Jump to content

Bmw e90 320d nu trage/nu trece de 4000ture pe loc


Recommended Posts

Salutare.

Sunt nou pe acest forum.am achizitionat din germania un bmw e90 320d din 2006 163cp si am o problema caĂ e ma supara teribil si va rog sa ma ajutati.

Am venit cu ea din germania si am sesizat pe drum ca nu trage cum ar trebui,uneori trage pana i se taie alimebtarea(ajunge pe rosu acul turometrului),alteori nu ,adica nu mai ajunge pe rosu si se opreste pe la 3000 sau nu 4000 ture. daca pe loc o accelerez nu sare de 4000 rpm.ce sa mai,nu trage ca un bmw.

Ce ar putea avea?

Aveti idee ce ar trebui sa fac,de unde sa incep?

Masina are 173000km.are dpf.neamtul mi a zis ca are consumabilele schimbate,asa arata si hartiile.

Va multumesc si astept niste raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Salutare.

Sunt nou pe acest forum.am achizitionat din germania un bmw e90 320d din 2006 163cp si am o problema caĂ e ma supara teribil si va rog sa ma ajutati.

Am venit cu ea din germania si am sesizat pe drum ca nu trage cum ar trebui,uneori trage pana i se taie alimebtarea(ajunge pe rosu acul turometrului),alteori nu ,adica nu mai ajunge pe rosu si se opreste pe la 3000 sau nu 4000 ture. daca pe loc o accelerez nu sare de 4000 rpm.ce sa mai,nu trage ca un bmw.

Ce ar putea avea?

Aveti idee ce ar trebui sa fac,de unde sa incep?

Masina are 173000km.are dpf.neamtul mi a zis ca are consumabilele schimbate,asa arata si hartiile.

Va multumesc si astept niste raspunsuri.

 

 

cred ca d aia a vandut o si el , incepi cu diagnoza

Link to comment
Share on other sites

Recent am demontat radiatorul turbinei sa curat extern radiatorul climei si am observat ca pe la prizele intercoolerului furtunelor de legatura cu motorul, respectiv turbina..SCAPA ULEI, furtunele cele groase fiind umede.. Una dintre prizele acelea de aluminiu si plastic era deformata datorita oxidarii aluminiului intre cauciuc si aluminiu si nu mai statea cum trebuie, ce sa mai scapa ulei..

Dupa ce ampus totul la loc motorul, turbina trage un pic MAI BINE.

Acum nu mai scapa ulei. Uita-te dupa pete de ulei pe furtune si refa/curata prizele acelea si o sa traga mai bine.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti.multumesc pentru raspunsuri.e ok daca e limitata la 4000,deci am scapat de o grija.

Ramane problema ca uneori nu trage si se plafoneaza.ieri de exemplu urcam o panta si i am dat a treia blana sa vad daca mai face asa (pentru ca nu tot timpul face)si iarasi nu urca cum trebuie in ture si nu mai mult de 3000 aproximativ.

Daca ar fi actuatorul turbinei.e scump ,aveti idee?se poate repara? O sa merg si la o diagnoza cand am timp.ala iese la tester?

Mentionez ca revizia a fost facuta chiar inainte sa cumpar masina,va spun si eu ce mi a spus neamtul.

O sa ma uit p la motor sa vad daca sunt ceva scurgeri de ulei sau furtune scapate...si poate ma risc sa ii schimb si filtrul denmotorina din nou.

Merci.va tin la curent

Link to comment
Share on other sites

Sal baieti.

M am uitat pe la motor si nu am gasit pierderi de ulei sau vreun furtun scapat.am observat doar ca priza aceea de aer din stanga cum deschid capota era scapata si am prins-o la loc cu soricei,dar nu cred ca asta a fost problema.vreau sa va intreb o chestie pana ajung la o diagnoza in urma a ceea ce am mai citit pe net: e posibil sa intre cateodata in modul de regenerare al filtrului de particule si de asta face asa?

Eu acum am observat in cartea de service a neamtului ca la ultima revizie a fost schimbat doar uleiul pentru ca e bifat *ja* iar la restu *nein*.o sa pun si o poza diseara si sa calculez in functie de cartea service de cand nu are alte consumabile schimbate.multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare.scuze pt intarzaiere.am rezolvat problema pe jumatate prin faptul ca am schimbat filtrul de motorina care era foarte infundat pentru ca nici sa suflu prin el nu puteam ,iar de atunci nu am mai patit sa nu treaca de o anumita turatie.

Pentru ca tot puturoasa,am curatat si valva egr,am schimbat si filtrul de aer,dar degeaba.urmeaza o diagnoza sah vad cum fac sa aflu,poate are ceva la turbina,am impresia ca uneori nu intra turbo.

Link to comment
Share on other sites

Sal.da,am filtru de particule.

