Jump to content

N42B20 318i da in nas la plecare de pe loc.


Recommended Posts

Salut,

Exact cum scrie in topic, da in nas de fiecare data la plecare de pe loc, cand vreau sa plec intr-un ritm normal- putin alert, cum se pleaca de la semafor de exemplu sau cand esti intr-o coloana de masini. Daca plec foarte foarte usor si incet nu se intampla. Daca plec peste 2000-2500 de ture, nu se mai simte absolut nimic. Mi-e aiurea insa sa plec in tromba de fiecare data sau incet de ma claxoneaza toti. Si cand schimb a doua simt un hop. Cand da in nas se observa cum scad si turatiile dupa care isi revin.

-nu are oscilatii relantiul decat foaarte rar si f putin (cred c ain functie de consumatori);

-in ture urca oricat si eu condider ca trage

-in viteza a doua la relanti fara pedala de acceleratie nu are nici un hop si merge constant chiar daca merg prin gropi.

 

 

 

Plecarea de pe loc cu dat in nas insa ma dispera!

 

O sa merg cu ea la service saptamana viitoare insa o parere nu mi-ar strica!

M-am gandit la debitmetru sau bujii, insa nu cred ca e debitmetrul.

 

Multumesc!

Edited by alex n.
Link to comment
Share on other sites

Pe axul clapetei de aer pe admisie e montat un potentiometru (senzor de rotatie) ce spune calculatorului masinii cat de apasata e pedala de acceleratie, in interior e la fel cu potentiometrul de volum de la aparatele radio, si se poate verifica foarte usor cu un aparat de masura vezi pe pagina mea de blog http://bmw-roads.blogspot.ro/p/senzorul-clapeta-aer.html, ca idee cum poti verifica mai repede.

Alta conditie e sa nu ai ceva furtune sparte,crapate, fisurate, tot ce urmeaza dupa debitmetru pentru ca te va duce in eroare si va fi foarte greu sa-i faci o diagnosticare.

Verifica si valva PCV cea care recupereaza gazele arse, se afla intre capacul de _chiulasa_ si admisie, foarte important si ca aceste componente sa fie in stare buna,iar acea valva sa nu aibe membrana sparta sau fisurata sau pe deschis

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am fost cu masina la diverse diagnoze, insa nu am avut nici o eroare.

Am schimbat senzorul de turatie de pe arborele cotit pentru alta problema (intrerupere motor in mers) , aia s-a rezolvat (nici aia nu aparea pe diagnoza, ci am mers oarecum la ghici, tot de pe forumuri :D ). Nici o imbunatatire insa la datul in nas la plecarea de pe loc.

 

Pe alt forum am vazut ca cineva a rezolvat asta prin inlocuirea catalizatorului... Insa pana sa-l schimb eu o sa incerc sa mai merg cu ea la niste mecanici, sa vedem poate se baga la o investigatie mai serioasa (mai nou toti se bazeaza doar pe diagnoza...). Revin cu update cand aflu ceva.

Link to comment
Share on other sites

Cauta dupa furtune sparte,crapate fisurate ,tot ce intra n si catre galeria de admisie, verifica sau astupa provi,oriu valva PCV, dar in mod sigur ai cel putin vre-un furtun spart, practic nu tot aerul trece prin debitmetru, urmareste si raspunsul meu de la.post #2.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

Exact cum scrie in topic, da in nas de fiecare data la plecare de pe loc, cand vreau sa plec intr-un ritm normal- putin alert, cum se pleaca de la semafor de exemplu sau cand esti intr-o coloana de masini. Daca plec foarte foarte usor si incet nu se intampla. Daca plec peste 2000-2500 de ture, nu se mai simte absolut nimic. Mi-e aiurea insa sa plec in tromba de fiecare data sau incet de ma claxoneaza toti. Si cand schimb a doua simt un hop. Cand da in nas se observa cum scad si turatiile dupa care isi revin.

-nu are oscilatii relantiul decat foaarte rar si f putin (cred c ain functie de consumatori);

-in ture urca oricat si eu condider ca trage

-in viteza a doua la relanti fara pedala de acceleratie nu are nici un hop si merge constant chiar daca merg prin gropi.

 

 

 

Plecarea de pe loc cu dat in nas insa ma dispera!

 

O sa merg cu ea la service saptamana viitoare insa o parere nu mi-ar strica!

M-am gandit la debitmetru sau bujii, insa nu cred ca e debitmetrul.

 

Multumesc!

 

Salut,

 

Ai rezolvat problema? Ce avea?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

Multumesc pentru raspunsuri. Pana acuma unde am fost la serviceuri nu stiuau ce are.

Inca nu am rezolvat problema asta. Deocamdata o sa ii schimb simeringurile la supape pentru consumul de ulei saptamana viitoare, iar apoi o sa il rog pe mecanic sa se uite de cotul de care pomenea DarkRapier. Inclusiv furtune.

 

O sa revin cu concluzii, merci!!

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o aveam si eu. Am inceput cu cea mai simpla si ieftina solutie - am schimbat bujiile cu unele Denso iridium. S-a rezolvat problema.

 

Nu e nevoie sa cumperi bujii scumpe pentru ca merg foarte bine si cele vechi, dar... modificate un pic, aici ai link-ul si la minutul 2:07 poti vedea cum arata bujiile mele, care merg in orice situatie:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.