BMWClub: Scandalizare in lumea auto - grupul VAG prins cu minciuna la normele de poluare - BMWClub

Jump to content

  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Scandalizare in lumea auto - grupul VAG prins cu minciuna la normele de poluare Motoare diesel Rate Topic: -----

#41 User is offline   X X L 

  • drivin'...
  • Group: Moderators
  • Posts: 12167
  • Joined: 20-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 September 2015 - 07:44

BMW a dezmintit stirea publicata de Autobild, iar publicatia si-a retras articolul si l-a inlocuit

RUSINE AUTOBILD !
http://www.autobild....el-6920195.html

#42 User is offline   NWZeu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 81
  • Joined: 28-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 September 2015 - 07:56

Daca BMW va demonstra ca cei de la auto bild au dezinformat si la care se adauga pierderile financiare datorate scaderii la bursa, atunci acel "articol" se va indrepta catre o actionare in instanta la care sigur suma ceruta ca despagubire va fii uriasa !!!
0

#43 User is offline   C_o_s_m_i_n 

  • just fuckin' love my car
  • Group: Members
  • Posts: 5378
  • Joined: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Republica Bananiera Romania
  • Interests:Diagnoza si reparatii Webasto/Eberspacher

Posted 25 September 2015 - 08:09

Interesele nu au treaba cu masinile in sine. Sunt consecintele mainii intinse de Europa, refugiatilor musulmani.
Industria auto germana reprezinta 20% din volumul industrial german. Daca marii producatori auto germani cad, se prabusesc nu doar ei ci si ramurile adiacente acestei industrii.
Un sut tras Germaniei (motorul Europei) de catre americani, urmat probabil de un dezechilibru major al economiei europene, somaj, revolte, etc.
VW a fost doar un tap ispasitor (cu toate ca au si ei vina lor) iar acum se cauta nod in papura si altor marci germane tocmai pentru a servi aceluiasi scop. ;)

This post has been edited by C_o_s_m_i_n: 25 September 2015 - 08:16

1

#44 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 September 2015 - 08:22

Teoria e un pic prea trasa de par.
Ii doare in cur pe americani ca Germania primeste refugiati.
Atata timp cat pe ei nu-i afecteaza chestia asta, probabil ca sunt chiar multumiti de deznodamant.
Americanii nu sunt interesati ca UE sa fie puternica. Chiar din contra.
De ce crezi ca BMW nu a vandut diesel-uri in SUA atatia ani? Tocmai pentru ca nu puteau face masini care sa polueze sub limitele extrem de stricte din America.
Plus ca e in avantajul lor sa-si protejeze propria industrie auto.
Viziunea asta e de genul am pierdut meciul pentru ca nu a tinut arbitrul cu noi.
Piata de diesel din America reprezinta cam 1%.
E o furtuna intr-un pahat de apa.

This post has been edited by Service Premium: 25 September 2015 - 08:36

1

#45 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 September 2015 - 08:42

Iar zilele diesel-ului pe autoturisme sunt numarate.
Au aparut motoare pe benzina cu turbo care au performante foarte bune si consum mic.
Normele de poluare sunt tot mai stricte.
1

#46 User is offline   X X L 

  • drivin'...
  • Group: Moderators
  • Posts: 12167
  • Joined: 20-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 September 2015 - 08:55

corect, Ciupa!
in plus, de azi au intrat in vigoare noile norme EURO 6, unde nivelul NOx trebuie sa fie sub 80mg... (fata de 180 anterior)
iar marea majoritate a producatorilor sunt deja pregatiti pt asta, inclusiv BMW.
multi sunt cu motorizari hybrid, altii cu benzina, insa doar cativa au motorizari diesel (Peugeot, Ford, VAG, BMW... )

View PostNWZeu, on 25 September 2015 - 07:56, said:

Daca BMW va demonstra ca cei de la auto bild au dezinformat si la care se adauga pierderile financiare datorate scaderii la bursa, atunci acel "articol" se va indrepta catre o actionare in instanta la care sigur suma ceruta ca despagubire va fii uriasa !!!

NU MAI E NEVOIE !

autobild si-a retras singur acuzatiile, inlocuind stirea cu alta... insa nu inainte ca actiunile BMW Group sa scada cu ~ 8-9%

lumea zice ca ieri a fost zi buna de cumparaturi la bursa :D

#47 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4133
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 25 September 2015 - 08:57

View PostC_o_s_m_i_n, on 25 September 2015 - 08:09, said:

Interesele nu au treaba cu masinile in sine. Sunt consecintele mainii intinse de Europa, refugiatilor musulmani.
Industria auto germana reprezinta 20% din volumul industrial german. Daca marii producatori auto germani cad, se prabusesc nu doar ei ci si ramurile adiacente acestei industrii.
Un sut tras Germaniei (motorul Europei) de catre americani, urmat probabil de un dezechilibru major al economiei europene, somaj, revolte, etc.
VW a fost doar un tap ispasitor (cu toate ca au si ei vina lor) iar acum se cauta nod in papura si altor marci germane tocmai pentru a servi aceluiasi scop. ;)


Corect, dar daca avem motoare turbo pe benzina ne doare la basca.... asculta la sefu' ;)
-2

#48 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3694
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 25 September 2015 - 09:00

Nu sunt de acord cu asta. Dieselul abia a beneficiat de avantajele tehnologiei in ultimii 15 ani, nu are cum sa nu se mai produca. In toate tarile civizilate se interzice dieselul in centrul orasului, sau poate chiar intr-un oras intreg, cu asta sunt de acord. Dar motoarele diesel au beneficiat prea mult de dezvoltare/cercetare, bani cheltuiti, ca sa se renunte.
-1

#49 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8270
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 25 September 2015 - 09:04

Nu are legatura cu sumele investite. Se investesc bani si se scot in maxim 5 sau 7 ani, adica in atata timp cat se produce masina.

Din punct de vedere economic se poate renunta la diesel oricand.

Probabil ca va deveni mai scump si nu-l va mai cumpara nimeni. Asa ca se va opri de la sine :thumbsup:

#50 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4133
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 25 September 2015 - 09:09

Totusi testele de fabrica se fac altfel si sunt considerate etalon

Ca a depasit de 11 ori valorile maxime rezulta doar ca au pus un badaran la volan si a stat cu piciorul pe acceleratie nonstop.... si au demonstrat un mare nimic
-2

#51 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8270
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 25 September 2015 - 09:20

Testele de fabrica se fac in anumite conditii si sunt limitate de costuri. Pt a mentine costurile la un nivel decent si pt a mentine timpul de proiectare si testare la un nivel rezonabil, se folosesc statistici pe baza carora se fac scenarii.

Deci masina se testeaza "in laborator" dar testarea este minimala. De aici rezulta faptul ca poti pacali testele.

Nu are treaba cu talpa aluia.

De ex, se simuleaza imbatranirea cu 10 ani facand teste pe baza unor scenarii timp de 3 luni. E normal sa fie scapari dar si posibilitati de a ascunde probleme.

#52 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 September 2015 - 09:40

View PostP.I.M.P., on 25 September 2015 - 09:00, said:

Nu sunt de acord cu asta. Dieselul abia a beneficiat de avantajele tehnologiei in ultimii 15 ani, nu are cum sa nu se mai produca. In toate tarile civizilate se interzice dieselul in centrul orasului, sau poate chiar intr-un oras intreg, cu asta sunt de acord. Dar motoarele diesel au beneficiat prea mult de dezvoltare/cercetare, bani cheltuiti, ca sa se renunte.

Nu conteaza asta. Si in tehnologia motorului cu aburi s-au bagat sume enorme. La un moment dat existau destule masini cu motoare pe aburi.
1

#53 User is offline   MrDevILL 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 104
  • Joined: 01-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Posted 25 September 2015 - 09:48

Toata treaba asta cu normele de poluare e foarte indreptatita... in ultimele decenii s-a poluat in draci fara sa se tina cont de nimic si deja se vad urmarile astea din ce in ce mai rau.

Revenind la problema VAG, toti mint doar ca sa dea bine pe hartie, cati dintre voi ati ajuns la consumul declarat? Cel putin eu niciodata, nici macar daca merg ca o babuta. Iar apoi intervine alta problema --> fiabilitatea, cu cat incerci sa reduci poluarea la un motor cu combustie interna cu atat o sa apara probleme din ce in ce mai mari... a se vedea N47 de la BMW. Solutii alternative sunt destule, dar industria petrolului e prea puternica si interesele prea mari.
0

#54 User is offline   Gabriel.V 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 630
  • Joined: 22-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 September 2015 - 09:53

http://www.dft.gov.u...ting-scheme.asp
https://en.wikipedia...n_Driving_Cycle
Vedeti aici cum se testeaza masinile pentru consumul "etalon", alta "jmekerie" care se stie de foarte multi ani.
-1

#55 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 September 2015 - 10:37

View PostMrDevILL, on 25 September 2015 - 09:48, said:

Toata treaba asta cu normele de poluare e foarte indreptatita... in ultimele decenii s-a poluat in draci fara sa se tina cont de nimic si deja se vad urmarile astea din ce in ce mai rau.

Marea poluare e cea industriala.
Normele astea sunt menite sa aduca bani pentru bugetul statelor.
Daca unii cred ca se urmareste binele umanitatii si alte chestii de genul asta, acestia sunt doar foarte naivi.
6

#56 User is offline   GABIVVX1 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 512
  • Joined: 30-March 12

Posted 25 September 2015 - 10:39

Motoarele diesel nu o sa moara niciodata...din contra vor fi implementate tehnologii noi si vor aparea multe facilitati.
Treaba ca americanii nu sunt doritori de diesel este simlpa,pai ce economie sa faci lunar cu un diesel cand benzina este asa de ieftina in state sau in venezuela sau in tarile arabe ?
Imi povestea cineva ca in Iraq rar gasesti motorina in benzinarie si cand o gasesti este de calitate foarte proasta.Doar tiristi gasesti la pompele de motorina.
Cat despre americanii fani benzina,au mai fost pusi in situatia sa stea la cozi la benzinarie 10 ore sau sa plateasca pretul benzinei dublu la pompa fata de ziua precedenta...cand a aparut criza petrolului din anii 70.
Atunci americanii si-au cam schimbat parerea in general despre piata auto si despre motorizarile mari si au intrat pe piata lor japonezii si europenii cu masini mult mai economice si fiabile.
Practic ala a fost punctul de cotitura pentru industria auto din state...actualmente "Motor City''Detroid este in faliment total.
1

#57 User is offline   MrDevILL 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 104
  • Joined: 01-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Posted 25 September 2015 - 11:06

View PostService Premium, on 25 September 2015 - 10:37, said:

Marea poluare e cea industriala.
Normele astea sunt menite sa aduca bani pentru bugetul statelor.
Daca unii cred ca se urmareste binele umanitatii si alte chestii de genul asta, acestia sunt doar foarte naivi.


Foarte deacord cu tine, parerea mea e cam aceiasi. Problema e ca poluarea industriala + cea umana (gunoaie, deseuri, etc) + cea auto, toate contribuie la acelasi lucru. Este foarte clar ca totul se invarte in jurul banilor si a puterii. Nimeni, dar absolut nimeni din "elitele lumii" nu se gandeste decat la propria bunastare, restul, adica populatia e "carne de tun".

Problema e ca in ultimul timp se ingroasa gluma in toate domeniile. In auto e vorba de minciuni grosolane legate de poluare, consum, fiabilitate.. parerea mea e ca totusi noi suntem de vina pentru ca ii credem si inghitim orice ni se spune.

Foarte bine au facut americanii, mai trebuie cate o palma din asta (desi e clar in favoarea lor) sa se mai trezeasca unii, problema e ca doar unii se trezesc, restul "dorm" linistiti si inghit orice li se spune.
0

#58 User is offline   Severus 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 950
  • Joined: 29-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Moon of Endor
  • Interests:Evolutia Civilizatiei Martiene

Posted 26 September 2015 - 00:20

View PostService Premium, on 25 September 2015 - 08:22, said:

Americanii nu sunt interesati ca UE sa fie puternica. Chiar din contra.


Americanii sun interesati de o Uniune Europeana puternica la fel cum si UE este interesat de o America puternica mai ales in perioada asta.

Americanii nu isi pot permite acum o Uniune Europeana dezbinata si falimentara.


Gupul VW nu a jucat corect pe piata americanilor si aici este doar vina lor.Iar aicea este vorba de lacomie si goana dupa profit prin orice mijloace.Deocamdata lacomia sa intors contra lor iar economistii grupului vor trebui sa taie de undeva ca sa plateasca penalizarile:dividente,investitii,cercetare,etc
,
1

#59 User is offline   Catalin BMW 

  • dedicat marcii
  • Group: Members
  • Posts: 3217
  • Joined: 14-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Cøpenhavn
  • Interests:profit minim 90%

Posted 26 September 2015 - 23:22

Deci sa inteleg ca din toata "tigania" asta, rezulta faptul ca automobilele celor de la VAG (probabil si cele ale altor marci) nu indeplinesc mai mult decat normele "Euro 3" poate cel mult "Euro 4" iar faza cu "Euro 6" e un mare fâs?
0

#60 User is offline   X X L 

  • drivin'...
  • Group: Moderators
  • Posts: 12167
  • Joined: 20-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 27 September 2015 - 09:39

Ete fas...

Share this topic:


  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro