Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

Super. Felicitari!

 

Multumesc !

 

felicitari... curios as fii cat a costat toata transformarea. la motor nu ai facut nimic nimic? pistoane?

 

Multumesc !

Voi face un calcul zilele acestea de curiozitate asa in mare cu ce mai imi amintesc.

Internele sunt stoc,cand voi pune forjate si voi plana pistoanele atunci voi folosi rezerva de aproximativ 30CP.

 

Felicitari ... masina de tinut toata viata la cat suflet ai pus in ea.

 

Multumesc !

Si eu sper sa ramana la mine pentru totdeauna.

 

Felicitari! Foarte frumoasa povestea ta, mai ales ca la final ai obtinut ceea ce iti doreai!

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Dupa micul clip facut parca simteam ca masina nu mai era ca la inceput,avea un fluierat pe schimbare de treapta si facea presiune turbo 2,6 in loc de 2,2,deci clar ceva se intamplase acolo.Cu toate aceste simptome am facut o cursa cu alt E46 330d de 381Cp(masurata cu o seara inainte sa ne dam) 60-260km/h(pana la inchiderea bordului) si eram in fata cu aproximativ o masina,deci chiar si cu acele simptome ciudate teoretic puterea ar fi trebuit sa fie acolo.Am dat turbina jos si s-a constatat ca era depusa funingine pe gura de evacuare.S-a dat o noua fata lucioasa turbinei la evacuare,am montat-o pe masina iar acele simptome au disparut dar masina nu a mai apucat sa ajunga pe Dyno pentru a fi 100% sigur ca totul este ok.Cu acest mic dubiu am plecat la etapa de la Campia Turzii.

Etapa de la Campia Turzii nu a fost cum ma asteptam,masina lua Limp Mode in treapta 4,ramane de vazut din ce cauza.Mai jos sunt ceva video,din pacate doar atat s-a putut momentan.Timp 13,4s acelasi timp a fost scos si la Arad in configuratia de 304CP.

Greseala mea a fost ca nu am facut cateva plecari de pe loc la Bucuresti in configuratia pregatita de drag pentru a constata daca sunt ceva probleme...

 

 

 

 

Turda_2017_13_4.jpg

 

Turda_2017_13_5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dupa micul clip facut parca simteam ca masina nu mai era ca la inceput,avea un fluierat pe schimbare de treapta si facea presiune turbo 2,6 in loc de 2,2,deci clar ceva se intamplase acolo.Cu toate aceste simptome am facut o cursa cu alt E46 330d de 381Cp(masurata cu o seara inainte sa ne dam) 60-260km/h(pana la inchiderea bordului) si eram in fata cu aproximativ o masina,deci chiar si cu acele simptome ciudate teoretic puterea ar fi trebuit sa fie acolo.Am dat turbina jos si s-a constatat ca era depusa funingine pe gura de evacuare.S-a dat o noua fata lucioasa turbinei la evacuare,am montat-o pe masina iar acele simptome au disparut dar masina nu a mai apucat sa ajunga pe Dyno pentru a fi 100% sigur ca totul este ok.Cu acest mic dubiu am plecat la etapa de la Campia Turzii.

Etapa de la Campia Turzii nu a fost cum ma asteptam,masina lua Limp Mode in treapta 4,ramane de vazut din ce cauza.Mai jos sunt ceva video,din pacate doar atat s-a putut momentan.Timp 13,4s acelasi timp a fost scos si la Arad in configuratia de 304CP.

Greseala mea a fost ca nu am facut cateva plecari de pe loc la Bucuresti in configuratia pregatita de drag pentru a constata daca sunt ceva probleme...

 

 

 

 

Turda_2017_13_4.jpg

 

Turda_2017_13_5.jpg

 

Stiu sentimentul si eu am meers cu masina la Rotac pe adancata si mi-a facut mai multe probleme de la erori legate de alimentare pana la ruperea tampoanelor motor si cutie. In fine eu chiar de asta am mers la Rotac ca sa testez masina dar nu m-am asteptat sa o iau cu platforma de acolo :(.

Link to comment
Share on other sites

Stiu sentimentul si eu am meers cu masina la Rotac pe adancata si mi-a facut mai multe probleme de la erori legate de alimentare pana la ruperea tampoanelor motor si cutie. In fine eu chiar de asta am mers la Rotac ca sa testez masina dar nu m-am asteptat sa o iau cu platforma de acolo :(.

Stiu ca ti-ai modificat turbina la Bogdan.La ce putere ai ajuns?Ce inseamna mai exact probleme de alimentare?Am o optiune pentru tampoane ori iei originale BMW ori ceva mai rigid Vibra-Technics.

Ai aici si pentru cutie cu tot cu suport:

http://www.vibra-technics.co.uk/bmw/e46_inc_compact_excludes_xi/668/BMW468M/transmission_mount_6_speed_m3_s54_only

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca ti-ai modificat turbina la Bogdan.La ce putere ai ajuns?Ce inseamna mai exact probleme de alimentare?Am o optiune pentru tampoane ori iei originale BMW ori ceva mai rigid Vibra-Technics.

