Jump to content

Motorul s-a oprit in mers si nu mai pornestela 520i


Recommended Posts

Salutare,vreau sa va descriu o problema recenta,la care inca nu i-am dat de cap.

Ma intorceam duminica noaptea din Bucuresti spre Pitesti,pe A1,cand dupa un mers foarte normal al masinii,pe la jumatatea autostrazii,mi s-a oprit motorul,la 120km/h,a pornit din nou,dar putin mai greu,apoi a tot mers intrerupt(in sensul ca se oprea in mers si pornea din nou,dar foarte rapid),la un moment dat mi s-a aprins si martorul asc in bord. Am oprit pe banda de urgenta,am incercat sa o pornesc,dar a pornit foarte greu,la a 5-6 cheie,si atunci pornea 10-20 secunde si se oprea din nou. Am reusit sa plec,intr-un final,s-a stins si martorul asc,si am reusit sa ajung intr-o benzinarie cu ea. De acolo nu a mai vrut sa se miste absolut deloc. Ieri i-am schimbt bujiile,am verificat pompa de benzina,care functioneaza,am curatat si senzorul de turatii(de fapt doar l-am sters cu ce am avut la indemana),rezultatul acelasi: nu porneste.

Inainte sa plec din Bucuresti,a dat ceva semne de "nemultumire",a pornit la prima cheie ca de obicei,dar s-a oprit la numai 5secunde de functionare,dupa care a urmat sa dau la automat de inca 5-6 ori ca sa porneasca,dar intr-un final am reusit(se pare ca era doar de moment).

Voi v-ati mai intalnit cu astfel de situatii? Credeti ca e posibil sa fie senzorul de turatii stricat..? Problema e ca turometru scadea rapid direct pe zero,de la 3000 de turatii de exemplu,si nu inteleg de ce s-a aprins si martorul de asc,care mai apoi s-a stins singur.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Bazaie, bazaie, dar benzina baga cu presiune? ca sunt multe cazurile in care partea electrica a pompei merge (bazaie) si paletii stau pe loc, rupti.

 

In cazul asta trebuie sa scot pompa sa verific...o sa incerc si varianta asta.

 

Mi-a zis altcineva ca daca acul de la turometru cade rapid pe 0 e din aprindere sau senzori,si daca acul scade incet spre 0 atunci e din alimentare...sincer nu am mai auzit asta.

Link to comment
Share on other sites

Fiindca nu ai scanteie eu cred ca poate fii ori crankshaft position sensor (presupun senzorul de turatii) ori releul pentru bobine sau o conectie proasta de la releul pentru bobine. Daca senzorul de turatii nu merge cand dai la cheie rotatile vor arata 0 si DME nu va da scanteie. Daca releul pentru bobine nu merge iarasi nu ai scanteie. Poti sa masori tensiunea pe un conector de la bobine.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.