Jump to content

ceasuri bord si martori care o iau razna in timpul mersului


Recommended Posts

salut oameni buni uitati ce patesc cu bordul masinii bmv 316i 1993 de cateva zile bune dupa ce circul vreo 10 km cu masina incep sa cada dintr-o data ceasurile de bord si sa se aprinda martorii timp de 1 secunda apoi isi revin la normal si dupa cateva secunde iar cad 1 secunda si iar isi revin la normal si tot asa vreo 2 minute si dupa aceea pica toate jos si nu mai indica nimic in afara de viteza cu care circul in rest nimic ceasuri si martori caput.daca stie cineva care ar putea fi problema va rog mult sa mio impartasiti si mie ca aproape sunt disperat.
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 2 weeks later...
Referitor la martori care o iau razna. La mine de cand a venit putin frig dimineata cand e rece motorul dar si cand se incalzeste dupa ce merg cativa km cu ea se aprinde martorul de la lichidul de racire ,sta cateva secunde apoi se stinge si dupa cateva minute iara se aprinde si se stinge. Apoi se aprinde dar destul de rar daca fac un drum mai lung . Precizez ca pe timpul verii nu s-a aprins deloc iar nivelul lichidului il verific foarte des deodata cu uleiul,am eu un fix si le verific tot la 2-3 zile. Azi am inversat senzorii cel de la vasul de expansiune cu cel de la rezervorul de lichid pt parbriz pt ca sunt identici si ma gandesc ca ambii citesc nivelul lichidului din vase. Dar din nou,dupa 5km s-a aptins,a stat 1 min apoi a disparut,apoi s-a aprins din nou si s-a stins si in 40 km cati am efectuat nu s-a mai aprins. Ce poate sa fie oare?
Link to comment
Share on other sites

Verifica nivelul lichidului de racire si cu motorul pornit,posibil sa scada putin si sa para ca nu ai suficient lichid.Sau sa se intrerupa un fir de la senzor ( cel mai probabil) sau scurt la caroseria masinii, maibine cauta un electrician pentru verificare mai in detaliu. Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu nivelul lichidului de racire se verifica la rece. Si daca l-as verifica cu motorul pornit asta inseamna sa fie dimineata cand e rece motorul pt ca dupa ce ajunge la temp optima si mai deschide si termostatul nu mai am cum sa deschid busonul sa verific nivelul ca o sa arunce afara. Ramane totusi un contact imperfect zic eu.
Link to comment
Share on other sites

Poate fi orice, circuitul se poate verifica si fara senzor, scoateti mufa din senzor si sa vedeti daca se mai aprinde martorul in bord.

 

O sa incerc maine sa scot mufa din senzor . Dar daca e scoasa tare imi e ca o sa se aprinda martorul in bord si nu o sa se mai stinga decat cand pun mufa inapoi pt ca nu "simte" senzorul. Sau poate nu o sa se mai aprinda deloc. O sa verifc maine totusi.

Edited by SB25GAS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.