BMWClub: Scandalizare in lumea auto - grupul VAG prins cu minciuna la normele de poluare - BMWClub

Jump to content

  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Scandalizare in lumea auto - grupul VAG prins cu minciuna la normele de poluare Motoare diesel Rate Topic: -----

#1 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3321
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 23 September 2015 - 13:28

Salutare forumisti.
Nu stiu daca o asemenea stire a fost adusa la cunostinta iubitorilor de masini in special al acelora care au motoare pe motorina, dar in momentul de fata este un mare scandal starnit de o companie de protectie a mediului din SUA care demonstreaza ca unele motoare mai noi ale concernului Volkswagen ar minti in privinta normelor reale de poluare ale motoarelor instalate ca si in datele tehnice ale autovehicolelor

Sigur nu aceasta este singura sursa de informare; e plin netul la ora actuala..

Intrebarea mea catre colegi este daca o asemenea stire va v-a determina sa renuntati la (putin) mai economice motoare diesel si sa treceti pe benzina.

(habar nu am, am incercat cateva cautari.. Daca acest topic/stire exista pe acest forum; observ ca nu..)
Comentarii, reactii, sunt acceptate si bine venite!

:download:

This post has been edited by bimmer90f30: 23 September 2015 - 13:32

-2

#2 User is offline   cristy7610 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 687
  • Joined: 31-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 23 September 2015 - 13:40

Am inteles ca Ww ar urma sa plateasca o amenda de 18 miliarde $,iar imediat dupa acest scandal au avut pierderi la bursa,undeva la 14 mil.$.
Nasol moment ptr grupul Vag.
0

#3 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3321
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 23 September 2015 - 13:46

View Postcristy7610, on 23 September 2015 - 13:40, said:

Am inteles ca Ww ar urma sa plateasca o amenda de 18 miliarde $,iar imediat dupa acest scandal au avut pierderi la bursa,undeva la 14 mil.$.
Nasol moment ptr grupul Vag.

Zvonurile (articolele) merg pana acolo incat se preconizeaza o moarte a motoarelor mici pe motorina datorita normelor (recente) de poluare mult mai mici. Aceste zvonuri sunt in vestul Europei.. Anul acesta a fost introdusa Euro 6 norma de poluare la motorina, daca nu ma insel..

This post has been edited by bimmer90f30: 23 September 2015 - 13:48

-2

#4 User is offline   D_A_N 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 526
  • Joined: 07-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 September 2015 - 14:01

Scandalul a pornit de la EPA (Environmental Protection Agency), adica Garda de Mediu din SUA.
Explicatiile pe larg sunt aici si aici.
Modelele afectate: Passat, Jetta, Golf, Beetle si Audi A3
Total: 482.000 masini vandute in SUA incepand din 2009
Din punct de vedere penal: amenda de 37.500 UDS/masina plus dosare penale pentru cei responsabili.
0

#5 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3321
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 23 September 2015 - 14:34

In momentul de fata ma simt mai bine luand "pulsul" de la fata locului.

Sunt cam SATUL de stiri manipulative (dar din pacate cu impact vrand nevrand) manevrate abil de o sleafta de banditi.. cine stie ce se pune la cale(!?!) :frantics: ..fara a da prea mult in teorii conspirative. :sorcerer:

This post has been edited by bimmer90f30: 23 September 2015 - 14:36

-1

#6 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3703
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 23 September 2015 - 14:43

Pai nu e conspiratie, ca au recunoscut. Dar sa fim seriosi, ca sa scoti emisiile permise in California cu un diesel, e nebunie din capul locului.

View Postbimmer90f30, on 23 September 2015 - 13:28, said:


Intrebarea mea catre colegi este daca o asemenea stire va v-a determina sa renuntati la (putin) mai economice motoare diesel si sa treceti pe benzina.


De ce sa renunt eu? Din partea mea sa dea faliment VW, GM, toti. Cu ce ma afecteaza pe mine, e vina lor, dar si a legislatiei americane. Trebuia sa interzica din start masinile diesel in anumite zone/orase.
4

#7 User is offline   Trask 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 409
  • Joined: 25-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Sector6 / Ploiesti
  • Interests:Cabluri AUX BMW - VAG
    Tel 0721925442

Posted 23 September 2015 - 14:54

Macar de-ar fi doar VW in situatia asta... Cu siguranta si alte marci practica diverse smecherii pentru a obtine cifre atractive legate de consum si norme de poluare. Cate masini au in realitate consumurile de carburant mentionate de producator?
Am fost, sunt si voi fi in continuare posesor de VW. Chiar si diesel... :thumbsup:
1

#8 User is offline   GABIVVX1 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 512
  • Joined: 30-March 12

Posted 23 September 2015 - 15:09

Stati voi linistiti ca toate motorizarile ds (in cazut vag este vorba doare de 2.0ds euro 5)fabricate de toti producatorii auto au emisii mult mai mari decat cele date de fabricant.
Ghinionnul vag a fost ca softul lor a fost mai prapadit decat softul folosit de alti producatori....practic masina simte momentul cand se face verificarea emisiilor si mareste eficacitatea sistemului de evacuare.
Cum reuseste lucrul asta,foarte simplu,o masina la testul de emisii sta pe loc sau in cel mai fericit caz are doar 2 roti in miscare in cazul cand este pe standul de frana (nu verifica nimeni noxele cu masina pe standul de franare :laugh: ).
Atunci cand masina este in deplasare normala cu toate 4 roti in miscare...sistemul de evacuare revine la normal.

