inainte si daca tot a dat bratul ala jos am puso noua.suruburile s-au desfacut fara probleme,dar i-am pus sa dea cu spray pe ele de cum a ridicato,de fapt sunt seibile pe capatul surubului puse excentric,asa este la modelul meu.

oricum nu ii recomand nimanui,au gasit niste explicati pentru bucsa de te durea capul,cu faptul ca mi-au selectat alt model de suspensie fata de ce am eu inca nu sunt lamurit, dar o sa mai trec o data,si ultima, pe la ei.

Edited by cabron
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 7 months later...

(...)

eu m-am uitat pe harti si difera minimile si maximile admise intre modelul cu AWD si cel normal, la unghiurile alea ma refer. masina este bmw e90.

suspensie AWD eu am vazut ca este pusa pe cele cu tractiune integrala

intrebarea mea pentru cineva care intelege de chestia asta cu aliniamentul este daca chiar este asa cum au zis ei,ca mie nu prea mi se pare in regula.

ms.

Dezgrop eu acest topic si pentru altii interesati, fara a-mi dori in mod special a crea un nou topic... citind aici un asa-zis mod de aliniament (..si pe buna dreptate "cabron" se intreaba daca este bine facut!) aliniamentul rotilor masinii a fost facut incorect dupa regula/..legea clasica romaneasca "merge si asa"..

m-am gandit sa va supun atentiei ce reglaje se fac la un E90 pe un stand echipament dedicat; nume: Hunter Hawkeye 811 Pro Wheel Aligner.

 

Mentionez ca baietii au fost atat de cinstiti si deschisi cand le-am atras atentia ca am observat un mic joc de bucsa in spatele rotii din spate.. au verificat ei aceasta si mi-au recomandat ca mai intai sa inlocuiesc bucsele si sa revin pentru acuratete cat mai buna a directiei rotilor.

 

Tin sa mai spun ca acelasi echipament pe mana unora care nu stiu sa il foloseasca sau sunt ignoranti duc la aceleasi erori de echilibrare/reglare. Va asigur ca am citit mult/destul de mult (review-uri) pana am decis sa ajung la cei cu acel echipament, pentru simplu motiv ca trebuia sa merite toti banii mei.

 

post-71385-0-18370500-1487281151_thumb.jpg

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

(...)

eu m-am uitat pe harti si difera minimile si maximile admise intre modelul cu AWD si cel normal, la unghiurile alea ma refer. masina este bmw e90.

suspensie AWD eu am vazut ca este pusa pe cele cu tractiune integrala

intrebarea mea pentru cineva care intelege de chestia asta cu aliniamentul este daca chiar este asa cum au zis ei,ca mie nu prea mi se pare in regula.

ms.

Dezgrop eu acest topic si pentru altii interesati, fara a-mi dori in mod special a crea un nou topic... citind aici un asa zis mod de aliniament (si pe buna dreptate "cabron" se intreaba!) aliniamentul rotilor masini a fost facut incorect dupa regula/..legea clasica romaneasca "merge si asa".. m-am gandit sa va supun atentiei ce reglaje se fac la un E90 pe un stand/echipament dedicat; nume echipament: Hunter Hawkeye 811 Pro Wheel Aligner.

 

Mentionez ca baietii au fost atat de cinstiti si deschisi cand le-am atras atentia ca am observat un mic joc de bucsa in spatele rotii din spate.. au verificat ei aceasta si mi-au recomandat ca mai intai sa inlocuiesc bucsele si sa revin pentru acuratete cat mai buna a directiei rotilor.

 

 

Tin sa mai spun ca acelasi echipament pe mana unora care nu stiu sa il foloseasca sau sunt ignoranti duc la aceleasi erori de echilibrare/reglare. Va asigur ca am citit destul de mult pana am decis sa ajung la cei cu acel echipament, pentru simplu motiv ca trebuia sa merite toti banii mei.

 

 

post-71385-0-36490600-1487282059_thumb.jpg

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut. Trec si eu prin aceasi experienta. Masina trage dreapta dupa geometrie. Volanul era usor spre dreapta. Dupa inca o vizita la service volanul este drept dar tot trage dreapta.

Am incercat sa mut rotile din fata in spate si stanga dreapta dar tot trage dreapta.

S-a verificat directia si spune ca este buna. Anvelopele sunt noi si doar ce au fost schimbate, acesta fiind motivul pentru geometrie.

Cu cele vechi mergea drept.

 

Ceva idei?

 

LE: desi topicul este AWD la mine este RWD. Am scris aici sa nu mai deschid un altul.

Edited by Andrei525
Link to comment
Share on other sites

 

LE: desi topicul este AWD la mine este RWD. Am scris aici sa nu mai deschid un altul.

 

poti sa dai mai multe detalii despre ce echipament s-a folosit la realizat geometria?

S-a facut pe toate rotile?..

 

Ce spui tu imi pare aproape imposibil.. cum sa traga intr-o parte dupa facerea geometriei?! Tocmai acest lucru e ultimul care NU trebuie sa se intample.

 

Deci practic acum din cauza ca volanul a fost pus drept directia trage intr-o parte...

 

 

Nu ma dau specialist deloc dar ori masina a suferit un accident inainte de geometrie si s-au reglat rotile si directia (sa nu mai traga intr-o parte) ori echipamentul folosit la geometrie nu s-a folosit/reglat/era calibrat in prealabil cum trebuie!..

 

Eu nu mi-am dat decat cu parerea mai sus. Este ciudat simptomul.

 

..Ai mers vroedata cu o bicicleta avand cadru afectat/strambat de roata din fata (intr-o groapa, de o bordura..) care a indoit cadrul si a inceput apoi sa "traga" intr-o parte?

Asta se poate intampla si unei masini.

..Greu se mai poate scoate "la linie".. sper sa gresesc; stiu ca poate sa nu fie ieftin, dar cauta cel mai bun loc de facut geometria si spune-le simptomul si cazi la intelegere ca numai daca reusesc sa scoata masina "la linie" (adica drept) ii platesti..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

ai scris atat de mult si totusi ai transmis atat de putine lucruri relevante...

:offtopic: :offtopic: :offtopic:

... dar Tu poti sa transmiti ceva util topicului? Sa stii doar sa faci observatii, esti observator..

 

Eu cred ca am pus MAI SUS IN TOPIC o pagina de referinta, cu tot ceea ce TREBUIE sa contina un reglaj ca la carte, facut acum 2 ani, cu directie fara probleme, cauciucuri uzate uniform..

 

Eu am dat UN EXEMPLU cu bicicleta, multi probabil nici nu vor sti despre ce vorbesc..; eu am mers cu asa bicicleta, aproape de nereparat, dar niciodata cu o masina care sa traga intr-o parte fara sa ma gandesc ca ar fi acelasi lucru.

 

In final, numai Dumnezeu stie cum stiu unii sa folosesca echipamentul pentru geometrie sau CAT DE DES ESTE CALIBRAT.. In Romania.

 

:offtopic: :offtopic: :offtopic:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.