BMWClub: 116i e 87 nu mai porneste - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

116i e 87 nu mai porneste Rate Topic: -----

#1 User is offline   Liliana Blue 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 18-December 15
  • Gender:Female
  • Location:Galați

Posted 19 December 2015 - 10:54

Buna ziua. Desi am gasit o problema expusa aici, identica cu a mea, nu are concluzie pe forum. Nimeni nu a mai zis nimic, asa ca expun problema mea: am un seria 1 e 87 116i 85kw n43 cu distributia in fata. Am oprit motorul pentru 10 minute si apoi nu a mai pornit. Senzatia e ca si cum nu am benzina, invarte si invarte dar nu porneste, un tacanit in dreapta bordului ca de releu, martorii se sting, navi merge, radio este. Disper. Nu intelege nimeni ce poate fi. Nu am avut niciun simptom, niciun sunet, nimic. Va rog sfaturi, idei sau rezolvari pe aceeasi tema. O zi buna.
0

#2 User is offline   ovy318i 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2280
  • Joined: 14-March 07
  • Location:Botosani

Posted 19 December 2015 - 11:16

fara o diagnoza nu reusesti sa o repari,posibil senzor volanta sau pompa de benzina.
0

#3 User is offline   Liliana Blue 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 18-December 15
  • Gender:Female
  • Location:Galați

Posted 19 December 2015 - 12:11

 ovy318i, on 19 December 2015 - 11:16, said:

fara o diagnoza nu reusesti sa o repari,posibil senzor volanta sau pompa de benzina.

am facut. nu da nimic. pompa e verificata - nimic. o ridica azi pe platforma si o ia cel mai bun mecanic pe bmw din oras. revin cu rezultatul. dar mai astept pareri. multumesc.
0

#4 User is offline   vali02 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 75
  • Joined: 05-December 15

Posted 21 December 2015 - 19:47

Daca cand dai la cheie arata 0RPM atunci senzorul de volanta e dus si nu are cum sa porneasca.
Eu as masura presiunea de benzina si as scoate o bujie sa vad ca da scanteie.
0

#5 User is offline   Liliana Blue 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 18-December 15
  • Gender:Female
  • Location:Galați

Posted 22 December 2015 - 18:12

Daaaa. E neagra treaba. E sarita de la punct. Si pentru ca s-a mai dat la automat am indreptat supapele. Am ales sa iau chiulasa sh din germania. Restul tot ce tine de distributie si garnituri iau nou. Asta e. Nu pot sa cred ca asa de usor se intampla asta. Ceva sfaturi pentru viitor? La cat se schimba distributia pentru a evita asa ceva? Multumesc. PS: rotatii erau peste 0 cand incercam sa pornesc.
0

#6 User is offline   dan.l 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 305
  • Joined: 21-August 15
  • Gender:Male

Posted 22 December 2015 - 20:39

Imi pare rau... te rog sa ne ti la curent cu costurile operatiunii!
Sper sa fie cat mai mici!
0

#7 User is offline   Liliana Blue 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 18-December 15
  • Gender:Female
  • Location:Galați

Posted 11 February 2016 - 12:16

Buna. Dupa cum am promis, revin cu toate detaliile despre patania mea. De la bun inceput va spun ca detin un magazin de piese auto, astfel preturile sunt putin denaturate, intrucat sunt fara adaos :clapping: . Deci a sarit de la punct, a rupt vreo 8 dinti in total la axele cu came, a indoit axele cu came, lant blocat si foarte intins. Am ales sa iau chiulasa sh din germania (acelasi cod de oe ca a mea), am schimbat tot ce tine de distributie (original bmw pentru ca nu a fost mare diferenta, in cazul meu, fata de after market), garnitura chiulasa noua la standard pentru ca chiulasa sh era impecabila (am schimbat simeringurile la supape si mi-au fost facute cu pasta scaunele de la supape), garnitura capac culbutori, prezoane chiulasa, din nou ulei motul 5w40 x-clean 8100 bmw LL4 si filtru de ulei. Diagnoza si transportul pe platforma 300 lei, chiulasa sh 300 euro (cam 1350 lei), toate piesele noi mentionate mai sus 2300 lei, manopera la service 1300 lei, spaga mecanicului si ajutorului sau 300 lei. Un total strict pe problema asta ar fi de 5550 lei. Am intrebat la final de ce s-a intamplat asta, iar ca raspuns am primit o explicatie care nu este pe gustul meu, dar pana la probe contrarii trebuie s-o iau de buna: masina nu a avut ungere corespunzatoare, ori ulei neschimbat la timp (la fostul proprietar) ori un senzor de pe chiulasa nu ar fi fost in parametri. Astept inca pareri despre ce ar fi putut cauza saritul lantului de la punct.
PS: masina am luat-o din germania in noiembrie 2015, am schimbat ulei si filtre la ea, am facut 1000 de km si intr-o luna s-a intamplat necazul.
1

