Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

"Mama Bavarie vreau sa iti spun ca mi-am luat aproape toata reteta si m-am vindecat in proportie de 98% de bolile care mi le-au dat altii si drumurile din RO cu ajutorul nebunului asta care m-a luat prin modificarile lui sau doctoriile tale"

 

M-a amuzat cand am gasit foile astea pentru ca mi-am adus aminte cat de stresat am fost sa ii rezolv toate "problemele" date de cei de la Bavaria cand am fost la ei dupa ce am luat masina.

 

Scuze pentru poze dar pe verticala nu se vedea nimic la rezolutia de pana in 300kb.

Si scuze si ca tot editez posturile dar nu pot sa pun mai mult de 2-3 poze odata pentru ca depasesc Mb-ul ala nenorocit(astia de la club nu mai ridica si ei stafeta ca pana si pe OLX ai 15Mb pe o poza...?)si trebuie sa editez iar sa mai pun cate 2 poze,etc.

post-61617-0-27428500-1446661259_thumb.jpg

post-61617-0-18437900-1446661278_thumb.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Gluma,gluma dar pasiunea nu cunoaste limite iar cei pasionati stiu cu adevarat acest lucru !

 

Bucurandu-ma de noul meu scaun "spatial" pentru mine la acea vreme ma simteam putin dator.Dupa cautari,intrebari,pareri si sfaturi m-am hotarat sa ii schimb suspensia deoarece unul din amortizoare avea urme de uzura precum niste zgarieturi pe tija iar la "IUBITELE GROPI" ma zgaria ceva pe creier de imi venea sa ma bag sub masina de fiecare data sa vad daca s-a mai agravat.

Ce este mai bun,ce sa iau,sa nu fie nici tare sa am impresia ca merg cu roti de lemn nici sa o fac barca,nici sa ii inalt centrul G nici sa o las prea mult jos pentru ca oricum la orice service mergeam trebuia sa ridic de aripa sa poata baga clestii de la elevator sub ea.

Tot sa sfatul mecanicului meu m-am hotarat la D2 Racing reglabila pe inaltime si duritate Plus alte reglaje care problabil doar cineva specializat in suspensii ar putea sa le modifice in functie de dorinte pentru ca la orice service cu geometrie am mers se uitau la ele si nu puteau sa imi dea niste raspunsuri concrete pentru ce sunt,ce se intampla daca slabesc aia,daca misc aia,etc...Mai aveam si optiunea sa iau pe perne de aer dar asta insemna in primul rand "GREUTATE" in plus si nu am avut asa mare incredere in acele perne pe curbe si viraje cum am pe un arc.

Eram hotarat sa comand direct din America dar am gasit la noi la o firma de tuning pe stoc exact ce imi trebuia.

In urma verificarilor la acel amortizor problema am observat urme de ulei la intercooler semn ca probabil aici era pierderea de la resoftare asa ca am comandat odata cu suspensia si monstrul,L-AM LUAT DE 3 ORI MAI MARE DECAT CEL STOC CU INTRARE/IESIRE DE 76mm(mai mare decat evacuarea care o aveam la momentul respectiv) si i-am spus: "tu sa o racesti acum si pururea in vecii vecilor,Amin !".

Ce am primit in ziua livrarii mi-a intunecat la inceput vederea,imi venea sa ma duc dupa curier si sa ii iau banii inapoi !De ce?Cand am deschis pachetul la o analiza amanuntita am observat ca o flansa statea stramba in capul amortizorului nu era dreapta ca cealalta,luand-o in mana si imaginandu-mi cum ar veni pe masina am sunat imediat la firma de la care am cumparat si le-am spus ca mi-au trimis-o stramba iar ei erau atat de siguri ca nu se poate pentru ca au verificat-o inainte de livrare ramanand sa le fac poze si sa le trimit sa vada si ei,asa am si facut si asteptand un raspuns am plecat si pana la mecanic sa ii arat si lui.