Azi am fost la bimmer service pt testare:

Am eroare pt toate cele 4 bujii(la acelasi nr de km s-a inregistrat)

Eroare actuator turbo

Eroare filtru particule.partial infundat.mi a aratat niste valori acolo.

Mecanicul mi a zis ca e si releul desi nu a dat eroare.pe deviz au scris ca tre sa schimb releul si bujiile.

Nu stiu ce sa fac pt ca vine iarna si am vazut pe club ca multi au problema asta cu bujiile.

Mi a recomandat si o auto-curatare dpf(sa merg cu ea in viteza 3 la 3000 ture pt nu stiu cat timp) dar banuiesc ca o fac degeaba acum daca bujiile nu functioneaza.????.

As fi pus o poza cu erorile dar nu am stiut cum.

Link to comment
Share on other sites

Uneori problemele de lipsa de putere se pot rezolva luand prin eliminare de la cele mai putin costisotoare operatiuni,pana la cele scumpe, incepi cu niste filtre,curatare egr,curtare admisie(poate fi colamtata,nici nu iti dai seama ce poti gasi acolo),curatare turbo etc...dupa care incepi sa le si schimbi daca e necesar in urma unei diagnoze din care reiese ca una din piese nu lucreaza in parametri nici dupa ce a fost curatata, dar nu uitati, macar odata pe luna sa aveti un picior mai greu pe acceleratie, 10-15min 3500/4000rpm, de la mers numai prin oras si subturat vin si problemele astea.
Link to comment
Share on other sites

Uneori problemele de lipsa de putere se pot rezolva luand prin eliminare de la cele mai putin costisotoare operatiuni,pana la cele scumpe, incepi cu niste filtre,curatare egr,curtare admisie(poate fi colamtata,nici nu iti dai seama ce poti gasi acolo),curatare turbo etc...dupa care incepi sa le si schimbi daca e necesar in urma unei diagnoze din care reiese ca una din piese nu lucreaza in parametri nici dupa ce a fost curatata, dar nu uitati, macar odata pe luna sa aveti un picior mai greu pe acceleratie, 10-15min 3500/4000rpm, de la mers numai prin oras si subturat vin si problemele astea.

Ori nu citesti ori nu citesti, a zis foarte clar ca are eroare pe toate bujiile, deci releul bujii ars, si DPF infundat... nu prea va inteleg, este foarte clar ce problema are omul. Se schimba releul de bujii si se face o diagnoza, dar e indicat sa se schimbe si bujiile, apoi va porni automat regenerarea , sau se va putea activa fortat din tester.

Pentru cei care nu prea inteleg rolul bujiilor la diesel vara e foarte simplu: nu merge o bujie nu se activeaza regenerarea filtrului de particule.

Toti astia care recomanda piciorul greu odata pe luna nu prea inteleg faptul ca un diesel scoate fum fix la accelerarile bruste, daca te apuci sa tragi de unul cu DPF infundat prin oras nu prea ii a bine, cel mai bine e sa mergi cu el constant daca tot vrei sa il turezi, scrie si in manual dar pentru unii e greu sa citeasca. 10-15 min la 3-4k rpm ii fix pix, regenerarea porneste dupa ce ai mers cu peste 60km/h o anumita perioada si e deja motorul peste o anumita temperatura, iar altii nu baga in seama termostatele care au si ele rolul lor in pornirea regenerarii(termostat defect, motor sub temperatura de lucru inseamna ca nu se porneste regenerarea).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare.vin cu vesti noi.

Mi am cumparat un tester c110 pt bmw .

Cei de la service nu mi au sters erorile asa cum am crezut eu.dupa ce am pus testerul pe ea le aveam pe aceleasi.

Le am sters si am ramas doar cu erorile pe cele 4 bujii.bun.

Am desfacut personal egr si admisia ca sa ajung la bujii.le-am verificat si par ok(cu un fir de plus ,si toate au facut scantei).

Ieri am scos releul si am testat.il simte si imi da eroare cand il am dat jos(glow plug relay parca).l am decapsulat,am masurat toate firele de pe el si cele de la mufa rotunda plus erau duse(nu au dat continuitate pe aparat).azi am inlocuit firele alea.o sa il dau cu silicon si il pun inapoi.sper sa o rezolv asa ca sa nu fiu nevoit sa cumpar alt releu.apoi poate merge si regenerarea filtrului .

Cine are nevoie sa vada ce erori are si sa le stearga il invit la mine in parcare.gratis of course.

Multumesc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 10 months later...
Viteza reala si cea din bord nu sunt niciodata identice! Daca in bord iti indica 130 km/h, viteza ta reala e unde la 126-127 km/h. GPS-ul Waze ar trebui sa-ti indice viteza efectiva. Aceasa marja este facuta pentru ca soferii sa nu depaseasca limita si sa nu ia amenda. Conteaza si ce tester folosesti pt diagnoza. Daca folosesti parnaia de Delphi care e bun la toate marcile si de fapt la niciuna, nu cred ca vei gasi problema. Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.