Jump to content

e46 323 fĂŁrĂŁ putere și ceva nelĂŁmuriri!


myry99

Recommended Posts

Bună ziua!

Vreau sa prezint jucăria mea , un BMW 323 cabrio, 2001 , motor 2.5 170cai..

Sa încep cu "problemele"

1-masina nu are putere!când am luat-o noi am fost cu un 307 după ea..pe autostrada hai sa vedem ce poate..peugeot-ul este break, 1.6hdi 90cai..Am plecat și nu m-am depărtat 10cm de ea..de la 140 abia mă distantam puțin. E de vina ceva sau așa puturoasa e ea?

2- în bord nu are nimic aprins, dar când pun contactul nu se aprind toate becurile din bord..O sa îl dau jos sa văd dacă are toate becurile.

 

Acum vreau sa modific la motor

 

1-admisie de 325

2-rampa și injectoare de 325

3-soft 325 (la cele de mai sus enumerate, pot monta și de pe alte motorizări? Ex:328,330 ? )

 

Ce m-ar ajuta sa măresc puterea? Nu trage deloc..

Edited by myry99
Link to comment
Share on other sites

admisia de pe un m50b25 te ajuta la top end , la peste 4k rpm.

restul nu te ajuta cu nimic, injectoarele le schimbi sigur degeaba ca si rampa. nu e acolo restrictia.

problema ta este ca desi are 2.5l ca si m50, la m52b25 e la 170 de cai, si m50b25 are 192.

pe langa admisia restrictionata, si axele cu came sunt diferite. mai degraba inceerci cu alea, adica admisie de m50, came de m50 si soft.. si poate ajungi la cat un m50b25...

eu unul nu m-as obosi.

 

mai bine faci un swap cu un m52b28 ca sunt pe toate drumurile si ieftine si pe ala pui admisia de m50, si apoi ai in viitor loc o groaza sa il duci mult peste 200 de cai.....daca pui axe cu came de m3 si ala ala intradevar pui si alte injectoare..

si oricat o sa te stradui tu, un 320d chipuit o sa ii vezi doar coada...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

admisia de pe un m50b25 te ajuta la top end , la peste 4k rpm.

restul nu te ajuta cu nimic, injectoarele le schimbi sigur degeaba ca si rampa. nu e acolo restrictia.

problema ta este ca desi are 2.5l ca si m50, la m52b25 e la 170 de cai, si m50b25 are 192.

pe langa admisia restrictionata, si axele cu came sunt diferite. mai degraba inceerci cu alea, adica admisie de m50, came de m50 si soft.. si poate ajungi la cat un m50b25...

eu unul nu m-as obosi.

 

mai bine faci un swap cu un m52b28 ca sunt pe toate drumurile si ieftine si pe ala pui admisia de m50, si apoi ai in viitor loc o groaza sa il duci mult peste 200 de cai.....daca pui axe cu came de m3 si ala ala intradevar pui si alte injectoare..

si oricat o sa te stradui tu, un 320d chipuit o sa ii vezi doar coada...

 

Vezi ca el are motorul M52B25tu, motor care n-are vreo treaba cu m52b25 astfel incat admisia de M50 nu merge. M54B25 si M52B25tu au aceeasi chiulasa, aceleasi axe cu came...

Pe de alta parte eu am avut M52b25tu cu admisie de M54B30 (nu de M54B25, iti trebuie un adaptor pentru clapeta de acceleratie) si fugea mai are decat 325, asta fara sa-i fi facut vreo resoftare.

Cel mai bine iti montezi admisie de 330i, chiar merita diferenta, vorbesc din experienta proprie.

 

Nu vreau sa schimb motorul..

Deci:

1-axe cu came

2-rampa cu injectoare

3-admisie

4-soft

Cam astea?

 

E normal sa fie așa puturos? Ford focus 1.6benzina sa mă facă..slăbuț...

 

Nu, chiar daca este cabrio un 323i nu este normal ca un focus 1.6 sa te faca, fa-i o diagnoza, 100% are becul de la "check engine" scos, verifica bobinele.

Edited by moise
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

motoarele m52b25 si m52b25tu sunt absolut identice pana la VANOS , care la TU e dublu vanos, deci fata de m52b25 are vanos si pe evacuare.

In rest sunt la fel.

cel mai popular upgrade la toate motoarele m52 a fost admisia de M50 si axele cu came... pe varainta de 2.8l au pus chiar si axe cu came i de pe M-uri.

merge pusa si admisie de M54, dar e mai complicat, mai trebuie niste piese si trebuie aleasa varianta corecta, ca si alea sunt de mai multe feluri.

 

 

 

si dupa cum spun colegii, sigur ai probleme. Inainte de a te apuca de nebunii mai bine baga un ban in ea sa o faci sa mearga...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De fapt acele leduri au fost scoase de unul din fosti proprietari ca sa ascunda diverse defecte, cel mai probabil un samsar. Cred ca masina asta iti va rezerva multe suprize si majoritatea neplacute Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Nu te supara, dar de unde ai cumparat masina? din talcioc de la tigani? si cum ai cumparat masina fara sa pui un tester sau sa faci o verificare, ceva?

 

Iti dai seama ca ai luat un cazan, scuza-mi exprimarea, pe care o sa cheltui sa il aduci la linia de plutire mai mult decat te gandeai.si lasa modificarile deoparte, inceraca sa rezolvi problemele tehnice, modificarile acelea ar trebui sa fie ultima ta grija.

Edited by Eugen B
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Omule, dacĂŁ are o problema probabil e un senzor..DacĂŁ vi și vezi mașinĂŁ o sa spui dupĂŁ ca a ta e cazan la Cum arata a mea..sa nu o mai dam ĂŽn diverse va rog. Am spus ca o sa pun și tester,dar vreau sa ĂŽmi fac ceva ideii cu ce ĂŽmi trebuie,era doar o ĂŽntrebare.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.