Jump to content

29F5 si 29F4 Catalizator


Recommended Posts

Salut,

 

Masina in cauza este un e90 325i motor n52b25.

 

Problema este ca din cand in cand am relanti-ul eratic si vibreaza/pulseaza masina. Codurile care-mi apar sunt:

 

http://oi64.tinypic.com/6zwmps.jpg

 

Tin sa mentionez ca am schimbat ambele solenoide pentru vanos si a disparut 2A82 - Inlet Vanos dar inca imi apar 29F5 si 29F4 si nu stiu ce sa zic, sa fie sondele dinainte de catalizator sau chiar catalizatorul cel cu problema?

 

Tin sa mentionez ca am trecut rar-ul cu aceste erori, daca era catalizatorul dus imi imaginez ca nu ieseam la noxe.

Link to comment
Share on other sites

Sondele lambda la motoarele acestea se inlocuiesc la 160 de mii de km.

 

Stiu, are 255k. Insa nu stiu daca au fost sau nu inlocuite. Eroare este un pic ambigu, pentru ca nu stiu daca se refera la sonde sau la catalizator.

 

nu i ai dat regenerare fortata?

 

Regenerare?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Am si eu un 325i din 2005 si tot erorile astea le am. Daca le sterg, reapar in vreo 100 de km.

Din ce am mai citit, daca ar fi ceva cu sondele si consumul ar trebui sa urce spre 20, dar e constant la 12-13 in Iasi.

 

Ce am mai gasit:

- erorile astea apar cand schimbi toba si nu mai e catalziatorul

- unii spun ca e de la "bad O2 sensors", dar nu confirma nimeni.

- altii zic ca un test de emisii ar trebui facut

 

 

Nu prea vreau sa ma apuc de schimbat decat daca e direct la tinta. Intr-adevar, cateodata la relanti mai rasufla greu, doar dupa pornire. Vibreaza un pic, parca la fel cum facea vechiul 320d cand avea suportii motor dusi.

Edited by CodrinMarius
Link to comment
Share on other sites

Esti sigur ca vanosi functioneaza corect, se aud zgomote gen diesel la relanti?

As asocia mai mult zgomotul cu turatia aia cand pornesti masina iarna si ea se mai tureaza singura un pic mai sus, apoi mai scade, apoi iar mai sus.

 

Cand mai trec pe la tester am sa verific la cald amperajele la senzorii de oxigen. Nu prea stiu ce spun, dar am vazut intr-un videa ca primul ar trebui sa stea gen valoare fixa, parca 0.8, iar al doilea gen 0.2.

Ala din video unde am vazut zicea ca daca valorile astea fluctueaza atunci sunt defecti. La el al doilea senzor avea 0.2 apot 0.7-0.8, apoi iar 0.2 si el zicea din cauza ca-i defect.

 

Nu ma strezes prea tare ca masina merge tun, dar mai investighez.

Edited by CodrinMarius
Link to comment
Share on other sites

As asocia mai mult zgomotul cu turatia aia cand pornesti masina iarna si ea se mai tureaza singura un pic mai sus, apoi mai scade, apoi iar mai sus.

 

Cand mai trec pe la tester am sa verific la cald amperajele la senzorii de oxigen. Nu prea stiu ce spun, dar am vazut intr-un videa ca primul ar trebui sa stea gen valoare fixa, parca 0.8, iar al doilea gen 0.2.

Ala din video unde am vazut zicea ca daca valorile astea fluctueaza atunci sunt defecti. La el al doilea senzor avea 0.2 apot 0.7-0.8, apoi iar 0.2 si el zicea din cauza ca-i defect.

 

Nu ma strezes prea tare ca masina merge tun, dar mai investighez.

Sa masori voltajele, vrei sa zici.

Cel dinainte de catalizator trebuie sa fluctueze 0.2-0.9 iar cel dupa sa fie putin peste 0.5 constant, la orice turatie

.

Link to comment
Share on other sites

In vanosi sunt niste garnituri oringuri care se uzeaza si pierd presiunea de ulei, se aud ca un diesel cu motorul cald, are fluctuatii, pierderi de putere, erori stocate cand nu mai functioneaza corect....

Multumesc baieti. Da, voltaje. Am spus ca nu prea stiu despre ce vorbesc. Mi-am notat numerele si va spun ce iese.

 

@BOASKA, deci asta cu oringurile la vanos, e la cald. Am inteles, la mine nu e asa, dupa maxim 1 min, se stabilizeaza si asa ramane. Am ascultat azi si la cald, dupa mers 10km, lasat la relanti, nicio vibratie, niciun sunet, perfect constant.

Link to comment
Share on other sites

In vanosi sunt niste garnituri oringuri care se uzeaza si pierd presiunea de ulei, se aud ca un diesel cu motorul cald, are fluctuatii, pierderi de putere, erori stocate cand nu mai functioneaza corect....

Așa este. Doar o micĂŁ,corecție: zgomotul e produs de uzura unor inele metalice și nu de acele garnituri.

Link to comment
Share on other sites

la rece este normal sa treaca prin mai multe stagii, planse de avans consum, soclul ala automat care se tot regleza, daca la cald merge fara fluctuatii pai este ceas, al meu avea o usoara fluctuatie la relanti, vb de e60

sistemul vanos la bmw este foarte fiabil si bine conceput,silentios, eu la opel am schimbat amandoua pinioanele de la distributie cu vanosi in ele INA , am scos sitele din electrovalvele de la vanosi si tot se aud un pic rontaind pana la 2000rpm.... pe urma este liniste, ce sa ceri de la un opel

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Salut,

 

Ai mai facut ceva cu astea?

 

La mine a inceput sa joace relantiul si dupa ce mi-a curatat solenoizii vanos pornea cand si cand. Dadea si erorile pentru ei, i-am luat noi si i-am schimbat. Am mai schimbat si termostatul ca o luase razna.

 

Tot cu erorile de catalizator am ramas. Am pus un distantie de vreo 3 cm pe senzonrul de oxigen de pe bank2, dar tot s-a intors eroarea.

Nu stiu daca sa caut sa curat catalizatorul, ca masina merge bine.

La noxe iese ok in afara de oxigen, prea mult.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Ai mai facut ceva cu astea?

 

La mine a inceput sa joace relantiul si dupa ce mi-a curatat solenoizii vanos pornea cand si cand. Dadea si erorile pentru ei, i-am luat noi si i-am schimbat. Am mai schimbat si termostatul ca o luase razna.

 

Tot cu erorile de catalizator am ramas. Am pus un distantie de vreo 3 cm pe senzonrul de oxigen de pe bank2, dar tot s-a intors eroarea.

Nu stiu daca sa caut sa curat catalizatorul, ca masina merge bine.

La noxe iese ok in afara de oxigen, prea mult.

Tine-ne la curent, eu mĂŁ gândesc sĂŁ schimb catalizatorul cu unul nou de la bmcatalytics sau second oem bmw (mai greu gĂŁsești unul care sĂŁ nu fi mâncat ulei).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Va salut. Cum ati rezolvat problemele cu eroarile de la vanos si catalizatoare si si eu am aceiasi problema acum si ma bate gandul sa golesc catalizatoarele si sa anulez sondele lambda sa scap de o grija 😅 dar imi apare vanosul.. l ati schimbat nou si s a eliminat problema vreunu sau tot apare eroarea chiar de l schimb? Masina merge normal nu scoate fum e totul ok doar ca apar rorile astea pe catalizatoare si pe vanos. Mai e o chestie, cu consumul de ulei cum stati ca la mine este cam exagerat? Am mai avut 2 masini cu acelasi motor si cobsumau ulei, dar asta parca prea exagereaza 😂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.