Jump to content

730d 2016


fbdcnt

Recommended Posts

Asta cu "sub 300 de cp" nu as putea incadra-o ca o caracterisitca a lui G11, atat timp cat exista mai multe motorizari disponibile si de 400cp si de 500. In mod categoric ai fost strict subiectiv in review-ul tau. Nu ti-a placut si gata, oricum nu cred ca iti placea nici daca avea butoane de metal (care iarna intr-adevar iti dau un feeling de n-ai vazut). Referitor la insonorizare, asta e si scopul , doar eu un 7 nu un M6.

 

Huh? Stai ca n-am prins-o pe asta. :brr: Nu e ca si cum stai cu mana pe buton minute intregi de te poti plange ca iti ingheata. Plus ca imi imaginez ca masina vine dotata cu incalzire in stationare si daca vrei confort oricm va fi calda cand te urci in ea.

 

Asta mi se pare scuze corporate, prezentata in sedinte de cost saving agresiv, unde vrem sa dovedim ca o schimbare proasta este defapt spre binele tuturor. Punem butoane de plastic ca sa nu inghete degetele clientilor... :nea:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Oricum la toate modelele noi scade calitatea materialelor.De exemplu la F-uri materialele par mai slabe calitativ decat la E-uri.Nu s-au dezmintit nici la G se pare.

Sunt niste magari tinand cont ca pretul masinilor noi este acelasi ca acum 10-15 cand nu se faceau majoritatea pieselor pe salarii de la marginea UE.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@fbdcnt nu ai spus nimic de muzica.

Ceva imbunatatiri, mai multe difuzoare?

Scenic, cum "sta" sunetul, mai ales pentru ca ai avut modelul anterior.

(nu sunt adeptul puterii audio ci, calitatii)

avea hk care suna bine dar nu spectaculos. la ala pe care l-am avut eu era un audio de 2-3000 eur, ceva professional, digital, nu mai stiu cum, suna ca in paradis, mult peste hk. hk ar trebui sa fie minimal in orice masina care se respecta cat de cat. bmw a porcit calitatea audio in dorinta de a nu mai da bani pe la astia care fac audio de o viata. bine ca si-au revenit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Redeschid cutia pandorei. Poti sa faci o comparatie cu rivalul S Class w222 ? Interesanta opinia ta legata de butoane, citisem doar de bine prin toata presa de specialitate la adresa lui G11. Chiar si asa...multi spuneau ca e o masina gandita pentru locul dreapta spate. In conditiile astea l-ar deranja pe proprietar, cu sofer personal, detaliul asta? Nu exista optiune cu alta culoare in afara de griul ala? Parca arata mult mai elegant la F01 pe negru...Nu m-am mai gandit pana acum la asta, dar m-am tot uitat la poze cu interiorul dupa ce ai spus chestia asta si imi vine in minte Ford Mondeo, modelul ala 2008, acolo mai era griul ala pe consola... Edited by DorinB.
Link to comment
Share on other sites

cred ca totul tine de perceptia si gusturile fiecaruia in parte. eu unul am facut un mic test trive un seria 7 nou ( linia individual , la o reprezentanta in NL ) si nu pot sa zic decat "WOW' . Dar ce pentru mine e WOW pentru tine poate sa fie un rahat mergator . Pe mine majoritatea elementelor m-au impresionat pozitiv, din perspectiva faptului ca in prezent conduc o masina ca valoare in bani peste seria 7 , si care la interior nu ofera absolut nimic peste un BMW normal . ( vorbesc despre M4 aici ) . Si cu toate ca nu ofera nimic in plus fata de un bmw normal imi place enorm de mult. Poate sunt mai putin pretentios ca altii , dar fara sa judesc alegerea si perceptia celorlalti . Dupa cum ziceam cred ca totul tine de gusturile fiecarui individ in parte , si nu cred ca e cineva pasionat de masini , cum sunt multi de aici , sa gaseasca tot ceea ce cauta ei in aceeasi masina. pentru mine combinatia perfecta ar suna cam asa . motor V8 , caroserie de M4 , interior de jaguar xk R , si sunetul de evacuare al unui dodge chalanger, la pretul unei masini care sa nu fie considerat super-car. dar nu poti sa le ai pe toate nu ? Edited by nyhctrip
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Stai sa vezi doru draga cand baga motorul de 20d pe G11... :rolleyes:

 

 

@nyhctrip - fara suparare un M4 pe interior e seria 3...indiferent de pret/valoare, mie personal m-i se pare normal ca "un mic testdrive" sa fie wow cand faci comparatie cu M4-ule...cat despre combinatia perfecta care ai spus.o sunt mai mult deacord cu tine...

Edited by MuscleMike
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare ca Doru a prezentat masina bazandu-se pe primul feeling pe care l-a avut, ceea ce este bine. Critica este buna in acest context, pentru ca pune accent pe ce minusuri. Cine va fi interesat sa cumpere masina oricum o va face in functie de propria parere. Va compara ce a "auzit/citit" cu impresia proprie. Totul depinde de asteptarile pe care le ai. Din ce am mai citit eu, Doru face cum face si mentine mereu in garaj o masina marca pe care o iubim probabil toti cei de aici. :-) urmareste asa, din umbra, ce se mai intampla in curtea bmw pentru ca probabil i-a placut ff mult candva. Poate si de aici spiritul mai critic. ðŸË si, cine stie, poate candva bmw va reveni si va repara ce e gresit. Asa cum design-ul din era Bangle a fost corectat (parere proprie), poate candva, cand nu vor mai fi decat masini electrice, o sa mai apara si acel bmw limited edition, cu butoane de care trebuie si care tin 15 ani. But hell, cine mai tine o masina 15 ani? :-)))
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

da exact asa, am tot tinut in gradina cate in bmw ultimii 4 ani, inainte aveam cate 3 masini noi, toate bmw. m-am mutat pe la altii, m-am foit, asa ca feeling fe premium bmw nu prea au nici scoala nici stil, ca placer a condusului insa, nu prea ii bate nimeni. un bun compromise e Porsche, la alt pret insa. ce vreau sa fie clar este ca bmw nu merita preturile de lista, ele sunt prea apropiate de range rover si Porsche. nu e moft, e tehnica, sa vedeti ce suspensii/tren de rulare au alea. altfel, de zi cu zi alta masina decat bmw nu as conduce. daca mi-as lua acum alta masina (am dat si rr-ul) cred m-as intoarce la cayenne. limo nu-I masina mea iar agitatia legata de sumarul meu review e neintemeiata, in afara de butoanele alea care deloc nu mi-au placut, masina e ok, insa nu justifica isteria probabil indusa commercial de pe net. nu e de bagat in vena, Carrera turbo de ex e.

 

http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201511/2017-porsche-911-tur-8_1600x0w.jpg

 

p.s. frate cum dezactivez autocorrect-ul asta ca m-a spart?

Edited by fbdcnt
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

p.s. frate cum dezactivez autocorrect-ul asta ca m-a spart?

 

Hahaha. Depinde ce OS ai. Daca ai W8.1 atunci asa:

 

Daca ai ceva gen W7, atunci se dezactiveaza de undeva din addons (in internet explorer > tools > internet options > programs > manage addons. Cred ca trebuie restart la browser dupa ce faci asta.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

da asa e ..dar optiunile de la porsche costa exagerat si nu sunt chiar asa multe la numar am avut si eu porsche e frumos e super ok masina dar parca bmw este mai accesorizat

