Jump to content

Problema BMW E 46 318 I


Recommended Posts

Salutare . Am o problema la masina personaala si anume : cand o pornesc scoate mult fum albastru si dupa ce ramane pornita la fel , am avut check engine aprins , am chemat pe cineva cu o diagnoza mi-a spus erorile si anume: rateu pe cilindru 1,2,3,4 , misfire , eroare catalizator si ceva de sonda dupa catalizator , numai tin bine minte ce erori mai erau in total vreo 9 , dupa care le-a sters . Tin sa precizez ca numai pot pleca cu ea delok de acasa si masina o am in Cernica . Sa mai intalnit cineva cu astfel de probleme ? Rezolvari ? Recomandari service ? Din ce am citit pe net ar fi o multime de defecte : bujii , bobina inductie ,simeringuri supape , segmenti pistoane . Sunt in dubii nust unde anume sa o duc , recomandare service bun ? Imi consuma si ulei , pe teava de esapament dupa ce o pornesc se simte un miros de cauciuc ars si ulei negru pe teava , am ridicat capota si pe undeva pe langa filtru de ulei se vede ulei curs dar nu e de la filtru de ulei ceva atasat pe langa el , treaba asta mi sa intamplat chiar pe gerrurile trecute si de atunci nu am mai umblat cu ea , am asteptat sa se mai incalzeasca , am pornito dar tot asa face . Masina e un bmw e 46 318 i , 143 cp , an 2001 , e valvetronic din cate stiu . Astept niste sfaturi . Multumesc !
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu pot pleca cu ea pentru ca scoate prea mult fum , merge in 3 pistoane , din ce am verificat saptamana trecuta , aveam antigel in radiator , putin mai jos de nivelul maxim , dar am antigel , cu consumul de ulei cand a inceput chestia asta cu check engine la cativa km parcursi cu ea sa aprins becu galben de ulei , nu stiu sa aproximez dar consuma mult ulei , acum am in ea 2 litri pusi si mie ca ii consuma si pe aia daca plec cu ea .
Link to comment
Share on other sites

Am dus masina la service cu platforma , sa desfacut admisia si era plina cu ulei , sa curatat valva PCV , am mers cateva zile cu ea si dupa am schimbat valva PCV cu una noua si am mai schimbat si bujiile .Sper sa numai am probleme , masina numai scoate fumm , doar ce a mai ramas pe teava de esapament dar nu cum scotea prima data. Edited by gandacu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut.Din pacate ieri a aparut din nou in bord martorul check engine , azi am pus diagnoza pe ea si au aparut doua erori pe motor si anume :

 

2761 - Sistem secundar injectare aer ( Bank 2 )

2738 - Convertor catalitic , bank 1

 

 

Ma puteti ajuta cu identificarea erorilor . Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Azi dimineata am demontat aceasta piesa http://www.autokarma.ro/supapa+ventilatie+secundara/bmw/3-e46/318-i/16198/10966/10525/0 , am uitat sa fac poza dar era exact ca piesa din acel link si am gasit ulei si cva negru ulei intarit in partea care intra in motor si in locasul care intra in motor tot ulei ma rog ulei depus era negru , sa fie asta cauza care scotea mult fum negru de am gasit ulei in admisie ? E normal sa fie asa? Eu am curatat cat am putut si am montato la loc dar tot apare eroarea in bord sa fie acea supapa vina cauzelor precedente de am gasit ulei in admisie :| si inca mai continua problema cu spuma de ulei pe joja de ulei :( .
Link to comment
Share on other sites

Inca nu am verificat antigelu ca nu pot desface capacu la vasu de expansiune , e strans prea tare :| , ultima oara cand am verificat era doar antigel si nust cum trebuie sa fie antigelu daca e cu ulei :-??
Link to comment
Share on other sites

Supapa pe care ai scos-o lasa sa circule aer doar dinspre pompa de aer secundar catre evacuare. Cand pornesti motorul timp de nu mai stiu cate secunde functioneaza aceasta pompa de aer (ca sa reduca emisiile). Daca supapa e defecta si lasa gazele sa treaca spre pompa atunci se strica si pompa.

