Jump to content

Problema 1800-2200 RPM


Recommended Posts

Salutare, sunt nou pe forum si nou ceea ce inseamna BMW:). De curand mi-am cumparat un 118D 2009 143 Cp (170.000) Km. Toate bune si frumoase numai ca de doua zile am sesizat o mica problema. Atunci cand o accelerez foarte foarte lin de la 1800 RPM pana la 2200 RPM sau atunci cand vreau sa o tin constant pe la 2000 RPM simt cu masina da mici dar foarte mici rateuri. Mentionez ca face ca si cum ar da sa se inece. Dupa ce trec de 2200 RPM sau daca o calc mai tare acele "rateuri" dispar Daca o accelerez mai tare, nu mai simt acele rateuri pe care oricum nu le face mereu. In speranta ca cineva e mai priceput decat mine, astept parerile voastre
Link to comment
Share on other sites

Salutare, sunt nou pe forum si nou ceea ce inseamna BMW:). De curand mi-am cumparat un 118D 2009 143 Cp (170.000) Km. Toate bune si frumoase numai ca de doua zile am sesizat o mica problema. Atunci cand o accelerez foarte foarte lin de la 1800 RPM pana la 2200 RPM sau atunci cand vreau sa o tin constant pe la 2000 RPM simt cu masina da mici dar foarte mici rateuri. Mentionez ca face ca si cum ar da sa se inece. Dupa ce trec de 2200 RPM sau daca o calc mai tare acele "rateuri" dispar Daca o accelerez mai tare, nu mai simt acele rateuri pe care oricum nu le face mereu. In speranta ca cineva e mai priceput decat mine, astept parerile voastre

 

Nu prea ma pricep, dar parca cam pe atunci ar trebui sa intre in actiune turbina.

Sau poate ai probleme la clapeta de acceleratie ...

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa o cumpar am fost la BMW Filaret si i am facut o verificare completa (inclusiv tester). Cei de acolo mi au zis ca turbina e super ok, inclusiv injectoarele, km au garantat ca sunt reali. Mi au recomandat doar sa ies putin cu ea din oras si o sa tin turata ( ceea ce am si facut, 100 km la 3500 rpm) + de schimbat niste consumabile. Mai ziceau ei ca racordul flexibil e putin fisurat si sa am in vedere lucrul.... Edited by Fuc26
Link to comment
Share on other sites

Imi face doar in treptele 1 si 2, foarte rar si in a 3. Am vorbit cu un mecanic si mi-a zis tot la fel de EGR. Mi-a zis ca trebuie sa bagam testerul pe ea si sa mergem cu masina in treapta a 2-a la 2.000 RPM sa fim siguri ca asta e. Intre timp am aflat ca si fulia e putin fisurata si de asemenea trebuiesc schimbate si bujiile. O sa revin cu rezolvarea :)

Multumesc tuturor pentru sfaturi!

Edited by Fuc26
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.