Jump to content

Scandalizare in lumea auto - grupul VAG prins cu minciuna la normele de poluare


bimmer90f30

Recommended Posts

Testele de fabrica se fac in anumite conditii si sunt limitate de costuri. Pt a mentine costurile la un nivel decent si pt a mentine timpul de proiectare si testare la un nivel rezonabil, se folosesc statistici pe baza carora se fac scenarii.

 

Deci masina se testeaza "in laborator" dar testarea este minimala. De aici rezulta faptul ca poti pacali testele.

 

Nu are treaba cu talpa aluia.

 

De ex, se simuleaza imbatranirea cu 10 ani facand teste pe baza unor scenarii timp de 3 luni. E normal sa fie scapari dar si posibilitati de a ascunde probleme.

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt de acord cu asta. Dieselul abia a beneficiat de avantajele tehnologiei in ultimii 15 ani, nu are cum sa nu se mai produca. In toate tarile civizilate se interzice dieselul in centrul orasului, sau poate chiar intr-un oras intreg, cu asta sunt de acord. Dar motoarele diesel au beneficiat prea mult de dezvoltare/cercetare, bani cheltuiti, ca sa se renunte.

Nu conteaza asta. Si in tehnologia motorului cu aburi s-au bagat sume enorme. La un moment dat existau destule masini cu motoare pe aburi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Toata treaba asta cu normele de poluare e foarte indreptatita... in ultimele decenii s-a poluat in draci fara sa se tina cont de nimic si deja se vad urmarile astea din ce in ce mai rau.

 

Revenind la problema VAG, toti mint doar ca sa dea bine pe hartie, cati dintre voi ati ajuns la consumul declarat? Cel putin eu niciodata, nici macar daca merg ca o babuta. Iar apoi intervine alta problema --> fiabilitatea, cu cat incerci sa reduci poluarea la un motor cu combustie interna cu atat o sa apara probleme din ce in ce mai mari... a se vedea N47 de la BMW. Solutii alternative sunt destule, dar industria petrolului e prea puternica si interesele prea mari.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Toata treaba asta cu normele de poluare e foarte indreptatita... in ultimele decenii s-a poluat in draci fara sa se tina cont de nimic si deja se vad urmarile astea din ce in ce mai rau.

Marea poluare e cea industriala.

Normele astea sunt menite sa aduca bani pentru bugetul statelor.

Daca unii cred ca se urmareste binele umanitatii si alte chestii de genul asta, acestia sunt doar foarte naivi.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Motoarele diesel nu o sa moara niciodata...din contra vor fi implementate tehnologii noi si vor aparea multe facilitati.

Treaba ca americanii nu sunt doritori de diesel este simlpa,pai ce economie sa faci lunar cu un diesel cand benzina este asa de ieftina in state sau in venezuela sau in tarile arabe ?

Imi povestea cineva ca in Iraq rar gasesti motorina in benzinarie si cand o gasesti este de calitate foarte proasta.Doar tiristi gasesti la pompele de motorina.

Cat despre americanii fani benzina,au mai fost pusi in situatia sa stea la cozi la benzinarie 10 ore sau sa plateasca pretul benzinei dublu la pompa fata de ziua precedenta...cand a aparut criza petrolului din anii 70.

Atunci americanii si-au cam schimbat parerea in general despre piata auto si despre motorizarile mari si au intrat pe piata lor japonezii si europenii cu masini mult mai economice si fiabile.

Practic ala a fost punctul de cotitura pentru industria auto din state...actualmente "Motor City''Detroid este in faliment total.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Marea poluare e cea industriala.

Normele astea sunt menite sa aduca bani pentru bugetul statelor.

Daca unii cred ca se urmareste binele umanitatii si alte chestii de genul asta, acestia sunt doar foarte naivi.

