Jump to content

Oscilatie Incarcare Bmw F10


flavyus

Recommended Posts

Buna seara

 

Am schimbat azi bateria , am ales o Varta de 95 Ah cu 850 curent la pornire , am fost la un amic care are un autocom si mi-a inregistrat bateria (aici am un dubiu ,daca este ok cu accest autocom sa inregistrezi? )!!! Am mers la garantie au verificat incarcarea 14,6-14,7 Am plecat la aeroport Ploiesti- Otopeni cand m-am intors am intrat in meniul secret si in mers aveam 14,1- 14 , in franare 14,7 -14,8, am ajuns in oras aici a inceput sa oscileze , nici nu stiu sa explic mellow.png cand sta 14,1 cand 13,8 , in mers cateodata ajunge 12,4 iar urca 14,0 cand o accelerez in gol de la 14,1 scade si la 12,4 , !!! doar in franare ajunge la 14, 7 -14,8. Intrebarea mea asa este normal sa faca ? Nu o fi bine inregistrata bateria ? Are legatura ca bateria este noua ? Nu am nici o eroare banuiesc ca daca era alternatorul trebuia sa dea ceva eroare !?

Link to comment
Share on other sites

sunt caderi normale de tensiune in functie de consumatori, releul ar trebui sa compenseze banuiesc ca nu e mereu 12.4 ci doar cateva secunde apoi revine la 14.x , daca asta se intampla e ceva perfect normal.

 

Nu inteleg de ce uneori pe loc de la 14 scade la 12,4 cand o accelerez ? Mie nu mi se pare normal acceste fluctuatii ...o avea legatura cu bateria ca este pusa azi ?

Link to comment
Share on other sites

Lasa masina in pace, nu cred ca ai probleme, la masiniile noi oscileaza destul de mult datorita sistemelor actuale, efficient dynamics si altora...

 

Lasa momentan masina asa, nu te grabi, vezi dupa o perioada daca ai probleme, daca nu o sa incarce bateria sigur o sa te cedeze sau o sa ai erori in bord, desi nu cred ca o sa se intample.

Link to comment
Share on other sites

Foarte posibil poate fi atat carbunii de la alternator sau releul de incarcare nu prea isi face treaba, tensiunea de 12,4 v o ai atunci cand ai motorul oprit, cel mai bine verifici cu un multimetru, si la relanti si cu motorul turat.Ar trebui sa te ingrijoreze si faptul ca tensiunea scade foarte repede ,ceace duce la concluzia ca bateria nu are capacitatea reala, ci este mai mica, asta se.intampla atunci cand bateria a stat ani de zile prin depozite,magazine , pana a ajuns la vanzare.

Eroare.in bord iti va apare doar atunci cand tensiunea va scadea sub 12v, altfel nu.

Link to comment
Share on other sites

Foarte posibil poate fi atat carbunii de la alternator sau releul de incarcare nu prea isi face treaba, tensiunea de 12,4 v o ai atunci cand ai motorul oprit, cel mai bine verifici cu un multimetru, si la relanti si cu motorul turat.Ar trebui sa te ingrijoreze si faptul ca tensiunea scade foarte repede ,ceace duce la concluzia ca bateria nu are capacitatea reala, ci este mai mica, asta se.intampla atunci cand bateria a stat ani de zile prin depozite,magazine , pana a ajuns la vanzare.

Eroare.in bord iti va apare doar atunci cand tensiunea va scadea sub 12v, altfel nu.

 

dar atunci de ce la drum baga 14? doar in oras am obs ca oscileaza

 

Testat azi , imi arata 14.7-14.8 in mers. ( cu faza scurta aprinsa).

 

cred ca la rece toate baga 14,7 ....si bateria mea veche la fel baga la rece cand am masurat-o o sa vad azi cand o sa plec cu ea

Link to comment
Share on other sites

Eu n-am mai intalnit pe F10 problema asta, dar un caz aseamanator am avut la un Ford Focus 2013. Dupa scoaterea mufei din IBS, incarcarea a revenit la normal. IBS-ul era defect.

Scoate mufa din IBS si circula o vreme asa, urmarind incarcarea in meniu.

Daca variaza in continuare, ai probleme cu alternatorul.

Daca nu mai variaza, ai 4 variante:

- baterie proasta

- baterie necodata corect

- s-a intamplat ceva cu IBS-ul

- e normala variatia (desi Andrei spune ca la el e cam fixa incarcarea).

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat de curand releul de incarcare de la alternator. vine cu tot cu carbuni. ce problem aveam: a inceput usor usor sa omoare bateriile (vreo doua pana mi-am dat seama, ce-i drept rombat). apoisimteam ca scade turatia la relanti, parca murea pentru 03 sutimi de secunda sa zic. pana mi-a venit idea sa Montez un voltmetru permanent pe masina (o treaba foarte buna de altfel). si apoi am inteles de ce imi dadea diferite erori in bord, adica, abs fail, servo fail, gearbox fail etc. am surprins un moment de eroare si m-am uitat la voltmetru iar in acel moment ba aveam 11,5 v ori aveam 18v. am crezut ca inebunesc. Am schimbat releul si toate s-au rezolvat. acum am o baterie bosch de 100ah ca asa cere masina mea E61 si merge perfect. cand e frig afara incarca 14,6-14,7 si pe ce se incalzeste masina sau vremea de afara scade pana la 13,7 sa zic. Fluctuatiile bruste nu sunt bune indica uzura la carbuni sau collector. Mentionez ca bacteria nu am initializat o niciodata. spor la treaba.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
Salut

E normal ca bateria sa stea, la cald, la 13.7-13.8 cu faza scurta, incalzire in scaune, clima, multimedia? In mers nu urca mai mult de atat, doar pe frana de motor se duce in 14.7-14.8.

Dimineata, la rece, inainte de pornire are 12.4-12.5. Sa fie IBS-ul?

 

Daca ai Efficient Dynamics, acesta este comportamentul normal.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Ca sa nu mai deschid alt topic, as vrea sa stiu ce baterie imi trebuie pt BMW F10 535 xdrive. Am gasit 3 tipuri pe realoen in baza seriei de sasiu DX32526 dar nu stiu care e cea potrivita https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=XA91-EUR-05-2012-F10-BMW-535dX&diagId=61_2369

 

Ma poate ajuta cineva va rog?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.