Jump to content

Fugiiiiiiiti de AB


fbdcnt

Recommended Posts

vezi ca mai e si filtru de motorina, de aer si de polen. Astea nu se schimba, nu?

Alea NU prea se schimba in acelasi timp decat daca vrei.

Poate daca schimbi uleiul motorului la 30k km..

Mai ales filtru de motorina care se schimba pe la 40k km..

 

Si sa fim realisti, filtrele alea se schimba cu si mai putine scule "specializate"..

 

(..NU vreau sa devenim prea off-topic, particularizand. am incercat sa vorbesc in general)

 

..Pot sa mai urmeze: uleiul in cutia de viteze, antigelul, lichidul de frana, uleiul in transmisie spate; toate tin de revizie :frantics: ; cu siguranta nu in acelasi interval de timp/km..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Alea NU prea se schimba in acelasi timp decat daca vrei.

Poate daca schimbi uleiul motorului la 30k km..

Mai ales filtru de motorina care se schimba pe la 40k km..

 

Si sa fim realisti, filtrele alea se schimba cu si mai putine scule "specializate"..

 

(..NU vreau sa devenim prea off-topic, particularizand. am incercat sa vorbesc in general)

 

..Pot sa mai urmeze: uleiul in cutia de viteze, antigelul, lichidul de frana, uleiul in transmisie spate; toate tin de revizie :frantics: ; cu siguranta nu in acelasi interval de timp/km..

 

Daca filtrul de motorina ai putea sa il lasi intre 2 schimburi de ulei, cel de aer si polen nu. Era vorba de 500 de lei o revizie cu ulei si filtre, dar in fine, socoteala ta a dat cu virgula. Ideea este ca pe mine la e90 ma costa 750 lei doar uleiul si filtrele, cel de motorina, aer si ulei Oe, iar cel de polen mann. Mai dai inca 100 150 manopera, deci aia e. La Proleasing anul trecut am platit 1100 de lei . Era promotie. Altfel e vreo 1700 lei.

Link to comment
Share on other sites

Daca filtrul de motorina ai putea sa il lasi intre 2 schimburi de ulei, cel de aer si polen nu. Era vorba de 500 de lei o revizie cu ulei si filtre, dar in fine, socoteala ta a dat cu virgula. Ideea este ca pe mine la e90 ma costa 750 lei doar uleiul si filtrele, cel de motorina, aer si ulei Oe, iar cel de polen mann. Mai dai inca 100 150 manopera, deci aia e. La Proleasing anul trecut am platit 1100 de lei . Era promotie. Altfel e vreo 1700 lei.

 

 

proleasing 450 ron ulei + filtru ulei . cu restul am venit de acasa si m a mai costat 50 ron manopera.

Edited by lavi4175
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ok, e scump la reprezentanta, nu mergem ca e japca, dar cand cumparati masinile sh nu va uitati la istoric? Nu alegeti in primul rand o masina cu istoric verificabil, sigur si revizii facute la reprezentanta? Altfel spus: o costa mult revizia aia la reprezentanta, dar are si ea avantajele ei. Ca daca vreau sa vand o masina fara nici o intrare in reprezentanta in ultimii 2-3 ani, toti se gandesc ca ii faceam revizia cu filtre de 2 lei si ca am rasturnat-o de 4ori pe an. Nu crede nimeni ce scrie pe o factura de la Nicu SRL.

Ce am spus se aplica pentru masinile mai scumpe, cu maxim 5 ani vechime, la masinile sub 10-15.000e doar pretul conteaza.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Corect.

 

Dar, la o masina de maxim 5 ani, proprietarul e obligat sa mearga la reprezentanta sa pastreze garantia.

 

In schimb, la al doilea proprietar, dupa ce ca pica o gramada de elemente scumpe, deja nu mai renteaza reprezentanta. Pe deasupra, nici pretul masinii nu e mai mare pentru ca a avut servisare (corecta si corespunzatoare :) ) la reprezentanta. Ca sa faci ce ai zis tu, poti intra la reprezentanta o data de doua ori pe an sa-ti schimbe un bec, si poti sa le si dai sa iti citeasca cheia.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Ok, e scump la reprezentanta, nu mergem ca e japca, dar cand cumparati masinile sh nu va uitati la istoric? Nu alegeti in primul rand o masina cu istoric verificabil, sigur si revizii facute la reprezentanta? Altfel spus: o costa mult revizia aia la reprezentanta, dar are si ea avantajele ei. Ca daca vreau sa vand o masina fara nici o intrare in reprezentanta in ultimii 2-3 ani, toti se gandesc ca ii faceam revizia cu filtre de 2 lei si ca am rasturnat-o de 4ori pe an. Nu crede nimeni ce scrie pe o factura de la Nicu SRL.

Ce am spus se aplica pentru masinile mai scumpe, cu maxim 5 ani vechime, la masinile sub 10-15.000e doar pretul conteaza.

 

Lasa ca am luat eu cu istoric si cu revizii facute la reprezentanta Contempo Cars Brasov si masina a avut dauna. Si mi-au ascuns asta. La Brasov n-au auzit de garantia pentru viciile ascunse si de obligatiile vanzatorului profesionist. Dar ii pun eu sa invete cum e cu Codul Civil....Vanzatorul a fost Automobile Bavaria.

Edited by godoroja
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.