Jump to content

Xenon e46


Denis195

Recommended Posts

35 w pt a le putea omologa la rar, iti trebuie retrofit complet cu spalatoare, senzori si lcm cu autolvling altfel patesti ca mine dai de un prostan iti pune 600 lei amenda si cerificatul luat si o sa spui ca mai bine le faceai din prima...

Ok..spalatoare inteleg ca le poate vedea nenea...dar autolevaling?:)) cum isi da seama daca ai sau nu?

Link to comment
Share on other sites

Doresc sa imi pun kit lupa+xenon. 55w sau 35w?xenonul din fabrica cat are(35w/55w).afecteaza blocul de luminini a masinii cea de 55?si culoare oricum alba doresc (6000k),pentru ca asa am si angel-u

 

Originale din fabrica sunt pe 35W mai exact 85V 35W P32d-2 , conform standardului ECE: bec tip xenon D2S. (Recomandat Xenarc Original; cod: 66240)

* 6000k este ALB Rece. ; din fabrica vine - 4300k ALB Galbui.

Link to comment
Share on other sites

ala se numeste cold-check, nu autolevelling.

 

nu mai emite teorii despre lucruri pe care nu le cunosti, mai ales ca s-a mai discutat asta de N ori pe forum...

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124281-diy-retrofit-bixenon-morimoto-h1/page__st__680__p__2141676#entry2141676

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124281-diy-retrofit-bixenon-morimoto-h1/page__view__findpost__p__2070456

etc...

Link to comment
Share on other sites

35 w pt a le putea omologa la rar, iti trebuie retrofit complet cu spalatoare, senzori si lcm cu autolvling altfel patesti ca mine dai de un prostan iti pune 600 lei amenda si cerificatul luat si o sa spui ca mai bine le faceai din prima...

 

Totusi cred ca interzicerea xenonului montat in far direct este un lucru bun. Sunt o gramada care pun asa ceva in faruri de te lasa cu stelute colorate in ochi noaptea cand vin din sens opus. Macar daca le-ar regla sa bata mai jos.Cu tot respectul dar ne mai gandim si la siguranta noastra....si a altora.

Link to comment
Share on other sites

Si eu ce am zis? ca trebuie montat in far direct fara lupa? nu stiu daca cunosti situatia dar eu aveam faruri cu lupa reglate max in jos si stinse, ma oprit ziua vazand lipsa stropitorilor si-a dat seama ca nu e retrofit complet omologat de rar si ma ars... De asta zic ca nu recomand doar montarea unor lupe si a kitului de xenon, acum circul cu halogene in far cu lupa.... fix ca la vw passat b6 stii ce vizibilitate proasta ofera fata de xenon? Nu pot circula noaptea cu mai mult de 70km/h in afara localitatii de frica sa nu iau o caruta/biciclisti/pietoni de pe marginea drumului, nu mai zic daca se murdaresc farurile pe vreme rea... Nu mai vad nimic.... Care e situatia mai periculoasa? Sa circuli cu lupa si xenon reglat maxim jos sau sa nu vezi nimic noaptea? Si iti spun sincer ca de cand circul asa de 5 ani nu mi-a facut nimeni flash-uri ca ar fi deranjat de lumina mea.... , Ce e drept sunt si foarte multi cu faruri fara lupe si xenon care pun in pericol circulatia , am un unchi care a avut accident grav din cauza unuia care avea xenon 55w fara lupe reglat spre copaci.
Link to comment
Share on other sites

Andrei vezi ca sigur ai oglinzile din spatele lupelor prĂŁjite de la xenon. Ale mele devenisera mai chioare chiar si cu becul xenon in ele, deoarece lupele ”morimoto„ care se gasesc la noi nu sunt originale sunt tot made in china .

 

Cele de 2.5 au tinut 2 ani (aprox 50 k km )cu xenon de 35 w 5000 k cred... dupa aceea s-a exfoliat efectiv cromul care compune oglinda din spatele lupei, si evident lumina a inceput sa scada in intensitate.

 

Am cumparat alte lupe de 3, am pus bec normal osram H1 in ele , si se vad ok. in niciun caz nu pot spune ca nu pot merge cu mai mult de 70 in afara. Marea mea problema cu xenonul era noaptea pe ploaie unde ma omora lumina aia rece care se reflecta din carosabil.

 

Sunt curios daca becul halogen va mai praji la fel .

 

Daca baga cinewa 55 w si xenon nu cred ca tin oglinzile alea mai mult de 1 an.

Link to comment
Share on other sites

Farurile si oglinzile sunt foarte bune nu sunt morimoto sunt faruri depo aftermarket dar e un lucru de calitate fata de ce trompete se mai vând, le-am cumparat acum 5 ani fix cand am luat masina, avea farurile originale cu oglinda topita la faza lunga... Daca pun xenonul la loc pe ele vad excelent dar cu becuri de halogen chiar si osram sunt praf la vizibilitate, o sa incerc un bec philips extra mega night vision etc ala de 5 stele sa vad daca ofera ceva in plus fata de astea osram Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

Atunci fa o ibvestitie de 200 e si iti iei senzorul de autoleveling , bloc de lumini , spalatoare , si aia e !

 

Cred ca o sa fac dar nu ajunge atat de mult am vazut kit spalatoare cu 400 lei, 100 lei lcm, senzorii nu stiu exact care is si unde vin mntati pe bratele fata..., si omologarea rar inca 130 lei

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

- kit complet spalatoare (pompita, releu, vas 5,3l, spalatoare, furtunuri, trimuri) nu trece de 100 Euro din dezmembrari (daca gasesti trimuri la culoare e si mai bine)

 

- bloc de lumini nu ai nevoie, doar placuta din fata cu butoanele se schimba (altfel trebuie sa codezi si LCM-ul pe masina ta) + aprox. 100 lei

 

- senzorii autoleveling sunt cam tot pe-acolo, daca nu si mai ieftini

 

- omologarea RAR nu este necesara, cel mai potrivit e sa iti constate o reprezentanta autorizata BMW ca ai facut retrofiturile corect si sa iti updateze optiunile masinii in baza de date... desi nici asta nu e necesara

 

Salut!Ai idee in ce consta omologarea R.A.R?A mai facut cineva?Ce documente trebuiesc prezentate?Multumesc!

pentru omologare iti vor solicita oricum un document de la reprezentanta BMW din care sa rezulte ca noile optiuni ale masinii sunt conforme (montate corect) si corespund dotarii de fabrica

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

- kit complet spalatoare (pompita, releu, vas 5,3l, spalatoare, furtunuri, trimuri) nu trece de 100 Euro din dezmembrari (daca gasesti trimuri la culoare e si mai bine)

 

- bloc de lumini nu ai nevoie, doar placuta din fata cu butoanele se schimba (altfel trebuie sa codezi si LCM-ul pe masina ta) + aprox. 100 lei

 

- senzorii autoleveling sunt cam tot pe-acolo, daca nu si mai ieftini

 

- omologarea RAR nu este necesara, cel mai potrivit e sa iti constate o reprezentanta autorizata BMW ca ai facut retrofiturile corect si sa iti updateze optiunile masinii in baza de date... desi nici asta nu e necesara

 

 

pentru omologare iti vor solicita oricum un document de la reprezentanta BMW din care sa rezulte ca noile optiuni ale masinii sunt conforme (montate corect) si corespund dotarii de fabrica

 

am gasit kit de spalatoare dar am uitat sa cer si releul , problema e ca e masina touring iar a mea e sedan , releul cred ca se potriveste , LCM si senzorul autoleveling de pe spate se potriveste ?

 

cum adica sa schimbi doar placuta din fata la LCM si unde gasesc doar fata ? si va functiona ca cel cu autoleveling fara codare ? am inteles ca oricum trebuie codat LCM sa vada senzorii care provin de pe alta masina ?

Link to comment
Share on other sites

35 w pt a le putea omologa la rar, iti trebuie retrofit complet cu spalatoare, senzori si lcm cu autolvling altfel patesti ca mine dai de un prostan iti pune 600 lei amenda si cerificatul luat si o sa spui ca mai bine le faceai din prima...

