Jump to content

Scandalizare in lumea auto - grupul VAG prins cu minciuna la normele de poluare


bimmer90f30

Recommended Posts

Salutare forumisti.

Nu stiu daca o asemenea stire a fost adusa la cunostinta iubitorilor de masini in special al acelora care au motoare pe motorina, dar in momentul de fata este un mare scandal starnit de o companie de protectie a mediului din SUA care demonstreaza ca unele motoare mai noi ale concernului Volkswagen ar minti in privinta normelor reale de poluare ale motoarelor instalate ca si in datele tehnice ale autovehicolelor

 

Sigur nu aceasta este singura sursa de informare; e plin netul la ora actuala..

 

Intrebarea mea catre colegi este daca o asemenea stire va v-a determina sa renuntati la (putin) mai economice motoare diesel si sa treceti pe benzina.

 

(habar nu am, am incercat cateva cautari.. Daca acest topic/stire exista pe acest forum; observ ca nu..)

Comentarii, reactii, sunt acceptate si bine venite!

 

:download:

Edited by bimmer90f30
  • Like 4
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca Ww ar urma sa plateasca o amenda de 18 miliarde $,iar imediat dupa acest scandal au avut pierderi la bursa,undeva la 14 mil.$.

Nasol moment ptr grupul Vag.

Zvonurile (articolele) merg pana acolo incat se preconizeaza o moarte a motoarelor mici pe motorina datorita normelor (recente) de poluare mult mai mici. Aceste zvonuri sunt in vestul Europei.. Anul acesta a fost introdusa Euro 6 norma de poluare la motorina, daca nu ma insel..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Scandalul a pornit de la EPA (Environmental Protection Agency), adica Garda de Mediu din SUA.

Explicatiile pe larg sunt aici si aici.

Modelele afectate: Passat, Jetta, Golf, Beetle si Audi A3

Total: 482.000 masini vandute in SUA incepand din 2009

Din punct de vedere penal: amenda de 37.500 UDS/masina plus dosare penale pentru cei responsabili.

Link to comment
Share on other sites

In momentul de fata ma simt mai bine luand "pulsul" de la fata locului.

 

Sunt cam SATUL de stiri manipulative (dar din pacate cu impact vrand nevrand) manevrate abil de o sleafta de banditi.. cine stie ce se pune la cale(!?!) :frantics: ..fara a da prea mult in teorii conspirative. :sorcerer:

Edited by bimmer90f30
  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Pai nu e conspiratie, ca au recunoscut. Dar sa fim seriosi, ca sa scoti emisiile permise in California cu un diesel, e nebunie din capul locului.

 

 

Intrebarea mea catre colegi este daca o asemenea stire va v-a determina sa renuntati la (putin) mai economice motoare diesel si sa treceti pe benzina.

 

De ce sa renunt eu? Din partea mea sa dea faliment VW, GM, toti. Cu ce ma afecteaza pe mine, e vina lor, dar si a legislatiei americane. Trebuia sa interzica din start masinile diesel in anumite zone/orase.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Macar de-ar fi doar VW in situatia asta... Cu siguranta si alte marci practica diverse smecherii pentru a obtine cifre atractive legate de consum si norme de poluare. Cate masini au in realitate consumurile de carburant mentionate de producator?

Am fost, sunt si voi fi in continuare posesor de VW. Chiar si diesel... :thumbsup:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Stati voi linistiti ca toate motorizarile ds (in cazut vag este vorba doare de 2.0ds euro 5)fabricate de toti producatorii auto au emisii mult mai mari decat cele date de fabricant.

Ghinionnul vag a fost ca softul lor a fost mai prapadit decat softul folosit de alti producatori....practic masina simte momentul cand se face verificarea emisiilor si mareste eficacitatea sistemului de evacuare.

Cum reuseste lucrul asta,foarte simplu,o masina la testul de emisii sta pe loc sau in cel mai fericit caz are doar 2 roti in miscare in cazul cand este pe standul de frana (nu verifica nimeni noxele cu masina pe standul de franare :laugh: ).

Atunci cand masina este in deplasare normala cu toate 4 roti in miscare...sistemul de evacuare revine la normal.

Edited by GABIVVX1
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Se pune gresit problema. Motoare mici, diesel, VW etc.

 

Astia au avut ghinion. Pe ei i-au prins.

 

Sunt multe magarii facute de multi. Masinile nu se mai testeaza cum ar trebui de multa vreme. Softanele se schimba DUPA inceperea productiei si nu DOAR ca se corecteaza buguri etc.