nu stiu despre ce vorbesti, ce Porsche ai avut? eu le consideram mecanic echivalente pana m-am uitat la ele cu rotile scoase si pana am vazut cum se comporta in conditii realmente critice - in zapezi mari sau in noroi de peste 10cm. sa-ti faci idee, la x5 si x6 suspensia aia cu gaz e doar pe spate si sunt niste camere asa, rotunde, ceva mai mari decat o portocala. la Porsche si range rover e pe toate rotile si sunt niste cilindri masivi de cca 30 cm lungime si cam 15-18cm diametru. ca functionare, la bmw suspensia aia active nu face mare lucru, poate doar ajustari fine pe sosea, la celelalte, de exemplu, daca e iarna si te urci pe un maldar de zapada la rigola cu o roata, masina se salta singura in sus cca 20cm, arata de zici ca-hummer. nu exista asa ceva la bmw. referitor la x-drive fata de ce au celelalte doua, ma doare in basaca ce e pe net sau youtube, am intrat eu cu toate bmw-urile posibile cu x-drive impreuna cu altii ce aveau Mercedes, Porsche, audi, mi-am luat flesti de noroi in parbriz, bmw-ul bataia si nu se prea misca, alea rupeau pamantul sub ele si mi-l aruncau mie in nas. la bmw trebuia scos dsc-ul ca sa se miste de pe loc. acum la astea noi au schimbat dramatic setarea, nu mai trebuie sa scoti dsc-ul au tunat cumva x-drive-ul sa se comporta mai "mecanic" insa din cauza asta in conditii normale, la viteza, pe teren nu foarte aderent trebuie sa fii atent cu spatele, tinde sa fuga lateral din cauza tractiunii usor excesive spate. asta despre accesoriile majore. cat despre cele minore, toate le au toti, nu e un bmw mai accesorizat decat poate ca exemplar.

p.s. sigur ca e important motorul insa masina se judeca overall, cayenne schimba de 2 ori pe secunda tot timpul sus-jos-sus-jos, are un mers foarte sportive, bmw e mai neutru. rr cu 300cp are mare suflu la pedala, rupe aderenta pe uscat, cutia e ca la bmw. eu cred ca la cayenne revin, 7 nu e masina mea, ma adoarme definitiv.

Edited by fbdcnt
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1455439566[/url]' post='2328296']

nu stiu despre ce vorbesti, ce Porsche ai avut? eu le consideram mecanic echivalente pana m-am uitat la ele cu rotile scoase si pana am vazut cum se comporta in conditii realmente critice - in zapezi mari sau in noroi de peste 10cm. sa-ti faci idee, la x5 si x6 suspensia aia cu gaz e doar pe spate si sunt niste camere asa, rotunde, ceva mai mari decat o portocala. la Porsche si range rover e pe toate rotile si sunt niste cilindri masivi de cca 30 cm lungime si cam 15-18cm diametru. ca functionare, la bmw suspensia aia active nu face mare lucru, poate doar ajustari fine pe sosea, la celelalte, de exemplu, daca e iarna si te urci pe un maldar de zapada la rigola cu o roata, masina se salta singura in sus cca 20cm, arata de zici ca-hummer. nu exista asa ceva la bmw. referitor la x-drive fata de ce au celelalte doua, ma doare in basaca ce e pe net sau youtube, am intrat eu cu toate bmw-urile posibile cu x-drive impreuna cu altii ce aveau Mercedes, Porsche, audi, mi-am luat flesti de noroi in parbriz, bmw-ul bataia si nu se prea misca, alea rupeau pamantul sub ele si mi-l aruncau mie in nas. la bmw trebuia scos dsc-ul ca sa se miste de pe loc. acum la astea noi au schimbat dramatic setarea, nu mai trebuie sa scoti dsc-ul au tunat cumva x-drive-ul sa se comporta mai "mecanic" insa din cauza asta in conditii normale, la viteza, pe teren nu foarte aderent trebuie sa fii atent cu spatele, tinde sa fuga lateral din cauza tractiunii usor excesive spate. asta despre accesoriile majore. cat despre cele minore, toate le au toti, nu e un bmw mai accesorizat decat poate ca exemplar.

p.s. sigur ca e important motorul insa masina se judeca overall, cayenne schimba de 2 ori pe secunda tot timpul sus-jos-sus-jos, are un mers foarte sportive, bmw e mai neutru. rr cu 300cp are mare suflu la pedala, rupe aderenta pe uscat, cutia e ca la bmw. eu cred ca la cayenne revin, 7 nu e masina mea, ma adoarme definitiv.

Am avut un porsche cayenne 958 model 2012 mi a placut mult masina dar parca la drum lung nu ai asa mare comfort in ea asa mi se pare ceea ce zici tu de bmw cu xdrive ul am observat si eu parca nu rupe asa rau zapada sub el ma gandeam poate din cauza ca e prea joasa.

 

 

 

 

1455440001[/url]' post='2328298']

Ca sa iti placa un seria 7 ar trebui sa te uiti la M760Li ca asta are peste 300 cp.

 

Eu am pe 7 440 cai nu asta conteaza sincer si eu ma gandesc la un suv mi se pare mai ok pt orice drum

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

pe mine m-a zapacit putin cand zice ca x-driveurile astea ,gen model mai noi dupa 2011 sa zicem , e astea cica sunt sub concurenta.. altfel e plin de oameni ce zic ca nu exista 4x4 mai bun ca la quattro..eu unul nu stiu pe care sa-l mai cred :)

 

acum la astea noi au schimbat dramatic setarea, nu mai trebuie sa scoti dsc-ul au tunat cumva x-drive-ul sa se comporta mai "mecanic" insa din cauza asta in conditii normale, la viteza, pe teren nu foarte aderent trebuie sa fii atent cu spatele, tinde sa fuga lateral din cauza tractiunii usor excesive spate.

 

 

din clipul asta cumva se pare ca ai dreptate ,desi clipul clar este pur comercial AUDI , iar mercu'si bmwu sunt cred ca fara sistemele de aderenta active si cam in blana.

 

 

iese castigator si aici :)

 

Edited by Krebs
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In viata de zi cu zi ca si siguranta nu cred ca xdrive/4matic/quattro nu isi fac treaba mai mult decat suficient...acuma nu stiu ce sa zic in conditii extreme, unde nu stiu cati dintre noi ajungem. Ideea de baza ca sistemul 4x4 ajuta f mult la "stabilitatea" unei masini si pot sa zic ca regret ca nu mai am asa ceva pe masina, dar trebuie facute niste compromisuri, speram la urmatoarea.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

doru...RR-erul nu te-a incalzit? Comparativ cu Cayenne-ul la interior...calitativ?

la interior e peste p si la stil si la materiale.

la motor e peste p.

e prea inalt, te cocoti in el cand urci, feeling de tank.

p overall mi se pare mai sportive chiar daca motorul e mai slab pe hartie.

in namoale muncesc la fel (mult peste bmw).

 

http://i843.photobucket.com/albums/zz359/nettrading/DSC01673.jpg

 

http://i843.photobucket.com/albums/zz359/nettrading/DSC01672.jpg

 

http://i843.photobucket.com/albums/zz359/nettrading/DSC01674.jpg

 

asta e rr-ul. iti caut si de p.

 

http://i843.photobucket.com/albums/zz359/nettrading/3.jpg

 

http://i843.photobucket.com/albums/zz359/nettrading/4.jpg

 

chestie de gust vezi si tu.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

Am avut un porsche cayenne 958 model 2012

cred ca nu avea pasm

 

In viata de zi cu zi ca si siguranta nu cred ca xdrive/4matic/quattro nu isi fac treaba mai mult decat suficient...

bineinteles dar alea nu iti trebuie deloc in conditii de "zi cu zi" ci la limita, cand o scapi sau ai scapa-o fara, de aceea e essential sa mearga bine sau cat mai bine. vad asta la moto mult mai acut. daca ai un stil mai molcom la masina nu iti trebuie niciun sistem niciodata.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.