Jump to content

BMW E46 318i M-Pack


neospazz

Recommended Posts

Salut,

 

Totul a inceput in urma cu un an, in noiembrie 2014, cand am achizitionat aceasta masina. A fost adusa cu platforma din Germania de un prieten. Cand am luat-o de la el, masina avea undeva la 160.000 km. Nu stiu cat de reali sunt, pe tester nu apare ca ar fi dati inapoi iar pe cartea service a masinii, ultima intrare este in 01.2011 la 124.600 km. O sa atasez optiunile acesteia in functie de VIN:

 

Type AY71

Model 318i - EUR

Development Code E46 (4FL)

Chassis LIM

Steering LL

Doors 4

Engine N42

Displacement 2.00

Power 105

Drivetrain HECK

Transmission MECH

Color Silbergrau Metallic - A08

Upholstery Stoff Laser/anthrazit - G7AT

Production Plant MUNICH

Production Date 2003-07-16

 

226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung

313 Exterior Mirror Package Aussenspiegelpaket

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

338 M Sports Package Ii M Sportpaket Ii

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

441 Smokers Package Raucherpaket

473 Armrest, Front Armauflage Vorn

481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

520 Foglights Nebelscheinwerfer

521 Rain Sensor Regensensor

522 Xenon Light Xenon-licht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

550 On-board Computer Bordcomputer

650 Cd Player Cd-laufwerk

661 Radio Bmw Business Radio Bmw Business

710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad

716 M Aerodynamics Package Ii M Aerodynamikpaket Ii

724 Edition Sport Edition Sport

760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line

770 Interior Trim Alu Silver Cube Interieurleiste Alu Cube Silber

775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit

785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten

788 M Lt/aly Wheels M Leichtmetallraeder

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

972 Comfort Package Comfort Paket

 

210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc)

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

 

De cand am cumparat masina, capota a fost vopsita in totalitate deoarece avea o mica indoitura langa far, o sa atasez o poza din acel moment.

Pe parcursul anului am schimbat urmatoarele in ordine:

-fiind adusa pe platforma nu s-a mers cu ea si cand sa plec cu ea spre casa, motorul se oprea in mers. L-am sunat pe baiatul care mi-a adus-o si am fost atunci cu ea in service unde s-a schimbat senzor vibrochen.

-a urmat apoi o revizie cu filtru aer, filtru ulei si ulei.

-noaptea nu vedeam nimic si am crezut ca problema este de la becuri, dar de fapt era de la oglinzile arse ale farurilor. Nestiind initial am cumparat 2 becuri xenon Osram Night Breaker.

-dupa becuri a urmat inlocuirea oglinzilor.

-garnituri pompa vacuum, o-ringuri senzori axe cu came si solenoizi, garnituri corp filtru ulei.

-scutul de plastic care lipsea de la motor, senzorul AUC si un senzor de parcare.

-stiind problema cu distributia, i-am schimbat intinzatorul dar degeaba deoarece si cel de pe masina era tot model nou.

-lichid frana, ulei servo.

-inca de la inceput am vazut ca masina consuma ulei, 1 litru la 1500km. A fost nevoie sa schimb simeringurile de la supape si garnitura de la capac. In momentul cand a fost dat jos capacul de la tacheti, surpriza, patina mare era sparta. Patina mica fusese inlocuita. Astfel, tot atunci am schimbat si patina mare. Alta surpriza in momentul cand mecanicul voia sa puna distributia la punct, nu putea din cauza vanosului pe admisie care era stricat(se invartea in gol). Deci am schimbat si acest vanos.

-urmatoarea interventie a fost sa curat baia de ulei de bucatile de plastic de la patina sau riscam ca acestea sa sparga sorbul de la pompa de ulei si sa faca stricaciuni mai mari. Tot atunci am schimbat si garnitura de la baie, ulei si filtre.

 

Dupa ultimele doua interventii mai mari amintite mai sus, in 7.000 de km mi-a mai consumat aproximativ 750 ml de ulei. Nu stiu daca mai pierde pe undeva, ca nu m-am mai bagat pe sub sa ma uit de atunci sau daca mai consuma. Urmatoarea interventie care va avea loc saptamana viitoare este schimbul separatorului de ulei cu cele 3 furtune si astfel sper sa elimin orice consum. Tot atunci o sa schimb si senzorul detonatii care da eroare pe tester. O sterg si dupa cateva sute de km, apare din nou.

Intre timp i-am pus inele la ceasurile de bord si am inlocuit grilele argintii cu unele negru mat.

In momentul de fata masina are undeva la 177.800 km.

O sa atasez si cateva poze cu masina dar si din timpul lucrarilor. Multumesc pentru atentie!

 

post-47624-0-98563200-1449162198_thumb.jpgpost-47624-0-44812000-1449162218_thumb.jpgpost-47624-0-34677200-1449162254_thumb.jpgpost-47624-0-24512800-1449162277_thumb.jpgpost-47624-0-19923300-1449162297_thumb.jpgpost-47624-0-64834900-1449162320_thumb.jpgpost-47624-0-98717600-1449162340_thumb.jpgpost-47624-0-98445900-1449162367_thumb.jpgpost-47624-0-60475200-1449162394_thumb.jpgpost-47624-0-05763200-1449162411_thumb.jpgpost-47624-0-69148100-1449162428_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu am consum de ulei,in jur la 400 ml la 1000 de km doar atunci cand merg mai turat ,gen schumb cu a 2 in 4000,5000dupa cu a 3 la fel,asa am facut o luna proba la motor sa vad ce si cum,dupa am mers vreo 800 de km in oras scimbam normal 2500-3000 si un pic afara,si nu am vazut consum deloc,nu-mi pot explica,fum nu scoate deloc,nu curge deloc pe dedesubt..

la tine sotea fum ?

Edited by coressy19825
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina. Daca luai diesel tinea cu casa.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Multumesc, stiam de problemele motorului n42 si mi le-am asumat de la inceput.

 

cand ai schimbat simeringurile te ai uitat la ghidaje supape? daca ghidajele sunt uzate degeaba schimbi numai supapele ca tot o sa consume ulei

 

Mecanicul nu mi-a spus sa mai fie si alte probleme. Oricum fum nu mai scoate. Se vede diferenta dintre simeringuri in poza.

 

Si eu am consum de ulei,in jur la 400 ml la 1000 de km doar atunci cand merg mai turat ,gen schumb cu a 2 in 4000,5000dupa cu a 3 la fel,asa am facut o luna proba la motor sa vad ce si cum,dupa am mers vreo 800 de km in oras scimbam normal 2500-3000 si un pic afara,si nu am vazut consum deloc,nu-mi pot explica,fum nu scoate deloc,nu curge deloc pe dedesubt..

la tine sotea fum ?

 

Da, scotea fum alb si gros mai ales dupa ce plecam de la semafor sau statea putin pornita pe loc. scotea nor in spate

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc, stiam de problemele motorului n42 si mi le-am asumat de la inceput.

 

 

 

Mecanicul nu mi-a spus sa mai fie si alte probleme. Oricum fum nu mai scoate. Se vede diferenta dintre simeringuri in poza.

 

 

 

Da, scotea fum alb si gros mai ales dupa ce plecam de la semafor sau statea putin pornita pe loc. scotea nor in spate

Eu nu am asa ceva,Si multi mi-au zis sa schimb simeringurile....problema cred ca e de la separatorul de ulei cel mai sigur,dar acum nu am timp sa ma ocup de masina,per total sunt f multumit de ea,nu se compara cu alte masini gen audi a4 anul ei..

 

Trimis de pe al meu HUAWEI Y530-U00 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum spuneam in primul post, ieri am inlocuit si:

-separator ulei cu cele 3 furtune aferente care erau imbatranite, coapte si unul bandajat.

-senzorul detonatii nu a mai fost nevoie sa il inlocuiesc, spre surprinderea noastra, nu era strans bine surubul si din acest motiv dadea eroare, nefiind fix pe blocul motor, avea joc.

-daca tot am dat admisia jos, am inlocuit si garniturile ei care parca erau din plastic.

Dupa aceste inlocuiri trage mai bine si fara intreruperi la turatii mari. Avand eroare de la acel senzor se simteau mici intreruperi cand urca in ture. Acum trage rotund. Atasez cateva poze din timpul lucrarii.

 

post-47624-0-68450800-1449585324_thumb.jpg post-47624-0-16819500-1449585346_thumb.jpg post-47624-0-80158800-1449585361_thumb.jpg post-47624-0-68167500-1449585377_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

"Multumesc, stiam de problemele motorului n42 si mi le-am asumat de la inceput."

asa si eu ....si totusi am cumparat un exemplar

sunt multumit de el(motor)

exceptand putin fum albastru (ma asteapta inevitabil supapale) sunt multumit de motor......consum/performante e ok pt 2.0

 

zi-mi si mie cum e cu 0-40? as fi tentat sa incerc, momentan (pt inca 1700km) am 5-30

Link to comment
Share on other sites

"Multumesc, stiam de problemele motorului n42 si mi le-am asumat de la inceput."

asa si eu ....si totusi am cumparat un exemplar

sunt multumit de el(motor)

exceptand putin fum albastru (ma asteapta inevitabil supapale) sunt multumit de motor......consum/performante e ok pt 2.0

 

zi-mi si mie cum e cu 0-40? as fi tentat sa incerc, momentan (pt inca 1700km) am 5-30

 

Eu am pus de la inceput 0-40 si imi place cum merge. Motorul nu este zgomotos si nu are zgomot nici la pornire. Dupa ce am schimbat simeringurile si separatorul de ulei nu mai consuma deloc ulei.

 

sa o stapanesti sanatos, arata bine masinuta.

 

Multumesc, iti doresc la fel si tie!

Link to comment
Share on other sites

Eu am pus de la inceput 0-40 si imi place cum merge. Motorul nu este zgomotos si nu are zgomot nici la pornire. Dupa ce am schimbat simeringurile si separatorul de ulei nu mai consuma deloc ulei.

"tigaia" mea a consumat aprox 2l de ulei in 8000 si ceva de km...

cred ca o sa incerc si eu 0-40

 

 

Link to comment
Share on other sites

"tigaia" mea a consumat aprox 2l de ulei in 8000 si ceva de km...

cred ca o sa incerc si eu 0-40

 

Nu iti consuma prea mult. Mie imi consuma 1litru la 1.500. Pune 0-40 si apoi vezi ce consum ai.

 

Cu prezenta scenica masina :cool: Iar faptul ca ai revigorat motorul este de apreciat :good:

 

Multumesc:) mai am de schimbat rola de ghidare de la accesorii si am terminat cu motorul. Apoi trec la alte parti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu iti consuma prea mult. Mie imi consuma 1litru la 1.500. Pune 0-40 si apoi vezi ce consum ai.

 

 

 

Multumesc:) mai am de schimbat rola de ghidare de la accesorii si am terminat cu motorul. Apoi trec la alte parti.

Salut si eu am un consum de 1 l la 2000 de km,fum nu scoate si nu imi explic unde se duce uleiul asta , consuma doar la drum intins cand ii dau talpa ĂŽn rest nimic ,plus ca mai am Ăâ˘i un zgomot ca de disesl dar mai fin ,se aude mai mult cand e in temperatura motorul

Cei drept am vĂŁzut ca la corpul filtrului de ulei se vede un pic de ulei adunat ĂŽn gaurica aia ,dar nu cred ca se pierde asa mult pe acolo

 

Trimis de pe al meu GT-I9515 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Salut si eu am un consum de 1 l la 2000 de km,fum nu scoate si nu imi explic unde se duce uleiul asta , consuma doar la drum intins cand ii dau talpa ĂŽn rest nimic ,plus ca mai am Ăâ˘i un zgomot ca de disesl dar mai fin ,se aude mai mult cand e in temperatura motorul

Cei drept am vĂŁzut ca la corpul filtrului de ulei se vede un pic de ulei adunat ĂŽn gaurica aia ,dar nu cred ca se pierde asa mult pe acolo

 

Trimis de pe al meu GT-I9515 folosind Tapatalk

 

 

Salut, Schimba simeringurile la supape. Nu am auzit pe cineva sa nu aiba aceasta problema. In legatura cu zgomotul, poate fi de la o patina sparta de la distributie sau vreun vanos. Verifica daca ai erori pe tester la vanos.

Link to comment
Share on other sites

Salut, Schimba simeringurile la supape. Nu am auzit pe cineva sa nu aiba aceasta problema. In legatura cu zgomotul, poate fi de la o patina sparta de la distributie sau vreun vanos. Verifica daca ai erori pe tester la vanos.

Pe tester am doar o eroare

Camshaft inlet error

Si nu se sterge deloc

Semeringurile daca sunt duse nu trebuie sa scoate fum gros alb! ?

Edited by coressy19825
Link to comment
Share on other sites

Pe tester am doar o eroare

Camshaft inlet error

Si nu se sterge deloc

Semeringurile daca sunt duse nu trebuie sa scoate fum gros alb! ?

 

Am avut si eu eroare pe inlet si a fost vanosul pe admisie defect. E clar ca si la tine e o problema: ori distributia sarita de la punct, ori vanos defect. Legat de simeringuri, in mers nu vezi daca scoate fum si tot mananca ulei. Nici la mine nu scotea in mers si consuma dupa un drum mai lung

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.