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=EZ51-EUR-06-2004-E46-BMW-316ti&diagId=11_3400 - asta e pompa. Pornesti motorul si vezi daca functioneaza. Daca nu atunci e clar de unde ai eroarea 2761

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am inlaturat supapa am pornit putin motorul sa vad daca pompa baga aer prin supapa si baga aer dar dinspre motor iesea fum dar nu am lasato mai mult , imi era frica sa nu se intample ceva si pompa incepuse sa scoata un zgomot fluierand . Cum imi dau seama daca supapa e defecta sau pompa ? Edited by gandacu
Link to comment
Share on other sites

Supapa trebuie sa lase gazele sa circule doar dinspre pompa spre galeria de evacuare. Lasi deconectat furtunul care vine de la pompa si daca ies gaze supapa nu e OK. Ca sa verfici pompa vezi daca iese din ea aer cu presiune imediat dupa ce ai pornit motorul.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am lasat deconectat furtunul dinspre pompa spre supapa , dupa care am pornit motorul si am observat ca intradevar pompa baga aer cu presiune dar din supapa nu iese gaze , am si turat motorul dar tot nu ieseau gaze prin supapa . Eroarea tot o am aprinsa in bord , sa fie oare de la sonda lambda ?
Link to comment
Share on other sites

Astazi am deconectat mufa de la debitmetru cu motorul pornit si nu sa oprit motorul sau sa scada turatiile , dar cand o acceleram se ingatuia . Dupa ce am conectat mufa la debitmetru cand o acceleram se auzea cum tragea aer fals . Edited by gandacu
Link to comment
Share on other sites

1. Pune masina pe un tester Inpa 2. Cu debitmetrul scos se intra intr un mod de avarie, 3. Vorbesti despre pompa aia care baga aer doar la rece?? Aia nu are niciun rol in functionarea motorului, nu te mai gandi la ea. pana la urma care sunt problemele masinii tale? Cum si care sunt manifestarile :)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da de pompa aer secundar si de supapa aer secundar , simptomele ar fi : relanti oscilant , nu prea mai trage , in mers daca iau picioru dupa acceleratie se simte cum incetineste , pana acum nu facea asa , asta de cand mi sa aprins iar martoru check engine in bord , consuma mai multa benzina, la pornire cand o accelerez sau plec cu ea de pe loc scoate un fum albastru , asta cred ca sunt simeringurile . Am puso pe tester la inceputu lunii si mi-a dat 2 erori le-am postat mai sus . O sa caut un coleg sa o mai pun odata pe tester .

Astea sunt erorile :

2761 - Sistem secundar injectare aer ( Bank 2 )

2738 - Convertor catalitic , bank 1

Edited by gandacu
Link to comment
Share on other sites

Pai si catalizatorul de ce nu il verifici? Poate s-a infundat cu ulei si alte cele si acum ai o contrapresiune pe evacuare. In acest caz, nu are cum sa mearga bine orice i-ai face tu. Da-l dos de proba si vezi cum se simte motorul. Apoi, daca ala e de vina, il schimbi. Edited by VeGe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ambele erori foarte probabil sunt cauzate de simeringuri. eu am avut un valvetronic care inainte de a ii schimba simeringurile imi dadea la greu erori la sondele lambda si la catalizator. este perfect explicabil, masina scotand mult fum calculatorul masinii crede ca nu isi face treaba catalizatorul sau sondele lambda.

ai facut testul de simeringuri? adica lasat la relanti 5 minute dupa ceas, apoi talpa puternica pana in 5000rpm pe loc. daca scoate muuult fum sunt simeringurile.

 

eu in locul tau as face urmatoarele operatiuni:

- schimb simeringuri + ce este necesar la distributie (intinzator - daca ai modelul vechi, patine - daca sunt sparte, lant - daca este slabit)

- schimb valva pcv (poate avea legatura cu relantiul instabil + ca nu mai trage) + bujii.

 

strict din simeringuri nu prea are legatura ca nu mai trage sau cu relantiul.

 

la pompa aia secundara de aer nu mi-as bate capul, repet ea nu are nicio functie in mersul motorului. nu stau acum sa explic ce face ea dar sa ma contrazica cineva daca stie mai bine (nu sunt mecanic)

Edited by CosminE46
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O sa incerc sa il dau jos sa vad cum se comporta fara catalizator .

 

Am inteles , o sa fac testul de simeringuri sa vad daca sunt intradevar terminate . In februarie am schimbat valva PCV plus bujii noi .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.