Jump to content

Seria 6


Mike_Curly

Recommended Posts

Salutare!

 

Ma bate gandul sa-mi cumpar un seria 6. Sunt un mare fan BMW si in pana acum 2 ani am avut un E46 din 2000 pe care l-am ingrijit ca ochii din cap. In prezent nu am nici o masina dar anul asta vreau sa-mi indeplinesc visul si anume sa iau un seria 6.

 

Intrebarile mele:

 

1. Sunt masini fiabile? Anii fabricatiei dupa care m-am interesat ar fi 2006-2009. In ceea ce priveste motorul as opta pentru 645 doar pentru sunetul ala de V :D. La partea cu viteza si impresii (drifturi, tunareala, cocalareala) nu sunt adeptul - imi place masina tinuta in tzipla in garaj si iesit de placere la plimbari / drumetii.

 

2. Cum se poate rezolva problema impozitului nesimtit de mare in RO? Este vreo solutie (gen utilaj agricol =)) )? Eu momentan locuiesc si lucrez in Germania si o varianta ar fi sa-l inmatriculez aici (impozitul e vreo cateva sute maxim si nu 2000 de euro cum e in RO) iar in ideea reintoarcerii in RO il tin aici pe Germania si raman inregistrat cu domiciliul la un prieten care sta permanent aici (oricum e mai mult de jumatate mai ieftin decat in RO).

 

3. Este complicat de intretinut? La modul: schimbari de consumabile, schimbari uzuale de piese (de regula in ro se busesc capetele de bara, bucse, amortizoare, etc). Presupun ca la reprezentanta BMW de usuca de bani - alternativa mecanici la service-uri ne-oficiale.

 

4. Ce hibe are? Tot auzisem pe la seria 3 din 2006 ca au probleme cu distriburia/pinionul, mai citisem ceva cu tachetii hidraulici la seria 6 2004-2005, etc.

 

5. Ce alte probleme ar fi? Consumul nu ma intereseaza deloc. BMWul pe care l-am avut lua 11-12 in oras iar la seria 6 un 20% e normal. Nu o voi folosi pentru deplasari uzuale (loc de munca, supermarket, etc) ci doar in timpul liber/week-end sau concedii.

 

Astept cu interes raspunsurile voastre :).

 

Merci si o zi faina sa aveti!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Impozitul in Romania o sa fie in jur de 6000 lei (depinde de judet). Deci sigur nu 2000 euro. Apoi daca banii astia sunt un impediment, nu iti lua masina asta.

 

Banii nu sunt un impediment din moment ce ii platesti pentru CEVA. La noi ii platesti pentru imputitii din parlament ca n-avem nimic: strazi pauza, parcari pauza, totul e haos. Nici in Germania nu dai nici macar 6000 de lei cat spui tu (din cate stiu eu impozitul aici e maxim 200 Euro)..de ce i-as da in Romania? :)

 

http://www.calculweb.net/impozit-auto/

 

 

tu crezi ca sta el in 2000 euro si vrea 645i ?

 

Mie mi se pare rautacios ce scrii si un pic fara bun simt. Eu am intrebat frumos si astept niste pareri exprimate civilizat si nu cu aluzie la starea mea materiala. Cat despre partea financiara te pot asigura ca pot sa-mi cumpar aceasta masina noua si nu SH dar asta ma priveste pe mine. Sunt oameni cu bani care ii sparg aiurea si oameni fara bani care-si sparg toata agoniseala aiurea - eu unul si 100 de lei ii cheltui cu cap si nu ii arunc aiurea pe cacaturi. Faptul ca vreau in mod express modelul din anii exprimati in postarea initiala si faptul ca imi permit dar nu vreau sa platesc niste taxe care sunt impuse in mod abuziv si ne-explicat de un Guvern de tampiti si idioti este strict personal!

 

Deci daca ai ceva de comentat te rog sa comentezi pe subiect, asta daca vrei sa ajuti cu niste sfaturi un forumist, daca nu te rog sa te abtii de la comentarii pline de besini.

 

Merci.

 

Ca sa scapi de impozitul nesimtit, incearca sa o inmatriculezi pe cineva cu handicap.

 

 

E o varianta :). Multumesc frumos.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Banii nu sunt un impediment din moment ce ii platesti pentru CEVA. La noi ii platesti pentru imputitii din parlament ca n-avem nimic: strazi pauza, parcari pauza, totul e haos. Nici in Germania nu dai nici macar 6000 de lei cat spui tu (din cate stiu eu impozitul aici e maxim 200 Euro)..de ce i-as da in Romania? :)

 

 

Pai atunci il lasi pe Germania. Si gata. Dar de la a cumpara un seria 6 nou, pana la a inmatricula o masina pe o persoana handicapata, e cale lunga. Parerea mea.