 

Sunt standarde bagate pt siguranta cum ar fi ISO26262. Praf in ochi. Se feresc de masini chinezesti. Atat. Nu e nimic in plus pe partea de siguranta doar eventual ceva materiale noi si asistenta CAD mai buna.

 

Nu mai se tine cont de nimic. Sa nu se intoarca clientul cu masina in service sau sa fie putini dar cat sa nu afecteze imaginea si vanzarile. In rest, da-i bataie.

 

Producatorii nu mai platesc design bun. Nu mai vor. Prefera sa faca manarii. Idem si furnizorii de componente.

 

Ar trebui recall facute la masini pt ca sunt componente electronice defecte, integrate care mor dupa un timp pt ca siliciul e lipit aiurea. Milioane de bucati. Vrajeala. NU-i pasa nimanui. Se schimba ca oricum defectul apare dupa un timp deci sansele mari sunt sa se duca e DUPA termenul de garantie. Nu mai plateste producatorul ci clientul. Si nu e doar un producator. Sunt multi deci e "piata" -> mergem mai departe.

Link to comment
Share on other sites

Astia dezamagitii sunt pasionatii aia cu ochelari de cal carora poti oricand sa le vinzi un kkt dar cu sigla potrivita.

 

In aceleasi conditii in care au prins VW cu ocaua mica,BMW X5 a trecut testul.Citeam pe forumul VW,sint destul de dezamagiti posesorii de VW,mai ales in ultima vreme noile lor masini sint destul de problematice (vesi motorul 1.2 tfsi pe linga care N47-le bmw e mic copil)

 

Asta pt ca BMW are buget mai mare, deci mai multe posibilitati.

 

Chiar e aiurea sa o dam cu BMW vs. VW la tehnologii. Nu e diferenta intre ei. Ma refer aici la concernul VW vs. BMW.

 

Probabil ca au exagerat iar aia i-au prins. Dar de trecut, clar ca pot trece si VW.

Link to comment
Share on other sites

Diesel hibrid sunt niste glume sinistre. La fel sunt si hibridele benzin, unde daca te grabesti sa ajungi la serviciu prin oras ii descarci bateria in 5 kilometri.

Eu cred ca e o propaganda si ceva instrumentat si gandit. Nu neg ca au gresit, insa consider ca americanii sunt ipocriti in general.

In tara unde 2.0 are capacitatea o masina de tuns iarba, e mega exagerare cu normele de poluare raportat la poluarea generala.

Si da, cred ca nu doar Vw a trisat. Dar au vrut ei neaparat sa patrunda pe piata americana cu dieselul unde benzin-hibridele au o felie majora de piata.

Iar la partea cu fiabilitatea, nici Mercedes si Bmw nu sunt mai breji. Nicio marca nu mai e ce-a fost, asta e adevarul.

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Stati voi linistiti ca toate motorizarile ds (in cazut vag este vorba doare de 2.0ds euro 5)fabricate de toti producatorii auto au emisii mult mai mari decat cele date de fabricant.

Ghinionnul vag a fost ca softul lor a fost mai prapadit decat softul folosit de alti producatori....practic masina simte momentul cand se face verificarea emisiilor si mareste eficacitatea sistemului de evacuare.

Cum reuseste lucrul asta,foarte simplu,o masina la testul de emisii sta pe loc sau in cel mai fericit caz are doar 2 roti in miscare in cazul cand este pe standul de frana (nu verifica nimeni noxele cu masina pe standul de franare :laugh: ).

Atunci cand masina este in deplasare normala cu toate 4 roti in miscare...sistemul de evacuare revine la normal.

Cum reuseste lucrul asta,foarte simplu,o masina la testul de emisii sta pe loc sau in cel mai fericit caz are doar 2 roti in miscare in cazul cand este pe standul de frana (nu verifica nimeni noxele cu masina pe standul de franare :laugh: ).

SI DACA ARE TRACTIUNE INTEGRALA ??? :blink:(permanenta)

cand se face omologarea masinii nu se simuleaza cumva si conditiile in care masina ruleaza in sarcina?

Edited by alexwrc
Link to comment
Share on other sites

Diesel este cartea pe care a mers si merge VW pentru a ajunge nr 1 ,care era programat pentru 2018 parca dar datorita impotentei altora care nu au mai scos modele noi ...Toyota si GM a atins cifra mai repede.Piata americana este diferita de cea europeana,merg mult pe benzina si Bi-fuel adica plus metanol.VW avrut sa impinga piata cu forta catre diesel...vedeti reclamele din state la disel ,sunt geniale unele si probabil ca reusesc .....si hopa ca s-au trezit autoritatile....au fabrici la noi astia ?..eu stiu ca au in Mexic...si hai cu banii la bugetul federal ca cerneala a terminat-o Bernake si avem nevoie de cascaval.