Ai aici si pentru cutie cu tot cu suport:

http://www.vibra-technics.co.uk/bmw/e46_inc_compact_excludes_xi/668/BMW468M/transmission_mount_6_speed_m3_s54_only

 

 

Deocamdata masina are circa 330-340 cp dar nu este ok avand in vedere ca merge cu 1.9 presiune. Din calculele mele la 1.9 ar trebui sa faca 360 minim in fine nu am resusit sa ajung la Dragos sa ii fac softul klumea. Tu banuiesc ca ai alt senzor MAP ca sa poti face peste 2 bari eu inca caut unul dar nu prea stiu unde s agasesc asa ceva, poate ma ajuti cu o sugestie.

Legat de suporti deja am comandat unii mult mai duri din anglia si pe motor o sa pun inca 2 suplimentari ca sa fiu sigur ca numai pleaca de acolo.

Cu eroriile de alimentare nu stiu care este treaba ca dupa ce ii luam contactul mergea bine masina, trebuie sa mai studiez putin problema ca nu o face tot timpul de exemplu am mers si 2-3 ture de circuit si nu mi-a dat eroare si cate odata facea din primaul tur.

Sper sa ajung la Dragos cu masina pana la prima etapa ca sa fiu sigur ca o sa mearga ok.

Link to comment
Share on other sites

Deocamdata masina are circa 330-340 cp dar nu este ok avand in vedere ca merge cu 1.9 presiune. Din calculele mele la 1.9 ar trebui sa faca 360 minim in fine nu am resusit sa ajung la Dragos sa ii fac softul klumea. Tu banuiesc ca ai alt senzor MAP ca sa poti face peste 2 bari eu inca caut unul dar nu prea stiu unde s agasesc asa ceva, poate ma ajuti cu o sugestie.

Legat de suporti deja am comandat unii mult mai duri din anglia si pe motor o sa pun inca 2 suplimentari ca sa fiu sigur ca numai pleaca de acolo.

Cu eroriile de alimentare nu stiu care este treaba ca dupa ce ii luam contactul mergea bine masina, trebuie sa mai studiez putin problema ca nu o face tot timpul de exemplu am mers si 2-3 ture de circuit si nu mi-a dat eroare si cate odata facea din primaul tur.

Sper sa ajung la Dragos cu masina pana la prima etapa ca sa fiu sigur ca o sa mearga ok.

Daca ajungi la Dragos iti va spune el ce ai nevoie,daca ai nevoie.Ti se aprindea spira in bord cand spui ca aveai erori de alimentare si dupa ce opreai si porneai disparea?

Link to comment
Share on other sites

Daca ajungi la Dragos iti va spune el ce ai nevoie,daca ai nevoie.Ti se aprindea spira in bord cand spui ca aveai erori de alimentare si dupa ce opreai si porneai disparea?

Da exact asa facea masina si din cate stiu face asa cand ramanea fara motorina. Cel putin asa facea masina mea pana pe viraje lungi ramanea fara motorina daca nu aveam aproape plin rezervorul si solutia a fost un rezervor tampon de 2 litri si inca o poma de 535 :).

 

PS: merita sa dau bani pe un Bosch 044 eu acum am 2 pompe de 535.

Link to comment
Share on other sites

Da exact asa facea masina si din cate stiu face asa cand ramanea fara motorina. Cel putin asa facea masina mea pana pe viraje lungi ramanea fara motorina daca nu aveam aproape plin rezervorul si solutia a fost un rezervor tampon de 2 litri si inca o poma de 535 :).

 

PS: merita sa dau bani pe un Bosch 044 eu acum am 2 pompe de 535.

2 pompe sub prag?044 pentru sub prag banuiesc.Sa pui semn de intrebare si senzorului din rampa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dupa dezamagirea de la Cluj m-am hotarat sa scot catalizatorul de la jumatatea masinii cu riscul de a fi putin mai galagioasa,poate de acolo ar fi si problema gatuirii.

Am mers la Dani CSL,a fost scos catalizatorul si surpriza,masina trage mult mai liniar si nu se mai gatuieste,se simte ca trage mai bine iar sunetul nu este deranjant cum ma asteptam.

Am renuntat si la instalatia de methanol in favoarea unui prieten care lui s-ar putea sa ii fie si mult mai utila decat mie.

Intre timp baiatul cu care am scris ca m-am dat mai sus tot cu 330d 380CP si-a montat instalatie de NOS si a scos cu diuza mare aproximativ 480CP :hyper: pe Dyno,iar pe pista timpul de 12,3s din cate stiu este cel mai rapid E46 diesel din cate am auzit dar a si compromis motorul dupa acest timp.

Momentan nu vreau sa fac saltul la NOS pentru ca simt ca se mai poate face ceva CP curati.

Saptamana viitoare o voi urca din nou pe Dyno sa vedem daca sunt ceva probleme si daca scoaterea catalizatorului a dat ceva rezultate dupa care voi monta un Bosch 044 si din nou voi face un test sa vedem ce rezulta.