 

Foarte deacord cu tine, parerea mea e cam aceiasi. Problema e ca poluarea industriala + cea umana (gunoaie, deseuri, etc) + cea auto, toate contribuie la acelasi lucru. Este foarte clar ca totul se invarte in jurul banilor si a puterii. Nimeni, dar absolut nimeni din "elitele lumii" nu se gandeste decat la propria bunastare, restul, adica populatia e "carne de tun".

 

Problema e ca in ultimul timp se ingroasa gluma in toate domeniile. In auto e vorba de minciuni grosolane legate de poluare, consum, fiabilitate.. parerea mea e ca totusi noi suntem de vina pentru ca ii credem si inghitim orice ni se spune.

 

Foarte bine au facut americanii, mai trebuie cate o palma din asta (desi e clar in favoarea lor) sa se mai trezeasca unii, problema e ca doar unii se trezesc, restul "dorm" linistiti si inghit orice li se spune.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Americanii nu sunt interesati ca UE sa fie puternica. Chiar din contra.

 

Americanii sun interesati de o Uniune Europeana puternica la fel cum si UE este interesat de o America puternica mai ales in perioada asta.

 

Americanii nu isi pot permite acum o Uniune Europeana dezbinata si falimentara.

 

 

Gupul VW nu a jucat corect pe piata americanilor si aici este doar vina lor.Iar aicea este vorba de lacomie si goana dupa profit prin orice mijloace.Deocamdata lacomia sa intors contra lor iar economistii grupului vor trebui sa taie de undeva ca sa plateasca penalizarile:dividente,investitii,cercetare,etc

,

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Americanii sun interesati de o Uniune Europeana puternica la fel cum si UE este interesat de o America puternica mai ales in perioada asta.

 

Americanii nu isi pot permite acum o Uniune Europeana dezbinata si falimentara.

 

 

Gupul VW nu a jucat corect pe piata americanilor si aici este doar vina lor.Iar aicea este vorba de lacomie si goana dupa profit prin orice mijloace.Deocamdata lacomia sa intors contra lor iar economistii grupului vor trebui sa taie de undeva ca sa plateasca penalizarile:dividente,investitii,cercetare,etc

,

 

Daca vor sa-si impuna conditiile au nevoie de o europa slaba, cu o europa stabila nimeni nu va accepta gainile lor tratate cu clor si carnea hormonica

Link to comment
Share on other sites

Despre ce gaini vorbim? Gaini congelate sau in viu?Nu dealta dar am auzit ca hormonii de crestere cu care sunt tratate aceste gaini nu mai au efect dupa congelare.Pe de alta parte hormoni de crestere si clor nu gasesti in alta parte decat pe continentul american.
Link to comment
Share on other sites

De curiozitate, oare cum au descoperit americanii ca VW fura la cantar? Si sa nu-mi spuna ca EPA (Garda de Mediu din SUA) au facut reverse compilation pe codul din ECU. Asta a fost servita de cineva, la comanda. Probabil o aveau la sertar de ceva timp si au scos-o acum, inainte de Conferinta "Kyoto Protocol" care se tine in octombrie ... in Germania. Si unde urmeaza sa se stabileasca ca SUA trebuie sa reduca emisiile de gaze cu efect de sera la nivelul Europei ... hmm ... dar poate sunt eu paranoic.

Oricum, e clar, cineva le-a servit asta autoritatilor americane, fie serviciile secrete fie concurenta VW. O sa aflam peste vreo 20 ani ...

Link to comment
Share on other sites

In aceleasi conditii in care au prins VW cu ocaua mica,BMW X5 a trecut testul.Citeam pe forumul VW,sint destul de dezamagiti posesorii de VW,mai ales in ultima vreme noile lor masini sint destul de problematice (vesi motorul 1.2 tfsi pe linga care N47-le bmw e mic copil)

Normal ca X5 a trecut testul, si daca stam sa analizam toate X-urile trec testele pentru ca tot ce inseamna X de la BMW se construiesc in SUA. Dc sa il dau afara pe cel din curte care imi aduce bani? Toti folosesc o metoda de pacalit. De exemplu cand se efectueaza regenerarea la filtrul de particule de la BMW o sa dea afara cam tot ce a strans. Intr-un mod sau altul tot poluare e. Nu ai ce sa ii faci, are carburant deci polueaza. Singura modalitate o sa fie reactiile chimice care se aplica dupa ce carburantul a fost ars.