This post has been edited by GABIVVX1: 23 September 2015 - 15:22

-1

#9 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8270
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 23 September 2015 - 15:20

Se pune gresit problema. Motoare mici, diesel, VW etc.

Astia au avut ghinion. Pe ei i-au prins.

Sunt multe magarii facute de multi. Masinile nu se mai testeaza cum ar trebui de multa vreme. Softanele se schimba DUPA inceperea productiei si nu DOAR ca se corecteaza buguri etc.

Sunt standarde bagate pt siguranta cum ar fi ISO26262. Praf in ochi. Se feresc de masini chinezesti. Atat. Nu e nimic in plus pe partea de siguranta doar eventual ceva materiale noi si asistenta CAD mai buna.

Nu mai se tine cont de nimic. Sa nu se intoarca clientul cu masina in service sau sa fie putini dar cat sa nu afecteze imaginea si vanzarile. In rest, da-i bataie.

Producatorii nu mai platesc design bun. Nu mai vor. Prefera sa faca manarii. Idem si furnizorii de componente.

Ar trebui recall facute la masini pt ca sunt componente electronice defecte, integrate care mor dupa un timp pt ca siliciul e lipit aiurea. Milioane de bucati. Vrajeala. NU-i pasa nimanui. Se schimba ca oricum defectul apare dupa un timp deci sansele mari sunt sa se duca e DUPA termenul de garantie. Nu mai plateste producatorul ci clientul. Si nu e doar un producator. Sunt multi deci e "piata" -> mergem mai departe.

#10 User is offline   catacfc 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 370
  • Joined: 27-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 September 2015 - 15:21

In aceleasi conditii in care au prins VW cu ocaua mica,BMW X5 a trecut testul.Citeam pe forumul VW,sint destul de dezamagiti posesorii de VW,mai ales in ultima vreme noile lor masini sint destul de problematice (vesi motorul 1.2 tfsi pe linga care N47-le bmw e mic copil)
0

#11 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8270
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 23 September 2015 - 15:31

Astia dezamagitii sunt pasionatii aia cu ochelari de cal carora poti oricand sa le vinzi un kkt dar cu sigla potrivita.

View Postcatacfc, on 23 September 2015 - 15:21, said:

In aceleasi conditii in care au prins VW cu ocaua mica,BMW X5 a trecut testul.Citeam pe forumul VW,sint destul de dezamagiti posesorii de VW,mai ales in ultima vreme noile lor masini sint destul de problematice (vesi motorul 1.2 tfsi pe linga care N47-le bmw e mic copil)


Asta pt ca BMW are buget mai mare, deci mai multe posibilitati.

Chiar e aiurea sa o dam cu BMW vs. VW la tehnologii. Nu e diferenta intre ei. Ma refer aici la concernul VW vs. BMW.

Probabil ca au exagerat iar aia i-au prins. Dar de trecut, clar ca pot trece si VW.

#12 User is offline   roco123 

  • Mastermind
  • Group: Members
  • Posts: 3740
  • Joined: 25-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 23 September 2015 - 16:22

@Bala
Nu as cred ca BMW are bugetul mai gras decat Grupul VAG...totusi e cel mai mare fabricant auto din lume...

Cred si eu ca se vor mai descoperi situatii similare.
1

#13 User is offline   23LKY 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 619
  • Joined: 04-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Focsani

Posted 23 September 2015 - 17:18

Ma intreb cum ar fi stat lucrurile daca N47 se vindea in state :). Inca o dovada ca nu te joci cu piata americana.
1

#14 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4135
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 23 September 2015 - 17:36

Ba renteaza inca diesel, dar modele cu cap facute gen diesel-hybrid, cu alea te incadrezi la normele de poluare, in oras la semafor sau pana la 30km/h mergi pe baterii
-4

#15 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1625
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 September 2015 - 20:49