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pai atunci il lasi pe Germania. Si gata. Dar de la a cumpara un seria 6 nou, pana la a inmatricula o masina pe o persoana handicapata, e cale lunga. Parerea mea.

 

Deocamdata iau in calcul toate parerile si solutiile :). Nou nu-mi cumpar nici in ruptul capului - bugetul e 30.000 maxim. Dupa cum am zis e o masina de hobby si nu de circulat zi de zi iar pe masina de hobby mai mult de 30k nu dau. Pentru oras cea mai buna e....Dacia :))))) (iti faci treaba cu ea, consum mic, tigaie pe 4 roti).

Link to comment
Share on other sites

Sounds about right, mindset potrivit pentru cineva care isi permite un F13 v8.. :rolleyes:

 

E vorba de utilitate :rolleyes: si nu de permis (mentalitate pe care am invatat-o de la nemtii astia nebuni :shifty: ) .....de altfel nu cred ca tu ai cara saci de ciment, scanduri, cumparaturi (in cantitate mare), cainii la vaccinat, scule/unelte pentru casa cu un F13 V8 nu? Daca totusi o faci...felicitari! :goodjob:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Și care mai este plĂŁcerea de a conduce? Sa am ĂŽn parcare un 645 dar sa ma duc la munca cu dacia mi se pare un coșmar! Asa ceva numai la noi se poate ĂŽntâmpla!

 

Sincer placerea mea e sa merg in oras seara, dupa o ploaie cu geamurile deschise la plimbare prin anumite zone cu verdeata, prin imprejurimile orasului si la drumetii la 100-200 km de oras (un munte, o statiune, etc). In nici un caz mersul la munca sau cu treaba in oras nu e o placere in nici un fel in conditiile in care multi soferi din RO habar nu au care sunt regulile de circulatie rutiera, ce este bunul simt, numai claxoane, forje, bagat cu japca in fata la semafor, etc. Pentru deplasari gen munca, daca as avea bani sa-mi iau mai multe masini as opta pentru un BMW i3 sau ceva electric numai pentru asa ceva! Pentru deplasatul in oras aleg varianta cea mai utila, cea mai putin costisitoare la intretinere (gropi, masina gasita zgariata prin parcari, praf, mizerie) si cat mai incapatoare (de obicei car foarte mult cu masina, ai mei avand casa in afara orasului si avand si alte preocupari gen "agricultura" prin imprejurimile Iasului :)) ).

Link to comment
Share on other sites

Și totuși...dacie și 645 sub același acoperiș nu se pupa cat ai vrea tu. Nu zice nimeni sa nu ai o mașinĂŁ mica de oraș și un 645 de weekend. Dar dacĂŁ zici ca te uiți bine și la 100lei, dpmdv 645 iese din calcul...Asta dacĂŁ tot ai cerut o pĂŁrere...
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg unde este problema. 645i si cu o dacie in curte mi se pare foarte ok. Dacia face masini foarte practice si ieftin de intretinut. Masini perfecte pentru ce zicea el mai sus ca are nevoie sa faca (scule, scanduri, animale, cumparaturi, etc.) Si eu procedez la fel. Daca am de adus un sac de ciment acasa, sau daca afara este zapada de 1 m si plin de sare pe drum, las e90-ul in garaj si plec cu Logan-ul. Dar asa e romanul, fudul. Din pacate. Edited by Radu I
  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Și totuși...dacie și 645 sub același acoperiș nu se pupa cat ai vrea tu. Nu zice nimeni sa nu ai o mașinĂŁ mica de oraș și un 645 de weekend. Dar dacĂŁ zici ca te uiți bine și la 100lei, dpmdv 645 iese din calcul...Asta dacĂŁ tot ai cerut o pĂŁrere...

 

Pai ce are Dacia nu inteleg? :)) Trebuie sa fiu in tiparul cocalarului roman: sa am BMW si sa o ard prin Fratelli cu pitzipoance, sa am tzoale de lux si vila in Pipera? Afla ca de ex niciodata n-am mers in cluburi de fitze, niciodata la Starbucks in RO (am fost in Germania o data si vomitam - penala cafeaua), si imi plac foarte mult masinile (as vrea sa am BMW 645, Dacie 1300, Dacie Logan, Mustang, VW Scirocco ala vechi, Volga si alte masini daca as avea bani si loc in garaj - colectie) si motoarele (am avut 3 motoare si am mers cu vreo 18 pana acum)...care e problema? :)). De altfel in Ro eram inginer la o firma si luam un salariu bunicel pt ro si tot dadeam la sapa, praseam si puneam ceapa si rosii in pamant pentru ca-mi place si iubesc plantele si agricultura - care e problema? :D

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Și totuși...dacie și 645 sub același acoperiș nu se pupa cat ai vrea tu. Nu zice nimeni sa nu ai o mașinĂŁ mica de oraș și un 645 de weekend. Dar dacĂŁ zici ca te uiți bine și la 100lei, dpmdv 645 iese din calcul...Asta dacĂŁ tot ai cerut o pĂŁrere...

 

poate lucreaza intr-un domeniu unde e nevoit sa activeze pe santier, sa supravegheze niste lucrari, etc., nu sa stea la birou. Daca nu lucrezi neaparat la birou, nu ai voie sa-ti cumperi un seria 6? Poate are un pitic pe creier si vrea un seria 6 ca masina de suflet, vrea ca masina aia sa fie tinuta in puf si nu concepe sa o frece zi de zi.

 

Adica tot tiganii rapanosi cu bani facuti din ilegalitati isi pot lua ce masina vor ei, dar unul care munceste cinstit pe banii lui nu are voie? hmm..mai povesteste-mi

Link to comment
Share on other sites

in general se ia 645 de figuri pe la noi asta e problema :)

Altfel intretinerea e destul de scumpa ,sincer cand am vazut topicul m-am gandit prima oara ca e vorba de un 6 "rechin" E24,de ce nu iei unul?macar scapi de impozit :p

 

Seria 6 rechin mi-a sarit in ochi de acum 3 ani dar problema e ca sunt vechi si sunt sanse mari sa se strice ceva la ea, iar una in stare impecabila sare de 15-20 de mii.

Link to comment
Share on other sites

645i nu e ca e90 320d 163 cp !

 

645i nu e ca E90 (aveam E46 100 de cai si nu 163 ca era modelul ala cu 8valve si 1895 cmc) dar soferul controleaza masina si nu invers. Poti de altfel sa mergi cu 170 si cu Loganul :))). De viteza sunt satul, fiind motociclist (am avut motor de 100 CP si mergeam zilnic cu 200-230 si apoi motor de 120 CP Supersport si mergeam maxim cu 150 ca eram satul).

Link to comment
Share on other sites

Pai ce are Dacia nu inteleg? :)) Trebuie sa fiu in tiparul cocalarului roman: sa am BMW si sa o ard prin Fratelli cu pitzipoance, sa am tzoale de lux si vila in Pipera? Afla ca de ex niciodata n-am mers in cluburi de fitze, niciodata la Starbucks in RO (am fost in Germania o data si vomitam - penala cafeaua), si imi plac foarte mult masinile (as vrea sa am BMW 645, Dacie 1300, Dacie Logan, Mustang, VW Scirocco ala vechi, Volga si alte masini daca as avea bani si loc in garaj - colectie) si motoarele (am avut 3 motoare si am mers cu vreo 18 pana acum)...care e problema? :)). De altfel in Ro eram inginer la o firma si luam un salariu bunicel pt ro si tot dadeam la sapa, praseam si puneam ceapa si rosii in pamant pentru ca-mi place si iubesc plantele si agricultura - care e problema? :D

Off topic: Dpmdv faci o afirmatie gresita in legatura cu caracterizarea unui cocalar, eu cred ca felul tau de a fi te defineste ca si cocalar, nu cum te imbraci/unde locuiesti/ce conduri/ cu cine te afisezi (daca iti permiti luxul sa te imbraci cu ce vrei, sa conduci ce vrei, sa locuiesti unde vrei etc etc nu inseamna ca esti cocalar)....

Edited by DohoDragos
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

daca iei una impecabila inseamna ca a fost intretinuta = sanse sa faca buba mai mici :) altfel mecanica e mai simpla mai putina electronica => mai putine piese care sa se strice.Pana la urma tu stii ce cauti eu doar am dat o idee.

 

E buna ideea :) - merci. Trebuie sa ma documentez cam care sunt conditiile pentru "autovehicul de epoca" - din cate am inteles trebuie sa fie absolut 100% originala si sa mergi o data sau de mai multe ori pe an la intalniri/parade cu masini de epoca.

 

In alta ordine de idei - imi place foarte mult modelul mentionat (2006-2009): estetica, interior, dotari, si sunetul V-ului - de asta mi-as dori in mod express acest model. Dar, dupa cum am spus, adun informatiile intrebate in post-ul initial sa vad daca se merita sau nu, iar pana in prezent nu prea am obtinut o mare parte din ele :))) :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Daca tot vrei V8 uita-te si la 650i, il gasesti si cu facelift dupa 2007. Intretinerea nu e deosebita, pentru orice tip de masina iti recomand sa te uiti pe un site de piese auto si sa verifici pretul consumabilelor uzuale. Si eu am tot cautat (inca ma mai uit) dupa un 630i facelift, am ratat 2 care meritau cumparate, restul au fost rable in devenire.

Cumpara ce iti doresti, o viata ai!

XMI, incerc sa caut o poza de vreo 5min, dar nu stiu pe unde e salvata...cu o casa draguta din Brugges, era garajul deschis si am apucat sa vad 1 ferrari 430 si un chevrolet din ala mic, spark sau cum se numeste. Prin locurile mai civilizate nu exista greata de a folosi o masina ieftina pt rutina zilnica si de a avea o alta masina, mult mai scumpa, pt concedii, plimbari samd.

Link to comment
Share on other sites

Off topic: Dpmdv faci o afirmatie gresita in legatura cu caracterizarea unui cocalar, eu cred ca felul tau de a fi te defineste ca si cocalar, nu cum te imbraci/unde locuiesti/ce conduri/ cu cine te afisezi (daca iti permiti luxul sa te imbraci cu ce vrei, sa conduci ce vrei, sa locuiesti unde vrei etc etc nu inseamna ca esti cocalar)....

 

 

Ai dreptate aici, am exagerat. Sunt intr-adevar oameni care isi cheltuie toata agoniseala pentru o masina de "fitze" luata in rate si isi cheltuie banii sa-si cladeasca o imagine de "om avut" pe care n-o au sau tiparul cocalarului tine de atitudine/comportament si nu de situatia financiara - JUST! Aici am vrut sa punctez ca posesia unei masini premium sau mai luxoasa nu inseamna ca trebuie sa te incadrezi intr-un tipar si sa spargi banii numai pe produse de lux, excursii de lux si sa te injosesti cu produse ieftine sau socializand cu oameni mai putin avuti! Fiecare e liber sa-si cheltuie banii dupa bunul plac sau sa-si planifice bugetul dupa prioritati :).

 

Daca tot vrei V8 uita-te si la 650i, il gasesti si cu facelift dupa 2007. Intretinerea nu e deosebita, pentru orice tip de masina iti recomand sa te uiti pe un site de piese auto si sa verifici pretul consumabilelor uzuale. Si eu am tot cautat (inca ma mai uit) dupa un 630i facelift, am ratat 2 care meritau cumparate, restul au fost rable in devenire.

Cumpara ce iti doresti, o viata ai!

XMI, incerc sa caut o poza de vreo 5min, dar nu stiu pe unde e salvata...cu o casa draguta din Brugges, era garajul deschis si am apucat sa vad 1 ferrari 430 si un chevrolet din ala mic, spark sau cum se numeste. Prin locurile mai civilizate nu exista greata de a folosi o masina ieftina pt rutina zilnica si de a avea o alta masina, mult mai scumpa, pt concedii, plimbari samd.

 

Merci, am sa ma uit. Am auzit ca sunt mai fiabile de cat 645. In ceea ce priveste 630 ce parere ai?

 

Si in Germania sunt foarte multi cu masini americane (de colectie), cu masini germane vechi sau cu masini rare (BMW 840, Gullwing din 1960, etc) care folosesc tramvaiul/bicicleta/masina mica de oras pe timp de zi/in timpul saptamanii pentru deplasari la locul de munca/cumparaturi iar in week-end se plimba prin oras, pe la intalniri ale colectionarilor, prin imprejurimi, pe la munte, pe la ocean cu masinile de colectie :D. Mi se pare super tare! Am vazut doi batranei intr-o masina din 1920 cu claxon de ala comic, mergeau si claxonau pe strazi iar oamenii radeau, fluierau si aplaudau! Bravo! :D

Edited by Mike_Curly
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Daca iesi relativ rar cu masina, de ce nu iei in considerare incheierea uneia? Daca esti un om practic asa cum reiese din ce scrii aici (traiesti intr-una din societatile cele mai practice), fa-ti un calcul de cat te-ar costa detinerea unei masini versus obtinerea aceleiasi satisfactii minus grijile aferente. Ti-ai facut un calcul?
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.