Ajuns la el ii spun si ii arat coletul care era in portbagaj,uitandu-se la mine pune mana pe flansa si ma intreaba: "Ai miscat de ea?",eu in agitatia mea zic:"Da,dar nu tare,nu trebuia sa fie dreapta?ce se misca?",iar atunci incepe si misca putin mai fortat de ea si constat ca flansa era pe un fel de bila sau rulment pentru ca se putea invartii... Asta este cu incepatorii...

M-au mai sunat cei de la firma respectiva dar nu cred ca mai era cazul sa raspund sa imi spuna si aia cat de prost sunt.

Singurul regret in legatura cu aceasta suspensie este ca nu am cantarit-o si eu inainte sa o montez si nici pe cea veche nu am reusit sa o cantaresc sa vad daca am mai slabit-o putin.Dar poate cineva le-a cantarit si pentru mine?macar pe cea D2?

Va recomand suspensia D2 Racing varianta Street,exista mai multe variante(Drag,Drift si mai era una parca) dar cea Street este ce trebuie pentru zi de zi.Masina este mult mai legata,au disparut zgomote care ma deranjau la gropi(chiar daca este o suspensie sport),impactul parca este mai lin si rotund iar pe curbe bula din boloboc nu se misca :))

post-61617-0-33124100-1446664255_thumb.jpg

post-61617-0-78887700-1446664274_thumb.jpg

post-61617-0-37428600-1446664292_thumb.jpg

post-61617-0-80254100-1446664704_thumb.jpg

post-61617-0-78408800-1446664723_thumb.jpg

post-61617-0-46815200-1446664742_thumb.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

foarte frumoasa masina, imi place mult E46 FL Coupe, evident aici contribuie si pachetul M la tine. Subiectiv fiind evident, evacuarea aka M3 nu isi are rostul pe un diesel, mi se pare inspre penibil cand lasi un nor, mai mare sau mai mic, de fum negru dupa ea, in rest e superba masina si modificarile cu gust. Nu cred ca un intercooler de 3 ori mai mare te ajuta, dimpotriva, in caz de turbina stock si o crestere minima de putere pe care ai avut-o rezulta un lag mai mare, te-ar ajuta mai mult o tubulatura turbo din furtune de silicon si un intercooler chiar si stock dar etans.

 

Felicitari oricum pentru masina, e pe maini foarte bune!

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

foarte frumoasa masina, imi place mult E46 FL Coupe, evident aici contribuie si pachetul M la tine. Subiectiv fiind evident, evacuarea aka M3 nu isi are rostul pe un diesel, mi se pare inspre penibil cand lasi un nor, mai mare sau mai mic, de fum negru dupa ea, in rest e superba masina si modificarile cu gust. Nu cred ca un intercooler de 3 ori mai mare te ajuta, dimpotriva, in caz de turbina stock si o crestere minima de putere pe care ai avut-o rezulta un lag mai mare, te-ar ajuta mai mult o tubulatura turbo din furtune de silicon si un intercooler chiar si stock dar etans.

 

Felicitari oricum pentru masina, e pe maini foarte bune!

 

Multumesc !

 

Incepand cu momentul de dupa resoftare totul a fost gandit pentru urmatorul pas,daca ai rabdare urmareste thread-ul pana la sfarsit si vei intelege ce am vrut sa spun acum,momentan vreau sa pun o ordine care este destul de greu de facut tinand cont ca amintesc modificari de aproximativ 2-3 ani,mai multe momentan nu iti pot spune.

Edited by CautRezolvari
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa montarea suspensie a urmat evident o noua geometrie care din pacate nu a iesit perfecta datorita anvelopelor uzate neuniform sau mai bine spus netocite uniform :).Pe hartie la baiatul de la service iesea perfect dar dupa ce l-am disperat de 2 ori spunandu-i ca volanul sta putin stramb a facut rost de aparatul de masurat profilul anvelopei si a constatat ca anvelopele erau tocite neuniform si din cauza asta volanul nu statea perfect drept...In fine,o vom rezolva si pe aceasta...

