Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

Eu vorbesc strict de puterea curata ! injectia de water - methanol are rol prioritar de a raci admisia ... nicidecum sa aduca un aport de putere... si chiar daca il va aduce... va fii un castig infim , NOS-ul pe de alta parte... e altceva ! ! degeaba e turbo ul capabil de 350 de cai... daca motorul nu ! sunt multe variabile in discutie ! stiu ca existenta unor 330d uri cu 340-350 de cai.... dar si fumul din spate .... !

 

- da.. se pot pune etrieri de genul pe bmw ....!

 

Poftim si un exemplu : http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-135i-BREMBO-Big-Brake-Upgrade-Kit-For-BMW-E81-E82-E87-E88-1-Series-/281735949752?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2047675.l2557&nma=true&si=yuZlNIAPJvRBiCJotYsRIyO2aUk%253D&orig_cvip=true&rt=nc

Exemplul dat de tine sunt etrieri performance, singura diferenĂâşa esca ca sunt montaĂâşi pe modelul 135i

Pentru titularul topicului, felicitĂŁri pentru maĂâ˘inĂŁ, ai mai putea sa pui si o baterie mai uĂâ˘oarĂŁ si eventual sa mai dai jos de pe ea unele chestii mai puĂâşin folositoare :):):)

Link to comment
Share on other sites

Exemplul dat de tine sunt etrieri performance, singura diferenĂâşa esca ca sunt montaĂâşi pe modelul 135i

Pentru titularul topicului, felicitĂŁri pentru maĂâ˘inĂŁ, ai mai putea sa pui si o baterie mai uĂâ˘oarĂŁ si eventual sa mai dai jos de pe ea unele chestii mai puĂâşin folositoare :):):)

Multumesc pentru sfat,la baterie nu m-am gandit!

Link to comment
Share on other sites

De ceva timp tot aveam dubii in privinta masinii si a puterii ei asa ca in seara asta m-am hotarat sa o duc la o verificare pe dyno.

Tot cautam de ceva timp un dyno cat mai aproape de adevar si am inteles ca cel al lui WPP ar fi cel mai aproape ca si valoare de cel al lui Dragos.Acum am avut ocazia sa il si cunosc pe baiat personal si mi-a lasat o impresie buna.

Urcam masina pe utilaj,rulam si la sfarsit SURPRIZA ! Rezultat 313CP si 703Nm :)).Se pare ca s-au mai lovit intre ei si s-au inmultit !Stiu ca dyno-urile arata valori diferite acestea fiind influentate si de ventilatie,temperatura,etc dar acum am o mare dilema: CATI CP AM 304 sau 313? :)) Sincer nu mai conteaza atata timp cat masina stiu ca este in mintile ei.

 

P.S. Iata DEVIL's Style ca am mai avansat in targetul "greu" de atins care ai spus ca este de 350Cp :p

 

http://s20.postimg.org/owzmj4hx5/Test_WPP_b.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Crede-ma 400Cp se pot scoate din motorul asta,s-a facut deja.Chiar si mai mult doar ca la momentul respectiv s-au facut ceva compromisuri si s-au scos doar 400cp.Acolo as vrea sa ajung si eu.

 

 

 

Ai dreptate:

.Fumul vad ca nu e constant si nici de speriat la 400cp (la interior pare mult, in realitate norisorul ala nu e de speriat).

post-63333-0-09960100-1447786629_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

De ceva timp tot aveam dubii in privinta masinii si a puterii ei asa ca in seara asta m-am hotarat sa o duc la o verificare pe dyno.

Tot cautam de ceva timp un dyno cat mai aproape de adevar si am inteles ca cel al lui WPP ar fi cel mai aproape ca si valoare de cel al lui Dragos.Acum am avut ocazia sa il si cunosc pe baiat personal si mi-a lasat o impresie buna.

Urcam masina pe utilaj,rulam si la sfarsit SURPRIZA ! Rezultat 313CP si 703Nm :)).Se pare ca s-au mai lovit intre ei si s-au inmultit !Stiu ca dyno-urile arata valori diferite acestea fiind influentate si de ventilatie,temperatura,etc dar acum am o mare dilema: CATI CP AM 304 sau 313? :)) Sincer nu mai conteaza atata timp cat masina stiu ca este in mintile ei.

 

P.S. Iata DEVIL's Style ca am mai avansat in targetul "greu" de atins care ai spus ca este de 350Cp :p

 

http://s20.postimg.org/owzmj4hx5/Test_WPP_b.jpg

Nu s-au inmultit deloc, s-a mai discutat pe tema asta in alte parti, unele Dyno-uri au factorul de coectie influentat putin sa indice mai mult ca tuner-ul respectiv sa demonstreze ca el scoate mai multi cai decat altii :rolleyes:

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De ceva timp tot aveam dubii in privinta masinii si a puterii ei asa ca in seara asta m-am hotarat sa o duc la o verificare pe dyno.Tot cautam de ceva timp un dyno cat mai aproape de adevar si am inteles ca cel al lui WPP ar fi cel mai aproape ca si valoare de cel al lui Dragos.Acum am avut ocazia sa il si cunosc pe baiat personal si mi-a lasat o impresie buna.Urcam masina pe utilaj,rulam si la sfarsit SURPRIZA ! Rezultat 313CP si 703Nm :)).Se pare ca s-au mai lovit intre ei si s-au inmultit !Stiu ca dyno-urile arata valori diferite acestea fiind influentate si de ventilatie,temperatura,etc dar acum am o mare dilema: CATI CP AM 304 sau 313? :)) Sincer nu mai conteaza atata timp cat masina stiu ca este in mintile ei.P.S. Iata DEVIL's Style ca am mai avansat in targetul "greu" de atins care ai spus ca este de 350Cp :phttp://s20.postimg.org/owzmj4hx5/Test_WPP_b.jpg

 

Daca ajungi la oradea... sigur iesi de acolo cu 330-340 de cai pe dyno :))

 

 

 

 

Ai dreptate:

.Fumul vad ca nu e constant si nici de speriat la 400cp (la interior pare mult, in realitate norisorul ala nu e de speriat).

Eu nu l as numi chiar norisor !

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Daca ajungi la oradea... sigur iesi de acolo cu 330-340 de cai pe dyno :))

 

 

 

 

 

Eu nu l as numi chiar norisor !

 

Te asigur ca in 2014 s-a ajuns la 410Cp si 900Nm in Anglia si nu este vorba despre masina din video de la colegul.

12.6 -> 400m dar se putea face usor 12.2 cu un setup mai bun al suspensiei deoarece la momentul respectiv setup-ul era configurat pentru circuit nu pentru drag.

Abia astept sa vina primavara :hyper:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Americanesc gen, rollig coal .

 

Si E46-le cu 400cp, cam mult fum da, sunt curios cat de fiabil mai e motorul ala.

Vorbim de fiabilitate despre motoarele stock,nu despre cele cu 50-70% mai multa putere.Nici M3 turbo 700CP nu cred ca mai este la fel de fiabil precum stock.Cei ce aleg sa modifice motorul sau anexele trebuie sa stie acest lucru de la inceput nu este un secret sau o surpriza pe viitor.

Link to comment
Share on other sites

Prin fiabilitate ma refer sa nu mergi in fiecare saptamana in service ca te-ai dat la ea si incep sa urle toti senzorii.

E de la sine inteles ca va fi o masina mai sensibila, cu intretinere mai delicata, insa ma astept sa faci vizite foarte dese in service. Adica sa te poti baza pe masina.

 

Am un amic cu Golf 4 GTI, refacut motorul la Oradea, si a zis ca e satul de ea, la fiecare plimbare mai grabita, incep sa ii urle senzorii, sa dea semne ca ceva nu e ok, etc.

Si omul isi permite multicele, nu e vorba de bani, ci de confortul psihic.

 

Personal, confortul psihic, ca te poti baza pe masina in orice moment al zilei/lunii mi se pare extrem de important la o masina modificata, mai ales daca e singura pe care o detii. Ca o mai lasi in service cate o saptamana, odata la 6 luni, nu mi se pare tragic, dar peste asta, deja e cazul sa devii mecanic, sa te poti ocupa singur de ea.

Edited by jeezy
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Prin fiabilitate ma refer sa nu mergi in fiecare saptamana in service ca te-ai dat la ea si incep sa urle toti senzorii.

E de la sine inteles ca va fi o masina mai sensibila, cu intretinere mai delicata, insa ma astept sa faci vizite foarte dese in service. Adica sa te poti baza pe masina.

 

Am un amic cu Golf 4 GTI, refacut motorul la Oradea, si a zis ca e satul de ea, la fiecare plimbare mai grabita, incep sa ii urle senzorii, sa dea semne ca ceva nu e ok, etc.

Si omul isi permite multicele, nu e vorba de bani, ci de confortul psihic.

 

Personal, confortul psihic, ca te poti baza pe masina in orice moment al zilei/lunii mi se pare extrem de important la o masina modificata, mai ales daca e singura pe care o detii. Ca o mai lasi in service cate o saptamana, odata la 6 luni, nu mi se pare tragic, dar peste asta, deja e cazul sa devii mecanic, sa te poti ocupa singur de ea.

 

Momentan iti pot spune ca la cei 313CP din punctul meu de vedere este fiabila.Din aprilie de cand am terminat proiectul si pana in prezent nu a necesitat service din nici un punct de vedere.Ma astept sa fie la fel de fiabila si dupa urmataorele upgrade-uri deoarece upgrade nu se va face doar la soft pentru a forta restul pieselor ci se va upgrada inclusiv cutia si bineinteles racirea motorului.Cu siguranta voi reveni cu noutati si pareri din punctul de vedere al fiabilitatii la momentul respectiv.

Intre timp am ramas fara sticlele de la oglinzi,ce sa le ceri daca atat pot respectivii...

Am reusit sa pun jantele care sunt in prezent pe masina si au 12,5KG fata 8J si 13,4KG spatele 8,5J,ceea ce inseaman ca voi avea o scadere de aproximativ 5kg pe fiecare roata la primavara cu noile jante :punk:

 

http://s20.postimg.org/jvlzqmfcp/Picture_143.jpg

 

http://s20.postimg.org/4lhj5ougp/Picture_144.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Am mai tot incercat variante de jante ce ar da bine pe modelul meu dar parca nimic eu era precum "furculitele"...In fine.Trece iarna si ard de nerabdare sa ne apucam de treaba.Vorbesc cu master chef mecanic si stabilim ca pe la jumatatea lui martie 2015 sa ne apucam,zis si nefacut,am inceput la inceputul lui martie 2015 :yahoo: !

A venit timpul,pacientul si donatorul au ajuns pe patul de "spital".2.0d si-a incheiat activitatea in posesia mea la 160k km.

Se incepe prin incizie asupra englezoaicei,se scoate ansamblul motor-cutie prin demontarea bara fata,trager si tot ce mai impiedica operatiunea.Cu ele jos incep sa le studiez si pozez,un manunchi de fiare,fire si plastice oare pot provoca asa o senzatie la ce aveam in cap?

Acum ca i-am scos inima o pot imbunatati mult mai usor,aflu ca trebuie sa schimb si galeria de evacuare deoarece aceasta era dintr-un fel de inox iar la ce urma sa se intample acesta nu ar rezista asa ca incep sa caut galerie din fonta si gasesc intr-un final la cineva in Bucuresti cu ajutorul unui prieten.

Galeria evacuare bifat si montat.

Jos cu galeria de admisie acum pentru curatat si eliminat mult dusmanitele clapete,nu avea rost sa risc pentru aceste mici bucati de plastic o catastrofa.Le comand crezand ca imi trebuiesc cele mici de 22 dar de fapt imi trebuiau cele mari de 33,le schimb si totul se rezolva.Inca o piatra de pe inima aruncata.

Daca a fost data jos galeria sa schimbam si bujiile care faceau figuri in iarna ce a trecut.Beru in actiune montat si bifat.

Iubita turbina este urmatoarea vizata !Demontata si cautat optiuni de upgrade.Ma hotarasc sa aleg probabil pe cel mai bun in aceasta ramura foarte importanta,ce altii nu au reusit la el a fost doar pasiune !Dureaza 2 zile aproximativ pana este gata si micul melc a fost upgradat cum se poate mai bine pentru a duce 350CP.Imi venea sa o ling pentru cat de curata era.Intors in buncar montat si bifat !

Intre timp am observat ca tampoanele de pe 3.0d erau obosite unul dintre ele chiar decedat asa ca am decis sa le schimb tot Lemforder.Montat si bifat !

 

 

Deci imi place maxim topicul tau si as vrea sama ajuti cu cateva informatii:

De exemplu vreu sa imi spui unde ai facut turbina si ce costa implicat..

Termin de citit si o sa mai te intreb una alta :)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Urmatoarele upgade-uri in ordinea care o vad eu necesara:

 

-blocant LSD Quaife

-intarire punte spate

-ramforsare volanta sau trecere la singlemass Sachs Performance(aici este de discutat pentru ca nu stiu cat de rau ar afecta placerea condusului cea single mass)

-bucsi poliuretanice spate si fata daca va fi nevoie

-semi-slick-uri si eventual modificare aripi spate in functie de hotararea dimensiunilor slick-urilor

-pompa motorina care sa faca presiune mai mare

-senzor MAF(am inteles ca se poate aduce un upgrade si acestuia)

-ceasuri presiune turbo,ulei si temperatura ulei (aici mai ramane de discutat ce ceasuri sa aleg exact)

-turbo(pale duble si mult usurata),din pacate acest tip a aparut dupa ce eu imi facusem upgrade-ul...