M-ai speriat cu amenda. Cred ca trebuie sa investesc in niste ornamente de far cu capace de spalatoare, macar la o privire sumara, spui ca are.

Link to comment
Share on other sites

M-ai speriat cu amenda. Cred ca trebuie sa investesc in niste ornamente de far cu capace de spalatoare, macar la o privire sumara, spui ca are.

 

dap trebuie , si fata la lcm sau lcm fara rotita de reglaj la mine sa uitat si la ala , azi am terminat montajul la spalatoare , mai personalizat putin , dar functional , e de ajuns sa-ti dea o amenda de 600 lei care e minimul , mai dai 140 lei pe la RAR , si o sa-ti zici ca mai bine faceai retrofitul complet din prima ......

Link to comment
Share on other sites

ala se numeste cold-check, nu autolevelling.

 

nu mai emite teorii despre lucruri pe care nu le cunosti, mai ales ca s-a mai discutat asta de N ori pe forum...

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124281-diy-retrofit-bixenon-morimoto-h1/page__st__680__p__2141676#entry2141676

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124281-diy-retrofit-bixenon-morimoto-h1/page__view__findpost__p__2070456

etc...

daca am optiunea cold-check +spalatoare faruri, pot trece RAR-ul cu lupe morimoto?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De trecut poti pune niste becuri cu halogen. Dar in carte nu o sa-ti treaca optiunea, oricum daca te opreste careva nu le arati cartea dar in caz de iti da amenda tre sa ai cu ce sa o contești , daca ai spalatori si blocul de lumini poti sa mergi pe cacealma sa incerci sa il convingi pe garcea ca sunt omologate sau dotari din fabrica nu retrofit putini cunosc.
Link to comment
Share on other sites

Treaba complicata cu xenoanele astea. Daca nu e de fabrica nu are rost, probleme la itp, etc. Eu am luat-o cu faruri xenon originale,dar nu aveau spalator, deci au fost montate de fostul proprietar. Am tras ceva pana a rezolva. Mi-au luat talonul pt folie neomologata pe luneta si geamuri laterale spate. La RAR deabia am scapat. Ma intreaba inginerul, ce faruri ai ? Am zis ca xenon, el ca e imposibil ca masina din 2002 sa aiba xenon. I-am zis ca sunt originale si m-a intrebat de spalator, aici mi a pus capat, atunci am aflat ca legea cere spalator. In fine am scapat de RAR, dar la ITP n-am scapat pana n-am montat spalatoare. Am gasit cu 250 de lei, tot sistemul spalator, pompa furtune trimuri si sprituitoare. Acum sunt in regula cu ele, are sonzori auto leveling, farurile originare si spalatoare.
Link to comment
Share on other sites

Treaba complicata cu xenoanele astea. Daca nu e de fabrica nu are rost, probleme la itp, etc. Eu am luat-o cu faruri xenon originale,dar nu aveau spalator, deci au fost montate de fostul proprietar. Am tras ceva pana a rezolva. Mi-au luat talonul pt folie neomologata pe luneta si geamuri laterale spate. La RAR deabia am scapat. Ma intreaba inginerul, ce faruri ai ? Am zis ca xenon, el ca e imposibil ca masina din 2002 sa aiba xenon. I-am zis ca sunt originale si m-a intrebat de spalator, aici mi a pus capat, atunci am aflat ca legea cere spalator. In fine am scapat de RAR, dar la ITP n-am scapat pana n-am montat spalatoare. Am gasit cu 250 de lei, tot sistemul spalator, pompa furtune trimuri si sprituitoare. Acum sunt in regula cu ele, are sonzori auto leveling, farurile originare si spalatoare.

Pur ghinion pot sa zic...eu am lupe cu xenon puse de mine fara nici un spalator,folii pe toate geamurile,in afara de parbriz si nu am avut probleme la itp,politia nu comenteaza nimic. :)

Edited by SB25GAS
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.