Jump to content

E46 N42B18 problema pornire


Recommended Posts

Iar.... Si din nou... Nici bine nu te bucuri 5 minute de masina (sau 200 de km) caci apare alta problema.

 

Am observat ca la rece cand pornesc motorul scoate un sunet ciudat si se tureaza pana la 1.500 dupa care revine la normal si dispare si acel sunet. Nu stiu cum l-as putea reproduce...

Daca merg oleaca cu ea si se incalzeste sau pe la a 2-3a pornire dispare acel sunet si nu se mai tureaza de nebun.

 

Pe baza celorlalte topicuri, am urmĂŁtoarele banuieli.

 

Buji, clapeta de acceleratie, debitmetru, electromotor. Astea ar fii banuielile mele... Corect ?

 

Careva ati mai patit asa ? Vara nu mia facut ca era cald mereu, acuma cum a dat frigu.. cum am dat si peste problema... mentionez ca in timpul functionarii e totul ok.

Link to comment
Share on other sites

poate e doar socul automat

 

Nefiind mare cunoscator, poate ai dreptate... daca ma gandesc mai bine odata am invartit cheia si am scapato inapoi si pornise foarte urat...

 

Cunosti ce cod are acel soc automat si cam pe unde il gasesc in masina ? :)

Link to comment
Share on other sites

la al meu N42B20 de fiecare data cand pornesc motorul ( doar cand e rece motorul ) se tureaza singur pana in 1200-1300rpm si dupa 10-15 sec pe ceas scade la 700, si da se aude mai tare, mai gros , mai galagios ( in cazul meu posibil de la evacuare)....dupa care motorul se aude normal pt un N42

 

am avut/am si eu momente cand nu porneste la primul SFERT de cheie...dar daca duc cheia pana la finalul cursei porneste fara prob.

 

nu am erori !

 

pot trai cu chestia asta

 

 

on topic:

 

 

de preferat ar fi sa lasi motorul sa revina la turatie de 700 rpm dupa care sa pleci cu ea.

pt linistea ta ....schimba bujiile.

 

 

bafta.

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

la al meu N42B20 de fiecare data cand pornesc motorul ( doar cand e rece motorul ) se tureaza singur pana in 1200-1300rpm si dupa 10-15 sec pe ceas scade la 700, si da se aude mai tare, mai gros , mai galagios ( in cazul meu posibil de la evacuare)....dupa care motorul se aude normal pt un N42

 

am avut/am si eu momente cand nu porneste la primul SFERT de cheie...dar daca duc cheia pana la finalul cursei porneste fara prob.

 

nu am erori !

 

pot trai cu chestia asta

 

bafta.

 

Mam gandit si eu ca poate de aia ca nu am dat cheia total, dar nu stiu daca afecteaza cu ceva daca tin apasat pana porneste motorul, si in plus la una dintre porniri mia palpait martorul cu ulei pe rosu, care e la presiunea motorului daca stiu bine, deci chiar si daca a aparut o singura data, cred ca am motive sa ma stresez...

Link to comment
Share on other sites

Mam gandit si eu ca poate de aia ca nu am dat cheia total, dar nu stiu daca afecteaza cu ceva daca tin apasat pana porneste motorul, si in plus la una dintre porniri mia palpait martorul cu ulei pe rosu, care e la presiunea motorului daca stiu bine, deci chiar si daca a aparut o singura data, cred ca am motive sa ma stresez...

 

nu te mai stresa...lasa masina in pace....are totusi o varsta, nu e noua

daca iti face asa la fiecare pornire rece, atunci sa te stresezi, dar ca ti se aprinde/palpaie martotul de la ulei odata la nu stiu cate porniri....lasa-l in pace.( parerea mea)

Link to comment
Share on other sites

Nefiind mare cunoscator, poate ai dreptate... daca ma gandesc mai bine odata am invartit cheia si am scapato inapoi si pornise foarte urat...

 

Cunosti ce cod are acel soc automat si cam pe unde il gasesc in masina ? :)

Eu spuneam ca poate asa e normal sa faca, cand e rece motorul sa intre "socul" si sa fie mai turat motorul cateva secunde. Zic si eu

Link to comment
Share on other sites

Iar.... Si din nou... Nici bine nu te bucuri 5 minute de masina (sau 200 de km) caci apare alta problema.

 

Am observat ca la rece cand pornesc motorul scoate un sunet ciudat si se tureaza pana la 1.500 dupa care revine la normal si dispare si acel sunet. Nu stiu cum l-as putea reproduce...

Daca merg oleaca cu ea si se incalzeste sau pe la a 2-3a pornire dispare acel sunet si nu se mai tureaza de nebun.

 

Pe baza celorlalte topicuri, am urmĂŁtoarele banuieli.

 

Buji, clapeta de acceleratie, debitmetru, electromotor. Astea ar fii banuielile mele... Corect ?

 

Careva ati mai patit asa ? Vara nu mia facut ca era cald mereu, acuma cum a dat frigu.. cum am dat si peste problema... mentionez ca in timpul functionarii e totul ok.

 

deschide capota si vezi la ventilatorul de aer auxiliar (cel ce baga aer proaspat in evacuare)

Link to comment
Share on other sites

din pacate nu pot accesa acel video, traiasca echipa de IT de la lucru...

 

Nu stiu sunetul acela parca seamana oleaca cu faza aia cand e motorul sub-turat si cu a 3-a vrei sa urci dealu si realizezi ca ai mai putin de 1.000 RPM :frantics:

 

Eventual o sa incerc sa fac un video, asta dupa ce imi vine telefonul din service -traiasca NOKIA

 

turatia motorului cand e rece e altceva, dar nu mi se ridica la 1.500 pentru cateva momente si sa coboare cand dispare si sunetul...

 

Oare ECU sa nu dea comanda corect si sa bage prea mult combustibil cand e aerul mai rece ? nu stiu daca se poate lua la calcul si faza cu trasu aerului fals...

 

EDIT: wind-3er faza e ca la mine dureaza maxim 5 secunde, nu stiu cat de tare se aude de afara, dar in interior se aude, sa nu mai pun la calcul ca mam ales cu niste gauri in toba... care cred ca mai amplifica oleaca sunetul...

Edited by xLoud
Link to comment
Share on other sites

EDIT: wind-3er faza e ca la mine dureaza maxim 5 secunde, nu stiu cat de tare se aude de afara, dar in interior se aude, sa nu mai pun la calcul ca mam ales cu niste gauri in toba... care cred ca mai amplifica oleaca sunetul...

 

 

hmmm....5 secunde e putin....nu stiu ce sa spun in cazul asta.

Link to comment
Share on other sites

Salut, ai acelasi sunet ca aici?

 

 

mas risca sa zic ca se aseamana sunetul... doar ca se aude un pic diferit.... e si normal filmarea e de afara si eu in masina...

 

EDIT: Faza e ca inca nu a fost asa rece sa aibe de ce sa dureze mult... sau sa nu masoare temperatura corect si cu uleiu un picut mai rece sa fie socul ? wtf... e oleaca ciudat... totusi... asta ar insemna ca is lenese si bujiile ?

 

EDIT 2: M-am uitat de cateva ori la video, cam si acolo primele 5 secunde de la pornire se aude acel sunet.

Am gasit un post in care era scris asta

 

I have solve the problem, i have stretched the spring from the valve in the oil case and i have changed the plastic cover from the oil filter. From 2 days the car is starting normal.

In termeni romanesti, ce am de facut ? Sau care ati facut asta ?

Edited by xLoud
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut acel sunet din video pentru cateva secunde cand o porneam prima data si era defect vanosul pe admisie. Imi dadea eroare si pe tester. Ai schimbat patinele de la distributie?

 

Da, recent au fost schimbate când am schimbat si simeringurile...

 

E posibil sa fie vanosul ?

 

Nu as puea sa zic ca am consum mai mare... Adica 10% in oras si nu merg doar pe drept...

Edited by xLoud
Link to comment
Share on other sites

Ambele patine erau duse...

 

Sper in cel mai scurt timp sa apuc sal pun pe tester, stiti ceva bun care funcționeazĂŁ prin Bluetooth si sa fie compatibil cu Windows phone ? Nu vreau sa car mereu laptopul cu mine...

 

Vanosul nu face un fel de zgomot ? Sa ticaie ?

Edited by xLoud
Link to comment
Share on other sites

sa nu fie de la pompa de aer auxiliara... aia scoate un zgomot cam infundat, cum zici

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY71-EUR-02-2004-E46-BMW-318i&diagId=11_3400

 

Si cum as putea verifica daca pompa e ok ?

 

Pentru ca momentan e o lista lunga cu cauze... :))

 

Oricum... Va trebui sa astept pana in weekend ca sa pot verifica masina.

