Jump to content

E46 316i 1.9


catalinnnn

Recommended Posts

mersi dupa ce termin cu actele ma duc sa o pun pe tester banuiesc ca se vede pe tester daca e una din astea 2 duse!

vreau sa gasesc pe cineva sa stea sa se uite la tot nu cum fac toti are asta dami 50lei pa, mi le scriu pe o hartie si le iau pe rand in functie de cum stau cu bugetul poate nu gaseste multe erori dar la cum arata bordul ca un pom de craciun ma astept sa fie mai multe!

am un fir putred la ceva care arata ca un filtru de benzina sub farul drept nici nu imi imaginez la ce mai foloseste si aia!

Link to comment
Share on other sites

bujiile alea au ajuns in halul ala datorita unui amestec incorec, acest amestec este facut in functie de valorile date de lambda si debitmetru. Oricum trebuie schimbate dar o sa ramai surprins sa vezi ca functionarea motorului nu se va schimba cu mult/deloc in bine
Link to comment
Share on other sites

bujiile alea au ajuns in halul ala datorita unui amestec incorec, acest amestec este facut in functie de valorile date de lambda si debitmetru. Oricum trebuie schimbate dar o sa ramai surprins sa vezi ca functionarea motorului nu se va schimba cu mult/deloc in bine

sper sa nu fie altceva am vorbit cu fostul proprietar si el nu a umblat niciodata la bujii de cand a luat masina! (el nu a umblat la nimic dar ce sa zica si el)

mai am un opel tigra si am 3 sonde lambda (cu una se aprinde check engine cand are chef si cu celelalte sta stins) iar daca o scot de tot nu imi da nici eroare si nu schimba nimic in mersul motorului! deci nu influenteaza prea mult mersul motorului

cred ca o sa anulez si pompa de aer secundar si aia e alta chestie in + la motor face galagie degeaba sa raceasca catalizatorul si afara e un frig de nici nu mai sti cum sa tremuri : ))

Link to comment
Share on other sites

Daca intentionezi sa mergi pe Gaz vezi ca exista bujii speciale care pentru asta sunt facute,nu mai intru in detalii.....mai scumpe dar cred ca se merita

Spor la treaba

stiu despre ce bujii vorbesti dar nu cred ca e nevoie merge si cu normale poate mai incolo! si ce ai vrut sa spui cu gazul chiar nu am inteles masina nu are gaz pe ea si nici nu cred ca o sa pun vreodata!

 

pompa de aer secundar trebuie sa functioneze cateva minute cand pornesti motorul rece. are rolul de a reduce noxele nicidecum sa raceasca catalizatorul. daca iti merge continu probabil e releul defect sau primeste comanda tot timpul de la ecu

merge doar 1 min nu e defecta dar e tare enervant de cate ori pornesti motorul sa iti vajaie aia in cap!

Link to comment
Share on other sites

da, faptul ca anulezi pompa nu este chiar cel mai rau lucru.

sper sa fie din bujii problemele la rece dar la fel ca si colegul vad sanse mici sa fie doar de acolo.

 

sondele lambda in special prima, dinainte de catalizator are rol esential in mersul motorului cum trebuie. :) dar pana nu pui un tester pe ea e mai greu.

Link to comment
Share on other sites

ma duc acum sa pun bujiile dupa tigra m.am uitat pe net si sunt la fel, nu mai merge deloc dupa ce le.am curatat merge in 2 pistoane!

fisele sunt bune m-am curentat ieri si cu manusa in mana! la 1 si 2 se oprea motorul cand le scoteam fara 3 sau 4 mergea dar se simtea ca ii scade din putere

nu merge nici cu alea am scos o fisa si am bagat bujia in ea si nu prea da scanteie calumea fisa e buna poate nu se potrivesc ma duc acum sa iau noi

le.am pus si pe cele de la bmw pe tigra si tot la fel merge prost! deci tot mai sper sa fie de la bujii

Link to comment
Share on other sites

am fost azi pe la toate magazinele si nu au nimic pe stock mi-a spus undeva ca trebuie neaparat cu 4 poli altfel nu merge! si cele mai ieftine erau la ei 37lei buc

am gasit SCT 9lei buc 3 electrozi

denso 16lei buc cu 2 (denso au fost pe masina si a mers eu nu cred ca nu merge cu 2 pai pana acum cum a mers)

si bosch 30lei buc cu 4

deci masina mergea bine cand le.am desfacut nu am mai umblat la nimic doar am curatat bujiile nimic mai mult am incercat si cu altele identice(folosite) si tot la fel face

posibil sa fie si de la motorasul pas cu pas i.am scos mufa si merge motorul mai bine! il mai curat odata poate e mizerie in el! dar tot trebuia sa nu faca figuri cand accelerez!

post-76410-0-26153500-1455983742_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

f bine faci,autokarma si epiesa.ro au cele mai bune preturi din cat ma pricep.

eu la motorul asta am luat Beru si par ok.