#8 User is offline   Alina B 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 109
  • Joined: 17-June 14
  • Gender:Female

Posted 11 February 2016 - 18:11

 Liliana Blue, on 11 February 2016 - 12:16, said:

Buna. Dupa cum am promis, revin cu toate detaliile despre patania mea. De la bun inceput va spun ca detin un magazin de piese auto, astfel preturile sunt putin denaturate, intrucat sunt fara adaos :clapping: . Deci a sarit de la punct, a rupt vreo 8 dinti in total la axele cu came, a indoit axele cu came, lant blocat si foarte intins. Am ales sa iau chiulasa sh din germania (acelasi cod de oe ca a mea), am schimbat tot ce tine de distributie (original bmw pentru ca nu a fost mare diferenta, in cazul meu, fata de after market), garnitura chiulasa noua la standard pentru ca chiulasa sh era impecabila (am schimbat simeringurile la supape si mi-au fost facute cu pasta scaunele de la supape), garnitura capac culbutori, prezoane chiulasa, din nou ulei motul 5w40 x-clean 8100 bmw LL4 si filtru de ulei. Diagnoza si transportul pe platforma 300 lei, chiulasa sh 300 euro (cam 1350 lei), toate piesele noi mentionate mai sus 2300 lei, manopera la service 1300 lei, spaga mecanicului si ajutorului sau 300 lei. Un total strict pe problema asta ar fi de 5550 lei. Am intrebat la final de ce s-a intamplat asta, iar ca raspuns am primit o explicatie care nu este pe gustul meu, dar pana la probe contrarii trebuie s-o iau de buna: masina nu a avut ungere corespunzatoare, ori ulei neschimbat la timp (la fostul proprietar) ori un senzor de pe chiulasa nu ar fi fost in parametri. Astept inca pareri despre ce ar fi putut cauza saritul lantului de la punct.
PS: masina am luat-o din germania in noiembrie 2015, am schimbat ulei si filtre la ea, am facut 1000 de km si intr-o luna s-a intamplat necazul.


Imi pare rau ptr ce s-a intamplat, sper ca pe viitor sa nu mai ai probleme de genul asta cu nici o masina! :clover:
Mai exista, oare, motoare fabricate de BMW fara probleme la distributie? :nea:

This post has been edited by Alina B: 11 February 2016 - 18:12

0

#9 User is offline   lavi4175 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 143
  • Joined: 04-January 16

Posted 11 February 2016 - 19:11

 Alina B, on 11 February 2016 - 18:11, said:

Imi pare rau ptr ce s-a intamplat, sper ca pe viitor sa nu mai ai probleme de genul asta cu nici o masina! :clover:
Mai exista, oare, motoare fabricate de BMW fara probleme la distributie? :nea:



ale mele . un e87 - 2.0d , un f20 1.6d , e91 - 318d . numai ulei cumparat de la bmw , schimbat la 10 - 12k km si vorba baietilor : apa , paie si bataie . am bagat cu ele europa in toate pozitiile , mers 24/24 in 2 3 soferi. 99 % e paranoia ca se aude
0

#10 User is offline   dan.l 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 305
  • Joined: 21-August 15
  • Gender:Male

Posted 11 February 2016 - 20:14

Scumpa distractia, dar bine ca s-a rezolvat.
Sa ai noroc de ea in continuare, fara probleme!
0

#11 User is offline   Liliana Blue 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 18-December 15
  • Gender:Female
  • Location:Galați

Posted 22 February 2016 - 17:42

Multumesc tuturor de urari bune. Nu as lasa discutia in punctul asta, chiar e nevoie de detalii si mai multe pareri.
0

#12 User is offline   Japanese 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 13
  • Joined: 24-February 16

Posted 24 February 2016 - 15:28

 Liliana Blue, on 22 February 2016 - 17:42, said:

Multumesc tuturor de urari bune. Nu as lasa discutia in punctul asta, chiar e nevoie de detalii si mai multe pareri.


BMW a facut o mare greseala tehnologica (PuMA 43863106) mai ales in perioada 2007-2008 (daca bine imi aduc aminte, este posibil sa gresesc), unde la motorizarile diesel 1.6, 1.8, 2.0, 2.3, 2.5, respectiv benzina 1.6, 1.8, 2.0 si probabil.. lista continua, acestia au instalat acea piesa numita "patina intinzatoare" care se rupea iar in momentul ruperii, lantul sarea si iti afecta motorul. (Partea nasola este ca la BMW lantul este situat intre motor si cutia de viteze..)