Link to comment
Share on other sites

Lebensmittelgesetze und GesundheitsstandardsBearbeiten

 

Während in Europa beispielsweise genveränderte Lebensmittel gekennzeichnet werden mßssen und weitläufig verboten sind, verhält es sich in den USA vÜllig anders; 90 % des verwendeten Mais, der Sojabohnen und der Zuckerrßben sind gentechnisch verändert.[61] In Amerika gibt es auch keine Kennzeichnungspflichten. Umgekehrt unterliegen auch in Europa verbreitete und nicht besonders gekennzeichnete Produkte in den USA Beschränkungen. So wird etwa der franzÜsische Roquefort-Käse aus Rohmilch von den US-GesundheitsbehÜrden als bedenklich eingestuft. Konzerne wie Monsanto kritisieren diese Beschränkungen innerhalb des europäischen Markts seit langem und versuchen im Zuge von TTIP die Deckelung, d. h. das Herunterfahren von Standards zu erreichen, so dass z. B. auch genmanipulierte Pflanzensorten und Produkte unbeschränkt auf dem europäischen Markt vertrieben werden kÜnnen.[16] Die Europäische Kommission hat erklärt, ßber den Marktzugang von gentechnisch veränderten oder mit Chlor desinfizierten Lebensmitteln nicht zu verhandeln.[15]

 

Textul original extras din wiki:

 

https://de.m.wikipedia.org/wiki/Transatlantisches_Freihandelsabkommen#Kontroverse_um_Investitionsschutz

 

Deci tu vii cu 90% produse genetic modificate si te plangi de norme euro 6 dupa ce vw a investit miliarde in economia americana si ceri daune

Link to comment
Share on other sites

Motoarele diesel nu o sa moara niciodata...din contra vor fi implementate tehnologii noi si vor aparea multe facilitati.

Treaba ca americanii nu sunt doritori de diesel este simlpa,pai ce economie sa faci lunar cu un diesel cand benzina este asa de ieftina in state sau in venezuela sau in tarile arabe ?

Foarte putin probabil.

Din moment ce normele de poluare devin tot mai stricte, va fi tot mai scump sa faci masini care sa le respecte. Ceea ce va insemna ca motorul diesel nu va mai fi profitabil pentru producatori. Cam asta sugereaza "scandalul" asta.

 

Ceea ce zici tu e bazat pe un mit urban.

Uite cum a crescut pretul benzinei in SUA din '90 pana acum: http://www.statista.com/statistics/204740/retail-price-of-gasoline-in-the-united-states-since-1990/

Benzina e inca ieftina acolo in comparatie cu US, dar fata de ceea ce au avut ei in trecut, e foarte scumpa.

1 litru de benzina e in jur de 2 lei. Uneori ajunge la 2.6 lei, se mai ieftineste si tot asa.

Pai in anii '90 luai aproape 4 litri de benzina cu 1 dolar.

N-are nici o legatura pretul benzinei din SUA cu pretul din Venezuela:

 

http://www.globalpetrolprices.com/gasoline_prices/

 

In Venezuela e cea mai ieftina benzina din lume. In SUA benzina se vinde aproximativ cu pretul mediu global.

 

Americanii sun interesati de o Uniune Europeana puternica la fel cum si UE este interesat de o America puternica mai ales in perioada asta.

 

Americanii nu isi pot permite acum o Uniune Europeana dezbinata si falimentara.

 

Explica te rog, sunt foarte curios.