Intre timp vreau sa va impartasesc si voua,pentru cei ce nu stiu,unul dintre cele mai reusite BMW E46.

 

IMG_8498.jpg

 

IMG_8503.jpg

 

2016-_BMW-_M3-_V8-_Air-_Lift-_Performance-for-_Speedhut.jpg

 

2016-_BMW-_M3-_V8-_Air-_Lift-_Performance-for-_Speedhut.jpg

 

...+

 

 

2016-_BMW-_M3-_V8-_Air-_Lift-_Performance-for-_Speedhut.jpg

 

2016-_BMW-_M3-_V8-_Air-_Lift-_Performance-for-_Speedhut.jpg

 

2016-_BMW-_M3-_V8-_Air-_Lift-_Performance-for-_Speedhut.jpg

 

2016-_BMW-_M3-_V8-_Air-_Lift-_Performance-for-_Speedhut.jpg

 

2016-_BMW-_M3-_V8-_Air-_Lift-_Performance-for-_Speedhut.jpg

 

2016-_BMW-_M3-_V8-_Air-_Lift-_Performance-for-_Speedhut.jpg

 

...+

 

2016-_BMW-_M3-_V8-_Air-_Lift-_Performance-for-_Speedhut.jpg

 

2016-_BMW-_M3-_V8-_Air-_Lift-_Performance-for-_Speedhut.jpg

 

2016-_BMW-_M3-_V8-_Air-_Lift-_Performance-for-_Speedhut.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mici accesorii...

Ieri am montat pompa de motorina de sub prag Bosch 044 pentru ca aveam eroare de presiune in rampa.Sper sa fie vizibila diferenta si in cifre pe cat este de dimensiune intre cele 2 pompe.

Maine voi merge sa vad daca mai a aparut eroarea.

Am luat si o jucarie short shifter sa vad daca o pot monta si pe diesel(este pentru benzina),s-ar putea sa mearga dar cu mici ajustari,in functie de ce v-a trebui modificat cred ca voi mai lua o timonerie sa fiu sigur ca nu raman fara.

Sper ca masina sa mearga cum trebuie pentru etapa de la Arad 12-13.05

 

IMG_8568.jpg

 

IMG_8569.jpg

 

IMG_8570.jpg

 

IMG_8571.jpg

 

IMG_8572.jpg

 

IMG_8579.jpg

 

IMG_8580.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am montat și eu un short shifter de genul pe e36.Nu sta la locul lui fix ca cel original(simți cum joaca putin ĂŽn locas) dar face treaba buna.

Am avut ceva bĂŁtĂŁi de cap cu siguranța ce se pune la baza tijei(deasupra de cardan).

Nu știu cât loc ai la e46 (ĂŽn special diesel)dar la e36-le meu nu am reușit sa o montez fĂŁrĂŁ elevator și patent zdravĂŁn de siguranțe.Alta soluție ar fi fost sa demontez cardanul,cam mult de lucru pt o siguranțĂŁ.

 

PS.Probabil o sa trebuiascĂŁ sa iei cu smirghel putin marginile de plastic de la baza tijei ca sa se potriveascĂŁ la ĂŽmbinĂŁre cu timoneria.

O sa vezi despre ce vorbesc când o montezi,dacĂŁ este necesar sa iei cu șmirghelul sa-l ții pe o suprafațĂŁ plata și iei din ambele pĂŁrți egal.

^Un fel de "head up" ca sa-ți fie mai ușor la montaj.

 

Bafta ĂŽn continuare.

Link to comment
Share on other sites

Am montat și eu un short shifter de genul pe e36.Nu sta la locul lui fix ca cel original(simți cum joaca putin ĂŽn locas) dar face treaba buna.

Am avut ceva bĂŁtĂŁi de cap cu siguranța ce se pune la baza tijei(deasupra de cardan).

Nu știu cât loc ai la e46 (ĂŽn special diesel)dar la e36-le meu nu am reușit sa o montez fĂŁrĂŁ elevator și patent zdravĂŁn de siguranțe.Alta soluție ar fi fost sa demontez cardanul,cam mult de lucru pt o siguranțĂŁ.

 

PS.Probabil o sa trebuiascĂŁ sa iei cu smirghel putin marginile de plastic de la baza tijei ca sa se potriveascĂŁ la ĂŽmbinĂŁre cu timoneria.

O sa vezi despre ce vorbesc când o montezi,dacĂŁ este necesar sa iei cu șmirghelul sa-l ții pe o suprafațĂŁ plata și iei din ambele pĂŁrți egal.

^Un fel de "head up" ca sa-ți fie mai ușor la montaj.

 

Bafta ĂŽn continuare.

 

Multumesc pentru sfaturi,sincer nu as vrea sa am jocul de care vorbesti...Daca voi reusi sa il montez si va fi intradevar un plus in schimbarea vitezelor poate voi opta pentru ceva mai profi care probabil nu ar trebui sa aibe joc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.