Jump to content

problema incarcare e90


Recommended Posts

salut!

am si eu o mare problema la masina mea bmw e90 320d 163cp din 2005 si nu stiu cum sa o rezolv sau unde!

acum vreo 2 luni, in timp ce veneam de la servici, in mers mi se aprind in bord pe galben abs, dtc si frana de mana. Merg vreo cativa km dupa care opresc pe dreapta cu gandul ca dupa ce pornesc din nou motorul se vor stinge si martorii din bord. surpriza masina nu a mai pornit. incerc de cateva ori dupa care la a 4-5 incercare porneste si continui drumul fara nicio problema. mai pornesc masina si acasa si mai peste vreo 2 ore, pornea normal.

a 2 a zi dimineta plec la servici, pornesc fara probleme iar pe drum aceeasi martori imi apar pe galben, imi continui drumul cu gandul sa ajung la munca. Ghinionul era ca ploua iar dupa vreo 500 m imi mor stergatoarele si sunt nevoit sa opresc intr o benzinarie. Ca sa vezi cand opresc motorul imi apare in bord si martorul de baterie. Sun pe cineva, vine cu o baterie pornesc fara probleme si plec.

La cateva zile schimb bateria si dupa vreo saptamana aceleasi simptome cu baterie noua. Ma duc la un service si cei de acolo pun testerul si zic ca e o problema la releul bujiilor, ma conving sa il schimb dupa care ma trimit la bmw pentru inscrierea bateriei.

Nu am apucat sa merg imediat la bmw, a mai durat vreo luna in care aceleasi simptome odata la 2- 3 zile, in mers cei trei martori se aprindeau in bord, insa dupa cateva sute de metri dispareau.

Asta a durat vreo luna, dupa care intr o zi in oras, mi se aprind martorii in bord, am fost obligat sa opresc motorul avand treaba dupa care nu a mai pornit. Nu m.am ingrijorat prea tare deoarece stiam ca daca nu porneste imediat va porni peste vreo ora. Acum nu a mai vrut sa porneasca deloc si am fost nevoit sa o tractez pana la servici unde am pus bateria de la masina unui coleg si am plecat cu ea la service. Acolo imi verifica partea electrica, niciun consumator dar pe tester eroare senzor inteligent al bateriei.

Negasind asa ceva de cumparat merg la diagnoza la bmw unde imi spun ca masina nu e dotata cu acest senzor ibs, nu are niciun fel de consumator, dar ca alternatorul nu incarca cum trebuie (13.6- 14- cu consumatori porniti) si trebuie demontat si verificat, posibil vinovat fiind releul acestuia.

 

Din motive financiare merg la alt service unde fac lucrul asta , intradevar releul avea probleme, il repar si dupa 2 zile la fel. bateria moare.

masina nu da niciun fel de eroare pe tester.

A mai avut cineva la masina simptomele astea? Unde ar fi problema?

Link to comment
Share on other sites

Este vorba de unul albstru care este in cutia cu din zona stergatoarelor, partea pasagerului, unde se afla si calculatorul motorului.

 

Daca nu face contact bine majoriteatea calculatoarelor intra in protectie, isi dau shutdown. Gen, nu mai merg stergatoarele, DSC, pompa injectie...

 

Ai idrive ? Ce erori in apar in idrive ?

 

http://thumbs.ebaystatic.com/images/g/b2cAAMXQVERS8pvx/s-l225.jpg

Edited by zyonbv
Link to comment
Share on other sites

Este vorba de unul albstru care este in cutia cu din zona stergatoarelor, partea pasagerului, unde se afla si calculatorul motorului.

 

Daca nu face contact bine majoriteatea calculatoarelor intra in protectie, isi dau shutdown. Gen, nu mai merg stergatoarele, DSC, pompa injectie...

 

Ai idrive ? Ce erori in apar in idrive ?

 

http://thumbs.ebaystatic.com/images/g/b2cAAMXQVERS8pvx/s-l225.jpg

 

nu am idrive, insa masina nu da nicio eroare pe tester, decat ca imi descarca bateria in cateva zile.

Link to comment
Share on other sites

Problema este la releul de la alternator

Trebuie scanate erorile cu un tester dedicat. Cu ce tester s-au scanat erorile ?

Simptomele tale sunt simptome pe care le dau modulele cand intra in protectie datorita supratensiunii si isi dau shut down

Daca verifici tensinea cand iti face masina urat o sa vezi ca ai varfuri de supratensiune de 17-18 V. Poti incerca si tu cu un multimetru

Link to comment
Share on other sites

Problema este la releul de la alternator

Trebuie scanate erorile cu un tester dedicat. Cu ce tester s-au scanat erorile ?

Simptomele tale sunt simptome pe care le dau modulele cand intra in protectie datorita supratensiunii si isi dau shut down

Daca verifici tensinea cand iti face masina urat o sa vezi ca ai varfuri de supratensiune de 17-18 V. Poti incerca si tu cu un multimetru

 

 

ok, e posibil si asta desi alternatorul cu tot cu releul lui au fost date jos, demontate si verificate in service; dar tot nu inteleg de ce se descarca bateria si in momentul in care opresc motorul cu martorii aceia aprinsi la bord ulterior nu mai pot porni motorul, neavand curent. Daca schimb bateria imediat porneste fara a mai avea ceva aprins in bord.

ciudat este si faptul ca martorul de baterie nu mi se aprinde.

Link to comment
Share on other sites

ok, e posibil si asta desi alternatorul cu tot cu releul lui au fost date jos, demontate si verificate in service; dar tot nu inteleg de ce se descarca bateria si in momentul in care opresc motorul cu martorii aceia aprinsi la bord ulterior nu mai pot porni motorul, neavand curent. Daca schimb bateria imediat porneste fara a mai avea ceva aprins in bord.

ciudat este si faptul ca martorul de baterie nu mi se aprinde.

Salut , daca spui ca bateria nu tine curent , mai mult ca sigur ca "ai fiert bateria" datorita faptului ca atunci cand modulele se decuplau ( de fapt intra protectia la supratensiune ) tensiunea livrata putea sa ajunga si la 17 V. . Spun din proprie experienta , rezolvarea in cazul meu fiind releu+ baterie noua , impreuna cu tot ce este legat de codare si inregistrare baterie ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Buna, as vrea sa imi dati un sfat legat de urmatoarea problema, incep cu inceputul

Duminica seara cand ma intorceam spre casa din alta localitate, aproape de casa prima data a aparut eroare becuri numar ( am zis ca 3 luni ledurile au tinut destul si poate sau ars), dupa alti 5 km sau aprins in bord abs, dtc si frana de mana, am tras pe dreapta si am zis sa opresc si sa repornesc sa vad ce se intampla, ei cand am dat la automat a facut un pac si in momentul acela sau stins toate becurile, resetat ora absolut tot, nu au mai mers geamurile, nu sa deschis portbagajul sa vad bateria nimic, mort total, au mai mers avariile fiind noapte inca vreo 10 minute dupa care foarte slab, am chemat un priete dupa mine si am pus in prima faza bateria lui pe masina mea , a mea baterie era descarcata total, deci cred ca alternatorul a murit, dar de ce nu sa aprins nici un bec de baterie? am pus bateria mea pe masina lui si pana am ajuns acasa a inceput sa ia curent, am verificat incarcarea odata ajuns acasa si surpriza incarca alternatorul, deci e oare posibil sa nu fi incarcat la reintoarcere si am mers pe baterie pana ce sa terminat? sau ce sa se fi intamplat?

Am dat jos alternatorul si l-am dus la verificat , acolo sa zis ca 99 la suta e releul, am luat alt releu si reparat alternatorul, dar acum dupa montaj imi incarca 15.1-15.4, oare de ce? releul e original valeo

E posibil ca un releu de incarcare sa mearga sau nu? cand incarca cand nu?

P.S. bateria este un rombat de 95 cu o vechime de 2 luni, cea veche de batranete cred a intrat in scurt si a murit la 40 de grade in parcare

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.