Jump to content

BMW 330cd Rally


savdragos

Recommended Posts

Super super super.

FelicitĂŁri pentru ceea ce faci.

Motorul tĂŁu nu este sub 3000? Sau FRAS ĂŽl face mai mare din cauza turbinei..?

Injecție de 535d e plug&play ĂŽnsĂŁ ai ceva pierdere insesizabila de putere dacĂŁ nu sunt scrise injectoarele ĂŽn ECU.

O sa mai revin pe topic când ajung la PC. Mai povestește-ne!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Super super super.

Felicitări pentru ceea ce faci.

Motorul tău nu este sub 3000? Sau FRAS îl face mai mare din cauza turbinei..?

Injecție de 535d e plug&play însă ai ceva pierdere insesizabila de putere dacă nu sunt scrise injectoarele în ECU.

O sa mai revin pe topic când ajung la PC. Mai povestește-ne!

 

Incadrarea motoarelor turbo se face in felul urmator la motoare pe benzina se inmulteste cu coeficientul 1.7 si la motoare Diesel cu coeficient 1.5

 

Injectoarele trebuie neaparat sa fie de la un 535d de 272cp nu sau merg si cele de la 286cp?

 

De povestit am spus cam tot ce situ despre masina pana la acest moment am achizitionat masina acum circa 2 saptamani ca pana acum am mers cu ea inchiriata.

 

IMi place. Sunetul e cam nepotrivit pentru rally.

 

330i cu turbo nu e mai bine? sau nu te incadrezi la categoria care trebe?

 

Doar intreb nu am habar de domeniu....

 

Era foarte bine si un M3 turbo sau compresor ca aveam si varianta asta insa bugetul pentru o masina pe benzina cu astfel de cilindree este prea mare pentru mine in acest moment si de asta am ales un diesel care este competiitv la grupa lui si nu consuma niste sume asa colosale :)

Intradevar....singurul lucru care imi lipseste la volan in aceasta masina este sunetul unui motor pe benzina :). Dar sper prin anularea evacuari sa mai castige ceva decibeli :)

Edited by savdragos
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cu evacuare goala, intercooler mare, injectoare de pe 535d (varianta de 272cp e plug&play, cele de 286cp sunt ceva mai greu de montat pt ca au altfel conductele si nu merita bataia de cap), turbina GTB2260VK hibrid , ambreaj + volanta intarite o sa iasa ce trebuie, dar neaparat sa ai in vedere un LSD, (nu te complica cu diferential de M3), mai bine diferential Quaife dedicat pt masina ta + ca trebuie sa mergi la cineva care stie ce face in materie de soft si o sa ai intre 300 si 350 cp.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cu evacuare goala, intercooler mare, injectoare de pe 535d (varianta de 272cp e plug&play, cele de 286cp sunt ceva mai greu de montat pt ca au altfel conductele si nu merita bataia de cap), turbina GTB2260VK hibrid , ambreaj + volanta intarite o sa iasa ce trebuie, dar neaparat sa ai in vedere un LSD, (nu te complica cu diferential de M3), mai bine diferential Quaife dedicat pt masina ta + ca trebuie sa mergi la cineva care stie ce face in materie de soft si o sa ai intre 300 si 350 cp.

 

Am mai discutat cu cineva legat de turbina dar as prefera sa pun varianta biturbo intrucat sunt sigur ca pot obtine cei un 340-350cp plus ca turbinele astea sunt si destul de scumpe din ce vad pe net. Ar mai exista si varianta sa modific tubina pe care o am sa faca boost mai mare.

Legat de diferential vreau sa pun blocant de M3 intrucat este mult peste un LSD quaife si are un raport final potrivit pentru mine ca nu trebuie sa am top speed mai mare de 210km/h.

Legat de soft inca nu stiu unde sa o duc poate ma ajutati cu ceva recomandari!

Link to comment
Share on other sites

foarte tare masina. la fel zic si eu sa mergi pe varianta cu un turbo si restu de modificari insirate mai sus. Daca elimini evacuarea o sa ai un sunet fain la motor si daca ai si un soft care sa iti permita limitarea la 6000 rpm deja e super tare in materie de sunet.

 

sa mai postezi si tu ce treaba iese

Link to comment
Share on other sites

pana la urma ai cumparat tu masina?o stiu de cand era de vanzare.pentru o masina relativ stock ai obtinut rezultate foarte bune .

 

 

Da pana la urma mi-am facut niste calcule si avand in vedere ca proprietarul imi este si amic ne-am inteles si la un pret corect.

Legat de rezultate intradevar sunt multumit ca am reusit sa bat cateva masini care ai ani grei in sapte de curse si sunt mult mai bine pregatite.

Link to comment
Share on other sites

Am mai discutat cu cineva legat de turbina dar as prefera sa pun varianta biturbo intrucat sunt sigur ca pot obtine cei un 340-350cp plus ca turbinele astea sunt si destul de scumpe din ce vad pe net. Ar mai exista si varianta sa modific tubina pe care o am sa faca boost mai mare.

Legat de diferential vreau sa pun blocant de M3 intrucat este mult peste un LSD quaife si are un raport final potrivit pentru mine ca nu trebuie sa am top speed mai mare de 210km/h.

