Jump to content

Schimb ulei cutia de viteze automata f10


TĂŁnasĂŁ23

Recommended Posts

e mult de discutat.. si un motor in care lasi uleiul neschimbat merge mult si bine.. pana crapa.

la cutii mai e o diferenta.. daca are o motorizare mai mica, care are cutie idetintica cu o motorizare mai mare, sa zicem el are cuplu maxim 200 si cutia suporta 300 ( se intampla des asta) .. cutia e solicitata mult mai putin, deci rezista mai mult si in conditii dinastea adverse, gen ulei neschimbat..

foarte bine ca inca merge, dar asta nu inseamnaca ca poate sa ignore schimbul de ulei.

Edited by DOMI
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bună ziua sunt nou pe acest forum și as vrea sa știu dacă sa fac sau nu schimbul de ulei și filtre la un f 10 cutia automata, țin sa menționez că nu am probleme la cutie numai ca are peste 225.000 km care este părerea și sfatul vostru. Mulțumesc anticipat!

 

Salutare,

sunt posesorul unui BMW 520D F10, 2011, cutie ZF 8hp45,175.000.Dupa indelungi cercetari, am intrat in pozitia oficiala a producatorului german ZF care recomanda schimbul uleiului intre 80.000-120.000 in functie de regimul de mers. Am schimbat uleiul folosind nu ulei BMW(inca nu am aflat cine este producatorul) ci am folosit uleiul ZF LifeGuard8, comandat de pe ebay.de.Voi posta poze cu baia si uleiul schimbat; se pot observa mici cantitati de pilitura si o oarecare ingrosare a uleiului.

Foarte important: daca cutia prezinta simptome de uzura, aceastea se vor amplifica cu siguranta dupa schimbul de ulei.

post-47850-0-68648400-1448456526_thumb.jpg

Edited by M!su
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

sunt posesorul unui BMW 520D F10, 2011, cutie ZF 8hp45,175.000.Dupa indelungi cercetari, am intrat in pozitia oficiala a producatorului german ZF care recomanda schimbul uleiului intre 80.000-120.000 in functie de regimul de mers. Am schimbat uleiul folosind nu ulei BMW(inca nu am aflat cine este producatorul) ci am folosit uleiul ZF LifeGuard8, comandat de pe ebay.de.Voi posta poze cu baia si uleiul schimbat; se pot observa mici cantitati de pilitura si o oarecare ingrosare a uleiului.

Foarte important: daca cutia prezinta simptome de uzura, aceastea se vor amplifica cu siguranta dupa schimbul de ulei.

 

deci sa intelegem ca schimbul de ulei "da apa la moara"?

Link to comment
Share on other sites

nu.

Schimbul uleiului e masura de intretinere, preventiva. Nu repara nimic, decat in foarte putine cazuri, de exemplu erori date de nivel scazut, daca se face foarte repede, cazuri foarte particulare si relativ rare..

Daca cutia are deja probleme, ele nu vor fi rezolvate cu un simplu schimb de ulei, asta a vrut sa spuna probabil.

Link to comment
Share on other sites

asta stiam si eu, daaaaaar el nu ori nu se referea la asta, ori a formulat gresit, de unde si intrebarea mea. in ultima lui propozitie spune ca simptomele se accentueaza prin schimbul uleiului. crede-ma, am citit de 5 ori. a spus "simptome", "amplifica", "dupa schimb" si m-am debusolat, de asta am intrebat, era o parere noua, nemaintalnita de mine
Link to comment
Share on other sites

nu aduce nici o problema, decat daca pui uleiul nepotrivit.

astea sunt povesti vanatoresti.. multi veneau deja cu cutia in pioneze, au facut schimbul si vezi bine ca s-a stricat cutia de la schimul de ulei, sau pur si simplu schimb de ulei facut de un dorel fara sa respecte procedura..

Link to comment
Share on other sites

Daca si normal sa fie asa, cutia are o anumita uzura, dupa schimbul de ulei, in functie de natura problemelor, simptomele se pot accentua. De exemplu, poate cutia uneori schimba mai agresiv din 3-4 sau din 2-1 datorita uzurii unor subansamble, dupa schimbul de ulei aceste simptome se pot amplifica adica este posibil sa simtiti mai pronuntat aceste semnale.
Link to comment
Share on other sites

Pentru cine e interesat de schimb ulei cutie BMW, am intrebat la service ZF Faur cat costa pentru masina mea. Acesta este raspunsul primit:

 

"Este recomandat a se schimba uleiul la cutia automata ZF la fiecare

> 80.000 km.

>

> Preturile pentru BMW , F10, AN 2011, 520 I, 135 kW / 184 CP sunt:

>

> - ulei ZF Lifeguard Fluid 8– *101* *lei + t.v.a. / litru x aprox. 6 litri*

>

> - baie ulei cu filtru ZF 8HP45– *523 lei + t.v.a.*

>

>

>

> - manopera – *156 lei + t.v.a.*

>

> - consumabile – *45 lei + t.v.a.*"

 

Eu o programez zilele astea. La precedenata masina, E60, dupa ce am facut schimbul de ulei, cutia schimba mult mai lin si disparuse un mic soc pe care il avea intre treptele 2-3 dupa ce se incalzea prin oras. Acum la F10, am acelasi mic soc intre 1-2, dar la rece, dupa ce se incalzeste, dispare complet. Ciudatenii :)

>

Edited by adned
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.