Jump to content

Scandalizare in lumea auto - grupul VAG prins cu minciuna la normele de poluare


bimmer90f30

Recommended Posts

E beton om651 de pe cla. Mi se pare ca ai varianta biturbo secvential kkk. Eu am un c250 cdi si merge brici. Ai avut recall la injectoare?

Nu am avut nici o rechemare ,masina am luato la 50 mii km ,actualmete are 72 mii km si garantie inca 2 ani ori 200 mii km.

 

Sincer sa fiu habar n-am daca e biturbo,masina e foarte buna si se tine bine la drum,are pachet sport AMG shadow line.

Link to comment
Share on other sites

Poate ca 1,2 tsi e un gunoi de motor la fel ca si alte motoare , dar vw are si motoare bune, motorul 2.0tdi cr e mai bun decat n47 , 2.0 e cel mai vandut motor si la vw si la bmw.

Sunt convins ca nu numai vw are softuri de genul ...Tehnologia e de mult avansata si se putea renunta de mult la motoare ce folosesc combustibili fosili, dar nu se vrea sunt prea multe interese asupra petrolului.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

per total .....vb romanului.....are balta peste...au bani sa plateasca

 

cat despre colegul @cavaliere vis-a vis de motoarele hibride pe benzina : http://bmwblog.ro/20...a-mai-frumoasa/

 

acum sincer nu stiu daca tu ai nu ai mai multe cunostinte in ingineria masinilor/motoarelor hibride decat toti inginerii de la BMW

 

sa dam comanda de un OZN pt tine, care sa mearga cu ...cu ce merg OZN-urile

Edited by wind-3er
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Domnilor, ramaneti la subiect: Testele. Omologarile etc.

 

Lasati versusul asta. Chiar este irelevant.

 

 

Cum reuseste lucrul asta,foarte simplu,o masina la testul de emisii sta pe loc sau in cel mai fericit caz are doar 2 roti in miscare in cazul cand este pe standul de frana (nu verifica nimeni noxele cu masina pe standul de franare :laugh: ).

SI DACA ARE TRACTIUNE INTEGRALA ??? :blink:(permanenta)

cand se face omologarea masinii nu se simuleaza cumva si conditiile in care masina ruleaza in sarcina?

 

Multe teste nu se fac in conditii de trafic normal ci in laborator.

 

In plus, nu se testeaza masina in functie de variante. Unele teste se fac cu masina echipata full (partea electrica/electronica) si unele teste se fac cu masina cheala.

 

Totul e sa iasa bine :thumbsup:

 

...au si nr 1 mondial si 3 marci premium ( mercedes,bmw audi)

 

Au mai multe marci premium

Link to comment
Share on other sites

BMW cica doar la modelul X3 F25 facelift... desi nu vad cum nu ar fi facut asta si la cel anterior.

 

deocamdata la BMW nu e confirmata treaba... doar stire de presa

 

“There is no function to recognize emissions testing cycles at BMW,”

“All emissions systems remain active outside the testing cycles.”

“There’s no suggestion BMW has done anything illegal,”

 

curios e ca in tot scandalul cu migratia, apare din nou la suprafata suprematia motoarelor pe benzina... :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

:)) pai bineinteles ca cupleaza, dar aici vorbeam de eficienta si ecologia asta inchipuita. Si crede-ma ca bateria o descarci foarte repede daca nu ai o talpa foarte fina.

I8 costa cat costa, e irelevant. Iar diesel hibrydul celor de la Psa e fix o frectie. Si priusul e o basina, daca nu cumva ai nervi de otel sa mergi absolut batraneste si sa te claxoneze toti cand pleci de pe loc.

M-am dat cu Tesla p85d , care e in alta galaxie fata de hibride ca si autonomie, si chiar si asa daca o blanesti de 10 ori de pe loc, de la 450 de km scade autonomia la 250.

Nu mai spun de dezavantajele diesel hibridului psa , care reuseste sa faca niste bolovani de masini. Si in mod practic, sunt atatea teste pe net care evidentiaza ca economia nu e nici pe departe asa cum arata datele din hartii.

 

Auris consuma foarte putin , Citroen DS5 e basinĂŁ cica

Lexus tot basinĂŁ e?

 

Motoarele au ajuns la apogeul lor de mult timp

Daca se vrea in fiecare an noi norme de poluare ei bine nu se poate

 

Pentru americanii aia insultati le recomand mizeriile ale de v8 pe carburator, foarte economice si putin poluante

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

offtopic:Auris hibrid chiar consuma putin (Bacau-UK ~3000 de km consum de 5.5 l/100 km si 35 ore).Pentru cine e suspicios in privinta hibridelor il sfatuiesc sa faca un test drive de mai mult de 100 km si isi v-a schimba parerea cum si eu mi-am schimbat-o.

