Jump to content

BMW M4 30.000 km necesita un motor nou, BMW refuza!


Recommended Posts

Buna seara,

Am sa va scriu cat se poate de scurt problema mea.

In august , dupa 2 luni de cautari , mi-am cumparat un M4 din Germania. Am vrut sa fie masina de la Dealer BMW si sa nu fie demo car.

Aveam posibilitatea sa o aduc pe platforma dar am preferat sa ma bucur de ea pe autostrazile care duceau spre casa.

Achizitionata la 26.000 de km, 02/2014 fabricatie, cutie DCT

Am ajuns cu ea acasa iar la aproximativ 29.000 de km, dimineata la pornire se auzea o bataie fier pe fier, nu foarte puternica, care disparea cand uleiul atingea 120 de grade.

Prima investigatie la BMW Ploiesti, mi-au spus ca e ceva normal, ca se aude injectia. Nu i-am crezut, m am dus la Contempo Cars Brasov si acestia mi-au confirmat ce mi-era cel mai frica.

Asta se intampla pe, atentie, 23.11.2015. Au desfacut filtrul de ulei unde au gasit bucati mici de metal (span). Ce inseamna asta ? Bataie fier pe fier, lipsa presiune ulei..

Au desfacut motorul, probleme la chiulasa. Au desfacut si blocul motor, probleme la cuzinetii de la arbore / palier / biele (nu sunt mecanic, am habar sau poate e chiar mult spus, deci daca fac vreo greseala o fac din nestiinta, dar asta mi-au comunicat de la Service)

Solutia, din punctul meu de vedere, un motor nou. Dar se pare ca nu asta e si solutia celor de la BMW.

Vor sa repare un motor M, din bucati. Sa monteze cuzinetii, alte piese tehnologice ce implica reparatia asta, chiulasa noua si sa speram ca totul o sa fie bine!

Daca era o reparatie pe cheltuiala clientului, va asigur ca pe deviz scria : motor nou!

Dar BMW vrea sa repare o masina de 30.000 de km ca la un service de cartier pe cheltuiala unui 'samsar' de masini.

Mentionez : masina este de 7 saptamani in Service! Cei de la Contempo spun ca nu tine de ei, ca ei fac exact ce ii pune BMW Romania.

Nu am mai trecut prin astfel de probleme si nu stiu unde sa ma adresez cu toate ca sunt fan BMW si conducator BMW de 10 ani de zile. In trecut am avut M3, 640d F13, 5 F10, E90 si in prezent ca a doua masina conduc un X3.

Nu exista un timp limita impus pentru o astfel de reparatie ? Ne pot tine masinile cat vor ei? Dupa atatea probleme descoperite nu era normal sa-mi comande motorul ? Si toate astea durau 2 saptamani, nu 7?

Am cautat peste tot termeni legali privitori la timpul impus pentru o reparatie, dar n-am gasit nimic!

Este foarte posibil sa mi monteze piesele astea si problema sa reapara! Pt ca ei au descoperit efectul, nu cauza! Cum vor scoate ei pilitura din motor? Este foarte posibil sa ma intorc inapoi cu masina la ei cu aceiasi problema si sa mi-o tina alte nu stiu cate saptamani.

Cui sa ma adresez ?

Orice informatie este binevenita!

Seara buna!

Link to comment
Share on other sites

Poti cere sa ti se puna la dispozitie ce masuri trebuie luate conform manualului de reparatii ,posibil ca in manual sa scrie ca se înlocuiesc cuzinetii,caz in care nu prea ai multe de facut.oricum mail si la BMW Germania cu întrebarea asta.edit a mai fost o problema cu cuzinetii la M3 E46 si acolo parca intradevar daca era se schimba motorul cu totul,doar ca acolo era ceva mai spectaculoasa treaba. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

oare daca vb cu un avocat te ajuta !? Nici mie nu mi se pare normal sa te frece de galci jumate de an pana ce se hotarasc ei ce si cum ... Daca iti pun piese noi nu e problema atat timp cat iti gasesc cauza !! aia e the solver ! Poti sa incerci sa le scrii direct celor din de de unde ai luat-o sa vezi ce parere au si ei ... poate te ajuta mai repede acolo ,nush zic si eu o idee !
Link to comment
Share on other sites

am si eu un M4 , luat de nou . doar ce am facut prima revizie de 2000 KM . "Bine" de stiut ca si modelul M4 are probleme. M5 din cate stiu a fost scos din circulatie o perioada din cauza unei probleme similare. clientii au fost instiintati sa nu mai conduca masina si s-o aduca pe platforma la dealer. parca o problema asemanatare cu ce ai tu.