 

sper sa fie de la bujii problema ta, se poate sa fi deranjat vreo fisa care si asa era coapta sau ceva de genul pe acolo. sa ne tii la curent

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

f bine faci,autokarma si epiesa.ro au cele mai bune preturi din cat ma pricep.

eu la motorul asta am luat Beru si par ok.

 

sper sa fie de la bujii problema ta, se poate sa fi deranjat vreo fisa care si asa era coapta sau ceva de genul pe acolo. sa ne tii la curent

au si beru 42lei dar are doar un electrod, se aude un tacanit ca si cum scanteia se duce in alta parte sau asa se aude de la bobina?

maine desfac motorasul pas cu pas poate se mai schimba ceva...

Link to comment
Share on other sites

sper ca am gasit problema pana la urma am pus-o pe tester si face bobina figuri nu e de la bujii merge in 3 pistoane

fisa nr 3 nu da scanteie deloc trebuie alta bobina (am schimbat si fisa si din bobina tot nu vine curent la nr 3)

in rest nu sunt probleme la motor nu da altceva pe tester debitmetru,motoras relanti,sonde lambda toate sunt ok

injectoarele le.am verificat merg toate

bobina merge si de la e36? oricum o sa iau sh nu am acum bani de aruncat si pe bobina bujii o sa iau tot denso nu cred ca trebuie neaparat NGK

Link to comment
Share on other sites

gata am rezolvat nu era de la nici o bujie si alea sunt duse dar functioneaza era bobina moarta!

am luat sh am gasit la cineva aproape de mine si am facut si proba prin curier era cam riscant era posibil sa iau teapa!..

acum eroarea trebuie sa o sterg iar pe tester sau se stinge singur dupa o perioada?

Edited by catalinnnn
Link to comment
Share on other sites

fara tester nu reuseam oricum sunt multumit ca am avut noroc si nu sunt alte probleme deci nu am luat teapa!

o sa imi iau si tester am priceput care e treaba cu el alea la 150lei sunt bune de ceva?

ce sa bag sa curat motorul am cumparat inainte niste chestii de curatat motorul (in interior la ulei) dar nu au facut mare branza si e prea murdar, din cate stiu eu la dacie se baga motorina si iesea foarte bine... ma gandesc ca ar merge si la bmw sau nu...

o sa ii schimb si uleiul zilele astea! apoi sa rezolv si cu pierderile de antigel! trebuie luate toate furtunele la controlat am gasit azi 2 sparte si mai sunt dar le rezolv eu! acum trebuie sa ma stau sa termin actele mai iau o pauza!

Link to comment
Share on other sites

e belea mare cu furtunele de antigel la motorul asta. vezi sa schimbi si oringurile care le intalnesti pe traseu :)

din ce am vazut eu curge pe la furtune exact unde e pus colierul cam peste tot dar mai poate sa astepte nu pierde exagerat 100ml pe saptamana completez

vreau sa si curat cat se poate de mult sa nu mai fie motorul ala infect ma gandeam sa il spal la spalatorie dar la ce furtune si fire proaste sunt pe acolo mai bine stau linistit!

Link to comment
Share on other sites

nu iti curge si ulei pe la:

- garnitura capac distributie (undeva deasupra pompei de apa - asa ca localizare estimativa)

- paharul filtrului de ulei

 

 

cam la toate m43 pierde pe acolo :)

ulei nu cred ca mai curge am mai sters eu motorul cat de cat si nu mai curge pe nicaieri si nici nu mai imi scade nivelul la ulei de cand am schimbat garnitura la capacul de la culbutori!

a ramas doar antigelul e un furtun in spatele motorului care picura, alea 2 de sub galerie si o mai fi vreunu pe jos trebuie doar taiate si puse la loc dar pentru cateva furtune trebuie sa demontez cam tot de pe langa motor si dureaza mult

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

nu am mai postat demult pe aici au fost probleme cu inmatricularea... dupa mult timp bani si nervi am reusit sa iau si numerele!

intre timp am mai facut cate ceva pe la ea

am schimbat capacul de la culbutori (al meu avea garnitura din interior varza si nu se gaseste noua)

am reparat senzorii de parcare (fir rupt)

am mai scapat si de o eroare din bord (firele de la portbagaj rupte) nu mergeau becurile la numar

am vrut sa schimb uleiul si capacul de la filtru de ulei nu a vrut sa iasa intreg cine stie de cat timp nu a mai fost schimbat..

am schimbat uleiul am bagat Total quartz 5W40 (sper sa fie bun nu am mai folosit pana acum)

acum am cumparat si suportul de la filtru de ulei dar trebuie sa iau garniturile inainte sa ma apuc sa il schimb

+ o constatare pe dreapta spate

senzor uzura placute (trebuie altul asta care e acolo e cam rupt si nici nu e bagat)

burduf protectie amortizor (e spart)

tampon amortizor (e cel original ia ajuns si lui)

senzor abs (am zis sa incerc sa il curat cand l.am desfacut era rupt capul de la sezor)

Edited by catalinnnn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.