 

Foarte bine au facut americanii, mai trebuie cate o palma din asta (desi e clar in favoarea lor) sa se mai trezeasca unii, problema e ca doar unii se trezesc, restul "dorm" linistiti si inghit orice li se spune.

Nu chiar, situatia e un pic altfel.

In SUA corporatiile sunt cele care prin lobby pot influenta totul. De fapt cam asta e situatia in orice "democratie".

Urmarea este ca mariile corporatii distrug natura, defriseaza paduri, polueaza la scara larga marile si oceanele si platesc amenzi derizorii fata de cifra lor de afaceri in timp ce oamenilor li se spune ca masinile sunt Satana si trebuie sa plateasca foarte multi bani ca taxe pentru asta.

Cand nu mai merge intr-o anumita tara, se muta in alta, de data asta si mai putin dezvoltata si cu un guvern cat mai cooperant.

Cam asta e realitatea poluarii din punctul meu de vedere.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Elvetia a interzis comercializarea masinilor cu probleme, gaura se adanceste, se presupune ca va ajunge spre faliment vw?

Nici nu se pune problema de faliment. Este o companie foarte mare, iar problema e la cateva modele dintr-o flota. Sa nu uitam ca in spate se afla Audi, Seat, Skoda, Porsche, Lamborghini, Ducati care sprijina VW. Americanii nu si-au ales bine rivalul.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Americanii nu sunt interesati ca UE sa fie puternica. Chiar din contra.

 

 

Americanii sun interesati de o Uniune Europeana puternica la fel cum si UE este interesat de o America puternica mai ales in perioada asta.

 

Americanii nu isi pot permite acum o Uniune Europeana dezbinata si falimentara.

 

 

Gupul VW nu a jucat corect pe piata americanilor si aici este doar vina lor.Iar aicea este vorba de lacomie si goana dupa profit prin orice mijloace.Deocamdata lacomia sa intors contra lor iar economistii grupului vor trebui sa taie de undeva ca sa plateasca penalizarile:dividente,investitii,cercetare,etc

,

 

 

 

Explica te rog, sunt foarte curios.

 

 

Cam asta ar fi discutia. Nu stiu ce ti-as putea explica.Daca ai spus ca:americanii nu sunt interesati de o Rusie puternica as fi inteles.Dar o Uniune Europeana slaba inseamna o Rusie si mai puternica,care si asa e foarte puternica deja. Economicul si militarul sunt parte din acelasi intreg.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu poti explica pentru ca nu ai argumente.

 

UE face jocul Americii in relatia cu Rusia, dar asta nu inseamna ca UE este in avantajul americanilor.

 

Rusia are cu cine sa faca comert. Spui ca o Uniune Europeana slaba e in avantajul Rusiei. Datele te contrazic. Principalii parteneri de export ai Rusiei sunt Olanda, Germania si China - in aceasta ordine. Apoi urmeaza Italia, tot o tara UE.

Tocmai ca in interesul Americii ar fi o Uniune Europeana slaba. Si sa nu mai existe Euro.

 

Cand Rusia a atacat Ucraina, toata lumea s-a scandalizat. Acum se pare ca de fapt, privind mai din spate pentru o viziune mai larga, Rusia nu a mutat intamplator.

Americanii vor sa destabilizeze Siria prin Statul Islamic, iar razboiul din Siria a inceput cu mult inaintea atacului "rebelilor" pro-rusi din Ucraina.

Deci totul e o imensa tabla de sah. Americanii muta prin interpusi impreuna cu Israelul ca sa slabeasca Hezbollah si Siria. Assad este partenerul rusilor, asa ca rusii au mutat si ei in Ucraina, iar acum s-au dus chiar ei in Siria sa lupte impotriva SI care se pare ca e chiar inventia americanilor. Finantati de americani, israelieni si sauditi. Sauditii sunt inamici ai Siriei.

 

Deci nu e totul asa cum pare.

 

Americanii vor probabil, in primul rand, sa-si apere propria industrie.

Edited by Service Premium
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.