Link to comment
Share on other sites

Daca erau patinele sparte, curata baia de ulei de resturi ca exista riscul iti traga pompa plastic si se strica. Eu aveam multe bucati blocate la sita sorbului, am avut noroc ca nu au trecut. Si traseul uleiului era obturat din acest motiv. Si la tine poate nu ajunge imediat uleiul pana sus si sa faca zgomot ori lantul, ori vanosul. Mai ales ca ai zis ca ti-a palpait becul cu rosu de la ulei.
Link to comment
Share on other sites

e cunoscuta problema pe forumurile sw afara. cel putin din ce scrii toate poate e asta..

 

 

 

in corpul filtrului de ulei e o valva care se mai intepeneste, cu un arc. Aia daca e intepenita, nu lasa uleiul sa circule pana nu se acumuleaza ceva presiune in circuit..

poti sa verifici chiar tu cred, se ajunge usor la ea. problema e ca nu se gaseste separat, se schimba tot corpul... ala e mai scump..

merita verificat, mai ales ca esti sigur ca nu e de la distrbutie/valvetronic..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

se poate sa ne zici ce ulei folosesti? poate sa influente sunetul doar la inceput cum zici tu cred .

 

Folosesc 5W30, totuși, e ciudat ca doar la primele porniri face asa... Nivelul de ulei e ok... Cum se incalzeste oleaca, cum e totul ok, ma gândesc sa trec pe 0W.

 

Ca mi-am amintit... Baia de ulei era ok... Nu sau dus bucati de la patina pe traseu.

 

Ma gândesc la ce a zis DOMI, la partea cu presiunea, dar daca nu face presiune calume ar trebui sa afecteze performatna masinii in sine.

E ciudat ca daca merg cu a2-a si trec intra 3-a si scade sub 2.000 e cam lenesa la urcat in ture dupa care ma baga in scaun... Specific bmw cu motoare mici sau sa fie o hiba si acolo ?

Fiind primul motor pe benzina... Cam greu cu comparatia...

 

Nici nu ma mai trage gandu so folosesc, in weekend o duc pe sus la verificat.

 

 

Acu.. La mintea prostului, se poate ca bateria sa fie de cacat si pana nu se Încarcã sa facã figuri ? Luând in calcul ca folosesc masina doar in weekend...

Edited by xLoud
Link to comment
Share on other sites

eu am distributie noua , legat de sunetul care zici tu a inceput sa-mi faca si mie dupa ce am pus uleiul top tec 4100 5w40 , e mai vascos , eu zic totusi ca este ok , nu ai cum sa faci motorul sa mearga ca unul nou , am avut multe probleme cu motorul asta , mie la fel mi se pare ca debea creste in turatie , la 2,700 parca ii scade puterea dupa acea urca repede (vorba vine repede) , pana acolo ma gandesc ca merge pe sistemul valvetronic si dupa o anumita turatie merge pe clapeta adica deschide supapele la maxim . mai este posibil sa fie si debitmetrul sau poate sonda lamba , oricum este un mister motorul acesta pentru multi . Edited by gomorra
Link to comment
Share on other sites

Folosesc 5W30, totuși, e ciudat ca doar la primele porniri face asa... Nivelul de ulei e ok... Cum se incalzeste oleaca, cum e totul ok, ma gândesc sa trec pe 0W.

 

Ca mi-am amintit... Baia de ulei era ok... Nu sau dus bucati de la patina pe traseu.

 

Ma gândesc la ce a zis DOMI, la partea cu presiunea, dar daca nu face presiune calume ar trebui sa afecteze performatna masinii in sine.

E ciudat ca daca merg cu a2-a si trec intra 3-a si scade sub 2.000 e cam lenesa la urcat in ture dupa care ma baga in scaun... Specific bmw cu motoare mici sau sa fie o hiba si acolo ?

Fiind primul motor pe benzina... Cam greu cu comparatia...

 

Nici nu ma mai trage gandu so folosesc, in weekend o duc pe sus la verificat.

 

 

Acu.. La mintea prostului, se poate ca bateria sa fie de cacat si pana nu se Încarcã sa facã figuri ? Luând in calcul ca folosesc masina doar in weekend...

 

daca e putin intepenita, o sa iti faca doar la rece. exacat cum spui tu.

 

si fara ulei de loc tot aceleasi performate o sa le ai.. numai ca faci motorul praf.. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.