-capota si portbagaj CSL carbon(pe care as vrea sa le vopsesc la culoarea masinii daca se poate)

-bara fata tip CSL cu tipsuri carbon

-bara spate tip CSL cu difuzor carbon

-frane D2 fata-spate(le-am pus printre ultimele deoarece cele stock inca fac fata cu brio)

-poate umblam si la ceva sistem audio

 

Posibil pe viitor sa mai apara si altele dar dupa cum vedeti lista este mare.

In tot acest timp mai astept sfaturi pentru a merge pe aceeasi linie zic eu cat de cat profi.

 

-pompa motorina care sa faca presiune mai mare - Aici iti pot recomanda o pompa de motorina de la 535d am inteles ca are debit suficient pentru circa 340-350cp

-turbo(pale duble si mult usurata),din pacate acest tip a aparut dupa ce eu imi facusem upgrade-ul... - Daca stii pe cineva care serios care face asa ceva as vrea sa imi spui si mie

--ramforsare volanta sau trecere la singlemass Sachs Performance(aici este de discutat pentru ca nu stiu cat de rau ar afecta placerea condusului cea single mass) - Aici am gasit la Atix kit volanta single mass si ambreaj si placa de M5 care suporta 700nm cu 500euro.

- -frane D2 fata-spate(le-am pus printre ultimele deoarece cele stock inca fac fata cu brio) - la frane daca vrei o varianta nu prea scumpa poti sa iesi discuri si placute de la EBC sunt foarte ok eu am pe masina si in regim de curse merge perfect bine eu am placute de curse tu iti iei de strada

 

si cam attea sunt informatiile pe care le am pana la acest moment.

Link to comment
Share on other sites

Deci imi place maxim topicul tau si as vrea sama ajuti cu cateva informatii:

De exemplu vreu sa imi spui unde ai facut turbina si ce costa implicat..

Termin de citit si o sa mai te intreb una alta :)

 

Te salut

Multumesc pentru aprecieri !

Turbina bine inteles ca se face la mister Bogdan zis "Haplea".

 

-pompa motorina care sa faca presiune mai mare - Aici iti pot recomanda o pompa de motorina de la 535d am inteles ca are debit suficient pentru circa 340-350cp

-turbo(pale duble si mult usurata),din pacate acest tip a aparut dupa ce eu imi facusem upgrade-ul... - Daca stii pe cineva care serios care face asa ceva as vrea sa imi spui si mie

--ramforsare volanta sau trecere la singlemass Sachs Performance(aici este de discutat pentru ca nu stiu cat de rau ar afecta placerea condusului cea single mass) - Aici am gasit la Atix kit volanta single mass si ambreaj si placa de M5 care suporta 700nm cu 500euro.

- -frane D2 fata-spate(le-am pus printre ultimele deoarece cele stock inca fac fata cu brio) - la frane daca vrei o varianta nu prea scumpa poti sa iesi discuri si placute de la EBC sunt foarte ok eu am pe masina si in regim de curse merge perfect bine eu am placute de curse tu iti iei de strada

 

si cam attea sunt informatiile pe care le am pana la acest moment.

 

Pompa va fi Walbro 255.

Ramforsare volanta am gasit undeva pe la Odorheiul Secuiesc daca nu ma insel,nu mai stiu exact cum se numesc baietii,placa si disc momentan am ce rezista la 850Nm.

Cand spun upgrade frane ma refer in primul rand la alti etrieri cu mai multe pistonase si furtune metalice,abia pe urma discuri si placute.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Te salut

Multumesc pentru aprecieri !

Turbina bine inteles ca se face la mister Bogdan zis "Haplea".

 

Mersi frumos deja am vb cu el ca am luat numarul de la Dragos Stanescu insa nu cred ca se poate depasi pragul de 310cp chiar si cu turbina modificata :(.

 

 

 

Pompa va fi Walbro 255.

Ramforsare volanta am gasit undeva pe la Odorheiul Secuiesc daca nu ma insel,nu mai stiu exact cum se numesc baietii,placa si disc momentan am ce rezista la 850Nm.

Cand spun upgrade frane ma refer in primul rand la alti etrieri cu mai multe pistonase si furtune metalice,abia pe urma discuri si placute.

 

Sunt cumva cei de la Atix? daca nu poate imi dai si mie un telefeon sau ceva date de contact ca eu vreau sa ii schimb tot kit-ul si asta care il am acum sa il tin de rezerva.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.