Jump to content

E46 318i N42B20


Recommended Posts

Buna

 

Am o problema la bmw 318i cu motorul N42b20 143cp 2002 cand pornesc dimineata la rece imi sta turatia la 1000-1100 rpm iar dupa aproximativ un minut sa zicem

scade pe la 750 iar dupa cateva secunde se opreste brusc.

Am fost cu ea la tester si am avut eroare de la sonda lambda am schimbato si a disparut eroarea din bord check engine , dar problema persista

Iar cand o pornesc din nou o accelerez putin pana in 1000-1500 si cand ii dau drumu scade brusc aproape de 500 rpm dupa isi revine pe la 750.

Nu stiu ce sa ii fac ce sa ii schimb.

Link to comment
Share on other sites

Ori ai furtune sparte/fisurate cele care duc catre galeria de admisie,ori valva PCV deasemenea ,probabil.e.blocata pe deschis, de la.capacul de _chiulasa_ duce un singur furtun catre valva PCV,scoate acel furtun si provizoriu astupa cu ceva intrarea in valva si incearca din nou.Verifica cu atentie si acest furtun sa nu fie fisurat. Pe.undeva iti trage aer fals ce nu trece prin debitmetru ,mare atentie si la coliere sa fie stranse bine. S-a mai discutat de acest aspect si zilele trecute.. O poti rezolva usor.
Link to comment
Share on other sites

valva pcv (separatorul de ulei ) recupereaza uleiul , vezi filtru de benzina (are un futun subtire ce pleaca de langa filtru de aer de la debitmetru si merge jos la filtru de benzina , mai exact in regulatorul de presiune) , care sonda lambda ai schimbat? (sunt 3 in total)
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat aia de pe cilindru 2

acel furtun care pleaca de la filtru de aer , de langa debitmetru nu este prezent se pare

Astazi am incercat asta

Am scos mufa de la debitmetru si am pornito motoru fiind nepornit de o noapte si cand i-am dat "cheie" n-a mai murit

Am tinuto asa toata ziua cu mufa scoasa , am mai incercat odata acuma la 11 seara si a stat bine relantiul nu a murit oare sa sa fie si debitmetru pe langa lipsa acelui furtun?

Edited by Niku1994
Link to comment
Share on other sites

Salut ! Stie cineva de ce si de unde se aude zgomotul asta? Eu cred ca provine de la cureaua de accesorii ! Nu luati in seama aburul, am curatat cu wd-40 , oricum am probleme si cu aburii, imi ies cateodata aburi de sub capota si de 2 ori mi-a curs si apa , nu stiu de unde ca era noapte nu am apucat sa vad , si nici aburii nu stiu de unde provin ca eu cand am deschis capota numai erau deloc ! In fine poate ma ajutati voi !
Edited by X X L
FARA httpS://
Link to comment
Share on other sites

Ce sunet de flasneta stricata ai, zgomotul il ai de la un rulment ruginit care sta sa cada, la mine facea ceva asemanator la pompa de apa , la ceva timp dupa ce am pus alta noua ,dar...aftermarket, nu itirecomand sa faci ca mine pentru ca te costa mai mult, da jos cureaua si invarte de fiecare din ele ,rolele intinzatoare, pompa de apa, alternatorul, cele care au joc mare in ax au cele mai mari sanse sa chitaie si sa faca asa urat, Bafta la cautat rulmentul cel ruginit negru si urat.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Sfat pentru toti posesori de n42.....VINDETI MASINILE...n42 e un motor in care o sa bagati bani ca intr un sac fara fund...o sa va enerveze cu o recurenta remarcabila...eu unu asta o sa fac la anul o vand ...sa nu mai aud de n42 ...probabil nici de bmw ...poate doar de e90 320d de 163 cp...

de mechanici buni n-ai auzit? numai de motoare proaste??? N42 a fost motorul anului in 2001...dar nu toate lumea stie sa repare...

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sfat pentru toti posesori de n42.....VINDETI MASINILE...n42 e un motor in care o sa bagati bani ca intr un sac fara fund...o sa va enerveze cu o recurenta remarcabila...eu unu asta o sa fac la anul o vand ...sa nu mai aud de n42 ...probabil nici de bmw ...poate doar de e90 320d de 163 cp...

 

Nu inteleg de ce mai astepti pana la anu..poti sa o donezi acuma ca de vandut ma gandesc ca nu vrei pt ca la cat de suparat esti pe ea nu are nici o valoare.

Link to comment
Share on other sites

de mechanici buni n-ai auzit? numai de motoare proaste??? N42 a fost motorul anului in 2001...dar nu toate lumea stie sa repare...

ideea este alta: n42 este un motor stricacios in timp. atunci cand merge bine este un motor f bun.in 2001 erau toate noi evident ca nu avea cum sa stie nimeni cum se comporta la 300.000km. dar odata ce are o anumita uzura deja e o pacoste. da, nu imi spuneti acum, ce vrei nene masina de 13 ani si sa nu se strice? aveti dreptate dar sunt motoare si mai vechi care nu se strica atat in draci.

n42 este un motor f slab la fiabilitate ar trebui sa acceptam cu totii asta.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ideea este alta: n42 este un motor stricacios in timp. atunci cand merge bine este un motor f bun.in 2001 erau toate noi evident ca nu avea cum sa stie nimeni cum se comporta la 300.000km. dar odata ce are o anumita uzura deja e o pacoste. da, nu imi spuneti acum, ce vrei nene masina de 13 ani si sa nu se strice? aveti dreptate dar sunt motoare si mai vechi care nu se strica atat in draci.

n42 este un motor f slab la fiabilitate ar trebui sa acceptam cu totii asta.

 

Orice motor este stricacios atata timp cat ignori mentenanta corespunzatoare. Am aproape 100 k km cu n42 in 3 ani de zile si in afara de consumabile si cateva nimicuri gen vas de expansiune radiator si termoflot nu am schimbat nimic. Masina are acuma 240 k km si se vede ca a fost intretinuta inaintea mea foarte bine. Mai am cateva cunostinte cu n42 dar la fel,nu au nici o problema. Deci totul depinde pe ce maini a fost si este in prezent.

Link to comment
Share on other sites

ideea este alta: n42 este un motor stricacios in timp. atunci cand merge bine este un motor f bun.in 2001 erau toate noi evident ca nu avea cum sa stie nimeni cum se comporta la 300.000km. dar odata ce are o anumita uzura deja e o pacoste. da, nu imi spuneti acum, ce vrei nene masina de 13 ani si sa nu se strice? aveti dreptate dar sunt motoare si mai vechi care nu se strica atat in draci.

n42 este un motor f slab la fiabilitate ar trebui sa acceptam cu totii asta.

Cand cumperi toate trash-urile la 250-300k km e vreunul la vreo marca la care sa nu se strice nimic ? Singura problema COMUNA la acest motor sunt simeringurile la supape si lipsa mecanicilor care sa stie ce inseamna valvetronic. Restul sunt povesti...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ideea este alta: n42 este un motor stricacios in timp. atunci cand merge bine este un motor f bun.in 2001 erau toate noi evident ca nu avea cum sa stie nimeni cum se comporta la 300.000km. dar odata ce are o anumita uzura deja e o pacoste. da, nu imi spuneti acum, ce vrei nene masina de 13 ani si sa nu se strice? aveti dreptate dar sunt motoare si mai vechi care nu se strica atat in draci.

n42 este un motor f slab la fiabilitate ar trebui sa acceptam cu totii asta.

Cel mai corect spus.

Un motor de vis, silentios in ture mici, turbat in peste 3500rpm, consum mai mult decat bun pentru un bmw, dar ... exista un "dar". Toate cele se intampla pana in 150.000 km, dupa care necesita "mici" investitii facute de un mecanic in adevaratul sens al cuvantului si mai exact: schimb distributie, simeringuri, toate garniturile existente intr-un motor oarecare, pompa de benzina, sonde, senzori, garnitura de chiulasa, si cred ca mai sunt multe.

 

Eu unul, in afara de aspectul exterior mult mai reusit fata de nfl + consum mai bun, nu vad nici-un alt motiv PRO pentru N42 fata de generatia precedenta. Si daca stai si te gandesti putin, si faci un calcul rapid, observi ca iesi in avantaj daca consuma masina 5% in plus, dar nu schimbi tot motorul odata la 2-3 ani.

 

Deci, in concluzie ... N42 e un motor excelent, dar cu un pret scump platit periodic.

Link to comment
Share on other sites

pai vedeti per ansamblu n42 e o pacoste.da cand merge bine e ok(dar nimic spectaculos in raport cu alte motoare de 2l benzina ca sa nu mai vb de 2l diesel care te mai si alearga) doar ca nu apuci niciodata sa te bucuri prea mult.referitor la mentenanta v as putea arata facturi de vreo 2000 e in Germania....gen galerie admisie..sonde...pompa benzina,debitmetru etc etc nu caut acum in facturi sa le insir pe toate....schimbat de mine inca odata galerie admisie second ..asta dupa ce pe drumul la mare s a topit un senzor de pe ea de a facut gaura in galerie...schimbat toate garniturile mai putin aia de _chiulasa_...schimbat semeringuri supape cu toata distributia...la Florin din Vulcan...se pricepe omul cred ca si SB GAS tot la el ai schimbat...schimbat senzor valvetronic...schimbat toate bobinele..filtru benzina(apropo scorul la filtru asta e mai ceva ca la diesel).la m43 era ieftin.

in concluzie a fost motorul anului pentru raport cilindree consum performante...dar in opinia mea mai ales ca nici unul nu cred ca ne am luat 318i nou de pe banda...primeaza fiabilitatea si costul de intretinere....de stiam cum sata treaba m43 vs n42 nu faceam trecerea la asta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.