BMWClub: Probleme filtru particlue BMW E90 - BMWClub

Jump to content

  • 6 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Probleme filtru particlue BMW E90 filtru particule

#41 User is offline   iulyvip 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 244
  • Joined: 28-September 12
  • Gender:Male
  • Location:falticeni-suceava

Posted 09 August 2016 - 18:20

 Madutzu25, on 09 August 2016 - 15:45, said:

Din ce stiu, nici o reprezentanta bmw nu comercializeaza piese reconditionate. Si merg doar la reprezentanta de ani buni, cu mai multe masini. Poate service-ul respectiv e doar service acreditat bmw; dar traim in romania si e posibil orice
Ma gandesc cum ar fi un dpf reconditionat?! Curatat,spalat si vandut la altul de bun? Personal nu as da bani pe asa ceva



eu toata operatiunea asta am facut-o aici in Italia! asta ma cam nedumereste pe mine! seful respectiv a ramas si el stupefiat cand a vazut. oricum au lucrat foarte profi si foarte curat dar si pretul a fost pe masura: 800 euro curatat filtrul+modul si bujii+verificare geometrie turbina+ curatat admisia si egr daca tot s-a demontat pe acolo! cand au dat jos admisia am ramas surprins ca nu era asa murdara iar clapetele se prezentau destul de bine. oricum masina trage si mai bine decat inainte, nu ca ar fi fost de la DPF dar scapa si nu mai stiu eu ce presiune turbo cica, asa am inteles eu....
0

#42 User is offline   Madutzu25 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 710
  • Joined: 12-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 10 August 2016 - 08:08

 bimmer90f30, on 09 August 2016 - 17:20, said:

De un lucru poti sa fii sigur; DPFul - "sita-tuburi" practic este cat se poate de scump de fabricat- aceea ceramica fiind facuta probabil dintr-un material care trebuie sa nu crape, cedeze in general la variatii zilnice de temperatura incepand de la -10 -20 la 800 - 1000 grade celsius (ca la minim 600 grade ard noxele in regenerare..) asa ca poti fi sigur ca la gunoi NU ajunge acel filtru declarat consumabil. Si nici nu cred ca poate fi re-topit..

De acord cu tine, scump de fabricat deci scump la vanzare. Desi "fagurele" de ceramica,daca putem sa-i spunem asa,ar trebui sa reziste pe veci ca material, nu rezista. Pe anumite portiuni se arde si/sau se fisureaza, deci sunt putine cele care pot fi refolosite in parametri. Plus ca se schimba carcasa, injector, senzori,etc. Fagurele respectiv se curata in bai speciale cu ultrasunete. Am vazut un reportaj despre o firma din Anglia care se ocupa strict cu asa ceva si aratau si procedeul de recondiționare. Ceea ce se face la noi se numeste carpeala, si se face pe genunchi. Plus ca cer o gramada de bani pe carpeala respectiva. De aici motivul pentru care prefer sa cumpar unul nou cand si daca va fi cazul.

@ iulyvip ce garantie ti-a dat service-ul respectiv pt lucrare? Ma intereseaza ca nr de km, nu ca timp. Ai pus un tester sa vezi cati km mai poti merge cu filtrul respectiv? Defapt asta este relevant, nu garantia de 1 an
Un filtru nou duce 200-230k km in conditii normale de exploatare. In 1 an faci in medie 15 - 20k km, uneori mai putin. In situatia asta nu merita nici 500€ reconditionarea
Exemplul meu: am pe bord 108k km, evident reali. Pe tester imi estimeaza inca 117k km durata de viata a dpf.
0

#43 User is offline   iulyvip 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 244
  • Joined: 28-September 12
  • Gender:Male
  • Location:falticeni-suceava

Posted 10 August 2016 - 12:02

 Madutzu25, on 10 August 2016 - 08:08, said:

De acord cu tine, scump de fabricat deci scump la vanzare. Desi "fagurele" de ceramica,daca putem sa-i spunem asa,ar trebui sa reziste pe veci ca material, nu rezista. Pe anumite portiuni se arde si/sau se fisureaza, deci sunt putine cele care pot fi refolosite in parametri. Plus ca se schimba carcasa, injector, senzori,etc. Fagurele respectiv se curata in bai speciale cu ultrasunete. Am vazut un reportaj despre o firma din Anglia care se ocupa strict cu asa ceva si aratau si procedeul de recondiționare. Ceea ce se face la noi se numeste carpeala, si se face pe genunchi. Plus ca cer o gramada de bani pe carpeala respectiva. De aici motivul pentru care prefer sa cumpar unul nou cand si daca va fi cazul.

