Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

Multumesc pentru sfaturi,sincer nu as vrea sa am jocul de care vorbesti...Daca voi reusi sa il montez si va fi intradevar un plus in schimbarea vitezelor poate voi opta pentru ceva mai profi care probabil nu ar trebui sa aibe joc.

 

Daca vrei ceva profi uite ce iti recomand eu asta ma pe masina si merge super. Am dat pe el cam 700 euro cu tot cu transport.

post-8373-0-51279400-1494257120_thumb.jpg

Edited by savdragos
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei ceva profi uite ce iti recomand eu asta ma pe masina si merge super. Am dat pe el cam 700 euro cu tot cu transport.

 

As vrea daca exista ceva profi si sa ramana la fel de scurta cat este acum,nu sa am schimbatorul de 30cm,totusi a mea ramane o masina de strada.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca am gasit ceva special pentru E46 330d 6 trepte,dar nu stiu cat de profi este(daca cineva a mai luat sau auzit de firma asta este binevenita o parere):

 

http://www.cosmoracing.com/productinfo.asp?cid=161&pid=2477

 

Eroare de pe masina nu a mai aparut si astfel mi-am facut curaj si am pus-o iar pe Dyno-zaur rezultatul fiind aproape 385CP si 828Nm.

 

Sper ca la etapa de la Arad 13-14.05 sa nu mai apara probleme si sa-mi imbunatatesc timpul de 13,4s.

 

IMG_8650.jpg

 

IMG_8652.jpg

 

IMG_8659.jpg

 

IMG_8660.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Sunt curios daca ai curaj sa pleci cu masina intr-un concediu sa faci vreo 3000 km in afara tarii ?

 

As pleca oriunde cu masina,o simt ca este foarte legata,mai ales afara unde chiar sunt autostrazi nu ca la noi.Daca este sa se strice se strica si una stock nu doar ca este modificata...De cand am inceput modificarile la motorul de 3.0d nu am avut nici o problema de tip mecanic,sa imi bubuie vre-un furtun,sa imi bubuie turbina sau motor,sa fiarba apa sau orice alta piesa.

Conteaza si la cine faci unele modificari,probabil ai auzit de cazuri ca dupa un soft a bubuit turbina sau etc,clar softul ala nu era de la CompleteChip.

Edited by CautRezolvari
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

As pleca oriunde cu masina,o simt ca este foarte legata,mai ales afara unde chiar sunt autostrazi nu ca la noi.Daca este sa se strice se strica si una stock nu doar ca este modificata...De cand am inceput modificarile la motorul de 3.0d nu am avut nici o problema de tip mecanic,sa imi bubuie vre-un furtun,sa imi bubuie turbina sau motor,sa fiarba apa sau orice alta piesa.

Conteaza si la cine faci unele modificari,probabil ai auzit de cazuri ca dupa un soft a bubuit turbina sau etc,clar softul ala nu era de la CompleteChip.

Sunt cu totul de acord cu tine!

Edited by Rcc-67
Link to comment
Share on other sites

Cred ca am gasit ceva special pentru E46 330d 6 trepte,dar nu stiu cat de profi este(daca cineva a mai luat sau auzit de firma asta este binevenita o parere):

 

http://www.cosmoracing.com/productinfo.asp?cid=161&pid=2477

 

Eroare de pe masina nu a mai aparut si astfel mi-am facut curaj si am pus-o iar pe Dyno-zaur rezultatul fiind aproape 385CP si 828Nm.

 

Sper ca la etapa de la Arad 13-14.05 sa nu mai apara probleme si sa-mi imbunatatesc timpul de 13,4s.

 

IMG_8650.jpg

 

IMG_8652.jpg

 

IMG_8659.jpg

 

IMG_8660.jpg

 

Care este targe-ul daca masina merge bine? Pana acum din ce am gasit pe net timpul este silimar cu un Bmw M3 e46, daca nu ma insel.

Edited by savdragos
Link to comment
Share on other sites

Care este targe-ul daca masina merge bine? Pana acum din ce am gasit pe net timpul este silimar cu un Bmw M3 e46, daca nu ma insel.

 

Cand am avut la Arad anul trecut 304CP am scos 13,4s si din intamplare am cazut la start in calificari cu un M3 E46,el a scos 14,1 dar spunea ca ar avea ceva probleme dar pe youtube M3 E46 stock nu am gasit sa scoata sub 13,9s.Aici ai video cu mine si M3-ul:

 

De aceasta data daca nu apar probleme ma astept sa merg sub 13-12,9s.S-a mers cu 360CP 12,9s cu configuratie asemanatoare ca a mea doar ca masina era sedan si ceva mai usoara.

 

Facem pregatiri pentru etapa de la Arad care se tot amana,s-a amanat weekendul trecut iar acum sunt sanse sa se amane iar din cauza vremii...

 

I-am schimbat uleiul,filtrul de ulei si curatat filtrul de aer,pe viitor intentionez sa iau si un filtru combustibil sport.

 

IMG_8677.jpg

 

Asa arata filtrul de aer cand a fost dat jos de pe masina in urma a 2 luni de folosire(aprox 2000 km):

 

IMG_8694.jpg

 

IMG_8695.jpg

 

Asa arata filtrul dupa ce l-am curatat(l-am curatat cu jumatate de solutie din kitul de curatare si parca nu se vedea mare diferenta asa ca am apelat la Pur si a iesit ceva mai bine,tot nu sunt 100% de cum s-a curatat dar asta este,cand l-am vazut ca a inceput sa se albeasca din rosu am crezut ca ceva nu este in regula):

 

IMG_8696.jpg

 

IMG_8697.jpg

 

Asa arata filtrul dupa ce l-am dar si cu uleiul de protectie,acolo se afla culoarea rosiatica care o stim cu totii:

 

IMG_8700.jpg

 

IMG_8701.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dupa schimbarea celor mentionate mai sus a trebuit sa ajustez si suspensia pentru jantele cu semislickuri.Am iesit in probe cu masina si nu simteam mare diferenta intre jantele cu gume de strada si jantele cu semislickuri ramanand cu o intrebare la care aveam de gand sa aflu raspunsul la Arad.

Am plecat spre Arad si dupa un drum de aproximativ 9 ore(mers normal pana in 130km/h,lucrari si accidente pe traseu) am ajuns.Pe drum nu aveam de gand sa raspund la nici o provocare si sa risc sa se intample ceva la masina, sa patesc ca data trecuta la Cluj unde masina nu a fost in regula.

Prima zi de concurs(20.05) a venit ajung de la ora 9:30 cu gandul sa ma dau cat mai devreme,incep sa imi instalez cortul si constat ca acoperisul(prelata) l-am uitat la Bucuresti :2guns: :bashwall: .Asta este,incep sa iau pulsul pistei si constat ca cineva "mi-a furat" titlul threadului inainte ca eu sa il fac cunoscut :p

 

IMG_8741.jpg

 

IMG_8748.jpg

 

IMG_8749.jpg

 

IMG_8752.jpg

 

Baieti daca va plac cursele si vreti sa vedeti competitie frumoasa MERGETI LA ARAD,nu la Pitesti,Cluj sau alte locuri unde se face pe autostrada pentru ca proasta organizare in spatii restranse face un cosmar competitia!La Arad este loc pentru toata lumea,pista este larga,te poti aseza oriunde sa te uiti fara probleme de aglomeratie,este a doua oara cand merg la Arad si iubesc sa vin aici in ciuda drumului obositor dar merita fiecare km.Am inteles ca si la Turda ar fi frumos,nu am fost, sper sa ajung anul asta si la Ianca astept sa vad cum va fi peste aproximativ 1 luna.

Pe la orele 12:00 incep calificarile si hotarasc sa ma dau cu rotile de strada pentru a vedea exact daca este o diferenta,eu simteam ca dupa 80km/h cu aceste roti masina trage mai bine dar pierdeam plecarea unde patinam mult.

 

IMG_8759.jpg

 

IMG_8804.jpg

 

Dupa primele 2 run-uri care au fost de proba deja atinsesem scopul 13s :bounce:

 

Am vazut ce poate cu rotile de strada chiar daca era loc si de un 12,9 am hotarat sa fac schimbul cu semislickurile. :download:

 

Primul run merg 12,9 cu o plecare slaba.

Vazand potentialul masinii prind incredere si mai fortez putin dupa care a urmat surpriza zilei 12,8s cu o plecare foarte buna (60ft- 2,007). :boast:

 

IMG_1408.jpg

 

IMG_1413.jpg

 

IMG_8805.jpg

 

Foarte fericit am incheiat prima zi a etapei pentru ca nu doar mi-am atins asteptarile dar le-am si depasit.

Daca in prima zi nu am reusit sa ma dau cat mai devreme sper ca a doua zi sa pot face acest lucru.

Seara am mai analizat niste detalii si hotarat a doua zi am facut mici ajustari care mi le rezerv.Nu va ganditi ca am bagat mana in motor sau chestii de genul asta ci doar mici detalii care in final fac diferenta.

Vestea buna a venit spre final si nu doar odata pentru a se crede ca a fost o intamplare ci de 3 ori.Masina a mers 12,7s cu o plecare mai putin reusita (60ft- 2,070 fata de plecarea de 2,007 care a fost la timpul de 12,8).

 

IMG_8777.jpg

 

Aici este poza cu timpii de 12,7s , imi spun ca am prea multe poze puse cu toate ca eu nu le incarc direct aici ci printr-un site extern.In cazul in care nu apare ma poate ajuta cineva cum as putea sa postez poze in continuare fara sa le sterg pe cele vechi?Multumesc !

 

IMG_8803.jpg

 

 

Ce s-ar fi intamplat daca as fi avut plecare de 2,007?S-ar fi intamplat cel putin 12,6s pentru ca 0,1s la plecare inseamna aproximativ 0,2s la timpul final,dar daca si cu parca nu isi au locul asa ca timpul ramane 12,7s.

 

Acest timp a fost realizat fara Methanol sau NOS !Doar din puterea pura a motorului !

 

Ce inseamna acest timp?Este timpul unui A6 Quatro 3.0TDI (stock 313CP upgradat la 430CP+Methanol),este aproape(12,6s) timpul unui E90 335d (stock 286CP softat la 370CP+Methanol aproximativ 400CP).

 

In sfarsit am vazut rezultatul celor 80CP adaugati de anul trecut care tot la Arad masina cu 304Cp scosese 13,4s.

Idei sunt,urmeaza si alte upgradeuri,timp sa avem.

Voi posta si un mini filmulet in curand.

Edited by CautRezolvari
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Care a fost cel mai scurt timp la Cluj?

 

Scuze tu m-ai intrebat timpul de la Cluj nu de la Arad unde am fost pe 20-21.05.Daca te referi la cel mai bun timp al etapei nu mai stiu exact dar cred ca a fost o masina de la bulgari la categoria Profi si a mers in jur de 9s.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

La intrebarile tot mai multor persoane am reusit pe o zi de ploaie sa stau si sa fac cateva calcule pentru ce s-a investit in masina si rezultatul este urmatorul:

 

~19.000euro upgrade-uri

 

~4.300euro intretinere si consumabile(manopera a fost adaugata doar la schimbarea motorului,restul...)

 

Lista probabil ar fi mai lunga dar in momentul asta de la calculele astea plecam.Investitiile au fost in decursul ultimilor 5 ani.

 

Nu ma voi opri aici in nici un caz pentru ca masina asta n-as schimba-o pe nici un F10 sau altceva.

 

Urmeaza alte jucarii si imbunatatiri cat de curand.

 

In weekendul asta(24-25.06) este etapa de la Ianca unde vreau sa ajung pentru a vedea pentru prima oara pista de acolo si pentru a testa un mic truc.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

La intrebarile tot mai multor persoane am reusit pe o zi de ploaie sa stau si sa fac cateva calcule pentru ce s-a investit in masina si rezultatul este urmatorul:

 

~19.000euro upgrade-uri

 

~4.300euro intretinere si consumabile(manopera a fost adaugata doar la schimbarea motorului,restul...)

 

Lista probabil ar fi mai lunga dar in momentul asta de la calculele astea plecam.Investitiile au fost in decursul ultimilor 5 ani.

 

Nu ma voi opri aici in nici un caz pentru ca masina asta n-as schimba-o pe nici un F10 sau altceva.

 

Urmeaza alte jucarii si imbunatatiri cat de curand.

 

In weekendul asta(24-25.06) este etapa de la Ianca unde vreau sa ajung pentru a vedea pentru prima oara pista de acolo si pentru a testa un mic truc.

 

Multumesc...vreau sa fac si eu o astfel de masina si vroiam sa imi fac o idee. banuiesc ca invatand din greseli acum te ar ajunge mai putin.. sunt convins (din experienta) ca am mai facut si investiti neinspirate

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.