Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

A ajuns si banda termoizolanta,husa turbinei care este mica,va trebuie sa iau alta mai mare si cea pentru serpi si downpipe.

Trebuie sa pun banda argintie pe oala,sa iau un filtru de aer ciuperca,mai trebuie modificat putin capacul care vine peste motor pentru a cadea perfect sau sa iau unul de 335d daca s-ar potrivi si in final softul.

Aproximativ 90% este gata,evacuarea se aude acum mult mai libera,zici ca am crivatul in ea :laugh:

 

IMG_2117.jpg

 

IMG_2162.jpg

 

IMG_2165.jpg

 

IMG_2167.jpg

 

IMG_2168.jpg

 

IMG_2169.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dupa 6 saptamani de asteptare au ajuns mult doritele si asteptatele Recaro Pole Position,pana la urma le-am comandat de la RacingNick pentru ca nu au fost de gasit in alta parte chiar si second hand.

In urma cu ceva timp gasisem la un tip din Campulung un set de scaune Recaro Pole Position care spunea ca sunt originale.Nu am mai vazut unele pana acum cu toate ca am cautat pentru a-mi face o idee ce inseamna unele originale,dar din ce citisem pe net cele originale sunt de o calitate foarte buna,lucru pe care nu l-am gasit la scaunele de la Campulung,atarnau atele din cusatura,materialul era cutat pe pernutele de la sezut si cu parere de rau dar si cu o urma de indoiala am decis sa nu le cumpar cu toate ca la greutate erau asemanatoare cu cele originale 7-8 kg/buc.Pana la urma cele de la Campulung au fost cumparate de un prieten care sustinea ca sunt originale...

Astazi cand au ajuns scaunele sunt 100% ca cele de la Campulung erau replici,calitatea materialelor este intradevar foarte buna,nu exista urma de greseala sau ate lasate din cusaturi,pernutele nu sunt pline,gaurile de prindere de la centuri sunt altfel + ca acestea au etichete pe care acelea nu le aveau,iar pe spate in vopsea este un sclipici foarte putin observabil.

Greutatea unui scaun este de 7,1kg fara suporti sau sina.Eu am optat sa pun si sina,nu sa il fac fix pentru ca asa voi putea macar sa il trag maxim in fata pentru a intra cineva in spate,la masini cu 4 usi puteti opta fara sina.Sina are 2,4kg,mai trebuie sa fac suportii de prindere si baza de pe podea,ii voi face din aluminiu exact ca cei originali Recaro pentru ca am avut posibilitatea sa iau dimensiunile unui suport original,nu as mai fi dat inca 400euro si pe suporti si baza de prindere...

M-am pus in ele si te tin foarte bine in scaun,mult mai bine decat cele de M,pentru cineva mai solid decat mine nu stiu cat de confortabile ar fi,probabil ar trebui sa treaca la urmatoarea categorie Recaro SPG.

Abia astept sa le montez pe masina,probabil saptamana viitoare dupa ce vine si Dragos in Bucuresti sa termin resoftarea.

Intre timp am terminat si micile detalii care ramasesera de facut pe sub capota si anume:

-astupat gaurile de la injectoarele de meth

-tras furtun pentru gazele din epurator

-pus banda termoizolanta pe caroserie

-pus plasa in botul turbinei pana gasesc o varianta pentru filtru

-pus protectie termina peste turbina

-decupat ambele capace motor pentru a intra cum trebuie

-modificat mufa AC pentru a ajunge la compresor

-mutat vasul lichid de parbriz in stanga cu toate furtunele si firele necesare atat pentru parbriz cat si pentru stropitori faruri

Dupa toate acestea cam asa va arata sub capota mea:

 

IMG_2330.jpg

 

IMG_2332.jpg

 

IMG_2335.jpg

 

IMG_2339.jpg

 

IMG_2340.jpg

 

IMG_2341.jpg

 

...

 

IMG_2342.jpg

 

IMG_2343.jpg

 

IMG_2349.jpg

 

IMG_2351.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumos,modificari ca la carte.

Iti faci undeva asa zisul "corner weight".

Sau cum iti setezi suspensia?

Eu urmeaza sa imi montez suspensie ajustabila si am inteles ca este indicat sa se ajusteze cu masina pe cantare.

 

Multumesc !

 

Am 2 setari,1 de drag care am reglat-o dupa mai multe runuri vazand cum se comporta cel mai bine si 1 de strada prima oara copiata dupa cea stoc pe urma ajustata in functie de roti si confortul dorit.As fi interesat si eu sa merg la niste profesionisti cu aparate avansate sa verific daca ce cred eu ca este bine este si corect.

Link to comment
Share on other sites

In curand va veni timpul muzicii.Aveam de gand sa o las la sfarsit dar daca tot astept dupa alte lucruri cred ca pot strecura proiectul asta printre picaturi.

O sa incep de la woofer pentru ca pe acesta l-am primit momentan si anume un Pioneer TS W3004 SPL.

 

IMG_2377.jpg

 

IMG_2378.jpg

 

IMG_2379.jpg

 

IMG_2380.jpg

 

IMG_2382.jpg

 

IMG_2384.jpg

 

As vrea sa ii fac o incinta si sa il pun in locul rezervei pentru a ocupa cat mai putin spatiu dar cred ca nu voi reusi datorita volumului necesar pentru acest woofer...Ramane sa discut cu cineva care face carcase.

Va trebui sa aleg si un amplificator pentru woofer monobloc,am discutat cu cineva de la Be loud si mi-a recomandat Crunch GTX 3000D

http://www.be-loud.ro/produse/Amplificatoare-auto/CRUNCH/GTX/GTX-3000D/

 

Eu as fi vrut sa merg pe o linie Hifonics si anume:

-difuzoare fata-spate Hifonics Zeus zsi 6.2c sau Hifonics Titan ts 6.2c

http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare-auto/HIFONICS/Zeus/Zeus-ZSI-6.2C/

http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare-auto/HIFONICS/Titan/Titan-TS-6.2C/

-amplificator difuzoare Hifonics Zeus zxi 6404

http://www.be-loud.ro/produse/Amplificatoare-auto/HIFONICS/ZEUS/ZXi-6404/

 

Cei de la Be loud mi-au recomandat:

-difuzoare fata-spate MB Quart QM 165 dedicate pentru BMW E46,mi-a spus ca ar necesita alta fata de usa daca vreau sa pun alte difuzoare care nu sunt dedicate E46 pentru ca boxele sunt pe fata de usa nu pe usa cum sunt la alte masini...Am mai discutat cu cineva si mi-a spus ca se poate pune inel MDF si se poate pune orice difuzor doresc...Voi ce cunoasteti?

http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare-auto/MB-Quart/Difuzoare-BMW/QM-165-E46-BMW/

-amplificator Crunch GTX 4600

http://www.be-loud.ro/produse/Amplificatoare-auto/CRUNCH/GTX/GTX-4600/

 

Voi ce pareri aveti despre Hifonics si adaptarea lor pentru E46 coupe?Imi recomandati alte marci?Nu vreau sa am sunet de competitie iar bugetul este de aproximativ 1000euro pentru 4 difuzoare cu tweetere si 2 amplificatoare.

Multumesc !

Edited by CautRezolvari
Link to comment
Share on other sites

Asta nu o inteleg, te preocupa timpii dar vrei sa mai pui ~50-100kg pe masina? :)

 

Masina este si va ramane street,subwooferul si statiile vor fi facute sa se poata da jos repede cand este vorba de drag,iar boxele oricum exista pe masina de fabrica deci nu cred ca o voi ingreuna.Daca masina era pur profi pentru drag acum probabil eram mai departe dar am ales sa o fac street.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mb Quart nu sunt cine stie ce, au pretul ala doar pt ca sunt "dedicate"

Si eu am primit aceeasi recomandare de la be-loud insa am ales mtx si nu am regretat. Gasesti difuzoare dedicate si de la mtx sau focal, posibil si pt e46; mai usor de montat insa nu ofera aceeasi putere si fidelitate ca cele de marime standard.

Recomandat e sa mergi (daca e posibil) pe acelasi producator atat la dif cat si la amplif deoarece sunt mai usor de corelat frecventele de raspuns. In nici un caz nu se aleg "dupa ureche". Cand alegi amplif trebuie tinut cont de semnalul scos de player. Se poate folosi un procesor de sunet pt corectie (recomandat daca vrei claritate si putere)

Pt woofer incinta trebuie calculata cat mai corect; exista totusi cateva trucuri pt a corecta sunetul cand spatiul incintei e mai mic

Masina e de vis, spor in continuare

Edit: o Idee cu ce ai putea sa dai in woofer

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Mb Quart nu sunt cine stie ce, au pretul ala doar pt ca sunt "dedicate"

Si eu am primit aceeasi recomandare de la be-loud insa am ales mtx si nu am regretat. Gasesti difuzoare dedicate si de la mtx sau focal, posibil si pt e46; mai usor de montat insa nu ofera aceeasi putere si fidelitate ca cele de marime standard.

Recomandat e sa mergi (daca e posibil) pe acelasi producator atat la dif cat si la amplif deoarece sunt mai usor de corelat frecventele de raspuns. In nici un caz nu se aleg "dupa ureche". Cand alegi amplif trebuie tinut cont de semnalul scos de player. Se poate folosi un procesor de sunet pt corectie (recomandat daca vrei claritate si putere)

Pt woofer incinta trebuie calculata cat mai corect; exista totusi cateva trucuri pt a corecta sunetul cand spatiul incintei e mai mic

Masina e de vis, spor in continuare

Edit: o Idee cu ce ai putea sa dai in woofer

 

Multumesc pentru sfaturi!

