Jump to content

BMW 520D 150 PC 2007 (154000) km REFERITOR LA O NOUA ACHIZITIE


Recommended Posts

SALUT Am si eu o intrebare ,as vrea sa cumpar un BMW 520D 150 PC 2007 (154000) km din belgia masina arata foarte bine mi-a placut foarte tare ,numai ca masina e dodata acum la vinzare

cu rotii foarte mari de 19 inch ,ma gindesc totusi ca aceasta masina sa nu fie forjata prea tare.Cei de la garaj mi-au spus ca are schimbat ambreiajul si volanta la 130000 km mi-au dovedito cu factura de service .inca nu iam facut un test drive dar o sa -i fac in curind .

ASTEPT PARERILE VOASTRE si referitor la acel lant care cica se poate rupe !! recunosc ca nu prea ma pricep STEFAN

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

in primul rand nu exista 150 cai pe 520d , banuies ca faci referire la 177 cai , daca da ala e cu probleme la distributie si ar trebui sa iei in calcul schimbul ei in caz ca nu a fost facut in jur de 1000E din ce stiu.

Referitor la jante le poti schimba ulterior cu 17 ca oricum 19 mi se par prea mari ptr motor de 2.0 (daca vrei am eu 17 si le dau la schimb cu 19 :laugh: )

Ce inseamna la tine masina forjata prea tare ? un 2.0 nu prea vad cum ar putea sa fie chinuit prea tare ca sincer nu prea ai ce sa chinui, nu te ajuta sa faci cerculete sau alte golanii si de fugit pot sa iti zic ca nu prea trage, dar din ce imi dau seama si la ce cunostinte pari sa ai nu crd ca o sa ai probleme din pct asta de vedere si o sa fie ok si 2.0 ptr tine.

Daca sunt km reali sunt foarte foarte putini ptr 2007 si acum depinde si de pretul care il are ca nu o sa gasesti masina cu km reali si putin la pret sub pretul pietei decat foarte rar, restul sunt manarite in proportie de 80% daca nu si mai bn

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Este fleet edition, este motorul mai vechi, M47 le cu 163Cp default, dar la belgieni din cauza taxelor e redus din soft la 150cp. Poate ca pe seria 5 e cam slab motorul de 2L, dar pe seria 3 se potriveste foarte bine cu sasiul si caroseria acesteia. Se tine foarte aproape de un 525 chiar si de 530.
Link to comment
Share on other sites

Este fleet edition, este motorul mai vechi, M47 le cu 163Cp default, dar la belgieni din cauza taxelor e redus din soft la 150cp. Poate ca pe seria 5 e cam slab motorul de 2L, dar pe seria 3 se potriveste foarte bine cu sasiul si caroseria acesteia. Se tine foarte aproape de un 525 chiar si de 530.

 

Pe bune, cum sa compari un 320 cu un 530? Unde se tine aproape , asa mare diferenta de kg vezi intr cele 2?

Link to comment
Share on other sites

in primul rand nu exista 150 cai pe 520d , banuies ca faci referire la 177 cai , daca da ala e cu probleme la distributie si ar trebui sa iei in calcul schimbul ei in caz ca nu a fost facut in jur de 1000E din ce stiu.

Referitor la jante le poti schimba ulterior cu 17 ca oricum 19 mi se par prea mari ptr motor de 2.0 (daca vrei am eu 17 si le dau la schimb cu 19 :laugh: )

Ce inseamna la tine masina forjata prea tare ? un 2.0 nu prea vad cum ar putea sa fie chinuit prea tare ca sincer nu prea ai ce sa chinui, nu te ajuta sa faci cerculete sau alte golanii si de fugit pot sa iti zic ca nu prea trage, dar din ce imi dau seama si la ce cunostinte pari sa ai nu crd ca o sa ai probleme din pct asta de vedere si o sa fie ok si 2.0 ptr tine.

Daca sunt km reali sunt foarte foarte putini ptr 2007 si acum depinde si de pretul care il are ca nu o sa gasesti masina cu km reali si putin la pret sub pretul pietei decat foarte rar, restul sunt manarite in proportie de 80% daca nu si mai bn

Wow ... cate cunostinte ai tu!!! Nu-ti mai da cu parerea cand tu nu ai habar de cp/motoare ... probabil esti unul din cei care daca are BMW crede ca are masina suprema.

Daca ai BMW nu inseamna ca trebuie sa mergi cu ea in rosu, sa faci cerculete si sa o alergi ca si cum ai avea o masina SS.

Edited by lucianWRC
Link to comment
Share on other sites

Eu am același model de mașinĂŁ și sunt foarte mulțumit. Merge foarte bine și ”de chinuit” poți sĂŁ ĂŽl și chinui dacĂŁ vrei. Referitor la motor, chiar dacĂŁ are ”doar” 150 CP la cuplu nu s-au fĂŁcut modificĂŁri. Iar ca motor, cel M47 este mai fiabil decât N47, ĂŽn primul rând cĂŁ nu sunt acele probleme cu distribuția. Al meu are 258k km și merge foarte bine. Depinde cum a fost intreținutĂŁ pânĂŁ ĂŽn acest moment.

PĂŁrerea mea, dacĂŁ ĂŽți place mașina, cumpĂŁr-o!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Wow ... cate cunostinte ai tu!!! Nu-ti mai da cu parerea cand tu nu ai habar de cp/motoare ... probabil esti unul din cei care daca are BMW crede ca are masina suprema.

Daca ai BMW nu inseamna ca trebuie sa mergi cu ea in rosu, sa faci cerculete si sa o alergi ca si cum ai avea o masina SS.

Uite asta chiar nu stiam ca pe e60 520d este si varianta redusa la 150 cai, stiam de cea de 163 sau cati are(ca este o varianta redusa a celui de 177) , da asta nu inseamna ca ma dau mare cunoscator si nu vad cu ce te-a deranjat asa tare LucianWRC ca am dat comentul asta, sa stii ca nu sunt genul care crede asa ceva de bmw si nici cerculete n-am facut , ca in general nu imi bat joc de masinile mele si le intretin cum pot mai bine. Imi pare rau ca sunt astfel de persoane pe grup care comenteaza deamboulea de dragul de a face postari, pur si simplu am spus parerea mea despre masina de mai sus si cateva chestii la ce a intrebat initiatorul topicului si da chiar nu are legatura 530d cu 520d , chiar am fost foarte aproape sa iau 2.0 insa dupa ce am mers cu 3.0 mi-a trecut, acum depinde si de ce astepti de la o masina si ce stil de condus ai. Uite pe viitor promit sa nu mai dau comenturi ca sa nu se mai trezeasca destepti din astia care se baga ca musca in cacat in seama ca tine :sick:

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pe bune, cum sa compari un 320 cu un 530? Unde se tine aproape , asa mare diferenta de kg vezi intr cele 2?

 

Pai uite cum sta treaba intre un: 320D 163CP E90 /// 530D 218CP E60

 

1. Masa proprie: 1435Kg(winner) /// 1670Kg

 

2. Drag Coefficient: 0.26(winner) /// 0.28(0.29)

 

3. 0 - 100km/h: 8.3s /// 7.1s(winner)

 

Datele le-am cules in mare de pe auto-data si cel putin pentru E90 sunt corecte avand in vedere ca aceleasi date le-am mai vazut si in alte parti. Acum sa nu ma intelegi gresit cum ca e mai bun un 320 decat un 530, nicidecum nu vreau sa spun acest lucru si desi am 320, in clipa urmatoare as alege un 530. Doar ca prin greutatea mai mica a 3-arului, impreuna cu un coeficient de inaintare putin mai bun, cel putin acestea doua combinate fac sa nu fie chiar foarte departe de al doilea model cu un motor mai potent, dar ceva mai greoaie. Probabil ca la un drag race, 530-ul va lasa destul de evident in spate un 320, dar pe un drum normal, cu viraje lente, rapide sau de ce nu pe un circuit, cele doua vor fi mult mai apropiate. Uita-te ca si in DTM, cei 3 magnifici(BMW, Audi si Merc) folosesc modelele din clasa C: seria 3, A5 si C-Klasse. Sunt ceva mai dinamice, mai usoare si se preteaza mai bine pe un circuit. La fel ca si in F1, monoposturile cu un top speed mai mare cel putin pe liniile drepte, nu-s mai bune sau nu vor castiga in detrimentul altora cu un top speed mai redus, dar care au o aerodinamica mai buna, o tractiune mai buna la iesirea din viraje. In sezonul 2015, desi Merc a castigat ambele titluri, umilind din nou concurenta, au avut din nou cel mai bun motor si monopost, dar pe multe circuite de viteza, nu ei au fost cei cu top speed-ul cel mai mare. Chiar citeam azi un articol despre F1, cum ca Lotusul lui Maldonado a stabilit cel mai ridicat top speed pe circuitul din Mexic, 366,4Km/h. Da, Lotus a folosit sezonul trecut tot motor Mercedes, adica cel mai bun, poate nu cu ultimele update-uri de care beneficiaza in mod curent Mercedes, dar pe de alta parte dpdv aerodinamic, in curbe, monopostul lor a fost foarte departe de al primilor. In fapt, putin cu exceptia celor de la Ferrari, toti au fost la "ani lumina" de Merc.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Nu poti compara 320 cu 530,de nici o culoare. Ai dat niste cifre,din care reiese o diferenta de 1.2s pe 0-100,care e foarte mare tradusa in distanta. Si oricum,diferentele sunt mai mari dupa 100.

 

Am avut 320d resoftat,si am stat aproape de 530d stock,asta cu doping,fara...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.