Ma pot mandri ca noul intercooler l-am montat si adaptat personal si nu a fost prea simplu pentru ca a trebuit sa renunt la ceva plastice de directionare a aerului.Mai jos veti avea o baba stirba.

Dupa montarea intercoolerului am costatat ca aveam furtunul ce urca de la intercooler in EGR fisurat,seara a venit si muream de ciuda sa vad diferenta !!A trebuit sa comand coturi si cuple din silicon cu 3 randuri de sfoara pentru a inlocui furtunul respectiv si asa va recomand si voua stiu ca este cunoscuta problema.Nou nu mai stiu cat era acea bucata de furtun la Bavaria am inteles ca in jur de 600 lei iar cei de la dezmembrari nu o vindeau sub 250 lei uzata,batrana si aceasta cu termen limitat.Cuplele, bucata de teava si cotul m-a costat tot in jur de 250 lei dar acum sunt noi si mult mai rezistente decat cele stoc.

Dupa ce am rezolvat si problema furtunului sunt gata de probe,constat ca modificarea a fost cu succes si se simte o crestere de putere mai ales in treapta a 2-a,posibil si din cauza suspensiei care acum o tine mult mai legata si nu mai poate pleca cu nasul pe sus.

Cu toate ca masurarea suspensiei s-a facut fix dupa cea originala masina a mai coborat putin.

Dupa toti acesti steroizi inghititi trebuie sa trecem si la probele practice si anume un drum prin Slanic si unul Sibiu cu mult iubitul meu copilot care este cel mai rapid in atentionarea schimbarii culorii semaforului in verde !

post-61617-0-64617400-1446669784_thumb.jpg

post-61617-0-97719400-1446669810_thumb.jpg

post-61617-0-63448100-1446669836_thumb.jpg

post-61617-0-51702500-1446670018_thumb.jpg

post-61617-0-78255100-1446670041_thumb.jpg

post-61617-0-28896600-1446670066_thumb.jpg

post-61617-0-11112800-1446670106_thumb.jpg

post-61617-0-14494900-1446670133_thumb.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Foarte buna alegerea suspensiei, de mult sunt cu ochii pe D2, nu stiam ca o importa cineva in Ro, de curiozitate un pret?

Si mie mi-a zis toata lumea ca face lag un intercooler mare, dar nu are nici-o treaba, sa nu vorbim de aerul mai rece in admisie.... (PS: intercoolerul stock are corpul cu tubulatura din plastic, nici nu vreau sa ma gandesc cat se pierde numai acolo la imbinarea cu elementii de aluminiu...sa nu mai zic ca este mai mult gros decat lat ceea ce in opinia mea rezulta in racire mai slaba)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc tuturor celor care mi-ati apreciat si citit thread-ul !

 

Se pare ca am ajuns sa umplu spatiul de 19Mb alocati.

Cum as putea sa il maresc(banuiesc ca trebuie sa iau cumva legatura cu un administrator si sa platesc ceva,dar cu cine?)?

 

Felicitari pentru masina!

Pentru poze foloseste metoda 2 de aici:

 

http://www.bmwclub.r...ini-in-postare/

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

Toamna a venit si iar trebuie sa stau pe ganduri...Ok,am luat 3.0d dar va fi un alt 3.0d?Nu era chiar ceva de povestit pentru pasionati.Este speciala varianta 204Cp si 400Nm dar doar atat?

Cautarile si intrebarile pleaca la treaba precum furnicile peste mari si tari pentru a culege pretioasele informatii.

300CP si 700Nm ar fi targetul :hyper: !Dar cum se atinge acest target? Se atinge prin urmatorii steroizi:

 

-upgrade 535d(272CP) sau 335d(la vremea aceea circula idea ca cele 335d nu s-ar potrivi dar mai tarziu am aflat exact ca se potrivesc

-upgrade turbo

-upgrade intercooler(deja bifat)

-upgrade kit ambreiaj + volanta

-upgrade evacuare

-upgrade galerie evacuare

-update soft

-upgrade :clover: pentru ca aveam nevoie !

 

Pe durata iernii m-am tot bucurat de sunetul de 6 cilindri si am reusit sa gasesc injectoarele de 535d(greu dar au ajuns la mine),regret ca nu le-am gasit pe toate de pe o singura masina,a trebuit sa iau 5 + 1.Pe cele 5 l-am rugat pe vanzator sa mearga sa le verifice si sa imi trimita odata cu ele si foaia de la serviceul respectiv precum ca sunt ok si asa a fost dar pe cel de la care am luat si al 6-lea injector nu am mai facut lucrul asta si rau am facut.In acest timp am inteles ca trebuiesc schimbate si bujiile pentru ca pornea putin greu iarna.

La coupe am mai spicuit ceva informatii,ce i-ar mai trebui dupa si ce avem momentan si momentan aveam jantele pe 18" care cantareau 22,5 kg/buc spatele (8,5J cu anvelope 255/35 ajunse aproape la limita) si 21,4kg/buc fata(225/40 si acestea ajunse aproape la limita)prea mult pentru mine,mai ales ca nu erau anvelope noi.Cand le puneam pe cele de iarna pe 16" se simtea diferenta de 3,6kg deoarece acestea cantareau 18,9 kg/buc cu suficient profil pe anvelopa.A fost ultima data cand a mai putut incalta jantele pe 16",deja fata crestea si ii trebuia incaltaminte mai mare.

 

http://s24.postimg.org/eopkvg8ip/image.jpg

 

http://s15.postimg.org/9ob6k7a3b/image.jpg

 

http://s8.postimg.org/qpzp5ks4x/image.jpg

 

http://s29.postimg.org/9kt7seds3/image.jpg

 

http://s27.postimg.org/7npvio8mn/image.jpg

Edited by CautRezolvari
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru modul in care intretii masina, pentru modul in care ai realizat toate upgrade-urile si nu in ultimul rand pentru modul in care ai explicat evolutia masinii.

Apropo, cand vad cate un astfel de proiect de masina "diesel" parca ma face sa renunt la aspiratul meushifty.gif

Iti astept viitoarele postari popcorm1.gif

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am mai tot incercat variante de jante ce ar da bine pe modelul meu dar parca nimic eu era precum "furculitele"...In fine.Trece iarna si ard de nerabdare sa ne apucam de treaba.Vorbesc cu master chef mecanic si stabilim ca pe la jumatatea lui martie 2015 sa ne apucam,zis si nefacut,am inceput la inceputul lui martie 2015 :yahoo: !

A venit timpul,pacientul si donatorul au ajuns pe patul de "spital".2.0d si-a incheiat activitatea in posesia mea la 160k km.

Se incepe prin incizie asupra englezoaicei,se scoate ansamblul motor-cutie prin demontarea bara fata,trager si tot ce mai impiedica operatiunea.Cu ele jos incep sa le studiez si pozez,un manunchi de fiare,fire si plastice oare pot provoca asa o senzatie la ce aveam in cap?

Acum ca i-am scos inima o pot imbunatati mult mai usor,aflu ca trebuie sa schimb si galeria de evacuare deoarece aceasta era dintr-un fel de inox iar la ce urma sa se intample acesta nu ar rezista asa ca incep sa caut galerie din fonta si gasesc intr-un final la cineva in Bucuresti cu ajutorul unui prieten.

Galeria evacuare bifat si montat.

Jos cu galeria de admisie acum pentru curatat si eliminat mult dusmanitele clapete,nu avea rost sa risc pentru aceste mici bucati de plastic o catastrofa.Le comand crezand ca imi trebuiesc cele mici de 22 dar de fapt imi trebuiau cele mari de 33,le schimb si totul se rezolva.Inca o piatra de pe inima aruncata.

Daca a fost data jos galeria sa schimbam si bujiile care faceau figuri in iarna ce a trecut.Beru in actiune montat si bifat.

