Jump to content

eroare Drivetrain la f10


TiberiuA

Recommended Posts

  • 4 months later...

Dincolo de principiile personale am cumpărat în 2013 un BMW F10 525 xDrive NOU ca și mașină pentru concediu.

Acum mașina a împlinit 55000 km și sarbătorește cu eroarea "Drivetrain Error" pe display în service-ul autorizat BMW, rulajul a fost făcut în Europa excepție drumurile până în diverse puncte vamale.

Rezultatul după constatare este o valvă/clapetă din turbină și nu se poate înlocui decât toată turbina, costul petrecerii 9.000/10.000 RON, garanția a fost pentru 2 ani, doar pachetul service este pentru 5 ani/100.000 km.

Nu vreau sa comentez că una mai bună ca alta dar am cumpărat acest autoturism cu gândul că uit de probleme avute cu prima mașină germană din portofoliu fabricată in 2006 pret de achiziție 32.000 Euro varianta 4Motion și care a avut probleme cât toate mașinile din firmă.

Găsesc ridicol acest defect major la o mașină cu rulaj redus.

http://postimg.org/image/xqbo6t2ev/

Edited by DiViD
Link to comment
Share on other sites

Ce treaba are N47 cu turbina?!

 

Pai scrie mai sus: N47 cu 2 turbine are probleme cu una din ele.

 

La ale noastre, cu o turbina simpla, nu sunt astfel de probleme.

 

Are fiindca se face din kkt bici si toate problemele pornesc de la multi cai pe o caruta mare cu un motor de 2l :console:

 

N-are nicio legatura cu motorul de 2l pus pe masina mare. Un N47 "clasic" are 177cp si nu are probleme cu turbina pe aprox aceiasi masina. Nici nu stiu sa fi citit de cazuri cu N47 cu turbina normala sa se fi stricat.

 

La astea twin e mai nasol. Bine ca nu trebuie si la ele dat motorul jos :pardon:

Link to comment
Share on other sites

Pai scrie mai sus: N47 cu 2 turbine are probleme cu una din ele.

Inteleg asta, insa nu pricep ce vina are motorul ca a picat o turbina. La fel de bine putea fi orice alt tip de motor cu 2 turbine si sa pice una, nu vad rostul sa faca referiri de genul "reusit rau N47 asta", cand turbina este un ansamblu auxiliar, nicidecum parte din motor.

 

ps: um un amic cu un X1 177CP caruia i-a picat turbina in Germania, pe autostrada, cu 99.xxx Km in bord :D I-au schimbat-o pe garantie, dar a fost ceva deranj. Mai pica si astea uneori.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Am mai spus si in alte posturi, consider ca se merita rabatul la distributie si turbina pentru performantele si consumul motorul 2.5d N47. Am condus si alte marci cu motorul de 2.0 , dar acesta mi s-a parut ca se detaseaza mult la capitolul putere si consum. Am un prieten cu A4 din 2013 caruia la 100k km i s-a stricat supapa EGR, la el fiind costurile de peste 2500 de lei (asa mi-a spus) in timp ce la BMW rezolvi usor cu 500 de lei. Trebuie sa vedem si partea buna la lucrurilor..
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@DiViD welcome to the club. Nu știu de ce am senzația ca vom fi din ce in ce mai mulți pățiți si toți pana in 100k km

@ tiberiuA ai perfecta dreptate motorul e senzațional la condus ( nu numai in comparație cu alții, ca feeling general)

Edited by claudium1981
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Salutare,

am avut si eu aceasi eroare cu Drivetrain error, pe un F10 525 Xdrive. Problema era ca imediat dupa ce reporneam masina eroarea disparea ca prin minune, uneori diparea si fara sa restartez motorul, asa ca nu i-am dat importanta. La un moment dat ajungea sa imi apara cam zilnic aceasta eroare, asa ca m-am dus pana la urma sa fac o diagnoza la BMW Filaret, Bucuresti. Veridctul, EGR-ul stricat electronic. Cost 900 de lei EGR-ul si 200 lei manopera. Dupa ce am schimbat, eroarea nu a mai aparut.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

salut,

 

am facut zilele trecute o diagnoza la cei de la bimmer service deasemenea in urma erorii cu drivetrain la un f10 520d din 2012 si iata ce erori au iesit pe tester:

 

255C00

282C00

272F00

272E00

 

cei de acolo au zis ca trebuie schimbat egr si racitorul de gaze, undeva la 3500 ron.

 

oare se poate schimba doar egr-ul? ca din ce am vazut pe erori , era vb numai de el.

 

acum nu stiu de ce au zis ambele la pachet...

 

mersi

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

am facut zilele trecute o diagnoza la cei de la bimmer service deasemenea in urma erorii cu drivetrain la un f10 520d din 2012 si iata ce erori au iesit pe tester:

 

255C00

282C00

272F00

272E00

 

cei de acolo au zis ca trebuie schimbat egr si racitorul de gaze, undeva la 3500 ron.

 

oare se poate schimba doar egr-ul? ca din ce am vazut pe erori , era vb numai de el.

 

acum nu stiu de ce au zis ambele la pachet...

 

mersi

Pt ca nu mai sunt parti separate, sunt corp comun.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest CosmaCosmin

Din pacate, banuiala ta s-a confirmat. La 73500 de km, s-a stricat turbina mica. Pai din ce e facuta frate, din plastlilina? Incredibil. Bmw again? La cat sunt de suparat, never in this life

 

73k km in 4 ani ?

ai masina de noua ?