Diesel hibrid sunt niste glume sinistre. La fel sunt si hibridele benzin, unde daca te grabesti sa ajungi la serviciu prin oras ii descarci bateria in 5 kilometri.
Eu cred ca e o propaganda si ceva instrumentat si gandit. Nu neg ca au gresit, insa consider ca americanii sunt ipocriti in general.
In tara unde 2.0 are capacitatea o masina de tuns iarba, e mega exagerare cu normele de poluare raportat la poluarea generala.
Si da, cred ca nu doar Vw a trisat. Dar au vrut ei neaparat sa patrunda pe piata americana cu dieselul unde benzin-hibridele au o felie majora de piata.
Iar la partea cu fiabilitatea, nici Mercedes si Bmw nu sunt mai breji. Nicio marca nu mai e ce-a fost, asta e adevarul.
2

#16 User is offline   alexwrc 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 276
  • Joined: 31-May 13
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:WRC,CNR,VTM,

Posted 23 September 2015 - 21:24

View PostGABIVVX1, on 23 September 2015 - 15:09, said:

Stati voi linistiti ca toate motorizarile ds (in cazut vag este vorba doare de 2.0ds euro 5)fabricate de toti producatorii auto au emisii mult mai mari decat cele date de fabricant.
Ghinionnul vag a fost ca softul lor a fost mai prapadit decat softul folosit de alti producatori....practic masina simte momentul cand se face verificarea emisiilor si mareste eficacitatea sistemului de evacuare.
Cum reuseste lucrul asta,foarte simplu,o masina la testul de emisii sta pe loc sau in cel mai fericit caz are doar 2 roti in miscare in cazul cand este pe standul de frana (nu verifica nimeni noxele cu masina pe standul de franare :laugh: ).
Atunci cand masina este in deplasare normala cu toate 4 roti in miscare...sistemul de evacuare revine la normal.

Cum reuseste lucrul asta,foarte simplu,o masina la testul de emisii sta pe loc sau in cel mai fericit caz are doar 2 roti in miscare in cazul cand este pe standul de frana (nu verifica nimeni noxele cu masina pe standul de franare :laugh: ).
SI DACA ARE TRACTIUNE INTEGRALA ??? :blink:(permanenta)
cand se face omologarea masinii nu se simuleaza cumva si conditiile in care masina ruleaza in sarcina?

This post has been edited by alexwrc: 23 September 2015 - 21:30

0

#17 User is offline   D_A_N 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 526
  • Joined: 07-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 September 2015 - 21:32

Se face o confuzie, americanii acuza emisiile NOx, nu consumul masinii. Consumurile afisate la bord sunt total aproxime pentru toate masinile, inclusiv pentru cele americane sau japoneze.
0

#18 User is offline   dorubimotoru 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 466
  • Joined: 23-January 15

Posted 23 September 2015 - 21:33

Diesel este cartea pe care a mers si merge VW pentru a ajunge nr 1 ,care era programat pentru 2018 parca dar datorita impotentei altora care nu au mai scos modele noi ...Toyota si GM a atins cifra mai repede.Piata americana este diferita de cea europeana,merg mult pe benzina si Bi-fuel adica plus metanol.VW avrut sa impinga piata cu forta catre diesel...vedeti reclamele din state la disel ,sunt geniale unele si probabil ca reusesc .....si hopa ca s-au trezit autoritatile....au fabrici la noi astia ?..eu stiu ca au in Mexic...si hai cu banii la bugetul federal ca cerneala a terminat-o Bernake si avem nevoie de cascaval.
La ce amenzi au dat ei unor companii farma americane ....pai ce greata sa avem cu una care e din Germania si care e nr 1 mondial....dai la bot fara mila....ce tupeu pe nemtii astia ...au si nr 1 mondial si 3 marci premium ( mercedes,bmw audi) si noi daca nu o nationalizam acum 6 ani pe a noastra era de mult vanduta pe bucati.
Pe ei pe mama lor.
1

#19 User is offline   AFk^ 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 590
  • Joined: 06-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 23 September 2015 - 21:36

View Postcristy7610, on 23 September 2015 - 13:40, said:

Am inteles ca Ww ar urma sa plateasca o amenda de 18 miliarde $,iar imediat dupa acest scandal au avut pierderi la bursa,undeva la 14 mil.$.
Nasol moment ptr grupul Vag.



Au bani sa plateasca, iar masinile se vand in draci.

Si uite asa functiona softul http://www.zoso.ro/f...cerea-poluarii/

This post has been edited by AFk^: 23 September 2015 - 21:38

-2

#20 User is offline   Oreo 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 71
  • Joined: 21-August 15
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Posted 23 September 2015 - 21:55

View Postcatacfc, on 23 September 2015 - 15:21, said:

In aceleasi conditii in care au prins VW cu ocaua mica,BMW X5 a trecut testul.Citeam pe forumul VW,sint destul de dezamagiti posesorii de VW,mai ales in ultima vreme noile lor masini sint destul de problematice (vesi motorul 1.2 tfsi pe linga care N47-le bmw e mic copil)

Am o Jetta 1.2 Tsi din 2012 luata de noua ... aprob tot ce zici,fabilitatea la VW a disparut demult!
2

Share this topic:


  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro