Jump to content

DSC si Turbosuflanta


Recommended Posts

Salut, sunt nou inregistrat, dar citesc de cel putin 2 ani forumul si sunt la curent cu toate noutatile.

Sunt posesorul unui 530 diesel, e60 an: 2006. O masina excelenta ca si aspect cu toate dotarile.

Am doua probleme:

1) DSC: se dezactiveaza in mers dar niciodata in primele 15 -20 de minute de mers in oras, intotdeauna se intampla la drum lung; dupa ce se aprinde prima oara daca repornesc motorul se reseteaza insa eroarea apare mult mai repede ca inainte. Nici o eroare pe tester, bateria este noua, geometria a fost facuta, am fost la mai multe service-uri insa niciodata nu am reusit sa rezolv problema. Poate fi vreun scurt ? Poate sa se supraincalzeasca vreun modul ? Unde se afla modulul DSC ? Ce as putea sa le mai spun mecanicilor sa verifice ? Multumesc.

2) Turbina moarta pe autostrada => rampa + service

Dupa o reparatie rapida si inlocuire turbo cu una second care suiera, totul a mers bine. Am reconditionat turbina veche (doar partea mecanica), schimbat galeria de admisie, galeriea de evacuare, ulei, filtre etc... => masina nu trage, se tureaza scoasa din viteza pana aproape de 4000 rpm, greu trec de 100 km/h; Nici o eroare pe tester, cei de la reconditionari spun ca turbina a fost reconditionata cum trebuie, atat timp cat ea functioneaza pana in 4000 inseamna ca merge. Am garantie la ea si mi se pare f ciudat ca am un motor de 2993cm si puterea unuia de maxim 1.2 cu caroserie mai grea. Ma gandesc ca ar putea fi de a actuatorul turbinei care nu a fost reconditionat, dar acesta a mers bine cu cealalta parte mecanica a turbinei second-hand care suiera... in plus cred ca ar fi dat erori pe tester daca acesta din urma era de vina, doar e parte electrica.

 

In speranta ca `mi veti da niste idei utile va multumesc. Ori ce sfat e binevenit.

Link to comment
Share on other sites

Salut. In legat cu dsc ul, ai putea in prima instanta sa mergi la cineva care-ti poate face update la toate modulele de pe masina, inclusiv cel de dsc. Prima si singura optiune ce-as lua-o in calcul este reprezentanta. Daca nici dupa rescrierea modulului cu un soft mai nou nu da rezultate inseamna ca va trebui sa-l inlocuiesti, dar si asta dupa ce ai eliminat toate celelalte cauze. Un update la repr costa undeva la 200Ron. La turbina, in considerentul ca a fost reconditionata cum trebuie, problema cred ca sta la partea de sincronizare dintre actuator si turbina. Mai greu cica dupa unii, sa le mai faci sa functioneze ca si una din fabrica. Tocmai din acest considerent. Incearca totusi sa gasesti pe cineva care chiar stie sa le calibreze
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Intre timp, am fost la cei care au reconditionat-o. Mi-au aparut erori de actuator. Dupa ce au sters erorile a mers, aproximativ 15 minute. Dupa care a murit din nou.

Urmeaza sa ma duc sa reconditionez actuatorul in alta parte ca astia nu reconditioneaza decat partea mecanica. Daca stiam luam turbina noua de la inceput, nu faceti ca mine ca nu economisiti nimic, ba mai rau pierdeti timp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.