 

LE: mi-am gasit singur raspunsul

Edited by CosmaCosmin
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Salutare. Azi am primit eroare de drivetrain, desi am simtit o lipsa de putere inca de acum cateva zile dar fara sa primesc eroare. Problema la mine consta in faptul ca se accelereaza greu chiar daca pun pedala la podea nu se duce, se accelereaza greu, din aceasta cauza cred ca nici nu schimba in treapta inferioara, cutia crezand ca accelerez treptat. Stiu ca am mai patit acum doua zile aceleasi simptome, doar ca atunci am crezut ca poate intr-adevar acceleram eu incet. Am iesit in afara si schimba bine, crezand atunci ca m-a lasat cutia...panica imensa. Cu motorul setat pe sport se accelera cum trebuie. Am si folosit-o cred ca 80-90% doar in traficul din oras, desi merg mai sportiv. Cu toate astea din cauza aglomeratiei este aproape imposibil sa o ti mai turata tot timpul. Cred ca-i EGR-ul sau galeria de admisie, desi galeria am curatat-o anul trecut. Merg sa-i ard o diagnoza sa vedem ce zice. Revin.
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Salutare. Azi am primit eroare de drivetrain, desi am simtit o lipsa de putere inca de acum cateva zile dar fara sa primesc eroare. Problema la mine consta in faptul ca se accelereaza greu chiar daca pun pedala la podea nu se duce, se accelereaza greu, din aceasta cauza cred ca nici nu schimba in treapta inferioara, cutia crezand ca accelerez treptat. Stiu ca am mai patit acum doua zile aceleasi simptome, doar ca atunci am crezut ca poate intr-adevar acceleram eu incet. Am iesit in afara si schimba bine, crezand atunci ca m-a lasat cutia...panica imensa. Cu motorul setat pe sport se accelera cum trebuie. Am si folosit-o cred ca 80-90% doar in traficul din oras, desi merg mai sportiv. Cu toate astea din cauza aglomeratiei este aproape imposibil sa o ti mai turata tot timpul. Cred ca-i EGR-ul sau galeria de admisie, desi galeria am curatat-o anul trecut. Merg sa-i ard o diagnoza sa vedem ce zice. Revin.

 

sa ne zici :-)

Edited by CosmaCosmin
Link to comment
Share on other sites

Dupa diagnoza au rezultat doua erori pe DDE. Cei care ati avut aceste erori ce-a fost la voi pana la urma. Ca si verificari in ISTA, sunt mai multe care ar fi putut cauza generarea acelor doua erori. EGR-ul se poate curata sau trebuie direct schimbat?!?! Ceva sugestii?!?! Maine dupa-masa o sa plec la ai mei spre Severin, deci vreo 230Km de extra-urban, sper sa se "desfunde", incerc s-o tin mai sus in ture. Sper doar sa nu-mi creeze si alte probleme pe drum. Luni incerc sa ajung la mecanic sa vedem ce ar putea fi.

 

LE. Eroarea a doua cu Rail Pressure cred ca-i de la faptul ca azi am facut revizia si i-am schimbat toate filtrele, inclusiv cel de motorina si de aici eroarea aia, pana si-a tras din nou motorina.

post-55199-0-38174200-1528996752_thumb.png

post-55199-0-18361800-1528996761_thumb.png

post-55199-0-69650900-1528996774_thumb.png

post-55199-0-89523700-1528996781_thumb.png

post-55199-0-13115600-1528996790_thumb.png

post-55199-0-39171100-1528996800_thumb.png

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Dupa diagnoza au rezultat doua erori pe DDE. Cei care ati avut aceste erori ce-a fost la voi pana la urma. Ca si verificari in ISTA, sunt mai multe care ar fi putut cauza generarea acelor doua erori. EGR-ul se poate curata sau trebuie direct schimbat?!?! Ceva sugestii?!?! Maine dupa-masa o sa plec la ai mei spre Severin, deci vreo 230Km de extra-urban, sper sa se "desfunde", incerc s-o tin mai sus in ture. Sper doar sa nu-mi creeze si alte probleme pe drum. Luni incerc sa ajung la mecanic sa vedem ce ar putea fi.

 

LE. Eroarea a doua cu Rail Pressure cred ca-i de la faptul ca azi am facut revizia si i-am schimbat toate filtrele, inclusiv cel de motorina si de aici eroarea aia, pana si-a tras din nou motorina.

iti consuma lichid de racire?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca este de la turbina mica.

S-ar putea sa te lase in curand de tot.

 

Am citit cum ca pe la ea intr-adevar, desi pot fi si trasee si altele. Ideea este ca nu-mi fluiera nimic la turbine si pe de alta parte au fost schimbate acum 23k km, ambele. La 10k de km dupa ce-au fost schimbate am cumparat eu masina, deci ma cam mir sa fie turbina in sine. Chiar azi i-am facut revizia si s-a uitat mecanicul la ele, totul fiind curat in zona. O sa merg iar la el si sa verifice trasee si altele.

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare interesant faptul ca a fost schimbata si turbina mare.

Nu prea are cum sa se strice, este racita cu apa.

Daca intr-adevar s-a stricat din nou turbina, s-ar putea sa ai o problema cu pompa de ulei (nu face presiune suficienta).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.