 

acum la 29000 km ai tai mai depinde si de regimul de utilizare , daca a fost frecat pe circuit sau cine stie la ce teste ale ziaristilor sau publicatiilor de specialiate inainte sa ajunga la tine, clar nu e de buna. exemplu M3'ul F30 care a fost frecat de TopGear pe circuit si apoi a fost vandut de bun la un client. Nu locuiesc in RO , si de unde l-am cumparat mi-a fost recomandat ca primii 5000 de km sa-i merg in regim non-sportiv , ceea ce intentionez sa si fac. Garantezi ca primii 5000 km ai masinii tale au fost facuti in regimul specificat de producator ? Nu cred . Cine ia un M4 in test drive nu-l ia sa mearga cum merge cu mama lui la piata. Este o loteria sa iei masini la mana a doua , dar mai ales la modelele M , unde clar se stie care e scopul . Mare ghinion ai , incearca BMW Germania , avand in vedere ca este in garantie , poate ai success si iti vor furniza un motor nou. In cazul celui care a cumparat masina frecat de Geremy la TopGear , i-a fost dat o masina noua. Nu strica sa apelezi si la presa , farcebook , sa faci cazul public . Nu este acceptabil la o masina de 130000 euro ( more or less ) sa fi frecat in halul asta.

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cum am spus si mai sus.. Am cautat masina 2 luni si am refuzat demo car (masina test drive). Am cumparat o de la Dealer BMW, nu de la un parc turcesc. N am bifat m4 si am luat o pe cea mai ieftina exact din acest motiv.

Dar in momentul de fata nu bag mana in foc ca masina n a fost pe circuit..

Link to comment
Share on other sites

Cum am spus si mai sus.. Am cautat masina 2 luni si am refuzat demo car (masina test drive). Am cumparat o de la Dealer BMW, nu de la un parc turcesc. N am bifat m4 si am luat o pe cea mai ieftina exact din acest motiv.

Dar in momentul de fata nu bag mana in foc ca masina n a fost pe circuit..

 

da inteleg , sunt sigur ca asa a fost , si la banii dati pe ea , ai fost atent la alegerea facuta. in nici un caz nu iti contraziceam alegerea.

 

tocmai am pus si eu un post cu o virtuala problema / nelamurile la masina mea .

 

ai avut asemenea simptome cat timp ai condus-o ? e posibil ca problemele sa fie total diferite si nici o legatura intre ele , dar cine naiba stie.

 

 

http://www.bmwclub.r...25#entry2319225

Edited by nyhctrip
Link to comment
Share on other sites

da inteleg , sunt sigur ca asa a fost , si la banii dati pe ea , ai fost atent la alegerea facuta. in nici un caz nu iti contraziceam alegerea.

 

tocmai am pus si eu un post cu o virtuala problema / nelamurile la masina mea .

 

ai avut asemenea simptome cat timp ai condus-o ? e posibil ca problemele sa fie total diferite si nici o legatura intre ele , dar cine naiba stie.

 

 

http://www.bmwclub.r...25#entry2319225

 

 

si se pare ca problema cu recall'ul de pe M5 se intampla si pe M3/M4

 

 

http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1467804

 

nu stiu daca te ajuta cu ceva , dar in caz ca este o problema de fabricatie , zbate-te sa afli si cauza problemei nu numai rezolvarea .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
m-urile au fost fun dar mereu subrede. am avut si eu doua. cu dealer-ul nu ai ce face, poti doar, asa cum s-a spus mai sus sa-i fortezi mana. de regula negociaza, nu vor circ. altfel cam asa se procedeaza. cred ca totusi ai sanse daca stai pe ei gramada.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu este sa apelezi la Bmw Germania pentru ca este o problema foarte serioasa.

Chiar daca masina a fost pe circuit inainte sa o cumperi tot nu mi se pare o scuza pentru cele intamplate, cred ca un bmw M ar trebui sa fie construit astfel incat sa ne bucuram de sutele de cai putere de sub capota ca doar costa o gramada de bani si se vrea a fi o masina sport.

Daca nu era pe garantie imediat sugerau inlocuirea motorului, eu nu cred ca in cazul in care vei fi nevoit sa accepti repararea moturului actual poate cineva sa-ti garanteze ca motorul tau va fi curatat perfect de pilitura de fier din interior care inevitabil odata cu noul ulei va ajunge pe la vibrochen si cuzineti.

Link to comment
Share on other sites

M3-ul F80 care a fost prezentat si rupt de toata presa inclusiv de Jeremy Clarkson in Top gear, a fost intr adevar vandut unui client care ulterior a descoperit ce masina a cumparat insa el nu a acuzat probleme la motor. Masina aia a avut discurile ovazlite, troncanea din toate incheieturile si directia era praf iar toate aceste probleme au fost rezolvate de dealer-ul de unde a cumparat masina.

Nu este deloc normal ce se intampla in ziua de azi cu masinile astea insa intr adevar nu stiu cum sunt modelele astea noi dar la vechile generatii de m3 sau m5 rogajul era extrem de important pentru motor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

din lista aia din ce vad mai ramane doar blocul si o parte din anexe, vad ca schimba inclusiv pompa de ulei. nu vad de ce sa faci scandal. Se schimba inclusiv arborele de care iti era frica ca ramane.

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.