* Pentru interesati masinile care detin si aceste motoare problematice sunt: BMW Seria 1: E81, E82, E87, E88, F20, F21, BMW Seria 2: F22, F23, BMW Seria 3: E90, E91, E92, E93, F30, F31, F34, BMW Seria 5: E60, E61, F10, F11, F07, BMW X3: E83, F25, BMW X1: E84

* Am atasat o poza sa iti faci o idee cum functioneaza "Patinele intinzatoare". (4, 6, 10, 14)

Attached File(s)


This post has been edited by Japanese: 24 February 2016 - 15:31

0

#13 User is offline   Harmonics 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 21-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Pitesti

Posted 11 March 2016 - 12:19

Buna ziua,

Ca sa numai deschid un topic nou, postez aici. Am un seria 1 116i N45 E87 din 2006.

Ieri am fost intr-un service ca sa fac revizia (ulei, filtre, placute + discuri frana fata). Si tot ieri am zis sa fac intr-un final schimbarea de ambreiaj + volanta.
In afara de faptul ca imi tinea ambreiajul foarte sus, masina mergea bine, constant, practic torcea.

Zis si facut, mecanicul a facut mai intai o evaluare a masinii, a facut ce tine de revizie (filtre Mahle/Bosch, ulei Motul 8100 X-clean), schimbat volanta si ambreiaj (troncanea foarte tare volanta, iar ambreiajul tinea foarte foarte sus).

Cand a dat prima cheie dupa toate operatiunile enumerate mai sus, motorul s-a zdruncinat foarte foarte tare de am zis ca sare din masina ... apoi a mers la relanti aprox OK. Eu care cunosteam sunetul motorului mi-am dat seama ca ceva era in neregula aproape imediat. Numai era torsul normal ci un zgomot mai ascutit, metalic, usor "tacanit".

A mai lasat-o sa mearga la relanti, a inceput sa alterneze: motorul mergea relativ constant, dupa care "bolborosea".

Pus tester-ul pe ea, prima eroare oferita: ceva de vanos.
A mai tinut-o pornita ca sa vada de ce masina se zguduia toata, periodic, la relanti. Mergea ce mergea si odata incepea sa se zguduie toata, iar la toba de esapament se auzea ca un diesel.
Si totul se repeta periodic.
Din acest moment, intr-un interval scurt de timp au inceput sa apara, progresiv, erori mai intai de "misfire" la un cilindru, apoi "misfire" la inca un cilindru, pana ce motorul a ajuns sa aiba "misfire" la toti cilindrii.

Oprit masina, schimbat senzorul RPM de la vibrochen. Dat cheie la masina, nu a mai pornit. Concluzie: senzorul original (BMW care era pe masina) este functional si nu de aici este problema.
Mecanicii au inceput sa insiste la automat si au tinut-o asa vreo 10 secunde, nimic. Numai pornea.

Singurele erori in acest moment sunt cele de "misfire" pe toti cilindrii.

Dupa mai multe investigatii au ridicat capacul la culbutori. Concluzia: o patina intinzatoare rupta. Mi-au aratat, cu motorul oprit evident, ca lantul se ridica cu mana de pe roata dintata din dreptul aperturii de adaugat ulei (unde vine busonul de ulei). Se ridica in jur de 1cm, cam la limita cat sa nu iasa de pe dintii rotii dintate. Se putea invarti cca 20 grade roata dintata superioara fara ca lantul sa miste urmatoarea roata dintata.

Recomandare: schimbat distributia, pretul manopera + componente Febi peste 1000lei.

Intrebarea este asa: care este starea normala a lantului de la distributie cand motorul este oprit? Trebuie sa stea intins sau este "relaxat" si se intinde cu un piston hidraulic atunci cand motorul se invarte?
Se va rezolva problema prin inlocuirea distributiei sau o sa ma trezesc cu "ne pare rau dar nu stim ce are?" iar nota de plata mai mare cu peste 1000lei ...

Stiu ca este greu de pus un diagnostic de la distanta dar poate cineva s-a mai confruntat cu asa ceva...
Macar daca imi puteti spune care este starea normala a lantului cu motorul oprit: intins sau oarecum lasat.

Imi cer scuze pentru ca nu am folosit poate termenii corecti dar nu sunt de specialitate si nici nu am avut pana acum de-a face cu probleme de distributie.

Va multumesc anticipat!

LE: poate merita mentionat, la un moment dat in timpul operatiunilor de service, a fost deconectata bateria. La reconectare trebuie facute cumva readaptari?