O sa iau in calcul si Focal sau MTX.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi!

O sa iau in calcul si Focal sau MTX.

Pentru putin. Poti merge in continuare pe be-loud, eu colaborez de mult cu ei si sunt chiar ok. Baietii sunt bine pregatiti. Poti face montajul in regie propie, nu e ft greu; trebuie doar sa folosesti cabluri de calitate si sa respecti polaritatile.

Am uitat un amanunt ieri: la alimentarea amplifului pentru woofer sa folosesti un condensator.

Daca mai ai nelamuriri lasa un pm

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am mers pe difuzoare Hertz și zic că sunt ok.

Eu am modificat ușa și am și antifonat-o.

 

Am găsit poze ca să-ți faci o idee.

http://www.imagebam.com/image/240eb1657962873]

http://www.imagebam.com/image/0fa0e3657962903]

Edited by Rcc-67
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aseara a fost seara mult asteptata.Resoftarea !

Am ajuns la Dragos ca melcul,nu am depasit 60km/h.Cand eram in treapta 2 si incercam sa o tin constant la 2000rpm imi mai aluneca piciorul pe acceleratie si dupa 2200rpm parca vroia sa o ia din loc,am catalogat asta ca un semn bun.Ajuns la destinatie ii pune Dragos un soft si zice sa ies in probe cu masina sa vedem cum este.Imi era o frica de imi venea sa nu o mai conduc :LMAO:

Nu am mai condus-o cu pedala la fund de aproximativ 4 luni cred,o simteam foarte imbufnata si brutala iar acum cu volanta si ambreiajul test,inca nu stiam ce a iesit acolo,noua turbina care nu stiam daca o sa invarta bine sau o sa sara prin capota ceva,noapte,umed pe jos si cu noul soft trebuia sa ii dau talpa sa vedem ce se intampla !Aia e !Am iesit si i-am dat dar am "uitat" sa dezactivez DSC-ul si s-au simtit intreruperile de putere,deci nu aveam incotro decat sa o las salbatica...OK.

Salbatica am lasat-o si i-am dat,nu a fost doar impresia mea ci si a pasagerului iar mai apoi si a lui Dragos,masina se aude "aproape" ca o japoneza turbo,ca sa nu zic Supra :yahoo: :rofl: Fiind fara filtru de aer,doar cu plasele pe botul turbinei probabil de aici acest sunet de suierat pe aspiratie,iar evacuarea cum am scris si mai sus se aude de parca ar avea crivatul in ea,zici ca este un hol prin care bate vantul cu ceva putere,pare a fi totul foarte liber,nimic care sa opreasca suflul.

Ma intorc la baza ii zic ca este ok,nu s-a aprins nimic,accelerarea a fost constanta,toate pareau bune,pe Dyno cu ea.

Ceva emotii din cauza ca este joasa suficient cat sa dea batai de cap la urcarea pe rampa, o urcam si rasuflu usurat,multumesc Parinte pentru ideea foarte buna!

Inaintea mea a fost un EVO cu ceva modificari care scosese 430cp si ii spuneam ca daca iese si la mine la fel sunt super multumit,sa o stiu ca merge rotund si cum trebuie,cu totul functional pe ea si ceva cai peste de la ultimul soft imi este de ajuns.

Incepe run-ul si am fost surprins ce fum putin a scos luand in calcul modificarile,mult mai putin decat scotea in vechea setare de 387CP,cand vad si rezultatul toti ramanem ceva de genul "sa imi bag pula" :blink: 452CP si 761Nm la 14grade Celsius in hala,447CP corectati.

Aici este video cu fumul: https://www.youtube.com/watch?v=lftAWrH4PeE&feature=youtu.be

Nu imi venea sa cred cat de repede si bine a mers totul.Cuplul este mic deoarece standul din Bucuresti nu are asa mare inertie la puteri mari dovada este si treapta terminata foarte repede in timpul run-ului(invarte rolele foarte repede).Toata lumea foarte multumita dar nu s-a terminat,acesta a fost un test pana in momentul cand ajung la Iasi unde standul de acolo are o inertie mai buna si poate lucra softul mai in detaliu.

Saptamana viitoare as vrea sa ajund la Iasi pentru a finaliza mai ales ca a spus Dragos ca s-ar putea sa mai iasa ceva acolo daca pe asta a iesit atat... :D

Acum vazand toate acestea cred ca as avea resurse sa fac 500CP naturali si probabil 600CP cu NOS,dar inca nu sunt sigur daca vreau asta...

Graficul arata ca la turatii joase nu are putere dar lucrul asta a spus Dragos ca se va rezolva la Iasi...

Cam asta este momentan graficul,asta este inca un E46 de peste 400CP made in Romania :D

 

IMG_2404.jpg

 

IMG_2408.jpg

 

IMG_2409.jpg

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.