Legat de soft inca nu stiu unde sa o duc poate ma ajutati cu ceva recomandari!

Turbina mica isi face simtita prezenta doar in ture mici, nu influenteaza cu nimic puterea maxima. ;)

 

Legat de turbina, poti sa o modifici cat vrei, mai multe de 270-280 cp nu o sa tina, de aceea ti-am recomandat ceva mai sus (o sa vezi ca e turbina de pe 535d) si iti recomand sa o faci si pe aceea hibrid.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Turbina mica isi face simtita prezenta doar in ture mici, nu influenteaza cu nimic puterea maxima. ;)

 

Legat de turbina, poti sa o modifici cat vrei, mai multe de 270-280 cp nu o sa tina, de aceea ti-am recomandat ceva mai sus (o sa vezi ca e turbina de pe 535d) si iti recomand sa o faci si pe aceea hibrid.

 

Pai problema sta in felul urmator din punctul meu de vedere. O turbina de 535d costa circa 1200 euro mai pui si modificatul sa o faci hibrida inca 500 si uite asa se duc 1700 euro, iar cu bugetul asta fara probleme imi iau turbine sh de 535d/272cp si evacuare si am rezolvat problema fara sa mai modific nu stiu cate turbine.

Injectoarele oricum le iau, pompa de motorina la fel deci cea mai la indemana ca si costuri ramane varianta biturbo stock de la 535d/272cp si cu soft fac 340-350cp cu turbine stock, deci impricit mult mai fiabile decat turbine hibride.

Link to comment
Share on other sites

O soluție mai bunĂŁ e sa iei un motor complet de 535d. Sau chiar o masina cu totul ca și donatoare. DacĂŁ o plĂŁtești ieftin poți revinde restul de piese sa mai amortizeze din investiție.

Un astfel de motor de mai mult de 300 cp și cuplul imens pe o caroserie ușoarĂŁ se va mișca fenomenal. Nu ai avea prea multe bĂŁtĂŁi de cap cu el la montaj și nici la fiabilitate, obținând lejer 300 cp din soft. Cred ca e mai avantajos financiar decât sa pui pe ce ai tu deja.

 

Pe de alta parte, nu știu ce performante ai la timpi da la consum cred ca ești cel mai bun :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Când ajungi la puntea spate, sã nu uiti de chit-ul de ranforsare. Daca nu sunt probleme pânã acum sigur vor veni dupã ce mai creºti În putere.

Spor la lucru, frumos proiectul!

 

Ai vreun furnizor care vinde asa ceva sa imi fac o idee despre costuri?

Link to comment
Share on other sites

Redish Motorsport UK.LucrĂŁri, kit-ul il au aici cu 230$.

 

Mersi pentru info insa masina mea chiar nu are rugina asa mare in zonele unde sunt prinderile puntilor si nu cred ca o am nevoie de kit-ul respectiv cu ata mai mult cu cat masina mea are si rollbar si nu se comporta ca o masina de strada caroseria fiind mult mai rigida si pe alocuri intarite sudurile cand sa-a montat rolbar-ul.

Ma gandesc totusi sa ii schimb toate tampoanele si bucsile din cauciuc cu unele fixe.

 

O soluție mai bunĂŁ e sa iei un motor complet de 535d. Sau chiar o masina cu totul ca și donatoare. DacĂŁ o plĂŁtești ieftin poți revinde restul de piese sa mai amortizeze din investiție.

Un astfel de motor de mai mult de 300 cp și cuplul imens pe o caroserie ușoarĂŁ se va mișca fenomenal. Nu ai avea prea multe bĂŁtĂŁi de cap cu el la montaj și nici la fiabilitate, obținând lejer 300 cp din soft. Cred ca e mai avantajos financiar decât sa pui pe ce ai tu deja.

 

Pe de alta parte, nu știu ce performante ai la timpi da la consum cred ca ești cel mai bun :D

 

 

Sincer nu pre am timp sa ma apuc sa dezmembrez un E60 si motor complet cu anexe nu cred ca gasesc mai jos de 2000-2500euro, unde mai pui ca nu stii exact ce cumperi de bine de rau motorul meu merge foarte bine si nu difera de cel pe pe 535d/272cp decat la cateva anexe si la turbo.

Apropo de motorul de 535d cu soft se obtine 340-350cp fara nici-o modificare.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere puterea pe care vrei sa o obtii si la ce folosesti masina, e OBLIGATORU sa ranforsezi puntea spate, nici nu intra in discutie sa nu faci asta. Bineinteles, daca vrei sa fie facuta treaba ca la carte..

 

Nu cred ca ai idee ce inseamna 700nm pe e46 folosit la raliu...

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Eu nu sunt convins ca merita sa investesti in diesel pentru competitii.

 

Cu timpul prbabil vei ajunge la pretul unui M3 e46 care are stoc 343 de cai si cutie SMG.

 

Poate reusesti sa ne tii la curent cu cheltuielile.

 

La urma urmei poti lua un M3 cu volan pe dreapa ca e mai ieftin.

 

Pentru ce iti trebuie tine nu cred ca e nevoie sa muti volanul pe cealalta parte.....

Edited by ktod_16
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.