Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

Multumesc...vreau sa fac si eu o astfel de masina si vroiam sa imi fac o idee. banuiesc ca invatand din greseli acum te ar ajunge mai putin.. sunt convins (din experienta) ca am mai facut si investiti neinspirate

 

Daca m-as apuca acum cand deja stiu reteta ar costa mai putin,in calculele de mai sus sunt incluse aproape 3 evacuari (spun aproape pentru ca a doua am modificat-o mai bine de 50%),2 trasee intercooler,3 softuri,2 turbine si urmeaza a 3-a,etc...

Mereu va aparea ceva mai bun,ceva mai performant si daca le achizitionezi vechile upgradeuri sunt pierdute...

Edited by CautRezolvari
Link to comment
Share on other sites

Felicitari ptr munca depusĂŁ ĂŽn acest proiect și multĂŁ baftĂŁ in continuare.Se vede ca ai ceva "stoluri" la mansarda,ĂŽn sensul bun al cuvântului:)

DacĂŁ ajungi in vara asta pe la Constanta,lasa-mi te rog un mesaj,chiar as vrea sa iti vad investiția.

Link to comment
Share on other sites

Felicitari ptr munca depusĂŁ ĂŽn acest proiect și multĂŁ baftĂŁ in continuare.Se vede ca ai ceva "stoluri" la mansarda,ĂŽn sensul bun al cuvântului:)

DacĂŁ ajungi in vara asta pe la Constanta,lasa-mi te rog un mesaj,chiar as vrea sa iti vad investiția.

 

Multumesc :)).O sa te anunt.

Link to comment
Share on other sites

Pe data de 24-25.06.2017 a fost etapa de la Ianca(Braila) unde am vrut sa merg pentru a vedea pentru prima oara aceasta pista.Cand m-am dus am avut de ales intre 3 trasee si l-am ales pe cel mai prost(printre sate) :msn-cry: nestiind starea drumului,cand m-am intors am venit Ianca-Buzau-Bucuresti care a fost foarte bun.

Ajuns la locul faptei intram intr-o curte pe unde erau oameni de la paza care ne ghidau drumul pana la pista(foarte prost drumul,gropi,praf,etc).Eram nerabdator sa vad pista pentru ca se anuntase ca o refac,ca or sa dea cu lipici VHT ceea ce intelesesem ca nu se mai facuse in Romania,aveam asteptari...Vad pista amplasata fix in mijlocul campului(chiar ma gandesc pe viitor daca vor fi fonduri,avand terenul bunicilor in zona Ialomita, as putea asfalta si face o pista precum aceasta),ne luam biletele si tot ce trebuie si intram,pista era mare,asemanatoare cu cea de la Arad,lunga si lata,nu ca la Cluj pe autostrada,multe masini,parca mai multe ca la Arad,toti la fel de nerabdatori ca mine. :punk:

Daca data trecuta am uitat acoperisul cortului acasa acum l-am dat cuiva care a plecat in Delta Dunarii,simt ca nu il voi intinde niciodata pe o pista de drag.Caldura mare,mare,mare asa ca ma asez la coada pentru a vedea ce se intampla. :hot: .Micul meu truc care vroiam sa il testez era sa racesc intercoolerul cu spirt iar asteptarea mea era 12,7-12,6s,macar cat la Arad.

Ajung la start,fac prima cursa si timpul a fost 13,1s cu 60ft de 2,3s :lolu:.Lasasem o presiune putin mai mare in roti pentru ca ma gandeam ca va fi aderenta mai buna decat la Arad,cand vad bonul nu imi venea sa cred... :cigar:

Imi stropesc intercoolerul pentru a raci si ma asez iar la start,ma dezumflu putin rotile si scot 13s cu 60ft 2,2s,toti pe langa mine incep sa se planga ca patineaza,ca nu este aderenta,deci nu aveam eu problema...335d care la Arad a scos 12,6s acum a venit cu Hoosier si jante pe 17" si cu astea scotea 13,3-13,5s si 60ft de 2,5s,cand auzi pare a fi imposibil dar nu era aderenta mai deloc,dupa si-a pus anvelopele de strada si a scot aproape de timpul lui de la Arad...

Vazand aceasta problema mi-am dat seama ca pista nu este ok si m-am mai dat o singura data am scos tot 13s si am plecat pentru ca seara am avut de sarbatorit ceva.Ajuns in Bucuresti si oprind la semafor se auzea un zgomot puternic,crezand ca este de la alta masina deschid geamul si cand apas ambreiajul zgomotul nu se mai auzea :growl:. Cutie sau ansamblu ambreiaj?Super surpriza :abe:.Aveam de gand sa ma intorc duminica in timpul semifinalelor si sa ma mai dau dar nu am vrut sa fortez nota cu problema aparuta.M-am uitat live la semifinale si a fost o lupta stransa si frumoasa la categoria mea, S9 ,unde Dragos(CompleteChip) a castigat detasat cu A5-ul quattro avand timpul de 11,8s cu 60ft 1,8s.

Zgomotul era foarte puternic cand era la relanti si disparea cand calcam abreiajul sau plecam cu masina,dupa o saptamana de mers cu masina asa pentru ca nu am avut nici loc si nici timp de mers la mecanic zgomotul s-a diminuat cu 80% fata de cand am auzit prima oara,probabil ar fi volanta problema si s-a mai asezat intre timp.Sper ca saptamana viitoare sa fie timp sa desfacem sa vedem ce este acolo si ma gandesc sa iau masa simpla sau alta noua dubla care sa mai tina inca 2 ani...

Mai jos aveti un rezumat al etapei si cateva poze.

 

 

IMG_3364.jpg

 

IMG_3367.jpg

 

IMG_9503.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am reusit saptamana trecuta sa desfacem sa vedem ce este acolo si s-a constatat ca este volanta.Ma gandesc sa trec la masa simpla cu toate ca va fi mai zgomotoasa dar am inteles ca ar ajuta cea cu masa simpla mai mult la puterea care vreau sa o obtin.

Am trimis cateva email-uri si astept raspunsuri sa vad la ce ma hotarasc.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nu am mai postat de ceva timp,aproape o luna pentru ca am avut batai de cap cu volanta,nu gasesc volanta simpla asa usor pentru motorul asta iar la cine am gasit a trebuit sa astept sa o confectioneze.Saptamana viitoare ar trebui sa ajunga(este deja intrata in tara dupa nr de awb) la fel si short shifter-ul.

Intre timp ma gandesc sa o usurez cu niste scaune dar sunt putin nehotarat ce sa aleg intre:

 

- Sparco PRO 2000 LF (pentru pasager as lua varianta putin mai mare PRO 2000 LF II in cazul in care voi avea un pasager putin mai masiv sa aiba loc)

 

Are 6,1kg si 6,7kg varianta putin mai mare(fara suporti de prindere) - 530-550e/bucata

 

Scaun_Sparco_Pro2000_LF008082_FNR_1_-800x800.jpg

 

Masuatori_Scaun_Sparco_PRO_2000_PRO_2000_II-800x.jpg

 

Scaun_Sparco_Pro2000_LF008082_FNR_2_-800x800.jpg

 

Scaun_Sparco_Pro2000_LF008082_FNR_3_-800x800.jpg

 

- Recaro Profi SPG

 

Are 7kg si 10kg varianta XL(fara suporti) - 700-1000e/bucata

 

apex_profi_spg_skizze_05.jpg

 

csm_profi_spg_xl_perlon_schwarz_03_2bdbc5562c.jpg

 

Nu stiu de ce(probabil designul) dar ma atrag mai mult cele Sparco,am vazut cu ambele clipuri pe youtube,de ambele au fost mai multumiti proprietarii fata de cele de M3 atat cat se poate gandindune ca sunt scaune mult mai usoare fata de cele stoc (scaunul de M3 full electric care il am acum are 30kg/bucata) asta compromitand putin confortul dar nu cat sa nu poti parcurge 500km in ele,dar avand o tinuta de condus mult mai buna,mai ales in curbe.

 

Weekendul acesta(5-6.08.2017) a avut loc a doua etapa de la Ianca(Braila) la care nu am reusit sa ajung dar as fi vrut chiar si sa ma uit doar,cu toate ca a fost foarte cald si pista a lasat iar de dorit in ciuda eforturilor care le-au facut organizatorii.Asta este ne pregatim pentru urmatoarea etapa.

Edited by CautRezolvari
Link to comment
Share on other sites

Am fost cat pe ce sa cumpar si eu la fosta masina 2 scaune scoica. Nu erau sparco sau recaro dar dupa 30 km de condus in ele am renuntat. Sunt deranjante la drum lung...cauta unele cat mai usoare si eventual le schimbi cand mergi la drag.

 

Sper si vreau sa cred ca diferenta intre unul de 700 lei/bucata si unul de 500euro este minimul de confort pe care il pot oferi acestea.Are cineva pe masina de zi cu zi scaune Sparco dar nu cele Sprint pentru ca fiind cea mai slaba gama mi s-ar parea normal sa fie incomode,macar modelul EVO,REV daca nu Pro 2000?

Link to comment
Share on other sites

Anul trecut m-am suit un pic intr-un s3 al unui amic cu scaun scoica..nu mai stiu modelul dar a fost 1300 ron second hand. A renuntat la el pentru zi cu zi. Cel mai bine ar fi sa gasesti pe cineva care are pe masinia unul din modelele pe care le cauti si sa te plimbi un pic.

La urmatoarea etapa de drag sigur se gaseste din atatea masini.

Link to comment
Share on other sites

Volanta in sfarsit a ajuns,miercuri sper sa ajung sa o pun.Abia astept sa vad ce diferente vor fi.

Are aceeasi forma ca cea cu masa dubla pentru a se potrivi de ambreiajul stock dar putin mai usoara 10,2kg.

Trebuia sa ajunga cu tot cu suruburi de prindere dar a uitat sa le puna in cutie si le-a trimis dupa,poate ajung si astea pana miercuri.

 

IMG_0487.jpg

 

IMG_0488.jpg

 

IMG_0489.jpg

 

IMG_0492.jpg

 

IMG_0493.jpg

 

IMG_0495.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dupa ceva emotii a ajuns si a doua jucarie.Este grea,aproape 15kg fata de cea care este pe masina acum 7,6kg.A plecat deja la imperechere cu galeria de evacuare care va fi facuta custom,"serpi".Maine in sfarsit voi ajunge sa schimb volanta.Imi rezerv dreptul momentan la modelul trubinei pana la aflarea rezultatului final.

 

IMG_0839.jpg

 

IMG_0842.jpg

 

IMG_0848.jpg

 

IMG_0855.jpg

 

IMG_0857.jpg

 

IMG_0842.jpg

 

IMG_0844.jpg

 

IMG_0866.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Cine te poate oprii? ðŸâÂðŸâÂðŸâÂ

 

Ma voi opri singur cand voi finaliza tot ce am in cap. :D

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

In sfarsit am montat volanta cu masa simpla.Pentru precautie am schimbat si rulmentul din mijlocul volantei(cel mic) si rulmentul de ambreiaj.Dupa ce am terminat si am vrut sa scot masina afara,surpriza,am bagat in viteza(intra foarte bine) si am luat piciorul de pe ambreiaj cat stiam ca trebuie pentru a se misca masina dar masina nu se misca...Am scos-o,am bagat-o iar in treapta 1,in marsarier si se tura in gol,pana la urma am luat piciorul de tot de pe ambreiaj si s-a miscat,ambreiajul tine foarte foarte sus ceea ce nu credeam ca este semn bun.Am asteptat sa fac 100km pentru tocirea volantei,i-am facut in seara respectiva dupa care am plecat la Constanta iar pe la jumatatea drumului(aveam deja 300km~ facuti) in treapta 6 la 2500rpm zic sa ii dau talpa sa vad in sfarsit rezultatul si surpriza,ambreiajul patineaza...Am lasat-o la intoarcere dupa alti 200km~ am incercat iar si tot la fel.

Nu cred ca se pune problema rodajului,cred ca discul nu este suficient de gros si trebuie facut ceva sau mai luat din volanta sa ajunga cum trebuie la placa din moment ce ambreiajul tine foarte sus.

Va trebui sa dau iar jos ambreiajul si sa merg la cineva care face ambreiaje sa vedem solutia...

Link to comment
Share on other sites

Poate este pasionat de modificari si ii place sa lucreze la masina proprie.Cea ce aduce satisfactii mai mari decat ii aducea in 335 stock.Unele chestii banii nu le pot cumpara.

Gandul ca ai o masina modificata de tine care face fata altor modele la fel de puternice dar cu mult mai noi face sa merite.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Astazi si maine (9-10.09.2017) are loc penultima etapa de drag din acest an la Arad.Din pacate nu am putut sa ajung nici la aceasta...

Intre timp am dat jos ambreiajul am facut rost de alt disc cu arcuri pe care am batut pucuri,s-a dat fata noua la volanta si placa si astept sa il pun sa vad ce se intampla.Noul disc are 8 pucuri in loc de 6 cate avea cel vechi si este mai greu cu 600gr.Intre timp am observat ca aveam si o fisura la intercooler pe care am rezolvat-o si am aflat ca intercoolerul meu nu este nici pe departe performant asa ca iau in calcul sa il schimb pe viitor.

 

IMG_0873.jpg

 

IMG_0874.jpg

 

IMG_1051.jpg

 

IMG_1052.jpg

 

IMG_1053.jpg

 

IMG_1054.jpg

 

IMG_1055.jpg

 

IMG_1058.jpg

 

IMG_1059.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

cand tine ambreiajul sus poate sa fie rulmentul de presiune montat incorect, sa fii atent cand il montezi pe furca, poate niste adaosuri sau o flansa intre cilindrul hidraulic de la ambreiaj si cutie sa te ajute sa modifici cursa ambreiajului si sa nu mai stea presata placa de presiune mereu
Link to comment
Share on other sites

De la cine ai luat pana la urma ambreajul?

 

Volanta,placa si discul sunt luate de la ccc.motorsport.de dar ceva la distanta dintre volanta si placa nu era corect si daca tot am desfacut am luat un disc de M3 cu arcuri si am pus pucuri pe el.

 

cand tine ambreiajul sus poate sa fie rulmentul de presiune montat incorect, sa fii atent cand il montezi pe furca, poate niste adaosuri sau o flansa intre cilindrul hidraulic de la ambreiaj si cutie sa te ajute sa modifici cursa ambreiajului si sa nu mai stea presata placa de presiune mereu

 

Multumesc,o sa fiu atent cand il monteaza Nasi cu toate ca nu cred ca ar fi gresit.

Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa montez kitul de ambreiaj,acum pedala tine normal la jumatate,nu am apucat sa fac 100km sa se rodeze pentru ca masina a plecat la imperechere cu serpi si turbo,sper sa fie ok.Am pus si noul capac de tacheti pentru a avea suficient loc.Noua turbina va fi sus precum la benzina turbo pentru a avea un soc la deschiderea capotei :hyper:

Probabil voi cumpara si alt capac motor in cazul in care cel vechi nu va mai putea fi pus peste motor dar vom vedea.

Acelea sunt noile flanse pentru turbo si serpi.

Filtrul de aer K&N care l-am achizitionat acum putin timp se vinde in caz ca este cineva interesat,am si chitul de curatare si ulei la el.

 

IMG_1371.jpg

 

IMG_1433.jpg

 

IMG_1434.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mult timp a trecut de cand nu am mai adaugat nimic aici la istoric dar si mai mult de cand nu am mai condus masina,dar asteptarea este pe sfarsite.

Intre timp am ratat si ultima etapa de Drag de la Ianca din acest sezon care s-a incheiat cu multi timpi mici si progrese din partea multor masini si anume,cred ca avem cel mai puternic BMW E46 diesel cel putin din tara daca nu din lume cu 433CP naturali si aproximativ 530CP cu NOS iar la aceasta putere a scos cel mai bun timp de 11,5s.Sper ca pana in vara sa ajung si eu la aceasta performanta daca nu macar apropiata.

Serpii sunt gata,noul downpipe este gata si ceva mici modificari la evacuare(mai mult imbunatatiri dupa ultimul sudor care a lucrat la ea),noul traseu de admisie este gata,tur-retur ulei si racirea cu apa a tubinei sunt gata.

Astazi astept si banda termoizolanta pentru evacuare si toate piesele vor fi montate pentru final.

 

IMG_1963.jpg

 

IMG_1965.jpg

 

IMG_1977.jpg

 

IMG_1978.jpg

 

IMG_1979.jpg

 

...

 

IMG_1980.jpg

 

IMG_1987.jpg

 

IMG_1988.jpg

 

IMG_1994.jpg

 

IMG_1995.jpg

 

...

IMG_1996.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.