Iubita turbina este urmatoarea vizata !Demontata si cautat optiuni de upgrade.Ma hotarasc sa aleg probabil pe cel mai bun in aceasta ramura foarte importanta,ce altii nu au reusit la el a fost doar pasiune !Dureaza 2 zile aproximativ pana este gata si micul melc a fost upgradat cum se poate mai bine pentru a duce 350CP.Imi venea sa o ling pentru cat de curata era.Intors in buncar montat si bifat !

Intre timp am observat ca tampoanele de pe 3.0d erau obosite unul dintre ele chiar decedat asa ca am decis sa le schimb tot Lemforder.Montat si bifat !

 

http://s20.postimg.org/egzeoqlrt/image.jpg

 

http://s20.postimg.org/i1va7yqbd/galerie_evacuare_fonta_bmw_9e71517706e30d3694_59.jpg

 

http://s20.postimg.org/ir0qyh3nd/Picture_007s.jpg

 

http://s20.postimg.org/vjouyef95/Picture_014.jpg

 

http://s20.postimg.org/t3s3ho3i1/Turbo_stock_3_0d.jpg

 

http://s20.postimg.org/4bshafmbd/Picture_017.jpg

 

http://s20.postimg.org/40b0xo5vd/Picture_040.jpg

 

http://s20.postimg.org/biu66ax89/Picture_188.jpg

 

http://s20.postimg.org/g60882kl5/Picture_190.jpg

 

http://s20.postimg.org/hmbqq7ni1/Picture_059.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Urmatorul pas ar fi ansamblul ambreiaj(volanta,placa,disc si rulment).

Ce sa iau?Am tot cautat pe la noi,nimic,nimic profesional garantat sa reziste,am tot auzit pareri ca s-a facut la nu stiu cine dar nu a tinut decat o luna,lu ala ii patineaza,ala si-a pus pucuri pe disc batute nu stiu unde...Adica dupa atata munca sa nu ma pot bucura de maximul atins?Nu exista !Problema am inteles ca nu era discul ci placa care nu tinea si ceda !Cu toate aceste ganduri nefaste am inceput cautarile si am gasit la ccc-motorsport.de placa si disc Sachs Performance ce rezista la 640Nm,placa ramforsata Xtrem 1 rezista la 700Nm iar Xtrem 2 rezista la 800Nm.Or fi seriosi,nu or fi dar dupa cum arata site-ul am zis sa incerc.Era prima data cand comandam de o valoare mai mare de pe un site(personal al unei firme) din afara tarii.La momentul acela nu stiam la ce putere se va ajunge si nu stiam ce kit din cele 3 sa comand dar am zis daca tot am ajuns aici pentru ceva sute in plus sa fie maxim si am ales Xtrem 2 rezistent la 800Nm.

Trec aproximativ 2 saptamani si "cuplul" meu nu mai ajungea,sun la ei si nu raspunde nimeni,incep sa imi fac griji dar continui sa imi spun ca sunt nemti si nu se poate sa imi faca vre-o surpriza neplacuta...Dupa aproximativ 2 saptamani sunt sunat de curier ca am un colet din Germania,am avut impresia ca scap telefonul in ureche !"A ajuns in sfarsit,pot merge mai departe " imi spun si incep sa desfac coletul.Ce am gasit in colet era placa si disc Sachs Performance dar parca nu semna cu ce vazusem in poze pe site si imi spun probabil pozele sunt fictive si asta imi trebuie mie.

Plec precum un copil cu cele mai dulci si bune bomboane la mecanic sa i le arat.Ajuns aici el zice "A astea seamana cu alea parca care le-am pus eu pe urs." si ma gandesc au trecut 2 generatii nu prea ar avea cum sa fie aceleasi piese,plus ca ala era benzinar dar in fine iau volanta sa fac proba cu placa.Am crezut ca nu stiu sa le potrivesc i-am spus vino si aseazale tu dar degeaba,NU ERA CE IMI TREBUIA !Nu venea pe gauri,discul era cu 10 dinti in mijloc nu cu 24 ce imi trebuia mie si cu 4 pale,eu in poze vazusem ca trebuiau sa fie 6 pale...