La ce amenzi au dat ei unor companii farma americane ....pai ce greata sa avem cu una care e din Germania si care e nr 1 mondial....dai la bot fara mila....ce tupeu pe nemtii astia ...au si nr 1 mondial si 3 marci premium ( mercedes,bmw audi) si noi daca nu o nationalizam acum 6 ani pe a noastra era de mult vanduta pe bucati.

Pe ei pe mama lor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca Ww ar urma sa plateasca o amenda de 18 miliarde $,iar imediat dupa acest scandal au avut pierderi la bursa,undeva la 14 mil.$.

Nasol moment ptr grupul Vag.

 

 

Au bani sa plateasca, iar masinile se vand in draci.

 

Si uite asa functiona softul http://www.zoso.ro/functiona-softul-volkswagen-reducerea-poluarii/

Edited by AFk^
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

In aceleasi conditii in care au prins VW cu ocaua mica,BMW X5 a trecut testul.Citeam pe forumul VW,sint destul de dezamagiti posesorii de VW,mai ales in ultima vreme noile lor masini sint destul de problematice (vesi motorul 1.2 tfsi pe linga care N47-le bmw e mic copil)

Am o Jetta 1.2 Tsi din 2012 luata de noua ... aprob tot ce zici,fabilitatea la VW a disparut demult!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Diesel hibrid sunt niste glume sinistre. La fel sunt si hibridele benzin, unde daca te grabesti sa ajungi la serviciu prin oras ii descarci bateria in 5 kilometri.

Eu cred ca e o propaganda si ceva instrumentat si gandit. Nu neg ca au gresit, insa consider ca americanii sunt ipocriti in general.

In tara unde 2.0 are capacitatea o masina de tuns iarba, e mega exagerare cu normele de poluare raportat la poluarea generala.

Si da, cred ca nu doar Vw a trisat. Dar au vrut ei neaparat sa patrunda pe piata americana cu dieselul unde benzin-hibridele au o felie majora de piata.

Iar la partea cu fiabilitatea, nici Mercedes si Bmw nu sunt mai breji. Nicio marca nu mai e ce-a fost, asta e adevarul.

 

Bateria nu se descarca asa usor, si oricum cupleaza pe motorul termic daca depasesti un anumit plafon de putere

 

Verifica pe o toyota un lexus, sau Ds5 hybrid, volvo etc.... sau i8

Link to comment
Share on other sites

1.2 tsi nu e motor ( vorba vine, e un gunoi inca nefiabil), este un praf in ochi celor care vor sigla de vw . De ce ai ales 1.2?

 

La momentu respectiv nu erau prea multe idicatii despre acest motor ,daca nu ma insel modelul meu a fost din primu lot. Acum este folosita ca a 2-a masina,pe langa ea detin un CLA 220 CDI din 2013.

Link to comment
Share on other sites

:)) pai bineinteles ca cupleaza, dar aici vorbeam de eficienta si ecologia asta inchipuita. Si crede-ma ca bateria o descarci foarte repede daca nu ai o talpa foarte fina.

I8 costa cat costa, e irelevant. Iar diesel hibrydul celor de la Psa e fix o frectie. Si priusul e o basina, daca nu cumva ai nervi de otel sa mergi absolut batraneste si sa te claxoneze toti cand pleci de pe loc.

M-am dat cu Tesla p85d , care e in alta galaxie fata de hibride ca si autonomie, si chiar si asa daca o blanesti de 10 ori de pe loc, de la 450 de km scade autonomia la 250.

Nu mai spun de dezavantajele diesel hibridului psa , care reuseste sa faca niste bolovani de masini. Si in mod practic, sunt atatea teste pe net care evidentiaza ca economia nu e nici pe departe asa cum arata datele din hartii.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

La momentu respectiv nu erau prea multe idicatii despre acest motor ,daca nu ma insel modelul meu a fost din primu lot. Acum este folosita ca a 2-a masina,pe langa ea detin un CLA 220 CDI din 2013.

E beton om651 de pe cla. Mi se pare ca ai varianta biturbo secvential kkk. Eu am un c250 cdi si merge brici. Ai avut recall la injectoare?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.