@ iulyvip ce garantie ti-a dat service-ul respectiv pt lucrare? Ma intereseaza ca nr de km, nu ca timp. Ai pus un tester sa vezi cati km mai poti merge cu filtrul respectiv? Defapt asta este relevant, nu garantia de 1 an
Un filtru nou duce 200-230k km in conditii normale de exploatare. In 1 an faci in medie 15 - 20k km, uneori mai putin. In situatia asta nu merita nici 500€ reconditionarea
Exemplul meu: am pe bord 108k km, evident reali. Pe tester imi estimeaza inca 117k km durata de viata a dpf.


ce pot sa-ti spun este ca de un an si nu nr de km! bine ca mi-a si zis ca daca de ceva sa vin la ei imediat, mi-a si zis sa ma intorc dupa 1000 km parcursi sa vada nu stiu ce presiuni(se simte pe oameni ca, chiar se ocupa de masina odata ce ajungi la ei) !numai pt el am platit 250 euro fara tva iar cu tva 300(iti dai seama ca nu mi-a convenit dar nu am avut ce face) s-a intamplat exact cand am intrat in Italia, ca daca eram acasa sigur faceam DPF off! si acum in i-drive imi arata 200k inainte de problema imi arata inca 130k, deci nu stiu ce sa mai cred: oricum se poate reseta intervalul asta! stima
0

#44 User is offline   danmatyas 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 65
  • Joined: 15-June 14

Posted 11 August 2016 - 19:50

Salut,

Masina: 320d LCI Touring - 2011 - 245k km.

De ieri mi s-a aprins si mie in bord atentionarea cu filtrul de particule. Ieri "i-am dat in gura" sa zic asa dar degeaba, nu s-a stins. Astazi am facut vreo 150 km din care vreo 90 pe autostrada, ba la 140 la ora la 2500 de ture, ba la 120 la ora la 2200 de ture cu tempomatul pornit. Apoi pe un drum cu 2 benzi am tinut-o vreo 20 de minute la 2200 de ture in treaba a 4a. Degeaba, nu a disparut atentionarea din bord. Nu am procedat eu bine? Nu dispare de pe bord numai daca din soft e stearsa sau chiar nu a avut loc regenerarea sau a avut loc dar insuficient ca o fi asa plin filtrul. Orice sfat e binevenit. Ma gandesc sa merg maine pe tester cu ea sa vedem ce zice. Sa fie senzorii de la filtru defecti? Masina se comporta normal, trage ca inainte. De cateva saptamani am sesizat cand motoru e rece si accelerez foarte usor are niste mici intreruperi la accelerare. Sa aiba legatura cu imbacsirea filtrului?
Mersi!

This post has been edited by danmatyas: 11 August 2016 - 19:51

0

#45 User is offline   iulyvip 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 244
  • Joined: 28-September 12
  • Gender:Male
  • Location:falticeni-suceava

Posted 12 August 2016 - 13:12

 danmatyas, on 11 August 2016 - 19:50, said:

Salut,

Masina: 320d LCI Touring - 2011 - 245k km.

De ieri mi s-a aprins si mie in bord atentionarea cu filtrul de particule. Ieri "i-am dat in gura" sa zic asa dar degeaba, nu s-a stins. Astazi am facut vreo 150 km din care vreo 90 pe autostrada, ba la 140 la ora la 2500 de ture, ba la 120 la ora la 2200 de ture cu tempomatul pornit. Apoi pe un drum cu 2 benzi am tinut-o vreo 20 de minute la 2200 de ture in treaba a 4a. Degeaba, nu a disparut atentionarea din bord. Nu am procedat eu bine? Nu dispare de pe bord numai daca din soft e stearsa sau chiar nu a avut loc regenerarea sau a avut loc dar insuficient ca o fi asa plin filtrul. Orice sfat e binevenit. Ma gandesc sa merg maine pe tester cu ea sa vedem ce zice. Sa fie senzorii de la filtru defecti? Masina se comporta normal, trage ca inainte. De cateva saptamani am sesizat cand motoru e rece si accelerez foarte usor are niste mici intreruperi la accelerare. Sa aiba legatura cu imbacsirea filtrului?
Mersi!



aproape exact ca la mine! cauzele sunt multe... fa o diagnoza prima data si vezi ce erori da! probabil sa fie bujiile sau modulul bujii, senzori presiune, termostate etc! problema este ca la mine nu mai tragea nici cum trebuie! poate ai noroc si scapi cu o regenerare fortata! bafta
0