Pfff...,mare dezamagire,timp pierdut,timp care urma sa fie pierdut pentru ca trebuia sa fac rost de alt kit !incep sa ma pun pe pozat pentru ai arata neamtului ce mi-a trimis nu este bun(in capul meu era stie ca sunt roman,romanii teroare in Germania ->nu o sa ma creada,zice ca mint).M-a mancat in cur sa iau eu de pe site-uri straine.Ii trimit pozele si mai mult discutam pe email pentru ca la telefon nu prea raspundea.Nu incearca sa ma contrazica dar il simteam ca era si el nedumerit.Imi spune ca in Germania zilele astea este nu stiu ce festival si totul este inchis si nu poate sa imi trimita placa la ramforsat pana peste cateva zile,zic ok,macar sa se rezolve.Mai trece o saptamana si imi spune ca le poate trimite la ramforsat si pe urma urma sa le puna la DHL si sa imi dea numarul de AWB.Mai trece o saptamana si tot imi spunea ca le-a pus dar nu imi trimitea si nr de AWB sa verific starea coletului.Intr-un final mi-l da si pe acesta si imi spune ca a primit un telefon din partea altui client care comandase kitul ce a ajuns la mine,a incurcat coletele,kitul trimis la mine era de E36 M3.Bine macar ca s-a rezolvat si stie ca nu l-am mintit.

Coletul ajunge la mine in sfarsit(in jur de 30 zile a durat din momentul comenzii si pana a ajuns ce trebuie la mine) il desfac alta viata tati ! Discul era cu 6 pale,placa era cea care o vazusem in poze.Era ce trebuia in sfarsit !

Ajuns cu kitul la mecanic il verific si totul este ok,cade perfect pe volanta.

Kit-ul de E36 M3 i l-am trimis inapoi cu toate ca asteptarea mea a costat dar nu am vrut sa le fac o impresie proasta,poate vor mai vinde la noi si alta data si sa nu zica "A in Romania stii ce am patit nu mai trimitem.".

Cu kitul am rezolvat dar volanta parca nu prea imi venea sa murdaresc placa si discul cu ea asa ca am comandat alta noua LUK + rulment(este singura pentru acest model,nu exista dualmass ramforsata sau o varianta Performance,regret ca nu am ramforsat-o si pe aceasta atunci dar nu mi s-a spus ca exista cineva care face asta la noi,dar se va face pe viitor).

Am rezolvat si cu ambreiajul,montat si bifat.

 

Cea buna a fost cea fara gauri in partea de sus.

 

http://s20.postimg.org/otmmdkd6h/IMG_0559.jpg

 

http://s20.postimg.org/5lzhgyuux/IMG_0570.jpg

 

http://s20.postimg.org/sttrpt3nd/Picture_020.jpg

 

http://s20.postimg.org/ebwkhtcc9/Picture_028.jpg

 

http://s20.postimg.org/aw4g89f3t/Picture_008.jpg

 

http://s20.postimg.org/b02v299yx/Picture_009.jpg

 

http://s20.postimg.org/8k11oerw9/Picture_013.jpg

 

http://s20.postimg.org/5n9fadwop/Picture_015.jpg

 

http://s20.postimg.org/xh4f5bge1/Picture_016.jpg

 

http://s20.postimg.org/x5idetak9/Picture_021.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

In sfatsit s-au terminat problemele cu ambreiajul si putem trece la urmatorul pas si anume injectoarele.

Acestora le-am schimbat si acele inele.

Cu motorul aproape terminat am verificat si cutia sa aiba uleiul la nivel si culoarea care trebuie(initial vroiam sa il schimb pentru a fi totul nou dar mi s-a spus ca mai bine il las pe asta al ei pentru ca este ulei pe viata).

A urmat demontarea cardanului,acesta era pur si simplu impecabil,am dat jos grupul si planetarele cu tot cu ansamblul frane si fuzeta.

Acum este randul domnisoarei pentru incizie.

Jos cu motorul care si-a si gasit proprietar in urmatoarele cateva zile(am inteles ca ar fi ajuns prin Oradea),jos cutia,cardan grup,frane planetare.

