Jump to content

Bmw e46 coupe


tradov22

Recommended Posts

Asa tata, asa fiu :p Stii cum e cu aschia...se pare ca se confirma.

 

Acum realizez ca suntem prieteni si pe snapchat, nu stiam unde am mai vazut interioru cu luminile albe, sincer credeam ca e din masina lui Kenbobo.

 

Super coupe, dar parerea mea sa il lasi asa si sa renunti la gandu sa ii schimbi pachetul M2 original si sa il faci replica M3, gandeste-te mai bine.

 

Spor cu proiectul!

dada, te urmăresc de ceva timp pe snapchat. Cat despre pachetul m3 va fi oem. Bara fata spate, praguri,aripi si asa mai departe. Tot caut pe ebay un bord de m3 la un pret decent... Ma cam arde la buzunar sa dau 300+ de euro pe un bord :( Legat de motor vreau sa iau un M54B25 si sa ii schimb internele cu unele de M54B30.Din ce am citit pana acuma blocul este identic diferenta fiind din biele mai scurte si un vibrochen mai inalt. Din pacate cei de la rar nu ma lasa sa omologhez 3.0...

Edited by tradov22
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Suna chiar surprinzator de bine HK-ul in coupe, mult mai bine decat pe sedan.

 

Abia astept sa punem si ultimele piese din puzzle sa auzim rezultatul final. :thumbsup:

Este exact ce mi-am dorit, un pic mai multa claritate, bass si efectul de spatializare. Acuma sa speram ca voi gasii difuzoare medii sa le inlocuiesc pe cele din fata :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Cat despre pachetul m3 va fi oem. Bara fata spate, praguri,aripi si asa mai departe. Tot caut pe ebay un bord de m3 la un pret decent... Ma cam arde la buzunar sa dau 300+ de euro pe un bord :( Legat de motor vreau sa iau un M54B25 si sa ii schimb internele cu unele de M54B30.Din ce am citit pana acuma blocul este identic diferenta fiind din biele mai scurte si un vibrochen mai inalt. Din pacate cei de la rar nu ma lasa sa omologhez 3.0...

 

Ai intrebat si merge un 2.5 M54B25 in loc de 2.0 N42B20? Ma bate si pe mine gandul...

 

Au ajuns quad-xenon ex-farurile mele? :thumbsup:

Cu ce este diferit bordul de m3? te referri la ceasuri?

ps. daca inlocuiesti m-pack-ul :) da-mi te rog un semn, am doua coupe-uri care asteapta unul :D

Edited by serjul
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ai intrebat si merge un 2.5 M54B25 in loc de 2.0 N42B20? Ma bate si pe mine gandul...

 

Au ajuns quad-xenon ex-farurile mele? :thumbsup:

Cu ce este diferit bordul de m3? te referri la ceasuri?

ps. daca inlocuiesti m-pack-ul :) da-mi te rog un semn, am doua coupe-uri care asteapta unul :D

 

da, se poate pune m54b25 pe acestĂŁ mașinĂŁ și se poate și omologa.

bordul de m3 are vitezometrul pânĂŁ la 300km/h, turometrul merge pânĂŁ la 9000 de rpm, ĂŽn loc la acul de consum instant are un ac de temperaturĂŁ a uleiului, acele sunt roșii nu albe iar fața ceasurilor este un gri mai deschis.

Farurile ĂŽncĂŁ nu le-am fĂŁcut quad, urmeazĂŁ și ele ĂŽntr-o zi cu soare.

 

Coupe-ul a primit astĂŁzi cheder nou pe parte șoferului urmeazĂŁ cât de curând și cel de pe partea pasagerului.

http://thumbnails116.imagebam.com/48848/11f5c6488476409.jpg

http://thumbnails115.imagebam.com/48848/5eaa21488476413.jpg

http://thumbnails116.imagebam.com/48848/f306df488476419.jpg

http://thumbnails115.imagebam.com/48848/cdda50488476422.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nu am mai postat de mult timp pe acest thread masina a primind urmatoarele retrofit-uri:

navi oem mk4 cu modul tv: mai demult i-am facut retrofit la HK. Problema majora pe care am intampinat-o a fost ca din doua instalatii electrice (HK si navi) a trebuit sa fac una singura.

Instalatii electrice in usi oem cu HK.

Revopsit capota si bata fata.

Retrofit la scaune electrice. Scaunele donatoare au fost de anglia. Am observat urmatoarele lucruri:

-Scaunul care are memorii are si motorasele diferite ( fiecare motoras avand o mufa cu 4 pini, spre deosebire de motorasele de pe scaunul fara memorii care are doar 2 pini)

-Desi scaunele erau de anglia le-am putut folosii, nu eram sigur ca vor merge cele 3 manete de rabatare a spatarului.

-Am mutat motorasele de pe scaunul din drepta pe scaunul soferului pentru a avea memorii pentru sofer si nu pasager.

-Desi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
revin si eu cu o intrebare legata de motorul meu, N42B20A. de o buna bucata de timp in coace aud in masina un sunet (ca o bataie) la relantii si in mers la 2500 de ture intra ceva in rezonanta. Nu imi pot da seama nici cum ce suna sau ce are putea cauza sunetele acestea. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema pana acum? Mentionez ca sunetele se aud doar in spatele motorului.
Link to comment
Share on other sites

revin si eu cu o intrebare legata de motorul meu, N42B20A. de o buna bucata de timp in coace aud in masina un sunet (ca o bataie) la relantii si in mers la 2500 de ture intra ceva in rezonanta. Nu imi pot da seama nici cum ce suna sau ce are putea cauza sunetele acestea. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema pana acum? Mentionez ca sunetele se aud doar in spatele motorului.

 

Baga-te sub ea si daca zici ca si la relanti face poate descoperi..poate e ceva la traseul evacuarii..

Link to comment
Share on other sites

Baga-te sub ea si daca zici ca si la relanti face poate descoperi..poate e ceva la traseul evacuarii..

 

Da, asta urmeaza sa fac. Oricum trebuie sa duc masina in service sa imi schimbe puntea spate cu una de 330i pe care am reconditionat-o. Daca nu gasesc ce suna o voi lasa asa pana ii pun noul motor (m54b25).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Dupa muult timp, voi reinvia acest topic. In ultimii doi am batranul coupe a primit urmatoarele:

 

 

-swap m54B25 cutie de viteze si diferential,

-Ceasuri M3 functionale complet (cu tot cu shift lights)

-punte spate 330i

-Retrofit, navigatie oem cu wiring harness oem (navigatie, tv, bluetooth si cd changer)

-schimbat ornamente faruri cu unele gri (titanium line)

-montan praguri interioare de Clubsport

-eleron portbagaj Clubsport,

-portbagaj de Facelift

-retrofit stopuri Facelift cu kit de retrofit bmw,

-retrofit perdeluta electrica.

 

PS: sunt in procesul de omologare a noului tip de motor, totul legal :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ce o sa vreau neaparat sa fac este sa mut bateria in portbagaj unde este locul ei de fabrica. Ca fapt divers swap-ul de la N42B20 (management motor Bosch) la M54B25 ( se aplica la toata seria M54) a decurs super, sigurele modificare care au trebuit facut sunt: 12V pe contact pentru alternator (am decis sa il pun pe siguranta separata din tabloul de sigurante) si un fir pentru comanda de pornire a compresorului de clima. N42 are comanda de pornire a compresorului pe instalatia motorului iar la M54 este pe instalatia masinii.

post-74421-0-21688600-1568802967_thumb.jpg

post-74421-0-14263700-1568802973_thumb.jpg

Edited by tradov22
Link to comment
Share on other sites

Foarte misto masina si mod-urile facute. Succes in continuare! :thumbsup:

De curiozitate ai facut ceva preventive maintenance la motor inainte sa il pui?

Gen sa schimbi segmentii de ungere si alte alea ce duc la consumul de ulei specific M54.

 

Intreb pt ca si eu as vrea sa trec la 2.5 in viitor dar as vrea sa fac cam tot ce pot la el cat timp e pe stand.

Inca ceva, cutia e in 5 sau in 6?

Edited by bogdanx
Link to comment
Share on other sites

Foarte misto masina si mod-urile facute. Succes in continuare! :thumbsup:

De curiozitate ai facut ceva preventive maintenance la motor inainte sa il pui?

Gen sa schimbi segmentii de ungere si alte alea ce duc la consumul de ulei specific M54.

 

Intreb pt ca si eu as vrea sa trec la 2.5 in viitor dar as vrea sa fac cam tot ce pot la el cat timp e pe stand.

Inca ceva, cutia e in 5 sau in 6?

consumul de ulei "specific" este datorat in prima faza de vacuum slab in baia de ulei. Poti pune oil catch can si rezolvi intr-o oarecare masura problema asta.

Pe M54B25 singura cutie care s-a montan, manuala, este in 5 trepte cu diferential de 3,15. Insa poti pune o cutie de B30 sau orice seria 5 e60 cu motorizare M54. Rapoartele in cutie sunt foarte apropiate pe primele 5 trepte (intre cutia cu 5 si cea cu 6 trepte.

Nu am vrut sa desfac motorul pentru ca este un motor temporar cat sa imi rezolv actele. In opinia mea, daca masina ta este 6cyl pune direct M54B30.

Motorul pe care o sa vreau sa il montez este S54B332 cu cutie manuala.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt info!

Probabil o sa ma uit la un pachet 2.5 plus cutie de la e60, recent am vazut si eu ca sunt multe manuale in 6 trepte.

Nu as vrea b30 din cauza impozitului, ma racaie pe creier sa platesc atat pt ceea ce primesc de la stat.

Spor in continuare!

Pentru putin, sincer iti spun ca 25i nu prea isi merita banii :) mai bine cumperi un 2.2i si ii faci swap la 30i cu cutie de e60.

 

 

Intrebare intrebatoare, cei care ati schimbat radiatorul de apa la E46 ce producator recomandati?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.