Jump to content

e65 oscileaza turometrul in timpul mersului


petre2000

Recommended Posts

Salutare am un 730d 2003 si am mari probleme cu oscilatia turometrului.am fost la m.ai multi mecanici si am facut enumerat diagnoze,inclusiv bmwfilaret, care ma trimite la alti mecanici s.au imi spun sa vand masina :( TRIST! Am schimbat absolut tot ce imi dadea pe diagnoza ca eroare s.au defect cu piese noi originale, inclusiv am verificat turbo si am schimbat toate furtunasele de la vacum plus acuratorul ,debitmetru ,senzor de presiune , am verificat si injecoarele ,am verificat si cutia si nu am nici o eroare. NU exagerez cand zic ca ma plimb de o luna de la un mecanic la altu, si nu da nimeni de cap la problema mea:(

Deci > pana in 80 nu are probleme...nu oscileaza si trage constant. dupa 80-90 incep problemele ...daca o tin din pedala constanta acul de la turometru oscileza si odata cu el si motorul,care se dezaccelereaza si accelereaza cum vrea el, am incercat si pilot automat dar tot asa. daca o accelereza mai tare are intreruperi.

atasez si un video poate ma ajuta cineva macar cu un sfat..multumesc

Link to comment
Share on other sites

sunt probleme la cutia de viteze 100%, un amic cu un 530d 2005 avea fix aceiasi problema dupa 70km/h cand incercai sa o ti constant fluctua turatia destul de tare,fluctua cam 500-1000 rpm. Problema a fost rezolvat prin desfacerea cutiei si nu imi mai aduc aminte exact ce a schimbat/reconditionat,la un turc din bucuresti care am inteles ca se ocupa de mult timp cu cutii automate.

In schimb eu iti recomand sa faci o verificare amanuntita la zf faur,costa 124 ron cu tva,am facut si eu la a mea (e60lci automat),nu la orice service dasta de cartier !

Link to comment
Share on other sites

sunt probleme la cutia de viteze 100%, un amic cu un 530d 2005 avea fix aceiasi problema dupa 70km/h cand incercai sa o ti constant fluctua turatia destul de tare,fluctua cam 500-1000 rpm. Problema a fost rezolvat prin desfacerea cutiei si nu imi mai aduc aminte exact ce a schimbat/reconditionat,la un turc din bucuresti care am inteles ca se ocupa de mult timp cu cutii automate.

In schimb eu iti recomand sa faci o verificare amanuntita la zf faur,costa 124 ron cu tva,am facut si eu la a mea (e60lci automat),nu la orice service dasta de cartier !

Ca sa ajungi la convertizor trebuie sa dai cutia jos.

1+ pentru convertizor

Link to comment
Share on other sites

Ca sa ajungi la convertizor trebuie sa dai cutia jos.

1+ pentru convertizor

 

Pai da,asta zisesem :D sa faca un control amanuntit la ZF dupa parerea mea iar in urma verificarilor demontat cutia si schimbat/reconditionat ce este dus !

Intradevar suna a convertizor !

Link to comment
Share on other sites

:( am verificat cutia si nu am nici o eroare. Poate sa fie ceva mecanic pe la cutie...poate chiar convertizorul.Si de ceva timp ,dupa ce am schimbat multe la masina, am sesizat niste suturi cand schimba din 3 in 2 s.au 2 in 1,pe care nu le aveam inainte, s.au nu asa de sesizabile...am schimbat si tamponul de la cardan ..cred k asa se numeste ..cauciucul acela cu 6 gauri. O sa fac un control m.ai amanuntit si va tin la curent.Imi recomanda cineva un servici pt cutii automate in bucuresti s.au germania?

 

:( am verificat cutia si nu am nici o eroare. Poate sa fie ceva mecanic pe la cutie...poate chiar convertizorul.Si de ceva timp ,dupa ce am schimbat multe la masina, am sesizat niste suturi cand schimba din 3 in 2 s.au 2 in 1,pe care nu le aveam inainte, s.au nu asa de sesizabile...am schimbat si tamponul de la cardan ..cred k asa se numeste ..cauciucul acela cu 6 gauri. O sa fac un control m.ai amanuntit si va tin la curent.Imi recomanda cineva un servici pt cutii automate in bucuresti s.au germania?

ZF faur?bd basarabia nu?

Link to comment
Share on other sites

http://www.servicefaur.ro

Cutia ta automata cred ca este ZF iar ei sunt cei care o produc,deci sunt in masura sa-ti faca o diagnosticare completa,sunt si foarte de treaba oamenii .. Ai adresa pe site ! Chiar daca nu ai erori pe cutie poate fi parte mecanica defecta ! Ai schimbat uleiul pana acum in cutie ?

@mokanupepe,ce spui tu ai dreptate in momentul in care schimba vitezele cu șoc,poti reseta adaptarile si apoi readapta,in multe cazuri mai scapi de șocuri la schimbat,in special de la a2-a la a3-a dar la el deja are fluctuatii in turatii,asta este altceva !

Edited by Ame24
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat uleiul pe la 120k km,este un topic aici pe forum dedicat intretinerii cutiei automate,multa lume recomanda schimbarea uleiului intre 80k-100k,nu este chiar life time cum spune bmw ! prin schimbarea periodica cica nu s-ar mai duce asa cu una cu doua cutia !
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.