Cand o vedeam acolo sus pe elevator cu toate firele intinse peste tot,gaurita(fara motor) ma gandeam nu cumva am facut o mare prostie si asta nu mai va fi masina intreaga niciodata?Ma uitam la mecanic ca lucra cu atata lejeritate si stia ce trebuie facut de nu imi venea sa cred dar totodata imi dadea incredere ca va iesi ce trebuie sa iasa.

Am ajuns in momentul in care trebuie sa bagam motorul,cu ceva emotii il punem pe noile tampoane si se aseaza perfect,imi place cat de plina este sub capota acum,pot oricand sa renunt la acele capace pentru ca se va vedea ce trebuie, nu spatiu gol :yahoo:

A urmat montarea cutiei, intercoolerului inapoi pe pozitie doar ca acum era mai putin loc pentru el si nu mai puteam sa il ascund in spatele grilei din bara.A urmat noul cardan,franele cu fuzete si planetare si la montarea grupului SURPRIZA !Nu incapea grupul pe puntea de 2.0d.Din aceasta cauza v-am spus ca va trebuie toata puntea.Incepe desfacerea puntii de pe englezoaica si o punem pe domnisoara.

Aproape am terminat cu montarea pieselor principale si mecanicul doreste sa ii dea o cheie sa vada daca a pus nu stiu ce.Totul este cum trebuie dar vad ca toate becurile din bord sunt aprinse si il intreb ce e asta.Imi spune ca trebuie sa pun ceasuri de 3.0d ca altfel va fi pom de craciun si ma apuc sa le pun pe cele de Anglia care si acum le am pe masina si au inceput sa imi placa mai mult decat cele normale,este bordul mai plin.Am durat putin pana m-am obisnuit cu milele si galoanele dar acum este ok.

Ne apropiem de final si mai sunt mici reglaje de facut.

 

http://s20.postimg.org/b4su6pd4p/Picture_068s.jpg

 

http://s20.postimg.org/pxfxh0cl5/Picture_070.jpg

 

http://s20.postimg.org/edfp2psxl/Picture_061.jpg

 

http://s20.postimg.org/3zjgn7xkp/Picture_063.jpg

 

http://s20.postimg.org/w27fuc4op/Picture_030.jpg

 

http://s20.postimg.org/5c15p3v09/Picture_031.jpg

 

http://s20.postimg.org/le3ovhupl/Picture_056.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru modul in care intretii masina, pentru modul in care ai realizat toate upgrade-urile si nu in ultimul rand pentru modul in care ai explicat evolutia masinii.

Apropo, cand vad cate un astfel de proiect de masina "diesel" parca ma face sa renunt la aspiratul meushifty.gif

Iti astept viitoarele postari popcorm1.gif

nu are nici o legatura un diesel 3.0d impins cu aspiratul.Sigur ca performante absolute 3.0d e in fata dar in timp fiabilitatea va avea de suferit.Altfel ceea ce face colegul e de admirat sper ca la sfarsit sa iasa totul cum trebuie .PS:asa ca o observatie generala daca se cauta masina de "curse" E46 nu e o solutie ,in continuare pe bucata asta E30 ramane de preferat.In schimb ca si masina de "strada" E46 e clar mai bun.

@razzzzzvam- in general banii bagati in upgradeuri nu ai recupereze asa ca daca stai sa calculezi la fiecare eur bagat in masina nu ajungi departe.

Edited by alex230ro
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@CautRezolvari

Puteai lasa ceasurile de pe 320d, se codau si ar fi functionat corect. La fel si cele de Anglia, se pot coda sa iti arate km, l/100km, etc plus ca acum daca deschizi usile de pe dreapta, in bord o sa iti arate pe stanga si idem pt cealalta parte.

 

Legat de diferential, o sa iti crape in scurt timp si niciodata nu o sa pui cum trebuie puterea pe jos, ar trebui sa te orientezi spre un LSD Quaife, ar merita sa te poti bucura de puterea pe care o scoate masinuta.

Edited by Kenbobo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.