Jump to content

Pornire corecta masini cu START / STOP


StGermain

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Am inlocuit toate patru bujiile, dat fiind ca doua dintre ele erau arse (iar celelalte doua abia se mai aprindeau, am vazut dupa ce am desfacut).

Bateria era intr-adevar slaba pentru ca se chinuise mult in acele dimineti cu 2 bujii arse - dar acum si-a revenit.

Deci ma folosesc de masina bine-mersi iar bateria ma va tine pana la toamna cel putin.

Bujiile au fost BERU, adica cu ce vine masina si din fabrica, si au costat 252 lei toate 4, la care s-a adaugat 50 pe diagnoza si 50 pe manopera inlocuire.

 

PS. Nu stiu cum de pe un forum de pasionati BMW nu a stiut nimeni ca atunci cand ti se aprind bujiile in bord pe display-ul de erori si pe fundal galben, inseamna ca e o problema cu bujiile, respectiv una sau mai multe sunt arse SAU nu primesc suficient curent!

 

Deci BMW NU are in bord nici indicator de temperatura a apei, si NICI de bujii - decat acestea cand au o deficienta.

 

 

Sa avem Drumuri Netede!

Edited by StGermain
Link to comment
Share on other sites

Nu era eroare de bujii arse aparuta - a trebuit sa intre in nu stiu ce current engine status ca sa ii arate ca 1 si 3 sunt arse.

 

Erau diverse alte erori mai vechi care le remediasem intre timp.

 

Daca te duceai de la inceput la o diagnoza aflai sigur ca ai probleme cu bujiile / releul. Cand ai spus ca nu-ti aparea nici o eroarea banuiesc ca te refereai la meniul masinii?

Link to comment
Share on other sites

srb_alex - Nu aparea nicio eroare pe diagnoza in meniul de erori. De asta mi-a zis si baietasul ca e vorba de baterie. Dar stand 10 minute si umband prin diverse meniuri a zis ca "scuze - uite ca arata aici ca bujiile 1 si 3 sunt arse".

Probabil diagnoza era una mai basic. Doar nu am facut la reprezentanta sa se apuce aia sa imi spuna pe un ton foarte politicos ca trebuie schimbat motorul cu totul sau vreo alta aberatie cum am mai patit

 

aeerdna - avand in vedere ca bujiile erau cred (nu ma mai uit acum in cartea de service) din fabrica (sf lui 2005), si ca trebuie data galeria de admisie jos ca sa ajungi la ele - le-am schimbat pe toate sa stiu ca sunt toate noi - sa nu ma trezesc ca se mai arde una peste doua luni si iar trebuie sa fac aceeasi manopera.

Edited by StGermain
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

la tine iarna viitoare vor trebui schimbate, a pornit destul de greu cand au fost -15 grade si bateria e ok.

 

si se schimba toate 4/6/8 etc.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Te anunta in bord cand e cel putin una dintre ele arsa - dar cand vezi simbol galben de bujii in bord ai tendinta (cum am avut si eu) sa spui ca se aprinde pentru ca intra in functiune, pentru ca asa se aprind la orice alta masina. Ei, la BMW se pare ca e invers - se aprinde cand e o prolema.

 

In general daca vezi ca invarte mult si nu porneste te gandesti la bujii - ca sa fie de la baterie ar trebui sa nu aiba putere sa invarta.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

nu neapart bujiile, poate fi si releul, ori daca nu functioneaza releul de la bujii, nu se vor aprinde nici bujiile.

 

Din acest motiv, la tester, majoritatea iti spun ca trebuiesc schimbate bujiile, desi releul este de vina, iar cum ziceam, releul fiind defect nu comanda aprinderea bujiilor si apar fals defecte.

 

Cat despre codita aia de purcel, este insotita de mesajul pe iDrive "Preaheating, Please Wait", deci nu cred ca este cum spune Sfantul jermein mai sus.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

PS. Nu stiu cum de pe un forum de pasionati BMW nu a stiut nimeni ca atunci cand ti se aprind bujiile in bord pe display-ul de erori si pe fundal galben, inseamna ca e o problema cu bujiile, respectiv una sau mai multe sunt arse SAU nu primesc suficient curent!

 

Sa avem Drumuri Netede!

 

Nu e nicio eroare, e doar mai frig daca iti apare martorul ala in bord :)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

asa ca sfantu jermein, nu mai raspandi informatii false si alarmiste.

 

andreea, s-a spus mai sus, nu trebuie sa faci nici un poll.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

nu neapart bujiile, poate fi si releul, ori daca nu functioneaza releul de la bujii, nu se vor aprinde nici bujiile.

 

Din acest motiv, la tester, majoritatea iti spun ca trebuiesc schimbate bujiile, desi releul este de vina, iar cum ziceam, releul fiind defect nu comanda aprinderea bujiilor si apar fals defecte.

 

Cat despre codita aia de purcel, este insotita de mesajul pe iDrive "Preaheating, Please Wait", deci nu cred ca este cum spune Sfantul jermein mai sus.

 

Eu NU am iDrive ci am numai alea doua display-uri mici intre ceasuri. Simbolul de bujii apare mare pe tot display-ul de sus (dintre cele doua), pe fond galben!

Totodata, am inteles ca daca e defect releul, masina nu mai porneste deloc. Eu dupa ce am inlocuit toate patru bujiile fara nimic altceva, nu se mai aprinde simbolul in bord, si masina porneste dupa ce invarte de doua ori, desi a prins si -12 sau -14 diminetile astea.

Link to comment
Share on other sites

Din acest motiv, la tester, majoritatea iti spun ca trebuiesc schimbate bujiile, desi releul este de vina, iar cum ziceam, releul fiind defect nu comanda aprinderea bujiilor si apar fals defecte.

 

De exemplu si eu am acasa un cablu pentru diagnoza si sincer nu stiam daca este de la releu sau bujii pana anul acesta :rolleyes:. Daca il face un profesionist care se ocupa numai cu asa ceva va stii care este(nu este vb despre mine) :thumbsup:

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Eu NU am iDrive ci am numai alea doua display-uri mici intre ceasuri. Simbolul de bujii apare mare pe tot display-ul de sus (dintre cele doua), pe fond galben!

Totodata, am inteles ca daca e defect releul, masina nu mai porneste deloc. Eu dupa ce am inlocuit toate patru bujiile fara nimic altceva, nu se mai aprinde simbolul in bord, si masina porneste dupa ce invarte de doua ori, desi a prins si -12 sau -14 diminetile astea.

 

porneste si daca este defect, se numeste pornire prin compresie, ca ai dizal.

Link to comment
Share on other sites

Eu NU am iDrive ci am numai alea doua display-uri mici intre ceasuri. Simbolul de bujii apare mare pe tot display-ul de sus (dintre cele doua), pe fond galben!

Totodata, am inteles ca daca e defect releul, masina nu mai porneste deloc. Eu dupa ce am inlocuit toate patru bujiile fara nimic altceva, nu se mai aprinde simbolul in bord, si masina porneste dupa ce invarte de doua ori, desi a prins si -12 sau -14 diminetile astea.

 

Da, si la cei cu idrive apare simbolul intre ceasuri :)

 

Concluzia pe care ai tras-o tu e gresita: simbolul nu se mai aprinde pentru ca bujiile ajung la temperatura de lucru mult mai repede, nu pentru ca a disparut defectul.

Dupa cum spunea si pole, nu mai speria lumea degeaba, ca se apuca toti sa-si schimbe bujiile fara motiv..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.