 

ontopic: Cred ca se doreste moartea motorului diesel,de aici si scandalul.Totusi,sunt curios daca se v-a mai descoperi si la alt producator un asemenea sistem.Imposibil ca Vw sa fie singurii primitivi si restul producatorilor sa fie atat de avansati incat sa scoata un diesel nepoluant pe cat cer normele de mediu americane.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Daca BMW va demonstra ca cei de la auto bild au dezinformat si la care se adauga pierderile financiare datorate scaderii la bursa, atunci acel "articol" se va indrepta catre o actionare in instanta la care sigur suma ceruta ca despagubire va fii uriasa !!!
Link to comment
Share on other sites

Interesele nu au treaba cu masinile in sine. Sunt consecintele mainii intinse de Europa, refugiatilor musulmani.

Industria auto germana reprezinta 20% din volumul industrial german. Daca marii producatori auto germani cad, se prabusesc nu doar ei ci si ramurile adiacente acestei industrii.

Un sut tras Germaniei (motorul Europei) de catre americani, urmat probabil de un dezechilibru major al economiei europene, somaj, revolte, etc.

VW a fost doar un tap ispasitor (cu toate ca au si ei vina lor) iar acum se cauta nod in papura si altor marci germane tocmai pentru a servi aceluiasi scop. ;)

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Teoria e un pic prea trasa de par.

Ii doare in cur pe americani ca Germania primeste refugiati.

Atata timp cat pe ei nu-i afecteaza chestia asta, probabil ca sunt chiar multumiti de deznodamant.

Americanii nu sunt interesati ca UE sa fie puternica. Chiar din contra.

De ce crezi ca BMW nu a vandut diesel-uri in SUA atatia ani? Tocmai pentru ca nu puteau face masini care sa polueze sub limitele extrem de stricte din America.

Plus ca e in avantajul lor sa-si protejeze propria industrie auto.

Viziunea asta e de genul am pierdut meciul pentru ca nu a tinut arbitrul cu noi.

Piata de diesel din America reprezinta cam 1%.

E o furtuna intr-un pahat de apa.

Edited by Service Premium
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

corect, Ciupa!

in plus, de azi au intrat in vigoare noile norme EURO 6, unde nivelul NOx trebuie sa fie sub 80mg... (fata de 180 anterior)

iar marea majoritate a producatorilor sunt deja pregatiti pt asta, inclusiv BMW.

multi sunt cu motorizari hybrid, altii cu benzina, insa doar cativa au motorizari diesel (Peugeot, Ford, VAG, BMW... )

 

Daca BMW va demonstra ca cei de la auto bild au dezinformat si la care se adauga pierderile financiare datorate scaderii la bursa, atunci acel "articol" se va indrepta catre o actionare in instanta la care sigur suma ceruta ca despagubire va fii uriasa !!!

NU MAI E NEVOIE !

 

autobild si-a retras singur acuzatiile, inlocuind stirea cu alta... insa nu inainte ca actiunile BMW Group sa scada cu ~ 8-9%

 

lumea zice ca ieri a fost zi buna de cumparaturi la bursa :D

Link to comment
Share on other sites

Interesele nu au treaba cu masinile in sine. Sunt consecintele mainii intinse de Europa, refugiatilor musulmani.

Industria auto germana reprezinta 20% din volumul industrial german. Daca marii producatori auto germani cad, se prabusesc nu doar ei ci si ramurile adiacente acestei industrii.

Un sut tras Germaniei (motorul Europei) de catre americani, urmat probabil de un dezechilibru major al economiei europene, somaj, revolte, etc.

VW a fost doar un tap ispasitor (cu toate ca au si ei vina lor) iar acum se cauta nod in papura si altor marci germane tocmai pentru a servi aceluiasi scop. ;)

 

Corect, dar daca avem motoare turbo pe benzina ne doare la basca.... asculta la sefu' ;)

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt de acord cu asta. Dieselul abia a beneficiat de avantajele tehnologiei in ultimii 15 ani, nu are cum sa nu se mai produca. In toate tarile civizilate se interzice dieselul in centrul orasului, sau poate chiar intr-un oras intreg, cu asta sunt de acord. Dar motoarele diesel au beneficiat prea mult de dezvoltare/cercetare, bani cheltuiti, ca sa se renunte.
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu are legatura cu sumele investite. Se investesc bani si se scot in maxim 5 sau 7 ani, adica in atata timp cat se produce masina.

 

Din punct de vedere economic se poate renunta la diesel oricand.

 

Probabil ca va deveni mai scump si nu-l va mai cumpara nimeni. Asa ca se va opri de la sine :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.