This post has been edited by Harmonics: 11 March 2016 - 12:24

0

#14 User is offline   dan.l 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 305
  • Joined: 21-August 15
  • Gender:Male

Posted 11 March 2016 - 12:34

Pe original nu te-ai interesat cât costa distribuția?
În acest cost intră lanțul, întinzătorul și patinele (tot ce trebuie)?
Mulțumesc!
0

#15 User is offline   LEOZRX 

  • I ///M FAN!
  • Group: Members
  • Posts: 1865
  • Joined: 26-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 11 March 2016 - 12:50

Lantul trebuie sa stea tensionat tot timpul, sa nu-l poti misca cu mana. Monteaza distribuie OE, nimic altceva.
0

#16 User is offline   Alina B 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 109
  • Joined: 17-June 14
  • Gender:Female

Posted 11 March 2016 - 13:15

Schimba distributia doar cu piese originale (mai bine dai cca 3000 ron si mergi linistit) si la cineva care se pricepe, evita toti Gigeii care se dau mecanici :thumbsup:
0

#17 User is offline   Harmonics 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 21-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Pitesti

Posted 11 March 2016 - 13:48

Aseara tarziu mi-au facut oferta. Din cate mi s-a spus, costurile pentru kitul OEM sunt semnificativ mai mari si sincer nu imi permit acum aceasta. Deja am avut cheltuieli cu ambreiaj/volanta/revizie/discuri si mai sunt si altele de facut.

Senzorul vibrochen de aseara era acelasi senzor ca si cel original doar ca producatorii "matuisera" marca BMW. Se mai distingea ceva ceva din marcajul "Germany". Asa ca ma gandesc ca avand in vedere ca Febi-Bilstein sunt singurii care au kit complet de distributie pentru E87 116i sansele sunt mai mari ca zero sa fie chiar ei producatorii OEM. Stiu, "wishful thinking" dar mai bine decat deloc. Oricum altceva nu imi permit acum.

Oamenii au incercat sa ajute si sincer nu ii invinovatesc pe ei pentru problema. Poate ca mai bine ca a aparut problema in service decat pe drum. Am avut insa nevoie de o confirmare dintr-o parte neimplicata. Stiti cum este ...

Pretul include manopera si toate componentele necesare produse intr-un kit Febi-Bilstein. Dar m-au avertizat ca s-ar putea sa mai apara si "elemente mici" odata cu demontarea distributiei. De bun simt.

@leozrx multumesc pentru confirmare. Stii cumva ceva de rau despre kitul distributie Febi-Bilstein? Deja e comandat kitul si au ajuns de dimineata componentele in service asa ca zarurile sunt aruncate (si nici nu imi permiteam acum cca +3000lei ca sa merg pe OEM) dar daca stii ceva despre o posibila problema cu acest producator, te rog sa o mentionezi.

Alina, multumesc pentru sfat. Merg oricum linistit, chiar si piesele OEM nu sunt ce au fost candva. Distributii care le strici cand te atingi de motor - la primul soc mai serios, volanta care cade la 125.000 km ...
Nimic numai este solid realizat de cand au inceput sa externalizeze productia de componente prin tari gen China, Turcia si de ce nu, Romania.

Multumesc!

This post has been edited by Harmonics: 11 March 2016 - 13:53

0

#18 User is offline   Harmonics 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 21-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Pitesti

Posted 11 March 2016 - 14:29

Rectific.
Pretul pentru componente distributie OEM la 116i N45 an 2006 ajunge la 1257lei (fara rotile dintate, dar include tot de este in rest, adica si suruburi). Mi le-am calculat acum pe un site.
Cu tot cu TVA si transport cu curierul. Doar ca dureaza pana sunt aduse de afara (cca 1 saptamana si 1/2) si apoi din Cluj in Bucuresti. Sau poate din Pitesti pana in Bucuresti. Plus cca 700 lei manopera ...

Probabil ca pastrez distributia aftermarket un an si dupa care trec pe OEM. Eu zic ca macar un an ar trebui sa tina ca doar nu sunt carton...

This post has been edited by Harmonics: 11 March 2016 - 14:38

0

#19 User is offline   BMWKiller 

  • Începător
  • Group: Banned
  • Posts: 176
  • Joined: 25-March 15
  • Gender:Male

Posted 11 March 2016 - 14:42

Ce intelegi tu prin piese OEM?
0

#20 User is offline   Harmonics 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 21-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Pitesti

Posted 11 March 2016 - 14:56

Ma refer la piesele care se pot vedea pe www.realoem.com
Acele piese cu part number-ul BMW.
De ce, gresesc undeva?
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro