BMWClub: M4 convertible - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

M4 convertible

#1 User is offline   nyhctrip 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 118
  • Joined: 16-January 08
  • Gender:Male

Posted 14 December 2015 - 16:28

Salut ,

daca sunt detinatori de M4 convertible pe forum as dori sa aud pareri pozitive/negative legate de aceasta masina , relevant fiind doar comparatie cu M4 coupe.

Cand am achizitionat M4 convertible am stat ceva pe ganduri si alegerea a intre coupe si cabrio a fost destul de grea. Am acceptat rabatul mic de performanta si handling fata de coupe pentru faptul ca versiunea cabrio , mie personal , mi se pare mai atragatoare. Performantele si handlingul pentru un sofer normal ca mine , ci nu un race driver , sunt foarte putin sesizabile comparand cu versiunea coupe. Multi pot sa ma contrazica , si nu pot sa zic ca nu le dau dreptate , dar repet aici tine de preferintele personale.

In mare cele aproape 190 KG in plus la cabrio afecteaza acceleratia 0-100 cu aprox. 0.3 secunde , si pe langa asta , in presa de specialitate se spune ca si handlingul poate fi afectat , dar pentru un sofer normal ,ci nu un race pilot , probabil aceste diferente sa fie putin sau deloc sezizabile. Am condus si coupe'ul si cabrio si sincer nu am descoperit nici o diferenta majora intre cele 2 modele.

As aprecia ceva feedback de la detinatori de coupe sau cabrio , ci nu numai , care sa-mi confirme contrazica afirmatiile in legatura cu performantele pe sosea/circuit , precum sa-mi si confirme sau contrazica alegerea de a achizitiona cabrio. In legatura cu partea estetica multi pot zice iar , ca varianta coupe'u este mult mai frumoasa. Si eu sunt de acceasi parere , ca variante coupe este mai atragatoare din punct de vedere al designului exterior. Evident am ales cabrio pentru chestiile care coupe'ul nu le poate oferii si nu neaparat pentru performanta incredibila a coupe'ului.

Merci.

This post has been edited by nyhctrip: 14 December 2015 - 16:30

0

#2 User is offline   Chinezupwnz 

  • Oppa is Gangnam style
  • Group: Members
  • Posts: 225
  • Joined: 14-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Berceni

Posted 14 December 2015 - 17:01

Salut,

Incearca sa iei legatura cu RedCap:
http://www.bmwclub.r..._1#entry2211162

Am impresia ca el este singurul de pe forum care detine asa ceva. (nu este decapotabila)

This post has been edited by Chinezupwnz: 14 December 2015 - 17:28

0

#3 User is offline   alexxs 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 30-January 17

Posted 11 February 2017 - 23:56

Salut. Ai mașina în România? Ma bate gândul sa iau m3/m4 acum (am un topic mai sus) și orice feedback despre mașina e de ajutor. De cât timp o ai, e singura mașina? Ceva impresii pana acum?
-1

#4 User is offline   nyhctrip 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 118
  • Joined: 16-January 08
  • Gender:Male

Posted 22 September 2017 - 23:45

View Postalexxs, on 11 February 2017 - 23:56, said:

Salut. Ai mașina în România? Ma bate gândul sa iau m3/m4 acum (am un topic mai sus) și orice feedback despre mașina e de ajutor. De cât timp o ai, e singura mașina? Ceva impresii pana acum?



scuze , nu prea urmaresc notificarile din email. probabil dupa atatea luni ai deja un m3/m4 daca te-ai tinut de plan. nu am utilizat masina in RO. in schimb am fost intr-o vacanta in cu ea in RO si nu mi-a placut deloc cum s-a comportat suspensia ( pe modul comfort ).

pot sa-ti zic chestii plusuri si minusuri pentru mine pe timpul utilizarii masinii. am luat-o la 0 km si am dat-o la 14.000 km . evident nici o problema pana atunci , deci nu pot sa-ti zic cat de fiabil este un m4 in conditii de utlizare indelungata.



pro:
cutia DKT , geniala
luminile adaptive led , extraordinare . poate unele dintre cele mai bune din industrie.
pe modul comfort este un daily car ft bun.
431 HP / 550 nm , o bestie .
sunetul evacuarii din fabrica mi-a placut. sunt multe pareri contra aici.
turbo-lag insesizabil pe modul sport+
arata genial de bine exterior.
cabriolet . auzi exacuarea la adevarata valoarea , in tunele este fantastic , si faptul ca esti in aer liber.
pe circuit , nu e cea mai rapida masina , dar te vei bucura de ea in totalitate.
cu atata cuplu , este incredibil de usor sa faci power-slide'uri controlate.



contra:
cabriolet : +200 kg ( aprox. ) afecteaza performantele ( insesizabil pentru cineva care nu o arde constant pe circuit )
puterea/cuplul vine prea brusc in ture mici si te loveste in spate violent . trebuie driving skill serios fara sistemele de ajutor.
turning radius sucks, incredibil de mare... te cam chinui prin parcari si spatii inguste. iti trebuie spatiu de manevra mare daca vrei sa intorci. nu poti face manevre cu ea pe spatii mici..
launch control sucks si nu il poti utiliza in mod repetat fara sa risti sa bubui cutia sau ambreiajele.


o masina fantastica in orice caz.

This post has been edited by nyhctrip: 22 September 2017 - 23:48

1

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro