Jump to content

Probleme filtru particlue BMW E90


adibudur

Recommended Posts

salutari, am o intrebare poate prosteasca.

nu stiu daca am sau nu filtru de particule, adica m-am uitat pe realoem si imi da activ filtrul, dar am facut undeva la 600, 700 de km si nu am simtit sa porneasca regenerarea. Din cate stiu, in momentul regenerarii turatia motorului trebuie sa creasca la ralanti si martor aprins in bord, insa la mine niciun simptom. Scrie in CIV sau talon ceva de filtru daca exista sau nu?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Iti recomand sa schimbi senzorul de presiune, s ar putea sa ti citeasca eronat presiunea din filtru, este destul de vechi la kilometrii astia, apoi sa faci o diagnoza cu un tester dedicat bmw. Daca dupa schimbarea senzorului iti indica o presiune mare, poti incerca in prima instanta o curatare, dar daca este prea incarcat sau colmatat, cel mai bin3 cumperi unul nou. Ai sa ramai masca cat fe bine va trage masina, avand evacuare completa a gazelor!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Buna ziua. Sunt nou pe forum , si nou posesor al unui bmw e90 318d, mi se aprinde in bord eroarea cu filtru de particule si la fel pe delphi da aceeasi eroare ca a unora dintre voi . Am sch bujiile si modulul ...nici o schimbare....acuma mai arata le senzor o valoare de -40 la un senzor, e o valoare gresita data de diagnoza sau e dus senzorul de pe dpf si sa l inlocuiesc ?
Link to comment
Share on other sites

Inlocuieste senzorul apoi reseteaza toate erorile .Verifica presiunea pe filtru, sa nu fie murdar/infundat. Fa o regenerare fortata sau in regim normal de condus. Daca iti apare in continuare eroarea cu filtrul de particule , inseamna ca durata lui de viata a expirat . Poti sa-i dai in ISTA ca l-ai schimbat , ca sa scapi de eroare.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos de ajutor. Am verificat si termostatul e ok . Ramane sa schimb astazi senzorul ala de temperatura de pe dpf si va zic daca este vreo schimbare

Ajunge motorul la regim?

Mai sus ti s-a spus sa verifici TERMOSTATELE.

 

Pentru prima data in exclusivitate zic tuturor ca termostatul EGR-ului poate fi marele limitator al temperaturii de regim!

Termostatul principal pica mai greu; se deschide o data.. cel al EGR-ului se deschide de doua ori!

 

Interesant si bine este ca termostatul EGR e mai ieftin si cel mai usor de schimbat; dar nu tine mai mult de 90-100k km, pe original.. (ma indoiesc ca se poate verifica..).

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Salut bimmer. Da am verificat termostatul ca in link ul de pe youtube si functioneaza . Eu cum merg cu masina si se incalzeste apare cu galben eroarea de dpf , o opresc o las sa se raceasca dispare . Am fost la o alta diagnoza si mi a zis ca are daca am inteles eu bine o presiune de 60 70 de mbar dpf ul si el ar trebui sa fie la 7 8 pana n 10 asta daca ma exprim eu cum trebuie
Link to comment
Share on other sites

Demonteaza dpf ul de pe masina si trimite l la odorhei, primesti raspuns imediat si nota de constatare daca semai poate curata sau e nevoie de altul nou!

 

Teava de esapament e afumata?

 

Dar nu a cumparat nimeni DPF aftermarket, gen ca cel de ala Odorhei sau acesta(https://www.autoeco.ro/filtru-funingine-particule-sist.de-esapament-bmw-seria+3+e90-320+d-bm-catalysts-bm11109h/18452/a13844258/) care e 1300 lei nou?

Oare functioneaza in parametrii ca cel original?

Eu am cumparat, acum 6 luni, al meu avea ceramica topita, sunt f multumit, am schimbat si senzorul de presiune, masina merge excelent! Noul dpf a fost montat la bmw si are garantie! Presiunea in ralantiu este acum de 2 sau 3 mbar, iar teava de esapament este lacrima de cand am pus filtrul nou!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Rezolvat . Am dus masina la reprezentanta sa dea jos dpf ul . L am trimis la curatat la odorhei. S a intors cu furtunul care intra in senzorul de presiune fisurat si l am inlocuit la reprezentanta 100 lei . Cei de la reprezentanta au zis ca sa inlocuiesc si senzorul de presiune ca sunt dati cind indica 1 si cind indica 9. La ei era 203 lei si am zis pas , am gasit cu 130 si il voi inlocui luni . Masina se comporta la fel doar ca in oras a scazut consumul cam cu 1l . Costurile daca va ajuta au fost cam asa

Dpf de curatat 400 lei

De dat jos la reprezentanta 300 lei

De recalibrat din nou pe masina 160 lei

De inlocuit furtunul de la senzorul de presiune 100 lei

Comandat senzor presiune 130 lei.

 

Va multumesc tuturor ptr.sfaturile precedente. Cu respect

Link to comment
Share on other sites

La relantiu au verificat ei si au constatat ca senzorul e defect ptr ca le arata cand presiune de 1 cand presiune de 8, eu l am comandat si va veni luni. Cel de la reprezentanta a spus ca il pot schimba singur ca in el intra furtunul din dpf, ca e la vedere si e prins intr un singur surub. Dupa aia voi face din nou o diagnoza sa vad ce presiune arata . Banuiesc ca presiunea la relantiu arata si gradul de incarcare a filtrului nu ?
Link to comment
Share on other sites

Si uitasem sa mai mentionez ca cei din reprezentanta dupa parerea mea nu isi asuma absolut nimic. Cand am mers sa le duc masina mi au cerut cheia si mi au zis ca am o rechemare de la producator pentru verificarea cablajului de la aeroterma, si in caz ca sunt probleme se schimba cablajul pe cheltuiala producatorului....bineinteles ca am fost incantat de idee, dupa ce am predat masina si mi au zis ca trebuie sa inregistreze din nou dpf pe masina , m au pus sa semnez hirtia de de intrare in service cu mentiunea ca eu imi asum ca la inregistrarea filtrului cind va fi pusa diagnoza exista posibilitatea sa se arda modulul FRM. Am int de ce asa si au zis ca la modelele acestea de 318 n47 cand se pune diagnoza se arde foarte repede acel modul. I am zis ca am mai pus si nu au fost probleme ....dar el m a pus sa semnez ca am fost instiintat si ca nu vor avea ei probleme..... Pai accept sa se arda cu chiu cu vai cind ma duc la cineva care nu foloseste diagnoza originala ...dar si cind vin la voi la reprezentanta ....in fine ...mare grija cu reprezentantele si sa fiti atenti cind semnati ptr.ca ei isi i au toate masurile ca sa fie acoperiti de riscuri.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.