#46 User is offline   Madutzu25 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 710
  • Joined: 12-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 August 2016 - 16:44

La 245k km nu mai ai ce pretentii sa ai de la filtru. Mergi la un test si vezi exact ce are, nu o lua pe ghicite.
0

#47 User is offline   danmatyas 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 65
  • Joined: 15-June 14

Posted 12 August 2016 - 19:02

Pai la test o sa merg numai nu pot pana joi, vineri saptamana ce vine.. cautam ceva informatii intre timp.
Pana acum nu mi s-a mai aprins, pai totusi am pretentii si la 245k. Nu cred ca e normal sa cada asa repede. La vechiul passat nu am avut astfel de probleme iar un amic are un E-klasse de 345k km si nu stie nici ce e ala filtru de particule

Ar face bine sa nu ma dezamageasca cu filtrul ca ma schimb pe audi :))
mersi pentru sfaturi.
-1

#48 User is offline   iulyvip 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 244
  • Joined: 28-September 12
  • Gender:Male
  • Location:falticeni-suceava

Posted 12 August 2016 - 19:18

 danmatyas, on 12 August 2016 - 19:02, said:

Pai la test o sa merg numai nu pot pana joi, vineri saptamana ce vine.. cautam ceva informatii intre timp.
Pana acum nu mi s-a mai aprins, pai totusi am pretentii si la 245k. Nu cred ca e normal sa cada asa repede. La vechiul passat nu am avut astfel de probleme iar un amic are un E-klasse de 345k km si nu stie nici ce e ala filtru de particule

Ar face bine sa nu ma dezamageasca cu filtrul ca ma schimb pe audi :))
mersi pentru sfaturi.



durata de viata a DPF este de 200k acum depinde si de stilul de condus! poate prietenul tau are DPF off sau modelul ala nu are DPF! oricum toate masinile cu DPF mai devreme sau mai tarziu trebuie schimbat, curatat sau OFF cu el!

cat despre audi intra un pic pe forumul lor sa vezi si acolo o multime de erori de DPF si CHECK ENGINE!(masini 2009-2010) :)
0

#49 User is offline   danmatyas 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 65
  • Joined: 15-June 14

Posted 12 August 2016 - 19:40

Mai, are dpf mercul prietenului meu, e un e-klasse blueeficency ce a fost taxi in Belgia. Ideea e ca mi se pare ciudat ca sa aiba durata de viata 200k un filtru de 2 mii euro. Cum la unii useri de pe forum le apare ca durata de viata 400k km la acelasi filtru de particule?
Si au facut si nemtii astia o masina, care in regim de mers nemtesc, in 3 ani are nevoie de un nou filtru de particule?
Eu totusi cred ca se poate regenera sau cel putin curata incat sa mai duca vreo 100k. In cel mai rau caz dau o fuga la baietii din Odorheiu. Sper sa nu fie nevoie.
Pana acum am fost multumit de masina asta, nu am schimbat nimic in 2 ani in afara de consumabile.
0

#50 User is offline   iulyvip 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 244
  • Joined: 28-September 12
  • Gender:Male
  • Location:falticeni-suceava

Posted 13 August 2016 - 19:15

 danmatyas, on 12 August 2016 - 19:40, said:

Mai, are dpf mercul prietenului meu, e un e-klasse blueeficency ce a fost taxi in Belgia. Ideea e ca mi se pare ciudat ca sa aiba durata de viata 200k un filtru de 2 mii euro. Cum la unii useri de pe forum le apare ca durata de viata 400k km la acelasi filtru de particule?
Si au facut si nemtii astia o masina, care in regim de mers nemtesc, in 3 ani are nevoie de un nou filtru de particule?
Eu totusi cred ca se poate regenera sau cel putin curata incat sa mai duca vreo 100k. In cel mai rau caz dau o fuga la baietii din Odorheiu. Sper sa nu fie nevoie.
Pana acum am fost multumit de masina asta, nu am schimbat nimic in 2 ani in afara de consumabile.


la drumurile noastre(fara prea multe autostrazi) cam asa se aude ca durata de viata ar fi de 200k-250k sau poate ma insel eu + ca mai conteaza si stilul de condus si distanta pt ca daca iesi 2 km si DPF incepe regenerarea si nu o mai termina iar nu este bine! eu l-am curatat aici in Italia + releu si bujii noi pt ca nu isi mai facea regenerare si era cam plin dupa spusele sefului de service! acum merge brici masina, in legatura cu cati km mai are de facut mie imi arata inainte sa-mi apara marorul in bord 130k iar acum dupa curatare si regenerare fortata l-au resetat la 200k! deci se pot reseta si valorile astea...

sfatul meu ar fi sa te duci cat mai repede pt ca daca mai mergi asa se poate duce si turbina: DPF fiind infundat cica intoarce gazele inapoi si poate sa gripeze cred eu paletii la turbina si dupa, alta si mai rea, poate duce la ruperea lor si se poate sa ajunga prin motor! rog un cunoscator sa ma corecteze daca nu e asa!
bafta si sa ne tii la curent!!!
0

#51 User is offline   danmatyas 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 65
  • Joined: 15-June 14

Posted 18 August 2016 - 10:14

Update:
Am fost la service, a pus-o pe tester. Nu stiu exact ce a facut acolo, ideea e ca nu a facut regenerare fortata, nu era nevoie pentru ca filtrul nu era plin de cenusa. Mi s-a zis ca s-a resetat ceva la filtru. Martorul a disparut si am facut de atunci 150 km si nu s-a reaprins. Facusem 1000 de km cu martorul acela aprins si masina se comporta absolut normal. Sper sa-l tina si sa nu se mai reaprinda :)
0

#52 User is offline   DownLow 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 10-July 15

Posted 19 August 2016 - 22:20

Salut, detin un 318d din 2007 215k km; azi cand am plecat la drum am vazut ca nu mai trage ca de obicei si nu mai urca in ture, nu am nici un martor aprins. Poate sa fie de la DPF?
0

#53 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2959
  • Joined: 26-March 16

Posted 19 August 2016 - 23:09

 danmatyas, on 18 August 2016 - 10:14, said:

Update:
Am fost la service, a pus-o pe tester. Nu stiu exact ce a facut acolo, ideea e ca nu a facut regenerare fortata, nu era nevoie pentru ca filtrul nu era plin de cenusa. Mi s-a zis ca s-a resetat ceva la filtru. Martorul a disparut si am facut de atunci 150 km si nu s-a reaprins. Facusem 1000 de km cu martorul acela aprins si masina se comporta absolut normal. Sper sa-l tina si sa nu se mai reaprinda :)



Pai eu cred ca l-au resetat din soft... ele sunt setate din soft ca dupa anumiti km sa se schimbe , 200.000-250.000 stiu eu, cand ajung sub valoarea de 60.000 km iti apare o eroare desi la o masina testata de mine aparea doar in ISTA si nu in bord. Asta nu inseamna ca filtrul are o problema, isi face regenerari cum trebuie, merge cum trebuie doar ca te avertizeaza eroarea respectiva ca la urm. intrare in service va trebui schimbat. Eu cred ca pur si simplu ti l-au resetat ca fiind nou.

Al meu cand am luat masina acum 8 luni arata 230.000 km ca mai duce, de atunci de cand am reusit sa-l fac sa se regenereze (bujiile si releul de bujii) imi arata acum 210.000 km ca mai duce. La un prieten cu un E70 X5 din 2012 are 202.000 km reali si i zice ca mai duce 39.000 dupa ce am reusit sa-i dau 2 regenerari fortate el fiind la 36.000 initial, i-am zis ca trebuie sa mergem la cineva care stie sa-i reseteze softul (eu sunt sigur ca la a mea a fost resetat) dpf-ului deoarece la fel masina merge cum trebuie isi face si la el regenerari dupa ce i-am schimbat 1 bujie arsa, doar ca apare eroarea respectiva pe ISTA D.

This post has been edited by WIN60: 19 August 2016 - 23:12

0

#54 User is offline   danmatyas 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 65
  • Joined: 15-June 14

Posted 20 August 2016 - 13:58

 WIN60, on 19 August 2016 - 23:09, said:

Pai eu cred ca l-au resetat din soft... ele sunt setate din soft ca dupa anumiti km sa se schimbe , 200.000-250.000 stiu eu, cand ajung sub valoarea de 60.000 km iti apare o eroare desi la o masina testata de mine aparea doar in ISTA si nu in bord. Asta nu inseamna ca filtrul are o problema, isi face regenerari cum trebuie, merge cum trebuie doar ca te avertizeaza eroarea respectiva ca la urm. intrare in service va trebui schimbat. Eu cred ca pur si simplu ti l-au resetat ca fiind nou.

Al meu cand am luat masina acum 8 luni arata 230.000 km ca mai duce, de atunci de cand am reusit sa-l fac sa se regenereze (bujiile si releul de bujii) imi arata acum 210.000 km ca mai duce. La un prieten cu un E70 X5 din 2012 are 202.000 km reali si i zice ca mai duce 39.000 dupa ce am reusit sa-i dau 2 regenerari fortate el fiind la 36.000 initial, i-am zis ca trebuie sa mergem la cineva care stie sa-i reseteze softul (eu sunt sigur ca la a mea a fost resetat) dpf-ului deoarece la fel masina merge cum trebuie isi face si la el regenerari dupa ce i-am schimbat 1 bujie arsa, doar ca apare eroarea respectiva pe ISTA D.


Da, probabil ca ai dreptate. Am facut 300 km de atunci si nu se mai aprinde, masina merge perfect.
Sper sa tina macar 400k :)
0

#55 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2959
  • Joined: 26-March 16

Posted 20 August 2016 - 14:21

400k , 400.000 km?:)) nu nu cred ca tine atat.Cred ca ai vrut sa spui 40k.
-2

#56 User is offline   danmatyas 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 65
  • Joined: 15-June 14

Posted 21 August 2016 - 02:18

 WIN60, on 20 August 2016 - 14:21, said:

400k , 400.000 km?:)) nu nu cred ca tine atat.Cred ca ai vrut sa spui 40k.


Nu, nu :D 400k am vrut sa zic. 400.000 km. Mi se pare ca ar trebui sa duca atat :D
0

#57 User is offline   dorinn 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 03-April 14
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 20 October 2016 - 15:55

Salutare,

Masina mea: 143CP/2009/euro5, 230k reali, martor aprins DPF. Se stingea cand era rece, o lua de la capat cand se incalzea motorul.Nu s-a stins nici dupa plimbarea inafara orasului la turatie constanta.

Mecanic1: trebuie eliminat filtrul sau unul nou. Testerul lui(pe interfata scria delphi)spunea de ceva -40C indicat de o sonda...ma rog, concluzia era de eliminare, posibil senzor defect.
Erau 2 erori legate de DPF, nu le stiu ca nu le-am notat. Solutia de eliminare cu modificare soft.

Mecanic2: primul sfat elimiare DFP, dar dupa test, mi s-a spus ca nu are nimic, deoarece valorile masurate sunt bune, iar alarma era setata sa apara la km acestia...
Am atasat si valorile masurate (relanti, la 2000rpm si turatie maxima).

Ce parere aveti? E ok sau nu...

merci

Attached File(s)


This post has been edited by dorinn: 20 October 2016 - 15:59

0

#58 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2959
  • Joined: 26-March 16

Posted 27 October 2016 - 22:46

Valorile sunt ok si da filtrul e "setat" sa apara ca trebuie inlocuit chiar daca functioneaza inca bine. Problema cu senzorul de -40G o am si eu, dar nu am probleme la DPF sau erori ceva, am inteles ca la multe masini se duce acel senzor o sa-l schimb doar ca sa fie schimbat.
0

#59 User is offline   CosminE46 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1733
  • Joined: 03-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 28 October 2016 - 10:35

Motor m47 cu dpf. Nu stiu daca mai am dpf sau nu pe masina.La masina asta filtrul e parte comuna cu catalizatorul? Se vede taiat si sudat inapoi ceva pe acolo...Masina scoate putin fum, daca mai avea dpf nu avea voie sa scoata 1gram de fum,nu? A facut cineva rar sau itp cu filtrul scos? Iese testul?? Multumesc
0

#60 User is offline   dorinn 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 03-April 14
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 28 October 2016 - 10:46

 WIN60, on 27 October 2016 - 22:46, said:

Valorile sunt ok si da filtrul e "setat" sa apara ca trebuie inlocuit chiar daca functioneaza inca bine. Problema cu senzorul de -40G o am si eu, dar nu am probleme la DPF sau erori ceva, am inteles ca la multe masini se duce acel senzor o sa-l schimb doar ca sa fie schimbat.


Da, am gasit rezultate pt. DPF pe un forum din UK, cam la fel aratau doar ca erau pt. un alt model fata de al meu.

forum.bmw5.co.uk/topic/89141-dpf-back-pressure-sensor-test/

Alte erori nu au gasit, chiar cu cel de "-40C" defect, dar ai idee ce rol are ?

merci
0

Share this topic:


  • 6 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro