Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

In weekendul ce tocmai a trecut(30-31.03.2019) a fost prima etapa a primului Campionat de Drag din Romania,pentru ca anul acesta Drag-ul a devenit sport si a intrat in Federatia Romana de Automobilism Sportiv(FRAS),care a avut loc la Arad si am vrut sa ajung neaparat sa testez masina sa vad daca am rezolvat problema treptei a 2-a !

Am facut toate pregatirile necesare,am urcat-o pe trailer si i-am spus: "Ne vedem la Arad!". :bye:

 

IMG-0635.jpg

 

IMG-0645q.jpg

 

Abia asteptam sa vad adevarul despre perne pe bon,oare va fi la fel de buna plecarea si stabilitatea pana la final?...

 

Sambata dimineata descarc masina,ma aliniez pentru verificare la comisia tehnica(acum exista asa ceva si in functie de cum gasesc respectivii masina o incadreaza la Semi-Profi sau Profi,pe mine m-au incadrat la Profi din cauza evazarilor,acum totul era clar...) dupa care direct la start.Eram foarte curios si de noul aparat de masura care l-am achizitionat,se numeste Dragy.Este foarte mic,precis si are o aplicatie foarte complexa unde oameni din toata lumea isi posteaza timpii,cu istoric,foarte interesant,il recomand pentru pasionati.Cu acest aparat pe A3 in varianta de strada am reusit un 12,8s si 0-100km/h 5,2s...

 

FXSW8575ss.jpg

 

IMG-0697.jpg

 

IMG-0723s.jpg

 

Primul run daca nu ma insel a fost un 12,5s cu 60ft 2,2s la care nu m-am chinuit foarte mult pentru ca stiam ca pista este rece.

 

IMG-0712s.jpg

 

IMG-0724s.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Salut! In prima poza am vazut ca ai facut geometria la autoagusta. Am auzit ca a plecat Claudiu de la ei de ceva timp. Cum au decurs treburile ? Mai sunt de incredere pe partea de geometrie ?

La toate masinile acolo faceam geometria, insa daca s-a schimbat "personalul"...

 

Este domnul Augustin care stie ce inseamna geometria chiar si la o masina cu perne setata pentru Drag.

 

Las presiune mai mica in anvelope si ma aliniez iar,setez Dragy si plec,dupa finish imi arunc un ochi la telefon si zaresc un 12,1s :yahoo: ,nu imi venea sa cred,in timp ce tot franam sa opresc masina mai aruncam cate un ochi si ma gandeam poate arata viteza de iesire 121km/h dar nu are cum ca este prea mica...In timp ce ma intorceam dupa bon reusesc sa ma uit si vad si un 60ft de 2s iar timpul era intradevar 12,1s pe Dragy,eram foarte bucuros dar totusi sa iau si bonul sa vad...pe bon scria 12,3s si 60ft 2,2s :angry: :blink: Aveti video mai jos:

 

IMG-0710s.jpg

 

 

Putin nedumerit de ce diferenta asta de 0,2s dar totusi fericit ca mi-am imbunatatit timpul de la 12,4(bestul personal) la 12,3s ma aliniez iar.Vazand plecarea de 2,2s si stiind ca in trecut am avut 1,9-2s sper la ceva mai bun.Mai reglez putin suspensia si incerc din nou.

 

IMG-0721s.jpg

 

IMG-0729s.jpg

 

IMG-0730s.jpg

 

O simt cum a pus mai bine jos,a 2-a intra :yahoo: ,mergem mai departe,focus pe schimbarea cat mai rapida a treptelor 3 si 4,trec linia de finis si imi arunc iar ochiul la telefon si vad iar 12,1s, <_< "Oare ma pacalesti iar Dragy???".Ajung iau bonul si vad 12,1s si 60ft de 1,92s :frantics:

 

IMG-0693.jpg

 

IMG-0663.png

 

Mare bucurie,mare fericire,in sfarsit masina isi scotea timpul care trebuia sa il scoata de anul trecut.

De acasa am plecat cu gandul ca daca scot macar timpul de anul trecut(12,4s) imi confirm ca pernele sunt ok si nu a fost o alegere proasta,dar la 12,1s ce puteam sa cer mai mult... :heart:

Vazand ca totul este mai mult decat bine mai fortez putin suspensia sperand la o plecare si mai buna,sa vad unde este limita.Din pacate cutia iar incepe sa faca figuri cu treapta a-2-a..."Ok,ai obosit,te las sa te racesti."Am observat ca dupa 3 -4 run-uri incepe sa faca iar figura cu treapta a 2-a.

Spre inchiderea zilei de calificari zic hai sa mai incerc 1-2 run-uri.Ma aliniez si plec,reusesc plecare mai buna 1,908s aproape de 1,8s dar nu si timpul mai bun,deja incepea sa faca figuri si treapta a 4-a,stresul fata de cutie se pare ca nu ma lasa sa ma concentrez si la restul amanuntelor.Aveti mai jos cea mai buna plecare:

 

 

Inchei ziua foarte multumit si astept urmatoarea zi.

In grupa mea,AP6,eram pe locul 7 din 7 :cigar: calificat automat in semifinale.

 

IMG-0685.jpg

 

Daca as fi ramas la grupa unde consider ca ar fi trebuit sa raman si anumel la S9,diesel de strada,cu timpul obtinut as fi fost pe locul 2 din 9 si calificat si aici in semifinale cu sanse reale la podium dar astea sunt regulile...

 

IMG-0683.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

A doua zi mai reusesc o plecare de 1,908 ca cea din prima zi dar iar cutia face figuri.Am mai facut cateva run-uri dar nimic mai bun de 12,1s si am last-o sa se raceasca pentru semifinale.

 

 

IMG-0718s.jpg

 

IMG-0719s.jpg

 

IMG-0725s.jpg

 

IMG-9367s.jpg

 

TDEN8183s.jpg

 

La aceasta etapa 3 masini diesel de la grupa Profi,unde sunt si eu,au mers sub 10s,dintre care tot Dragos(Complete Chip) detine in continuare recordul cu 9,93s masina fiind in continuare in teste !Aveti video mai jos:

 

 

In semifinale am cazut cu A3-ul celor de la Cipos care si ei au mers sub 10s.In run-ul cu el am reusit doar 12,2s dar nu si cel mai bun 60ft,aveti video mai jos:

 

 

IMG-0733.jpg

 

S-au batut multe recorduri la aceasta etapa,vremea a fost buna,totul a fost perfect.Urmeaza etapa de la Ianca pe 13-14 mai pana atunci vom vedea ce mai este de facut pentru ca in continuare merg fara metanol sau NOS.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o curiozitate, chiar daca e oarecum off topic: masina din primul videoclip, acel A3 (care fumega ca o locomotiva), presupun ca este quattro,usoara, dar totusi, cum de pleaca atat de repede ?

 

Ti se accentueaza impresia ca pleaca tare(pentru mine plecat tare inseamna 60ft de 1,4s :thumbsup: ) pentru ca eu am plecat de la semafor mai tarziu decat el pentru ca incercam sa ma concentrez asupra presiunii care o facea turbina pe ceas fiind in etapa de calificari.Acolo el a facut 60ft de 1,92s ceea ce nu este deloc wow pentru o masina quattro.

 

A3-ul cipos e bomba :)) a dat fum si la propriu si la figurat la bmw :))

 

Ai dreptare,este bomba si la propriu si la figurat la cate motoare am auzis ca a spart.

Merge tare intradevar dar inca nu mai tare ca Dragos chiar daca are kg in minus fata de el.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Au ajuns noile discuri fata-spate,placutele fata pentru noii etrieri si conductele de frana.

Discurile sunt de la ECS Tuning flotante,perforate si cu striatii,pe fata de M3 E92 9,4kg/buc si pe spate de M3 E46 6,4kg.

Sper ca saptamana viitoare sa pot face o proba pe fata si daca totul este in regula sa duc etrieri de pe fata la vopsit.

 

IMG-1133.jpg

 

FJHJE1601.jpg

 

IMG-1157.jpg

 

IMG-1140.jpg

 

IMG-1153.jpg

 

IMG-1158.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ieri a ajuns si short shifter-ul dupa o lunga perioada de asteptare si discutii cu vamesii,sper ca acesta sa rezolve problema treptei a 2-a.

O sa incerc ca il mai scurtez daca va parea prea lung si voi incerca sa dau filet interior la nuca scurta BMW M daca se va putea.

Este achizitionat de RTD Motorsport(Liban) impreuna cu DSSR-ul pentru M3 care sper sa nu trebuiasca modificat.

 

IMG-1315.jpg

 

IMG-1313.jpg

 

IMG-1310.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Setup-ul pentru franele de fata este gata in proportie de 90%,am facut proba si totul se incadreaza,mai ramane doar de pus pe masina,am reusit sa vopsesc si etrierii pe fata.

 

FUWWE9718.jpg

 

Am presupus ca noile frane vor ingheta rotile si nu doar cele de pe fata iar pentru a putea face burn la incalzirea anvelopelor ar fi de ajutor un regulator pentru a opri franele de pe spate si a frana doar fata iar dupa efectuarea burnului sa revin la setarea initiala asa ca am achizitionat aceasta jucarie:

 

IMG-1456.jpg

 

IMG-1457.jpg

 

Iar mai jos lipurile de sub praguri imbracate in carbon,lipul pe fata reparat si trimurile din interior imbracate in carbon,abia astept sa le vad montate :

 

UQTZ5879.jpg

 

SSZF1575.jpg

 

EQZX3055.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.