Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

Asa cum este normal la noi in Romania, pentru ca nu poti avea incredere deplina in vanzator,dupa cumpararea unei masini trebuie facut schimbul de ulei + filtre(inclusiv cel epurator).

La filtrul de aer am ales K&N pentru ca speram intr-un plus de putere dar mai tarziu am aflat ca nu este sanatos nici pentru motor si nici plusul nu aparut.Este indicat pentru masini de peste 300CP pentru a castiga ceva cai.

Dupa toate acestea am vrut neaparat sa merg cu ea la Bavaria pentru a face niste teste "adevarate"(asta era in capul meu,daca nu stiu ei atunci cine?!).Pe langa faptul ca m-am plictisit de moarte cele 3 ore cat am stat pe acolo pentru ca nimeni nu mi-a spus ca va dura atat de mult sa plec si sa revin mai tarziu,mare lucru nu am aflat de la ei iar pretul acestor "verificari" mi s-a parut exagerat la acea vreme in jur de 550 lei in conditiile in care nu s-a schimbat nimic la masina si am plecat mai dezorientat decat venisem.

Singurul lucru bun verificat a fost istoricul masinii care corespundea cu facturile de la Bavaria care le aveam de la vanzator si kilometri indicati in acestea.

A fost singura si ultima oara cand am mai calcat la Bavaria pentru ai lasa sa imi faca ceva la masina.

Dupa aceasta "suparare" m-am apucat si i-am curatar si EGR-ul care era foarte grasut.

 

Frumoasa masina!

 

Multumesc !

post-61617-0-18564600-1446632202_thumb.jpg

post-61617-0-06566200-1446632234_thumb.jpg

post-61617-0-32591500-1446632396_thumb.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

A urmat schimbul discurilor de frane si placutelor cu ATE Power(foarte bune,le recomand).

 

Aveam insa o fixatie,cand opream motorul as fi vrut sa se opreasca foarte lin(doar este BMW) precum un benzinar si in urma acestei fixatii am mers la Bavaria si am cumparat fulie vibrochen si bucsi bascule fata iar tampoanele motor le-am luat Lemforder.

Dupa schimbarea acestora s-a simtit diferenta si nu prea,pana cand am inteles ca dieselul asa are oprirea motorului putin mai brusca,cu timpul am trecut peste.

 

Domnisoara a primit in perioada imediat urmatoare o pereche de urechi originale M3 cu sticle electrocromate(chiar daca nu are acea mufa pentru a lega electrocromul la curent am sperat ca poate pe viitor voi gasi pe cineva care sa le lege).Cel de la care le-am luat le-a demontat pentru a le vopsi negre iar cand a montat motorasele la loc a inversat stanga cu dreapta iar acest lucru mi-a dat MARI batai de cap deoarece comanda sus-jos era stanga-dreapta si invers.Intr-un final am gasit omul potrivit si si-a dat seama ca de aici ar putea fi si s-a rezolvat.

A mai primit si o navigatie Dynavin Android cu TV in mers,camera marsarier,2xUSB,cablu Iphone,etc.

Angel Eyes era un plus car l-ar fi avut asa ca s-au montat cele cu SMD nu cele cu led,care se vad foarte bine si ziua,dar de aici a aparut problema aburirii farurilor deoarece sticla farului era prinsa in mastic si a trebuit dat jos si pus altul care nu a mai fost precum cel din fabrica.

post-61617-0-21326000-1446643973_thumb.jpg

post-61617-0-73696800-1446643986_thumb.jpg

post-61617-0-78506800-1446644269_thumb.jpg

post-61617-0-24239700-1446644280_thumb.jpg

post-61617-0-96418900-1446644362_thumb.jpg

post-61617-0-63635500-1446644370_thumb.jpg

post-61617-0-94241900-1446644388_thumb.jpg

post-61617-0-25213800-1446644397_thumb.jpg

post-61617-0-21858100-1446644435_thumb.jpg

post-61617-0-68515100-1446644444_thumb.jpg

post-61617-0-82484600-1446644482_thumb.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Aveam insa o fixatie,cand opream motorul as fi vrut sa se opreasca foarte lin(doar este BMW) precum un benzinar si in urma acestei fixatii am mers la Bavaria si am cumparat fulie vibrochen si bucsi bascule fata iar tampoanele motor le-am luat Lemforder.

Dupa schimbarea acestora s-a simtit diferenta si nu prea,pana cand am inteles ca dieselul asa are oprirea motorului putin mai brusca,cu timpul am trecut peste.

Rau nu ai facut ca ai schimbat fulia, de asta poti fi sigur, numai ca nu rezolva acea (non)problema. Ea tine strict de principiul de functionare, motoarele diesel sunt oprite prin oprirea alimentarii cu combustibil, spre deosebire de motoarele pe benzina care se opresc prin oprirea aprinderii.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca toamna se numara bobocii iarna se sta pe ganduri si pe oua,nu?

 

Exact asa am stat si eu pana in primavara cand m-am hotarat sa imi fac evacuarea CSL full inox 63mm.

Aceasta a insemnat:

 

-downpippe fara catalizator,doar racord

-un catalizator "sport"

-o intermediara Magnaflow

-Y-ul

-tipsuri duble

-difuzor CSL

 

Sincer dupa toate acestea avand un flow mai bun ma asteptam la un mic castig de putere(mai ales ca aveam si filtru K&N),dar mai tarziu am aflat reteta.

Acum cu noua evacuare scapasem de acel fluierat la schimbarea treptei datorat faptului ca nu aveam finala.

post-61617-0-56819000-1446648638_thumb.jpg

post-61617-0-88511400-1446648647_thumb.jpg

post-61617-0-32750000-1446648656_thumb.jpg

post-61617-0-74499100-1446648664_thumb.jpg

post-61617-0-01232200-1446648897_thumb.jpg

post-61617-0-03632300-1446648909_thumb.jpg

post-61617-0-94176600-1446648926_thumb.jpg

post-61617-0-24822700-1446648991_thumb.jpg

post-61617-0-36827800-1446649000_thumb.jpg

post-61617-0-80947700-1446649012_thumb.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am facut evacuarea trebuia sa ma si bucur de ea la maxim si singurul mod era o resoftare(si un upgrade turbo care in momentul acela nu a fost facut).

Am auzit despre destui "tunneri" de colt de strada care fac resoftarile doar cu laptopul in brate si cu expresia pe buze "Daca mai vrei iti mai dau cai",satul de atatea masini resoftate care la bucuria apasarii pedalei se face noapte in spate,am decis sa merg la o firma foarte profi din Bucuresti care se ocupa in special cu GTR.

Ajuns la ei am aflat ca aveam pe undeva o pierdere(o veti vedea pe grafic) si ca ar fi indicat sa o rezolv,cu toate acestea,urcata pe Dyno,domnisoarei i s-a spalat creierul si au rezultat 170CP si aproape 400Nm.

Data jos de pe Dyno si pusa pe sosea se simtea o diferenta care imi placea,dar ma asteptam la ceva mai mult.Am plecat cu gandul ca trebuie sa rezolv problema iar pe urma ar trebui sa se vada o diferenta mai mare.

Masina a mers cu softul respectiv aproximativ 2 ani in care s-au facut aproximativ 15k km si nu am avut absolut nici o problema cu ea.

Intre timp am mai facut ceva schimbari la ea de mici piese de uzura(termostat EGR,nuca schimbator scurta M originala BMW,etc) si a primit un pachet full de leduri lumina rece interior.

post-61617-0-28728000-1446651921_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dupa resoftare a trecut o perioada pe aproximativ un an(03.2014) in care am mai rezolvat cate ceva la ea si anume:

 

-acel scartait al rulmentului de la ambreiaj -->>> am inlocuit volanta,placa,disc si rulment daca tot am umblat acolo sa nu mai umblu ceva timp.

-cureaua de la transmisie am observat ca avea o ciupitura si cu ocazia asta am inlocuit -->>> curea transmisie si AC impreuna cu toare rolele aferente

Inca un colt al masinii care a fost inlocuit si o perioada nu exista sanse sa apara probleme.

-din cauza unui drum de tzara cum exista "doar" cateva in iubita Romanie un pivot de pe stanga fata a cedat -->>>schimbat brat pentru ca doar asa se poate (cu aceasta ocazie mi-am confirmat ca suspensia este toata M nu doar arcurile si telescoapele).

-inainte de iarna ce tocmai trecuse a trebuit sa mai schimb releul buji pentru ca dadea eroare si bujiile pentru ca pornea putin greu si daca tot s-a desfacut pana acolo s-a curatat si galeria de admisie

-montat pedale black edition M(aftermarket dar dupa parerea mea dau mai bine decat pamantul de pe cele vechi :))

-inca un schimb de ulei+ filtre a trebuit facut pentru ca trecuse putin peste 1 an de la ultimul chiar daca masina nu facuse 10k km dar de aceasta data am optat pentru Motul 8100 X-Clean 5w40 la sfatul unui prieten si intradevar motorul parca era o frecventa mai silentios.

 

Am uitat sa specific timpul 0-100km/h era de 7.1

 

In primavara lui 2014 nu am mai putut suporta apasarea si greutatea gandului de la interiorul M3 E46 asa ca am scapat intr-un M3 dezmembrat, cu greu gasit la momentul cand exista si buget si foarte important sa nu fie de Anglia,de pe care am achizitionat mult doritul interior !

Ce inseamna interiorl respectiv?

-scaune full piele,incalzite si full electrice cu memorii si reglaje in toate pozitiile,cu perne de aer care se umfla si se dezumfla in stare foarte buna nu julite,tocite,piele cutata,etc

-bancheta care parca nu a fost "locuita" niciodata cu un logo metalic "BMW WilliamsF1 Team" care nu cred ca inseamna ce cred eu ca inseamna si ca tocmai la mine a ajuns acest interior atat de special

-fete de usi

-buretii de pe cotierele fetelor de usa

Dupa aceasta achizitie nu m-am putut abtine sa nu bag noul interior la cosmetizat si am cumparat un set de Leatherique Rejuvenator Oil si Prestin Clean.Dupa acest tratament pielea era moale precum curul unui bebel :)) si mata asa cum trebuie sa fie o piele CURATA !

Eu neavand scaune incalzite pe vechiul interior a trebuit sa iau si banda cu butoanele scaunelor incalzite si odata cu asta sa schimb IAR si masca pentru relocare clima deoarece atunci cand am cumparat navigatia si a trebuit sa mut clima am luat-o pe cea cu butoane separate nu cea pentru banda/pamblica deoarece aveam doar buton DSC.

Dupa ce marele maestru in tot ce inseamna BMW a tras cablurile,mufat si probat tot era alta viata,alta pozitie de sofat mai ales in curbe singurul regret fiind ca am ingreunat-o cu aproximativ 10kg (scaun M3-29kg,scaun recaro sport alcantara- 24,5kg) dar poate vom recupera pe viitor.

post-61617-0-16617300-1446655248_thumb.png

post-61617-0-09439600-1446657985_thumb.jpg

post-61617-0-79161100-1446658010_thumb.jpg

post-61617-0-18714400-1446658037_thumb.jpg

post-61617-0-66941200-1446658055_thumb.jpg

post-61617-0-27443000-1446658509_thumb.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Foarte bine arata interiorul de M3.Ai poze cu pielea de la scaune inainte/dupa curatare?

Multumesc !

Nu am poze inainte si dupa,nu m-am gandit,dar crede-ma ca diferenta o vei observa iar pentru piele este un fel de oaza in desert asemenea tratamente macar de 2 ori pe an(toamna si primavara).

 

Foarte frumoasa masina! Sa o stapanesti fara probleme in continuare!

Multumesc !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.